Материалдар / Тәуелсіздік халық жетістігі

Тәуелсіздік халық жетістігі

Материал туралы қысқаша түсінік
тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра білу.құрмалас сөйлемнің жасалу жолдарын, түрлерін білу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2021
387
0 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

САБАҚ: Қазақ тілі

Мектеп: «Қарақұм» жалпы орта

мектебі

Күні: 15.03.2019ж.

Мұғалімнің аты-жөні: Сейдалиева Мейіркүл

Сынып: 9

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім атауы


Тәуелсіздік жылдарындағы Қазақстан.

ЭКСПО-2017

Синтаксис

Сабақтың тақырыбы

Тәуелсіз Қазақстанның халықаралық жетістіктері

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

9.1.3.1тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра білу.

9.4.4.1құрмалас сөйлемнің жасалу жолдарын, түрлерін білу

Сабақтың мақсаттары

Б: тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстырады,құрмалас сөйлемнің түрлерін біледі.

К :мәтіннен ақпарат алады , құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын біледі, қолданады.

К: Алынған ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра отырып,өз көзқарасын білдіреді, мысалдар келтіреді. Құрмалас сөйлемнің түрлерін ажыратады,жасалу жолын біледі..

Бағалау критерийлері

-Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра біледі.

-Құрмалас сөйлемнің жасалу жолын біледі.

-Құрмалас сөйлемнің түрлері туралы біледі.

Тілдік мақсаттар

Қазақстан Республикасының сыртқы саясаты,ұлттық мәдениет,мемлекеттік қауіпсіздік,музыкалық мұра, тарихи мәдени ескерткіш.

Құндылықтар

Жас ұрпақтың бойында жоғарғы патриотттық сананы қалыптастыру,Отанның мүддесін қорғау жөніндегі борыштарын сезіндіру,өз еліне деген мақтаныш сезімдерін ояту.

Пәнаралық байланыс

Қазақстан тарихы, қазақ әдебиеті

Осыған дейін меңгерілген білім

ҚР-ның Тәуелсіздік күні.


Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөз- дер

Сабақтың басы

5 мин

Ұйымдастыру кезеңі 2 минут

Ынтымақтастық атмосферасы«Аялы алақан» тренингіМақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.

Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды



«Мозайка» әдісі бойынша топтарға бөлу.

Оқушыларға сурет қиындыларын беремін.

Оқушылар сурет қиындылары бойынша топтарға бөлінеді.

1-топ «Ханшатыр»тобы

2-топ «Ақ Орда» тобы

3-топ «Пирамида» тобы








«Аялы алақан»

Тренинг











Сурет қиын-дылары








Сабақтың ортасы




5мин





10 мин











































































10 мин







































Сабақтың соңы

10 минут









5 минут

Тыңдалым алдындағы тапсырма.

«Ой қозғау» әдісі

1.Ақпараттық мәтін деген не?

2.Өмірлік мәселе дегенді қалай түсінесіңдер?



Қолдану

«Тыңда,ойлан,талда» әдісі бойынша аудиожазбадан Қазақстан Республикасының сыртқы саясаты туралы тыңдатамын.

1-тапсырма. Қазақстан Респуликасының сыртқы саясаты туралы тыңдап, негізгі ойды анықтаңдар.

Мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселемен байланыстырыңдар.

Дескриптор.

-мәтінді тыңдап,мәтіндегі негізгі ойды анықтайды.

-мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланысты-

рады.

Қалыптастырушы бағалау.

Рисунок 4108

Сергіту сәті. «Бәйге» ойыны. Мұғалім тақырыпқа сай сұрақтарды қояды, шабандозшылыр жылдам жауап береді. +

2-тапсырма. Топтық жұмыс. «Өткенге оралу» әдісі бойынша

1-топ.Жалғаулық шылауларлар арқылы байланысқан құрмалас сөйлемдерді жазыңдар.

Қазақстан-ата-бабамыздың мекен еткен ежелгі қонысы.

Елімізде сан түрлі ұлттардан құралған ұлт өкілдері қоян-қолтық еңбек етіп,тұрып жатыр,яғни біздің еліміз бүкіл әлемге қоғамдағы татулық пен ынтымақтастықты, мәдениет пендіндердің үйлесімді дамуына қамқорлық жасаудың озық үлгісін көрсетіп отыр.

Біз бүгінде бүкіл әлем қызыға да,қызғана да көз тігіп тырған тәуелсіз мемлекетпіз.



2-топ.Құрамындағы жай сөйлемнің баяндауышы тиянақсыз тұлғада келіп, келесі жай сөйлеммен ұласпалы түрде құрмаласа байланысқан сөйлемдерді тауып жазыңдар.


Ұлттық мәдениетіміз қайта жанданды «Мәдени мұра» мемлекеттік бағдарламасы жасалды.Бұл бағдарлама бойынша қазақ жеріндегі барша тарихи мәдени ескерткіштер қалпына келтіріліп, халқымыздың аса бай ауыз әдебиеті,мәдени жәнемузыкалық мұрасы жүздеген том болып жарық көруде.

Біз тәуелсіздікті жариялаумен қоса,оны қорғау қажет екенін ұмытпадық. Мемлекет қауіпсіздігін жүйелеп құрып,өз әскеріміз жасақталды.Оны нығайтып,қазақстан қолбасшылар,офицерлер дайындау алғаш рет қолға алынды.Осының бәрі тәуелсіздіктің арқасы...


3-топ.Интонация арқылы іргелесе байланысқан құрмалас сөйлемдерді теріп жазыңдар.

Стратегиядан бастау алған құжаттардың бірі-Қазақстан Президентінің халқына жолдауы.Ол Жолдау Қазақстанның мол мүмкіндігі мен жарқын болашағынелімізде ғана емес ,халықаралық ауқымда да кеңінен танытты.Әлемнің ең ірі елдері АҚШ, Германия,Франция,Ұлыбритания,Италия, ИспанияЖапония Корея т.б мемлекет басшыларының жазған хаттарында бұл Жолдау бойынша халыққа жасалар жақсылықтың бәрі рет-ретімен орындалу үстінде.

Бұл заман-тек күштіні, бірлікті мойындатқан заман.Бұл заманда әлем тек экономикалық жағынан мықты,ішкі тұтастығы берік,ауызбірлігі күшті мемлекеттермен ғана санасады.Қазақстан қазір әлем санасатын, әлем сыйлайтын елге айналды.

Дескриптор

- құрмалас сөйлемнің жасалу жолдарын біледі.

- құрмалас сөйлемдерді тауып, ажыратады.

Қ.Б. «Екі жұлдыз,бір ұсыныс» әдісі арқылы бағалайды.



Саралау тапсырмалары:

III «Cәйкестендіру» әдісі.

Салалас қ.с Қызық мәселені көтеріп,өзара тал-

қыға салды.

Сабақтас қ.с Күз келіп,күн суытқандықтан, ол

жылы киінлі.

Аралас қ.с Ауылы алыс емес екен,әңгімелесіп

жылдам жеттік.

II «Дамыған пікір» әдісі. Берілген жай сөйлемдерді құрмалас сөйлемге айналдыру.

Ердос-тіл үйірмесінің белді мүшесі.Ол бастапқы кезде

тіл үйірмесін тілшілер үйірмесі деп үғыпты.Оған журналист мамандығы ұнайды.Енді тіл мәселесін зерттеп

жүр


I Құрмалас сөйлемдерді қатыстырып,өмірмен байланыстырып мәтін жазу.

Кері байланыс. ПОПС формуласы

«Менің ойымша, бұл...»

«Себебі, мен оны былай түсіндірер едім...»

«Оны мен мына мысалдармен дәлелдей аламын...»

«Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...»

Үйге тапсырма: «Тәуелсіз Қазақстан» туралы ақындардың өлеңдерін жаттау.










Аудиожазба

(06.пр3)






Үлестірме материалдар


























Тәуелсіз Қазақстан-

ның бүгіні

мен жетістіктері


https//www.

tarbie.kz…

Қосымша ақпарат


Саралау жұмысы– Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

III. «Cәйкестендіру» әдісі.

II. «Дамыған пікір» әдісі. Берілген жай сөйлемдерді құрмалас сөйлемге айналдыру.

I.Құрмалас сөйлемдерді қатыстырып,өмірмен байланыстырып мәтін жазу.




Қ.Б. «Бас бармақ» әдісмен бағалайды


Қ.Б. «Екі жұлдыз,бір ұсыныс» әдісі арқылы бағалайды.




АКТ-ні тиімді пайдаландым. Аудиожазбаны тыңдату үшін

компьютер қолданылды.

Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?




Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!