|
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пән/сынып |
Қазақ тілі мен әдебиеті, 5 сынып |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
3 тоқсан, 3 апта, № 14 сабақ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
8 тарау: Менің Тәуелсіз Қазақстаным |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тәуелсіздік нышандары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары: |
5.1.1.1 - тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау; 5.Т.6.Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұжымдық жұмыс (Жаңа тақырыптың түсіндірілуі) |
Бірлескен жұмыс Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Сабақтың мазмұны |
Мұғалімнің зерттеуі мен бақылауы не? |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Сәлеметсіңдер ме, балалар! Қазақ тілі мен әдебиеті сабағына қош келдіңіздер! Бүгінгі сабақты бастамас бұрын ой шақырып, бой қыздырып алайық! «Ой шақыру». Берілген сұрақтардың жауабын тауып көріңіз!
Енді айта қойыңыздаршы, сіздер атаған заттардың барлығын бір сөзбен қалай деп атауға болады? Дұрыс айтасыздар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Тәуелсіздік нышандары Жаңа сөздер: Тәуелсіздік нышаны – Символ Независимости. Мысалы:Мемлекеттік Рәміздер – Тәуелсіздігіміздің Нышаны, айғағы. Бейнеленген – суреттелген, салынған, қағазға түсірілген. Мысалы: Елтаңбада бес жұлдыз бейнеленген. Қанатты тұлпар – крылатые кони, мифические кони. Мысалы: Елтаңбада қанатты тұлпарлар бейнеленген. Қыран – орел Мысалы:Қыран құс – еркіндіктің бейнесі. Уық – унина Мысалы: Уық – шаңырақ пен керегені байланыстырады. Жол сілтеу – жол көрсету Мысалы: Қария дұрыс жол сілтеді. Құрмет – сый. (уважение) Мысалы: Сіздің келгеніңіз біз үшін үлкен құрмет. Ұлықтау рәсімі – церемония Инаугурации Мысалы: Президентті Ұлықтау Рәсімі 1991 жылы өтті. Бейнероликті тамашалаңыз! 1-тапсырма. Сұрақтың дұрыс жауабын табыңыз! Дескриптор:
Өз жауабыңызды дұрыс жауаппен салыстырыңыз!
2-тапсырма. Суретті сөйлет. Мемлекеттік Рәміздер Ту мен Елтаңбада бейнеленген бөлшектердің білдіретін мағынасына тоқтал. Дескриптор:
Дұрыс жауаппен өз жауабыңды салыстыр!
3-тапсырма. Дұрыс сөйлем құрастырыңыз! Дескриптор:
Ту,Мемлекеттік Елтаңба, рәміздер:Әнұран. бейнеленген Туымызда, шұғылалы күн, ою қыран. Елтаңбамыздың шаңырақ негізгі –элементі. Әнұран – айтылатын жиындар мен ән салтанатты мерекелерде. табылады Олар нышандары болып Тәуелсіздігіміздің. Өз жауабыңды тексер! Мемлекеттік рәміздер: Ту, Елтаңба, Әнұран. Туымызда ою, шұғылалы күн, қыран бейнеленген. Елтаңбамыздың негізгі элементі – шаңырақ. Әнұран – салтанатты жиындар мен мерекелерде айтылатын ән. Олар Тәуелсіздігіміздің нышандары болып табылады. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Бүгін біз:
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Қосымша тапсырма: Мемлекеттік Рәміздердің авторлары туралы қосымша мәлімен жинақта |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тәуелсіздік нышандары
Тәуелсіздік нышандары
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пән/сынып |
Қазақ тілі мен әдебиеті, 5 сынып |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
3 тоқсан, 3 апта, № 14 сабақ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
8 тарау: Менің Тәуелсіз Қазақстаным |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тәуелсіздік нышандары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары: |
5.1.1.1 - тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау; 5.Т.6.Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұжымдық жұмыс (Жаңа тақырыптың түсіндірілуі) |
Бірлескен жұмыс Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Сабақтың мазмұны |
Мұғалімнің зерттеуі мен бақылауы не? |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Сәлеметсіңдер ме, балалар! Қазақ тілі мен әдебиеті сабағына қош келдіңіздер! Бүгінгі сабақты бастамас бұрын ой шақырып, бой қыздырып алайық! «Ой шақыру». Берілген сұрақтардың жауабын тауып көріңіз!
Енді айта қойыңыздаршы, сіздер атаған заттардың барлығын бір сөзбен қалай деп атауға болады? Дұрыс айтасыздар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Тәуелсіздік нышандары Жаңа сөздер: Тәуелсіздік нышаны – Символ Независимости. Мысалы:Мемлекеттік Рәміздер – Тәуелсіздігіміздің Нышаны, айғағы. Бейнеленген – суреттелген, салынған, қағазға түсірілген. Мысалы: Елтаңбада бес жұлдыз бейнеленген. Қанатты тұлпар – крылатые кони, мифические кони. Мысалы: Елтаңбада қанатты тұлпарлар бейнеленген. Қыран – орел Мысалы:Қыран құс – еркіндіктің бейнесі. Уық – унина Мысалы: Уық – шаңырақ пен керегені байланыстырады. Жол сілтеу – жол көрсету Мысалы: Қария дұрыс жол сілтеді. Құрмет – сый. (уважение) Мысалы: Сіздің келгеніңіз біз үшін үлкен құрмет. Ұлықтау рәсімі – церемония Инаугурации Мысалы: Президентті Ұлықтау Рәсімі 1991 жылы өтті. Бейнероликті тамашалаңыз! 1-тапсырма. Сұрақтың дұрыс жауабын табыңыз! Дескриптор:
Өз жауабыңызды дұрыс жауаппен салыстырыңыз!
2-тапсырма. Суретті сөйлет. Мемлекеттік Рәміздер Ту мен Елтаңбада бейнеленген бөлшектердің білдіретін мағынасына тоқтал. Дескриптор:
Дұрыс жауаппен өз жауабыңды салыстыр!
3-тапсырма. Дұрыс сөйлем құрастырыңыз! Дескриптор:
Ту,Мемлекеттік Елтаңба, рәміздер:Әнұран. бейнеленген Туымызда, шұғылалы күн, ою қыран. Елтаңбамыздың шаңырақ негізгі –элементі. Әнұран – айтылатын жиындар мен ән салтанатты мерекелерде. табылады Олар нышандары болып Тәуелсіздігіміздің. Өз жауабыңды тексер! Мемлекеттік рәміздер: Ту, Елтаңба, Әнұран. Туымызда ою, шұғылалы күн, қыран бейнеленген. Елтаңбамыздың негізгі элементі – шаңырақ. Әнұран – салтанатты жиындар мен мерекелерде айтылатын ән. Олар Тәуелсіздігіміздің нышандары болып табылады. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Бүгін біз:
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Қосымша тапсырма: Мемлекеттік Рәміздердің авторлары туралы қосымша мәлімен жинақта |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















