Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
7.4.1.3 -элемент (жай зат), қоспа және
қосылыс түсініктерін ажырата алу
7.4.1.4
-қосылыстардың және элементтердің физикалық қасиеттері туралы алған
білімдерін қоспа құрамындағы таныс емес заттарды ажыратуға қолдана
алу
|
3 мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
«Аудиториядағы
заттар» әдісі бойынша жағымды
психологиялық ахуал орнатады
«Колба» түсі
бойынша топқа бірігуге нұсқау береді.
|
Оқушылар «Аудиториядағы
заттар» тәсілі арқылы сыныпта жағымды
ахуал орнатады .
«Колба»
түсі бойынша топтарға бірігеді.
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы
бағаланады.
|
Түрлі түсті стикерлер
|
7 мин
|
Үй тапсырмасы
«Серпілген
сауалдар» әдісі бойынша
.
Қауіпсіздік ережелерін атаңдар
Қандай зертханалық құрал-жабдықтармен
таныстыңдар
Миға шабуыл кезеңі
Ауа құрамы неден тұрады?
Теңіз суы таза ма?
Табиғатта барлық заттар таза күйде бола ма? т.б
Оқушылармен жаңа сабақтың
тақырыбын, мақсатын анықтайды.
|
Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді, өткен тақырыптар
бойынша білімдерін еске түсіреді.
Сұрақтарға жауап бере отырып,
жауаптарын жаңа тақырыппен байланыстарады, сабақтың тақырыбын ,
мақсатын анықтайды.
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
«Жарайсың!»
«Тамаша жауап»т .б
|
Экран
|
15мин
|
Топтық
жұмыс.
Оқулықтан мәтін
бөліктерін әр топқа бөліп береді, бағыт бағдар бере отырып топтық
жұмысты ұйымдастырады.
1-топка «Біртекті
қоспа»
2-топқа «Әртекті қоспа» тақырыптары бойынша
топтық жұмысты ұйымдастырады.
|
Оқушылар мұғалімнің нұсқауымен оқулықтағы мәтін бөліктерін
топта оқып, талдайды, постер жасап қорғайды.
|
Кері байланыс:
«Екі жұлдыз, бір тілек!»
арқылы жүреді.
|
Сызбанұсқалар ,кесте
|
15 мин
|
Оқушыларға тақырыпты бекіту үшін мұғалімнің
нұсқауымен тапсырмалар
орындайды.
№1
тапсырма. «Кесте толтыр »
тәсілі
Таза заттар мен қоспаларды бөліп жаз:
тіс пастасы, лимон шырыны, парафин, дистилденген
су, сынап, болат, қант, топырақ,күкірт, йод тұндырмасы,
мұз.
Дескриптор
|
Балл
|
берілген
заттардан таза затты бөліп жазады;
|
1
|
берілген
заттардан қоспаны бөліп жазады;
|
1
|
Барлығы
|
2
|
2-тапсырма. « Кесте толтыр» тәсілі
Біртекті жəне əртекті қоспаларды бөліп жаз: тұман,
топырақ, газдалған су, түтін, сүт,
гранит, қола, бұлақ суы, тіс пастасы, теңіз суы, 583 сынамалы
алтын. Əр қоспа үшін заттың
агрегаттық күйін көрсет
Дескриптор
|
Балл
|
біртекті
қоспаны бөліп жазады;
|
1
|
әртекті
қоспаны бөліп жазады;
|
1
|
Барлығы
|
2
|
3-тапсырма.
Цифрлық платформада тапсырма
орындайды
Қоспалар
https://wordwall.net/resource/22313283
|
Таза заттар мен қоспаларды бөліп
жазады.
Біртекті ж\е әртекті қоспаларды дұрыс бөліп
жазады.
Цифрлық платформада тапсырма
орындайды
|
ҚБ:
«Білім заряды»
арқылы
ҚБ:
«Білім заряды»
арқылы
ҚБ:
«Білім заряды»
арқылы
|
тапсырма жазылған парақтар
|
4 мин
|
Кері байланыс
« Білім поштасы» тәсілі арқылы кері байланыс жасауды ұсынады
|
Қатысушылар «Білім поштасы»
тәсілі арқылы кері байланыс
жасайды
|
Кері байланыс:
«Білім поштасы» тәсілі арқылы
|
Кесте
|