Ақтөбе облысы
Алға ауданы
Бестамақ "Болашақ "балалар бақшасының музыка жетекшісі
Наурзалиева Айгуль Алихановна
Тобы: Балдырған ортаңғы тобы
Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Музыка Тақырыбы Тазалықты сүйеміз . Мақсаты: Музыкалық шығарманы сұрақ-жауап сипатында көңілді орындауға
үйрету,төменгі және жоғарғы дыбыстарды ажырата білу,ырғақты қимыл қозғалыс
дағдыларын қалыптастыру.Музыка арқылы балаларды тазалыққа тәрбиелеу.
Балалардың денсаулығына көңіл бөлу . Дидактикалық жаттығу арқылы балалардың
артикуляциялық аппараттарын ,саусақ маторикаларын дамыту. Музыкалық терминдер жиынтығы: Жоғары-төмен дыбыстар,гамма до мажор Музыкалық репертуар: «Бұл не?»әні, "Тазалықтың досы" әні, Музыка Л.Делиба Пиццикато ,Е.Өтетілеуұлы "Тазалық" өлеңі,
Көрнекілік: Қолжуғыш суреті ,сабын,тарақ,айна.. Билингвалдық компонент: Кірқоймас-Мойдодыр,сабын-мыло
Балалар әуенмен залға келеді.
Муз.жетекшісі : Сәлеметсіңдер ме?Біз музыкамен амандасып алайық.
Музыка Л.Делиба Пиццикато .
-Балалар,мен сіздерге бір өлең жолдарын оқып бергім келіп тұр.
Е.Өтетілеуұлы:Дос бол сабын,сумен сен,
Жиі-жиі жуын сен:
Таңертең де,кеште де,
Жуын күндіз ,түсте де,
Жуын тамақ алдында.
Жуын тамақ соңында,
Жуын ұйықтар кезінде
Жуын тұрған мезгілде.
Су мен сабын -бір жолдас,
Жоймас олар кір болмас!
-Балалар бұл өлең шумақтары не туралы айтқан?Дұрыс тазалық туралы бүгін денсаулық туралы айтамыз. /Сурет көрсету./ Ендеше, қол -аяғымызды қыздырып ырғақты жаттығулар жасап алайық.
Аюға ұқсап аяқтың сырт жағымен маймаңдап , түлкіге ұқсап аяқтың ұшымен, қоянға ұқсап екі аяқпен секіріп жүрейік.
Айболиттің кіруі:-Мен Айболит дәрігермін
Ауырсаңдар жануарлармен қоса балаларды да емдеймін Муз.жетекшісі:Жоқ,жоқ,біздер ауырмаймыз, ауырмаудың жолын іздейміз.Кәне,Айболит көріңіз,балалар қалай естиді екенін.
Тыңдау: -Балалар біздер жоғары-төмен дыбыстарды білеміз, қазір әуендерді тыңдап қолдарыңдағы үлестірмелі карточкаларды көрсетесіңіз.Естіген әуен аюға келе ме,әлде құстың дауысына келе ме? Балалар қолдарына үлестірмелі карточкалар алып,естігендері бойынша тауып көрсетеді.
-Құлағымызды тексердік,енді ән айтуға дайындалайық.
Дидактикалық жаттығу "Жел"
Балаларға жіппен байланған қар беріледі.Бала жіптен ұстап тұрып үрлеуі керек.үш рет қайталайық.
Дауыс жаттығуы: Музыкамен жеті нотаны атай қолмен көрсету.
Теледидардан "Гамма до мажор"
-Балалар мен сіздерге жұмбақ-ән айтып бергім келіп тұр,сіздер де маған әндетіп жауап берулеріңіз керек.
Ән айту:"Тазалықтың досы"әнін үйрену.
Музыкалық-ырғақты би: "Достасу"
Дидактикалық ойын: "Серуен "
Керекті құралдар: Барлық балаға музыкалық балға,бубен,сылдырмақ,таяқша,
Ойын барысы:Балалар жарты шеңбер болып отырады. Т: "Балалар ,бүгін біздер серуенге
шығамыз,бірақ бұл ерекше серуен,топтағы серуен.Ал,сеуенге шығу үшін бізге музыкалық аспаптар көмектеседі.Міне біздер баспалдақтан түсіп келеміз/ жетекші жәймен ұра бастайды.
Ал, енді көшеге шықтық,күн шығып тұр ,балалар
көңілденіп былай жүгіре жөнелді /балғамен тезірек ұра бастайды. Ал,Үмітжан допты алып жәймен жерге ұра бастады. Ал,басқа балалар
секіріп ойнап жүр. Бір кезде аспанды бұлт күннің бетін жауып жәймен жаңбыр жауа бастады, бара- бара қатты жауынға айналды . Балалар жауыннан қорқып тез-тез балабақшаға кіріп кетті.
Ойын: «Мен сияқты қайтала»
Шарты: Ойынға бар бала қатыса алады.Балалар шеңбер бойына тұрады,жетекші ортада музыка әуенімен қимылдар көрсетеді.Музыка өзгереді де жетекші ортаға баланы шығарады.
Релаксация.Жіппен көрсететін қуыршақ.
-Балалар сіздерге бүгінгі әрекетіміз ұнады ма?Ұнаса қолымызды шапалақтайық.
Сіздердің дендеріңіз сау болуы үшін Айболит дәрумен береді.
Іс-әрекетті қорытып,бағалау.
Күтілетін нәтиже: Біледі: төменгі және жоғарғы дыбыстарды ажырата біледі.
Игереді: Дидактикалық жаттығу арқылы балалардың артикуляциялық аппараттарын ,
саусақ маторикаларын игереді.
Меңгереді: Музыкалық шығарманы сұрақ-жауап сипатында көңілді орындауды ойынды ,биді меңгереді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тазалықты сүйемін
Тазалықты сүйемін
Ақтөбе облысы
Алға ауданы
Бестамақ "Болашақ "балалар бақшасының музыка жетекшісі
Наурзалиева Айгуль Алихановна
Тобы: Балдырған ортаңғы тобы
Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Музыка Тақырыбы Тазалықты сүйеміз . Мақсаты: Музыкалық шығарманы сұрақ-жауап сипатында көңілді орындауға
үйрету,төменгі және жоғарғы дыбыстарды ажырата білу,ырғақты қимыл қозғалыс
дағдыларын қалыптастыру.Музыка арқылы балаларды тазалыққа тәрбиелеу.
Балалардың денсаулығына көңіл бөлу . Дидактикалық жаттығу арқылы балалардың
артикуляциялық аппараттарын ,саусақ маторикаларын дамыту. Музыкалық терминдер жиынтығы: Жоғары-төмен дыбыстар,гамма до мажор Музыкалық репертуар: «Бұл не?»әні, "Тазалықтың досы" әні, Музыка Л.Делиба Пиццикато ,Е.Өтетілеуұлы "Тазалық" өлеңі,
Көрнекілік: Қолжуғыш суреті ,сабын,тарақ,айна.. Билингвалдық компонент: Кірқоймас-Мойдодыр,сабын-мыло
Балалар әуенмен залға келеді.
Муз.жетекшісі : Сәлеметсіңдер ме?Біз музыкамен амандасып алайық.
Музыка Л.Делиба Пиццикато .
-Балалар,мен сіздерге бір өлең жолдарын оқып бергім келіп тұр.
Е.Өтетілеуұлы:Дос бол сабын,сумен сен,
Жиі-жиі жуын сен:
Таңертең де,кеште де,
Жуын күндіз ,түсте де,
Жуын тамақ алдында.
Жуын тамақ соңында,
Жуын ұйықтар кезінде
Жуын тұрған мезгілде.
Су мен сабын -бір жолдас,
Жоймас олар кір болмас!
-Балалар бұл өлең шумақтары не туралы айтқан?Дұрыс тазалық туралы бүгін денсаулық туралы айтамыз. /Сурет көрсету./ Ендеше, қол -аяғымызды қыздырып ырғақты жаттығулар жасап алайық.
Аюға ұқсап аяқтың сырт жағымен маймаңдап , түлкіге ұқсап аяқтың ұшымен, қоянға ұқсап екі аяқпен секіріп жүрейік.
Айболиттің кіруі:-Мен Айболит дәрігермін
Ауырсаңдар жануарлармен қоса балаларды да емдеймін Муз.жетекшісі:Жоқ,жоқ,біздер ауырмаймыз, ауырмаудың жолын іздейміз.Кәне,Айболит көріңіз,балалар қалай естиді екенін.
Тыңдау: -Балалар біздер жоғары-төмен дыбыстарды білеміз, қазір әуендерді тыңдап қолдарыңдағы үлестірмелі карточкаларды көрсетесіңіз.Естіген әуен аюға келе ме,әлде құстың дауысына келе ме? Балалар қолдарына үлестірмелі карточкалар алып,естігендері бойынша тауып көрсетеді.
-Құлағымызды тексердік,енді ән айтуға дайындалайық.
Дидактикалық жаттығу "Жел"
Балаларға жіппен байланған қар беріледі.Бала жіптен ұстап тұрып үрлеуі керек.үш рет қайталайық.
Дауыс жаттығуы: Музыкамен жеті нотаны атай қолмен көрсету.
Теледидардан "Гамма до мажор"
-Балалар мен сіздерге жұмбақ-ән айтып бергім келіп тұр,сіздер де маған әндетіп жауап берулеріңіз керек.
Ән айту:"Тазалықтың досы"әнін үйрену.
Музыкалық-ырғақты би: "Достасу"
Дидактикалық ойын: "Серуен "
Керекті құралдар: Барлық балаға музыкалық балға,бубен,сылдырмақ,таяқша,
Ойын барысы:Балалар жарты шеңбер болып отырады. Т: "Балалар ,бүгін біздер серуенге
шығамыз,бірақ бұл ерекше серуен,топтағы серуен.Ал,сеуенге шығу үшін бізге музыкалық аспаптар көмектеседі.Міне біздер баспалдақтан түсіп келеміз/ жетекші жәймен ұра бастайды.
Ал, енді көшеге шықтық,күн шығып тұр ,балалар
көңілденіп былай жүгіре жөнелді /балғамен тезірек ұра бастайды. Ал,Үмітжан допты алып жәймен жерге ұра бастады. Ал,басқа балалар
секіріп ойнап жүр. Бір кезде аспанды бұлт күннің бетін жауып жәймен жаңбыр жауа бастады, бара- бара қатты жауынға айналды . Балалар жауыннан қорқып тез-тез балабақшаға кіріп кетті.
Ойын: «Мен сияқты қайтала»
Шарты: Ойынға бар бала қатыса алады.Балалар шеңбер бойына тұрады,жетекші ортада музыка әуенімен қимылдар көрсетеді.Музыка өзгереді де жетекші ортаға баланы шығарады.
Релаксация.Жіппен көрсететін қуыршақ.
-Балалар сіздерге бүгінгі әрекетіміз ұнады ма?Ұнаса қолымызды шапалақтайық.
Сіздердің дендеріңіз сау болуы үшін Айболит дәрумен береді.
Іс-әрекетті қорытып,бағалау.
Күтілетін нәтиже: Біледі: төменгі және жоғарғы дыбыстарды ажырата біледі.
Игереді: Дидактикалық жаттығу арқылы балалардың артикуляциялық аппараттарын ,
саусақ маторикаларын игереді.
Меңгереді: Музыкалық шығарманы сұрақ-жауап сипатында көңілді орындауды ойынды ,биді меңгереді.
шағым қалдыра аласыз













