Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
Сабақтың
соңы
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
І.
Сәлемдесу:
Өлең айтып , күй
тыңдап,
Өнермен өссін
санамыз.
Оқу оқып
сусындап,
Білімнен бақыт
табамыз.
1-ші тапсырма.
Презентация.
Бітірген жұмыстарыңды
көрсетіңдер, бағалаудың негізгі критерийлерін ескере отырып, өз
жобаларыңның мазмұнын ауызша
суреттеңдер:
- Жоба тақырыбының
сәйкестігі;
- Командалық жұмыс, топта
рөлдерді бөлу;
Өлеңді дыбыстау және музыкалық
сүйемелдеу;
- Шығармашылық
тәсіл;
- Тайм
менеджмент.
2-ші тапсырма.
Талқылау
- Сенің жобаңның идеясы
неде?
- Сенің жобаңды қайда
қолдануға болады?
- Қандай іс-әрекет сізге ең
қатты ұнады?
- Сіздің қай жұмысыңыз жемісті
болды?
- Өзіңнің орындауыңды қалай
жетілдіруге болады
Жобаны
таныстыру.
Жоба тақырыбы: «Түркі тілдес
халықтардың музыкалық дәстүрі» мен « Шығыс халықтарының музыкалық
дәстүрі
Екі шығарманың
айырмашылығын Венн
Диаграммасы арқылы айырмашылығы мен
ұқсастығын жазамыз.
Екі шығарманың бейнежазбасын
көру арқылы.
анықтау қажет.ә)жоба
тақырыбына сәйкес әр түрлі деректерден ақпарат іздеу керек
б)Жобаның жұмыс жоспарын құру.Жоба үлгісі бойынша бүгін біз
сендермен Қазақ заманауи музыкасы тақырыбын алып отырмыз.
Бейнежазбаны көріп,
тамашалаңдар.
3-тапсырма.Өздік
жұмысы.
Үшінші тоқсанда өткен
тақырыптарды еске түсіріп,өткен әндерді
қайталаңдар.
Рефлексия:
-Мен не
білдім?
- Бүгін мен не
үйрендім?
-Мен үшін қандай тапсырма қиын
болды?
-Ал қай тапсырманы мен оңай
орындадым
|
Оқушылар өз ойларын ауызша
жеткізеді.
Сұрақтарға жауап
беріп,талдайды
Бір -бірін
бағалау
Сұрақтарға жауап береді.
Дәптермен жұмыс
Оқушылар сұрақтарға жауап беру
арқылы бір бірін мадақтау сөздер арқылы
бағалайды.
Стикерге жазып
жабыстырады.
|
Мақтау мадақтау
сөздер
Дескриптор: Тоқсан бойы өткен сабақты жи
нақтайды, жобаны қорғай ды.
Жақсы.
Тамаша!
Керемет!
Жақсы.
Тамаша!
Керемет!
Жақсы.
Тамаша!
Керемет!
|
Слайд
Аудио
жазба
Слайд
Аудио
жазба
Оқулық
Слайд
Аудио
жазба
Оқулық
Слайд
Аудио
жазба
Оқулық
|