Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: Қазақ тілі Т2

    Бөлім: 3-бөлім

    Таулар сыры М.Мақатаев «Мен таулықпын»

    Күні : 19.10.2023ж.

    Педагогтің аты-жөні: Шаяхметова Гульзана Масигутовна

    Сынып: 6 «В»

    Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

    Сабақтың тақырыбы: Толағай тауының тарихын айтшы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

    6.1.4.1 - шағын поэзиялық шығармалардың мазмұнын талдай отырып кейіпкерлерге сипаттама жасау;

    6.5.1.3 - реттік сан есімдер мен жинақтық сан есімдерді жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану;

    Сабақтың мақсаты :








    Оқушылардың барлығы: Қысқаша поэзилық шығармадағы кейіпкерлерге сипаттама жасайды.

    Оқушылардың көпшілігі: Реттік және жинақтық сан есімдерді жұмыстарда орынды қолданады.

    Оқушылардың кейбірі: Қысқаша поэзилық шығармалардың мазмұнын талдайды.

    Құндылықтарды игерту:

    Толағай туралы аңызды, қазақ отбасындағы дәстүрлерді, құндылықтарды игерту.

    Тілдік мақсаттар

    Аңыз, кейіпкер, сан есім, толағай, қуаңшылық, көшкін.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    (8 минут)
























































    «Көңіл күйім»















    «Күзгі жапырақ» әдісі арқылы сөйлеуге жетелеу





    Үй жұмысын тексеру:

    -Сендердің Отандарың не?

    -Қазақсандағы қандай тауларды білесіңдер? Мұғалім оқушыларға Мұғалжар, Алтай, Тянь-Шань тауларының суреттері бар карточкаларды ұсынады (бүгін сабақта осы карточкалар арқылы топқа бөлініп, жұмыс жасаймыз).

    Спикеді сайлауды ұсынады.Бағалау парағын таратады

    1 деңгей тапсырмасы.Олар туралы әңгімелейді.

    2 деңгей.Тақтадағы сандарды қолдана отырып, сөз тіркесі, сөйлем құрайды

    3 деңгей.Тақтадағы сандарды «Шыбын ұрғыш» әдісі ардылы көрсетіп, атайды

    Сұрақ қою:

    -Балалар бұл қандай таудың суреті?

    -Қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай?

    Жаңа тақырыппен таныстырады, сабақтың мақсатын айтады.

    Жаңа сөздермен таныстыру

    Аңыз-легенда

    Қуаншылық-засуха

    Жаңбыр-дождь

    Абайсызда-нечаянно

    Құлайды-падает



    Аңыз-  халық ауыз әдебиетінің жанры. Оқиғасы шындық өмірден алынғанымен, ауызша таралған шығарма. Аңыз әңгімелер тарихта болған белгілі бір адамдардың атына, іс-әрекетіне байланысты туады

    (музыка ойнап, түрлі-түсті шам жанып аңыз еліне тап боламыз).

    -Қазақ халқының қандай дәстүрі көрініс табады.


    Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу.

    *Көтерiңкi көңiл-күй oрнaту үшiн «Тілек тілеу» әдісін қолдану арқылы сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл-күй қалыптастыру.Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады.

    Оқушылар бір-біріне жапырақтарды лақтырып, сұрақ қояды.

    -Бүгін нешесі?

    -Қай жыл мезгілі?



    Оқушылар сұрақтарға жауап береді, топқа бөлініп, отырады





    Әр топ өз спикерін сайлайды.



    Оқушылар сұрақтарға ауызша жауап береді



    Таулар туралы әңгімелейді.



    Сөз тіркестерін құрайды



    Сандарды дұрыс көрсете алады





    Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды.



    Ықтимал жауаптарды айтады.





    Оқушылар сөз тіркесін құрайды, дәптерлеріне жазып алады









    Оқушылар аңыз туралы білгендерін айтады.











    Оқушылар көздерін жұмады.

    Қолпаштау











    Қолпаштау













    Топ спикері бағалау парағы арқылы бағалайды



    Үй тапсырмасына дайындық «Бағдаршам» әдісі арқылы бағаланады

    3 балл





    2 балл



    1 балл






























    Жүрек түріндегі көрнекі құрал





























    Сабақтың тақырыбын анықтап, оқушыларды топқа бөлуге арналған ресурстар



























    Презентацияда жазылған сөздер













    https://youtu.be/f7NuvnwhFdo?si=75yj9XotACSCOFF3


    Сабақтың ортасы

    (6-37 минут)

















































    1)Тыңдалым.Айтылым. Оқылым.

    -Қазақ халқының қандай дәстүрі көрініс табады.



    2)Мәтіннің әр бөлігін әр топқа бөліп береді.

    3) «ЖИГСО» әдісі.







    Сергіту сәті

    *«Оқуда озат боламын»



    4)Кейіпкерлерді сипаттау.

    -Бұл аңызда қандай басты кейіпкерлер бар?



    5)«ПОПС» формуласын қолданып, дәптерлеріне аңыздағы Толағайдың ерлігі туралы өз ойларын жазады.

    Ү ­лгі:

    Менің ойымша, Толағай — нағыз батыр бала. Себебі ол үлкен тауды көтеріп келді.

    Тілдік бағдар

    -Жинақтық с.е. қалай жасалады? Сұрақтары?

    -Реттік с.е.қалай жасалады? Сұрақтары?



    Қорытындылау:

    «Бес қадам» әдісі арқылы қорытындылайды жасайды.

    Оқушылар «Толағай» мультфилмінің басын тамашалайды.

    -Сүйінші

    -Балаға ат қою

    Әр топ оқушылары өз бөлігін оқиды, талқылайды, түсінеді.

    Әр топтан бір оқушы басқа топтарға барып, өз бөлігін түсіндіреді.

    Топ мүшелері өз тобына қайтып келеді.

    Толағай, әкесі -Саржан, анасы- Айсұлу

    *Оқушылар сергіту жасайды

    Суреттерді сипаттап жазады, әр топтан 1 оқушы шығып айтады.

    Толағай-1 топ

    Әкесі-Саржан -2 топ

    Анасы-Айсұлу-3 топ



    «Менің ойымша,….» «Себебі, мен оны былай түсіндіремін…»
    «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын

    «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім…»



    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, карточкадағы есептік сан есімдерге жинақтық, реттік с.е. жұрнақтарын жалғайды.

    Оқушылар:

    -Мен ... үйрендім

    -Маған қызық болды ...

    -Маған ұнады ...

    Бүгін сабақта мен ...

    Әлі де ... үйренуім керек




    «Бас бармақ»











    Ауызша кері байланыс беру. Жақсы! Тамаша!





    Дескриптор

    Сөз тіркестерін табады;

    Мәтін құрайды;





    Жарайсыңдар!



    «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайды











    «Бағдаршам» әдісі




































































































    Интербелсенді тақтада караоке ойнайды.

    Суреттер













    Оқулық

    56 бет сөздік


















    Сабақтың соңы

    3 минут

    Үй тапсырмасын беру : 54 бет, сөздерді жатт

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Шаяхметова Гүлзана Масигутовна
    25 Желтоқсан 2023
    368
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Таулар сыры М.Мақатаев «Мен таулықпын».6 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Таулар сыры М.Мақатаев «Мен таулықпын».6 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Таулар сыры М.Мақатаев «Мен таулықпын» Оқу бағдарламасына сәкес оқу мақсаттары:6.1.4.1 - шағын поэзиялық шығармалардың мазмұнын талдай отырып кейіпкерлерге сипаттама жасау; 6.5.1.3 - реттік сан есімдер мен жинақтық сан есімдерді жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану;
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: Қазақ тілі Т2

    Бөлім: 3-бөлім

    Таулар сыры М.Мақатаев «Мен таулықпын»

    Күні : 19.10.2023ж.

    Педагогтің аты-жөні: Шаяхметова Гульзана Масигутовна

    Сынып: 6 «В»

    Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

    Сабақтың тақырыбы: Толағай тауының тарихын айтшы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

    6.1.4.1 - шағын поэзиялық шығармалардың мазмұнын талдай отырып кейіпкерлерге сипаттама жасау;

    6.5.1.3 - реттік сан есімдер мен жинақтық сан есімдерді жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану;

    Сабақтың мақсаты :








    Оқушылардың барлығы: Қысқаша поэзилық шығармадағы кейіпкерлерге сипаттама жасайды.

    Оқушылардың көпшілігі: Реттік және жинақтық сан есімдерді жұмыстарда орынды қолданады.

    Оқушылардың кейбірі: Қысқаша поэзилық шығармалардың мазмұнын талдайды.

    Құндылықтарды игерту:

    Толағай туралы аңызды, қазақ отбасындағы дәстүрлерді, құндылықтарды игерту.

    Тілдік мақсаттар

    Аңыз, кейіпкер, сан есім, толағай, қуаңшылық, көшкін.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    (8 минут)
























































    «Көңіл күйім»















    «Күзгі жапырақ» әдісі арқылы сөйлеуге жетелеу





    Үй жұмысын тексеру:

    -Сендердің Отандарың не?

    -Қазақсандағы қандай тауларды білесіңдер? Мұғалім оқушыларға Мұғалжар, Алтай, Тянь-Шань тауларының суреттері бар карточкаларды ұсынады (бүгін сабақта осы карточкалар арқылы топқа бөлініп, жұмыс жасаймыз).

    Спикеді сайлауды ұсынады.Бағалау парағын таратады

    1 деңгей тапсырмасы.Олар туралы әңгімелейді.

    2 деңгей.Тақтадағы сандарды қолдана отырып, сөз тіркесі, сөйлем құрайды

    3 деңгей.Тақтадағы сандарды «Шыбын ұрғыш» әдісі ардылы көрсетіп, атайды

    Сұрақ қою:

    -Балалар бұл қандай таудың суреті?

    -Қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай?

    Жаңа тақырыппен таныстырады, сабақтың мақсатын айтады.

    Жаңа сөздермен таныстыру

    Аңыз-легенда

    Қуаншылық-засуха

    Жаңбыр-дождь

    Абайсызда-нечаянно

    Құлайды-падает



    Аңыз-  халық ауыз әдебиетінің жанры. Оқиғасы шындық өмірден алынғанымен, ауызша таралған шығарма. Аңыз әңгімелер тарихта болған белгілі бір адамдардың атына, іс-әрекетіне байланысты туады

    (музыка ойнап, түрлі-түсті шам жанып аңыз еліне тап боламыз).

    -Қазақ халқының қандай дәстүрі көрініс табады.


    Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу.

    *Көтерiңкi көңiл-күй oрнaту үшiн «Тілек тілеу» әдісін қолдану арқылы сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл-күй қалыптастыру.Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады.

    Оқушылар бір-біріне жапырақтарды лақтырып, сұрақ қояды.

    -Бүгін нешесі?

    -Қай жыл мезгілі?



    Оқушылар сұрақтарға жауап береді, топқа бөлініп, отырады





    Әр топ өз спикерін сайлайды.



    Оқушылар сұрақтарға ауызша жауап береді



    Таулар туралы әңгімелейді.



    Сөз тіркестерін құрайды



    Сандарды дұрыс көрсете алады





    Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды.



    Ықтимал жауаптарды айтады.





    Оқушылар сөз тіркесін құрайды, дәптерлеріне жазып алады









    Оқушылар аңыз туралы білгендерін айтады.











    Оқушылар көздерін жұмады.

    Қолпаштау











    Қолпаштау













    Топ спикері бағалау парағы арқылы бағалайды



    Үй тапсырмасына дайындық «Бағдаршам» әдісі арқылы бағаланады

    3 балл





    2 балл



    1 балл






























    Жүрек түріндегі көрнекі құрал





























    Сабақтың тақырыбын анықтап, оқушыларды топқа бөлуге арналған ресурстар



























    Презентацияда жазылған сөздер













    https://youtu.be/f7NuvnwhFdo?si=75yj9XotACSCOFF3


    Сабақтың ортасы

    (6-37 минут)

















































    1)Тыңдалым.Айтылым. Оқылым.

    -Қазақ халқының қандай дәстүрі көрініс табады.



    2)Мәтіннің әр бөлігін әр топқа бөліп береді.

    3) «ЖИГСО» әдісі.







    Сергіту сәті

    *«Оқуда озат боламын»



    4)Кейіпкерлерді сипаттау.

    -Бұл аңызда қандай басты кейіпкерлер бар?



    5)«ПОПС» формуласын қолданып, дәптерлеріне аңыздағы Толағайдың ерлігі туралы өз ойларын жазады.

    Ү ­лгі:

    Менің ойымша, Толағай — нағыз батыр бала. Себебі ол үлкен тауды көтеріп келді.

    Тілдік бағдар

    -Жинақтық с.е. қалай жасалады? Сұрақтары?

    -Реттік с.е.қалай жасалады? Сұрақтары?



    Қорытындылау:

    «Бес қадам» әдісі арқылы қорытындылайды жасайды.

    Оқушылар «Толағай» мультфилмінің басын тамашалайды.

    -Сүйінші

    -Балаға ат қою

    Әр топ оқушылары өз бөлігін оқиды, талқылайды, түсінеді.

    Әр топтан бір оқушы басқа топтарға барып, өз бөлігін түсіндіреді.

    Топ мүшелері өз тобына қайтып келеді.

    Толағай, әкесі -Саржан, анасы- Айсұлу

    *Оқушылар сергіту жасайды

    Суреттерді сипаттап жазады, әр топтан 1 оқушы шығып айтады.

    Толағай-1 топ

    Әкесі-Саржан -2 топ

    Анасы-Айсұлу-3 топ



    «Менің ойымша,….» «Себебі, мен оны былай түсіндіремін…»
    «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын

    «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім…»



    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, карточкадағы есептік сан есімдерге жинақтық, реттік с.е. жұрнақтарын жалғайды.

    Оқушылар:

    -Мен ... үйрендім

    -Маған қызық болды ...

    -Маған ұнады ...

    Бүгін сабақта мен ...

    Әлі де ... үйренуім керек




    «Бас бармақ»











    Ауызша кері байланыс беру. Жақсы! Тамаша!





    Дескриптор

    Сөз тіркестерін табады;

    Мәтін құрайды;





    Жарайсыңдар!



    «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайды











    «Бағдаршам» әдісі




































































































    Интербелсенді тақтада караоке ойнайды.

    Суреттер













    Оқулық

    56 бет сөздік


















    Сабақтың соңы

    3 минут

    Үй тапсырмасын беру : 54 бет, сөздерді жатт

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 6 сынып
    25.12.2023
    368
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Шаяхметова Гүлзана Масигутовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации