Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Күні: 29.10.2018 жыл Өтікізген:Дүйсенбаева Асыл
Тобы: «Айгөлек»
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімі: Сурет салу Тақырыбы: « Тазалық – таза баланың досы».
Мақсаты:Білімділік: Тазалық бұйымдарымен таныстыру.
Дамытушылық: Баланы тазалыққа,есте сақтауға,анық сөйлеуге үйрету;
Тәрбиелік: Балаларды тазалыққа, ұқыптылыққа баулу.
Әдіс-тәсілдері: Таныстыру,сұрақ-жауап,түсіндіру.
Көрнекіліктер: тақырыптық суреттер, заттар (сабын, тарақ, орамал, айна)
Билингвальді компонент: Тазалық – чистота-purity,сабын-мыло-soap,айна-зеркало-mirror.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбишінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әректі |
|
Мотивациялық - қозғаушылық |
- Балалар мынау ненің суреті ( мысықтың суретін көрсетеді) - Балалар, мысық ылғи бетiн жуады, тазалықты сақтайды. Ал, сендер тазалықты жақсы көресіңдер ме? - Танертең жуынасыңдар ма? -Немен жуынасыңдар? - Сосын немен сүртiнесiңдер? - Тiстерiңдi жуасыңдар ма? - Шаштарыңдытарап, айнаға қарайсыңдар ма? - Таза болғыларын келедiме? |
-Мысық -иә апай
-иә -жуынамыз -сабынмен -сүлгімен - жуынамыз -иә
-иә |
|
Ұйымдастыру – іздену |
Ғажайып сәт:Қолында сөмкесі бар,Том қонаққа келедi. Том өзiн таныстырады.
Тазалық заттары: сабын, сүлгi, тарақ, айна бар екен -Не үшiн керек екенін сипаттауды тапсырады;
Мен сендерге жұмбақ жасырайын
,сендер жұмбақты шешуге тырысыңдар. Ертемен күнде сен Қолыңды
сүйкесең Кетіп кір ласың, Тап-таза боласың Бұл не? Шомылған баланы
Аймалап алады Сүртеді жолыңды Сүртеді қолыңды Бұл не? Басы жоқ,көзі
жоқ, Тілі жоқ,сөзі жоқ, Бірақта тісі бар, Басыңмен ісі бар. Бұл не?
Иілсең иіліп Түйілсең түйіліп Қарайды кісіге Ұқыпты ісіне Бұл
не? -Жарайсыңдар,балалар!
Сергіту сәті: Таңертең тұрамыз, Бетiміздi
жуамыз, |
-Балалар мысықтың келгеніне қуанып, амандасады. - Том сөмке алып келіпсің. Томның сөмкесiнде не бар екен деп қызықтырады. -Сабынмен жуынамыз, тарақпен шашымызды тараймыз, сүлгiмен сүртiнемiз т.б. айтып түсiндiредi.
-Балалар жұмбақтың шешіуін табуға тырысады.
-Сабын
-Сүлгі
-Тарақ
-Айна -Рахмет апай
-Тәрбиешінің көрсетуімен қимыл-қозғалыстар жасайды
-Рахмет том -Балалар ойнауға қызығушылық танытады.
-сабын,тарақ, айна, сүлгі. -жуынамыз. -сүртінеміз. -шашымызды тараймыз. -қараймыз |
|
Рефлексивті - түзетушілік |
-балалар, бізге кім қонаққа келді? -Том ,өзімен бірге не әкелді? -сөмксінен нелерді шығарды? -сабынмен не істейміз? -сүлгімен не істейміз? -тарақпен не істейміз? Балаларды мадақтаймын. |
-Том -сөмке әкелді.
-сабын,тарақ, айна, сүлгі. -жуынамыз. -сүртінеміз. -шашымызды тараймыз. |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек?тазалық заттарын
Нені игерді?тазалық туралы түсінікті
Нені меңгерді : таза жүруді
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тазалық таза баланың досы
Тазалық таза баланың досы
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Күні: 29.10.2018 жыл Өтікізген:Дүйсенбаева Асыл
Тобы: «Айгөлек»
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімі: Сурет салу Тақырыбы: « Тазалық – таза баланың досы».
Мақсаты:Білімділік: Тазалық бұйымдарымен таныстыру.
Дамытушылық: Баланы тазалыққа,есте сақтауға,анық сөйлеуге үйрету;
Тәрбиелік: Балаларды тазалыққа, ұқыптылыққа баулу.
Әдіс-тәсілдері: Таныстыру,сұрақ-жауап,түсіндіру.
Көрнекіліктер: тақырыптық суреттер, заттар (сабын, тарақ, орамал, айна)
Билингвальді компонент: Тазалық – чистота-purity,сабын-мыло-soap,айна-зеркало-mirror.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбишінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әректі |
|
Мотивациялық - қозғаушылық |
- Балалар мынау ненің суреті ( мысықтың суретін көрсетеді) - Балалар, мысық ылғи бетiн жуады, тазалықты сақтайды. Ал, сендер тазалықты жақсы көресіңдер ме? - Танертең жуынасыңдар ма? -Немен жуынасыңдар? - Сосын немен сүртiнесiңдер? - Тiстерiңдi жуасыңдар ма? - Шаштарыңдытарап, айнаға қарайсыңдар ма? - Таза болғыларын келедiме? |
-Мысық -иә апай
-иә -жуынамыз -сабынмен -сүлгімен - жуынамыз -иә
-иә |
|
Ұйымдастыру – іздену |
Ғажайып сәт:Қолында сөмкесі бар,Том қонаққа келедi. Том өзiн таныстырады.
Тазалық заттары: сабын, сүлгi, тарақ, айна бар екен -Не үшiн керек екенін сипаттауды тапсырады;
Мен сендерге жұмбақ жасырайын
,сендер жұмбақты шешуге тырысыңдар. Ертемен күнде сен Қолыңды
сүйкесең Кетіп кір ласың, Тап-таза боласың Бұл не? Шомылған баланы
Аймалап алады Сүртеді жолыңды Сүртеді қолыңды Бұл не? Басы жоқ,көзі
жоқ, Тілі жоқ,сөзі жоқ, Бірақта тісі бар, Басыңмен ісі бар. Бұл не?
Иілсең иіліп Түйілсең түйіліп Қарайды кісіге Ұқыпты ісіне Бұл
не? -Жарайсыңдар,балалар!
Сергіту сәті: Таңертең тұрамыз, Бетiміздi
жуамыз, |
-Балалар мысықтың келгеніне қуанып, амандасады. - Том сөмке алып келіпсің. Томның сөмкесiнде не бар екен деп қызықтырады. -Сабынмен жуынамыз, тарақпен шашымызды тараймыз, сүлгiмен сүртiнемiз т.б. айтып түсiндiредi.
-Балалар жұмбақтың шешіуін табуға тырысады.
-Сабын
-Сүлгі
-Тарақ
-Айна -Рахмет апай
-Тәрбиешінің көрсетуімен қимыл-қозғалыстар жасайды
-Рахмет том -Балалар ойнауға қызығушылық танытады.
-сабын,тарақ, айна, сүлгі. -жуынамыз. -сүртінеміз. -шашымызды тараймыз. -қараймыз |
|
Рефлексивті - түзетушілік |
-балалар, бізге кім қонаққа келді? -Том ,өзімен бірге не әкелді? -сөмксінен нелерді шығарды? -сабынмен не істейміз? -сүлгімен не істейміз? -тарақпен не істейміз? Балаларды мадақтаймын. |
-Том -сөмке әкелді.
-сабын,тарақ, айна, сүлгі. -жуынамыз. -сүртінеміз. -шашымызды тараймыз. |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек?тазалық заттарын
Нені игерді?тазалық туралы түсінікті
Нені меңгерді : таза жүруді
шағым қалдыра аласыз













