Тазалықты сүйемін

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тазалықты сүйемін

Материал туралы қысқаша түсінік
музыка пәнінен тәрбие сағаты
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ақтөбе облысы

Алға ауданы

Бестамақ "Болашақ "балалар бақшасының музыка жетекшісі

Наурзалиева Айгуль Алихановна



Тобы: Балдырған ортаңғы тобы

Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Музыка Тақырыбы Тазалықты сүйеміз . Мақсаты: Музыкалық шығарманы сұрақ-жауап сипатында көңілді орындауға

үйрету,төменгі және жоғарғы дыбыстарды ажырата білу,ырғақты қимыл қозғалыс

дағдыларын қалыптастыру.Музыка арқылы балаларды тазалыққа тәрбиелеу.

Балалардың денсаулығына көңіл бөлу . Дидактикалық жаттығу арқылы балалардың

артикуляциялық аппараттарын ,саусақ маторикаларын дамыту. Музыкалық терминдер жиынтығы: Жоғары-төмен дыбыстар,гамма до мажор Музыкалық репертуар: «Бұл не?»әні, "Тазалықтың досы" әні, Музыка Л.Делиба Пиццикато ,Е.Өтетілеуұлы "Тазалық" өлеңі,

Көрнекілік: Қолжуғыш суреті ,сабын,тарақ,айна.. Билингвалдық компонент: Кірқоймас-Мойдодыр,сабын-мыло

Балалар әуенмен залға келеді.

Муз.жетекшісі : Сәлеметсіңдер ме?Біз музыкамен амандасып алайық.

Музыка Л.Делиба Пиццикато .

-Балалар,мен сіздерге бір өлең жолдарын оқып бергім келіп тұр.

Е.Өтетілеуұлы:Дос бол сабын,сумен сен,

Жиі-жиі жуын сен:

Таңертең де,кеште де,

Жуын күндіз ,түсте де,

Жуын тамақ алдында.

Жуын тамақ соңында,

Жуын ұйықтар кезінде

Жуын тұрған мезгілде.

Су мен сабын -бір жолдас,

Жоймас олар кір болмас!

-Балалар бұл өлең шумақтары не туралы айтқан?Дұрыс тазалық туралы бүгін денсаулық туралы айтамыз. /Сурет көрсету./ Ендеше, қол -аяғымызды қыздырып ырғақты жаттығулар жасап алайық.

Аюға ұқсап аяқтың сырт жағымен маймаңдап , түлкіге ұқсап аяқтың ұшымен, қоянға ұқсап екі аяқпен секіріп жүрейік.


Айболиттің кіруі:-Мен Айболит дәрігермін

Ауырсаңдар жануарлармен қоса балаларды да емдеймін Муз.жетекшісі:Жоқ,жоқ,біздер ауырмаймыз, ауырмаудың жолын іздейміз.Кәне,Айболит көріңіз,балалар қалай естиді екенін.


Тыңдау: -Балалар біздер жоғары-төмен дыбыстарды білеміз, қазір әуендерді тыңдап қолдарыңдағы үлестірмелі карточкаларды көрсетесіңіз.Естіген әуен аюға келе ме,әлде құстың дауысына келе ме? Балалар қолдарына үлестірмелі карточкалар алып,естігендері бойынша тауып көрсетеді.

-Құлағымызды тексердік,енді ән айтуға дайындалайық.

Дидактикалық жаттығу "Жел"

Балаларға жіппен байланған қар беріледі.Бала жіптен ұстап тұрып үрлеуі керек.үш рет қайталайық.

Дауыс жаттығуы: Музыкамен жеті нотаны атай қолмен көрсету.

Теледидардан "Гамма до мажор"

-Балалар мен сіздерге жұмбақ-ән айтып бергім келіп тұр,сіздер де маған әндетіп жауап берулеріңіз керек.

Ән айту:"Тазалықтың досы"әнін үйрену.


Музыкалық-ырғақты би: "Достасу"

Дидактикалық ойын: "Серуен "

Керекті құралдар: Барлық балаға музыкалық балға,бубен,сылдырмақ,таяқша,

Ойын барысы:Балалар жарты шеңбер болып отырады. Т: "Балалар ,бүгін біздер серуенге

шығамыз,бірақ бұл ерекше серуен,топтағы серуен.Ал,сеуенге шығу үшін бізге музыкалық аспаптар көмектеседі.Міне біздер баспалдақтан түсіп келеміз/ жетекші жәймен ұра бастайды.

Ал, енді көшеге шықтық,күн шығып тұр ,балалар

көңілденіп былай жүгіре жөнелді /балғамен тезірек ұра бастайды. Ал,Үмітжан допты алып жәймен жерге ұра бастады. Ал,басқа балалар

секіріп ойнап жүр. Бір кезде аспанды бұлт күннің бетін жауып жәймен жаңбыр жауа бастады, бара- бара қатты жауынға айналды . Балалар жауыннан қорқып тез-тез балабақшаға кіріп кетті.

Ойын: «Мен сияқты қайтала»

Шарты: Ойынға бар бала қатыса алады.Балалар шеңбер бойына тұрады,жетекші ортада музыка әуенімен қимылдар көрсетеді.Музыка өзгереді де жетекші ортаға баланы шығарады.

Релаксация.Жіппен көрсететін қуыршақ.


-Балалар сіздерге бүгінгі әрекетіміз ұнады ма?Ұнаса қолымызды шапалақтайық.

Сіздердің дендеріңіз сау болуы үшін Айболит дәрумен береді.

Іс-әрекетті қорытып,бағалау.

Күтілетін нәтиже: Біледі: төменгі және жоғарғы дыбыстарды ажырата біледі.

Игереді: Дидактикалық жаттығу арқылы балалардың артикуляциялық аппараттарын ,

саусақ маторикаларын игереді.

Меңгереді: Музыкалық шығарманы сұрақ-жауап сипатында көңілді орындауды ойынды ,биді меңгереді.











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.05.2018
1280
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі