Сабақтың басы
3
мин
|
Ұйымдастыру кезеңі:
«Есесіне мен...» әдісі
бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады
«Стикер»
түстері бойынша 3 топқа
бірігеді
|
Оқушылар шеңберге тұрып
«Есесіне мен...»
әнді жақсы айтамын, н\е бәлішті жақсы пісіермін
деген сияқты өздерінің жақсы қасиеттерін айтып сыныпта жағымды
ахуал орнатады .
«Стикер»
түсі бойынша топтарға
бірігеді.
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
|
Түрлі түсті
стикерлер
|
7мин
|
Қызығушылықты ояту.
«4-сурет,
1-сөз» тәсілі арқылы тақырыпты ашу,
мақсатын анықтауды ұйымдастырады.

Талданатын
сұрақтар:
Атом дегеніміз не?
Молекула дегеніміз не?
Заттар дегенімз не?
Дене дегеніміз не?
«Миға шабуыл»
әдісі арқылы
өткен тақырыппен жаңа сабақты
байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылауды
ұймдастырады.
|
Оқушылар экрандағы суретті
талдап сабақтың тақырыбын мақсатын анықтайды.
Мұғалімнің қойған сұрақтарына
жауап бере отырып өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске
түсіреді.
Мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап бере отырып
бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтайды,
сабақтың мақсатын анықтайды
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
«Жарайсың!»
«Тамаша жауап»т .б
|
Экран
Сурет
|
Сабақтың ортасы
15
мин
|
ІІІ. Топтық жұмыс.
«Ойлан,бөліс, талда» әдісі
арқылы
1-топка «Химия пәні
»
2-топка « Заттардың қасиеті
»
3-топка «Химия ғылымының
маңызы»
туралы , топта талдап,
қорғауға нұсқау береді
|
Оқушаларға оқулықты пайдалана
отырып әр топ берілген тақырыпшаны оқып танысады, топта талдайды,
постер жасап қорғайды.
Бірін бірі бағалайды.
|
ҚБ:
«Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы
бағалайды
|
1-
косымша
А4
парағы
Маркер
флипчарт
|
15мин
|
Сабақты бекіту
тапсырмалары.
« Кім
тапқыр!» тәсілі арқылы жұптық жұмыс
ұйымдастырады, бақылау жасайды, ЕБҚ оқушыға қолдау
көрсетеді.
1-тапсырма. Жеке
жұмыс
Берілген сөздер
жинағын қолдана отырып «Химия» ұғымна анықтама
құрастырыңдар

Дескриптор
|
ұпай
|
берілген сөздер жинағын дұрыс ретімен орналастыра
отырып, химияға ғылым ретінде сипаттама береді;
|
1
|
Барлығы
|
1
|
2-тапсырма.
Жеке
жұмыс (ЕБК)
«Кестені
толтыр» тәсілі арқылы жұптық жұмыс
ұйымдастырады, бақылау жасайды, ЕБҚ оқушыға қолдау
көрсетеді.
Төмендегі тізімнен заттар
мен денелерді бөліп жаз:
Мұз кесегі, мұз тиын, шыны,
темір, ас тұзы, қасық, құмыра, темір қасық, түйреуіш, бор, мақта,
маржан
Дескриптор
|
ұпай
|
тізімнен заттар
дұрыс анықтайды;
|
2
|
тізімнен денелерді
дұрыс анықтайды;
|
2
|
Барлығы
|
4
|
3-тапсырма Жұптық
жұмыс.
«Кестені толтыр»
тәсілі арқылы жұптық жұмыс ұйымдастырады,
бақылау жасайды, ЕБҚ оқушыға қолдау
көрсетеді.

Дескриптор
|
ұпай
|
Ас тұзының физикалық қасиетіне сипаттама
береді;
|
1
|
Ас содасының физикалық қасиетіне сипаттама
береді;
|
1
|
Судың физикалық қасиетіне сипаттама
береді;
|
1
|
Оттектің физикалық қасиетіне сипаттама
береді;
|
1
|
Темірдің физикалық қасиетіне сипаттама
береді;
|
1
|
Барлығы
|
5
|
|
Оқушылар берілген
тапсырмаларды нұсқау бойынша орындайды.
Берілген сөздер жинағын дұрыс
ретімен орналастыра отырып, химияға ғылым ретінде сипаттама
береді.
.
Берілген тізімнен заттар мен денелерді дұрыс
анықтап, кестеге жазады.
Кестеде берілген заттардың
физикалық қасиетіне сипаттама береді.
|
ҚБ:
«Білім заряды» арқылы бағалайды
Жалпы балл
-1
ҚБ:
«Білім заряды» арқылы бағалайды
Жалпы балл-4
ҚБ:
«Білім заряды» арқылы
бағалайды.
Жалпы балл-5
|
3-косымша
Тапсырма жазылған парақтар
|
Сабақтың соңы
4 мин
|
Кері байланыс
« Плюс, минус, қызықты»
тәсілі арқылы кері байланыс жасауды
ұсынады
|
Қатысушылар «Плюс, минус, қызықты» тәсілі арқылы кері байланыс жасайды
|
Кері байланыс:
«Плюс, минус, қызықты»
тәсілі арқылы
|
Кесте
|