Ұйымдастыру,
өзін –
өзі тексеру
8
мин
|
Ынтымақтастық атмосферасын
және өздеріне деген
сенімділік қалыптастыру мақсатында «Ізгі тілек» әдісі
қолданылады.
«Санау» әдісімен
оқушыларды топқа
бөледі.
Өткен тақырыпқа шолу және оқу материалын
жариялау «Сұрақтар ілмегі» әдісімен жүреді:
- Өткен сабақта қандай шығарма
оқыдық?
-Өткен тақырыпқа қатысты бір-біріңе сұрақтар
қойыңдар, жауап беріңдер.
-Шығарма авторы кім
еді?
- Ы.Алтынсариннің тағы қандай шығармаларын
білесіңдер?
-Олай болса, бүгінгі
сабақта Ыбырай
Алтынсариннің «Таза бұлақ»
әңгімесінен түсінгеніміз жайлы ой бөлісу мақсатында тапсырмалар
орындайтын боламыз.
|
Шеңберде оң жағындағы балаға
тілек айтады.
Топқа бірігеді.
Әңгімені мазмұндайды
Сұрақтар қойып, жауап береді.
Мақал-мәтелдер
айтады, мағынасын
түсіндіреді.
|
«Бас бармақ»
әдісі.
|
|
Жаңа
білім
15 мин
2 мин
10минн
Бекіту
15
мин
|
(Т) 1- тапсырма «Ойлан,
жұптас, талқыла» әдісі.
А) Топтарға бөлініп, әр
жолаушының пікірінің дұрыстығын жақтап, дәлелдеңдер. Қорытынды
сөздеріңді нақыл сөзбен
тұжырымдаңдар
Үлгі: 2-жолаушыны жақтаушы
топ:
Жақсылығың үшін ақы сұрама.
Саралаудың
«Тапсырма» тәсілі жүзеге
асады.
Кейбір оқушыға:
- Тақырыпқа сай мақал-мәтелдер
айт.
Сергіту сәті: «Қаражорға»
биі.
(Т) 2- тапсырмада «Бізде
бір ой бар...» әдісі арқылы жүреді.
А)
Сызбаға қарап, Ы. Алтынсарин
туралы не білетіндеріңді тұжырымдап
айтыңдар.
Ә) Шығармашылық үзіліс.
-Мәтінді оқығанда көз
алдыларыңа елестеген оқиғаны бейнелеп суретін
салыңдар.
|
-
Тапсырмалар
орындайды.
Билеп сергиді.
Топқа берілген тапсырманы
орындайды.
|
Дескриптор:
-
Әр жолаушының пікірінің
дұрыстығын жақтап, дәлелдейді-3балл. Қорытынды сөзін нақыл сөзбен
тұжырымдайды-2балл.
Дескриптор:
Әр
топ Ы.Алтынсаринніңөздеріне
берілген шығармасы туралы тұжырымдап, шығармадағы негізгі ойы
туралы әңгімелейді-3балл.
Мәтін бойынша сурет
салады-2балл.
|
оқулық
А4 парақ, бояу қарындаш
|