Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
технологиялық картасы
Өткізілген күні:
|
Білім беру саласы: |
Коммуникация |
|
Бөлімі: |
Сөйлеу дамыту. |
|
Тақырыбы: |
Мектептегі оқиға |
|
Мақсаты: (Даярлық) |
Суреттерді іс – әрекетті сипаттап, кейін салыстырып, оларды әңгімелей білу. Тақырыпқа сай мақал - мәтелдермен танысып, мағынасын ашып жаттау |
|
Мақсаты: (Ересек) |
Суреттерді іс – әрекетті сипаттап, кейін салыстырып, оларды әңгімелей білу. |
|
Міндеттері: |
1.Мақалдардың мағынасын түсініп жаттауға үйрету. 2.Мектепке деген қызығушылықтарын дамыту. 3.Білім ошағы мектепке деген сезімдерін ояту |
|
Әдіс-тәсілдері: |
Әңгіме-леу, түсіндіру, сұрақ-жауап, дидактикалық ойын, жұмбақ шешу, Мнемотех.әдісі |
|
Көрнекіліктер: |
Тақырыпқа сай суреттер, ойын заттары, таратпалы заттар, сызба |
|
Билингвальдық компонент: |
мектеп – школа – school |
Кіріспе бөлім:
Педагог балаларды ортаға шақырып, шаттық шеңберін Ы. Алтынсариннің «Кел, балалар, оқылық» өлең шумақтары арқылы жасатады.
Кел, балалар, оқылық!
Оқығанды көңілге
Ықыласпен тоқылық!
Оқысаңыз, балалар,
Шамнан шырақ жағылар,
Тілегенің алдыңнан
Іздемей-ақ табылар.
Кел, балалар, оқылық!
Оқығанды көңілге
Ықыласпен тоқылық.
Педагог:
- Сендердің мектепте оқитын аға, әпкелерің бар ма?
- Ендеше сендер сияқты Бақыт атты баланың басынан кешкен оқиғасын айтып берейін. Сендер мұқият тыңдаңдар.
Негізгі бөлім:
Мектептегі оқиға Бүгінгі күн күндегідей басталды. Жанар мектеп формасын киіп, мектепке жиналды. Бақыт Жанардың бес жасар інісі. Жанардың соңынан қалар емес.
- Әпкетай, мен де мектепке барайыншы.
- Болмайды.
- Менің де мектепке барғым келеді.
- Жоқ, болмайды.
- Сөмкеңді көтерсем?
- Жоқ дедім ғой, болмайды.
Бақыт Жанар есіктен шыға бере айғайға басып жылай бастады.
- Мен де барам!
Осы кезде әжесі қастарына келіп:
- Жанаржан, бұл бала енді түске дейін жылайды. Мүмкін ертерек барып сыныбыңды, мектебіңді
көрсетіп таныстырарсың, бір көріп қайтсын, - деп өтінді.
Жанар үлкендерді сыйлайтын, әжесінің көңілін қимады.
- Жарайды, тек тезірек, мұғалімім келгенше үлгерейік. Бақыттың қуанышында шек жоқ, Жанардың соңынан жылдам басын еріп келеді. Міне, асыға күткен мектепке де кірді.
Педагог: Балалар, қалай ойлайсыңдар, Бақыт мектептің ішінде не көрді? Сыныпта қандай оқиға болды? Балалар жалғастырады.
1-тапсырма. Суретке қарап әңгіме құра. Мектепте не істейсіндер?
Сергіту жаттығуы:
Дәптерге жаздық,
Суретті салдық.
Кітапты оқыды
Сөмкеге салдық.
Осылай күнде біз
Оқу, білім алдық.
Педагог балаларға әңгімедегі Жанар мен інісі Бақыттың және әжесінің сөздерін диалог арқылы
рөлге бөліп айтқызады. Көптілділік: мектеп – школа – school
2-тапсырма. Суреттерді салыстыр, екінші сынып бөлмесінде не жетіспейді? Олар не үшін қажет? Өз сөзіңмен әңгімелеп бер.
3-тапсырма.
Мақалдардың мағынасын түсін.
Ақыл озбайды, білім тозбайды.
Оқы да біл, ойна да күл.
Білекті бірді жығады,
Білімді мыңды жығады.
Мақалдың мағынасын бірлесіп талқылайды.
Қортындылау:
Педагог қорытынды жасайды, балаларды марапаттайды. Рефлексиялық бағалау: өз жұмысын бағалап қорыту. Балалардан қарындаштын түсті қарындашпен бояуын сұраңыз:
Ештеңе түсінбедім – қызыл қарындашпен;
Түсіндім, бірақ түсіндіре алмаймын – сары қарындашпен;
Бәрін түсіндім, басқаға түсіндіріп бере аламын – жасыл қарындашпен.
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі; Сұрақтарға жауап береді, әңгіме құрап айтады.
Нені игерді: Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау
Нені білу керек: Тыңдаған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып
жеткізу
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тех.карта сөйлеуді дамыту
Тех.карта сөйлеуді дамыту
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
технологиялық картасы
Өткізілген күні:
|
Білім беру саласы: |
Коммуникация |
|
Бөлімі: |
Сөйлеу дамыту. |
|
Тақырыбы: |
Мектептегі оқиға |
|
Мақсаты: (Даярлық) |
Суреттерді іс – әрекетті сипаттап, кейін салыстырып, оларды әңгімелей білу. Тақырыпқа сай мақал - мәтелдермен танысып, мағынасын ашып жаттау |
|
Мақсаты: (Ересек) |
Суреттерді іс – әрекетті сипаттап, кейін салыстырып, оларды әңгімелей білу. |
|
Міндеттері: |
1.Мақалдардың мағынасын түсініп жаттауға үйрету. 2.Мектепке деген қызығушылықтарын дамыту. 3.Білім ошағы мектепке деген сезімдерін ояту |
|
Әдіс-тәсілдері: |
Әңгіме-леу, түсіндіру, сұрақ-жауап, дидактикалық ойын, жұмбақ шешу, Мнемотех.әдісі |
|
Көрнекіліктер: |
Тақырыпқа сай суреттер, ойын заттары, таратпалы заттар, сызба |
|
Билингвальдық компонент: |
мектеп – школа – school |
Кіріспе бөлім:
Педагог балаларды ортаға шақырып, шаттық шеңберін Ы. Алтынсариннің «Кел, балалар, оқылық» өлең шумақтары арқылы жасатады.
Кел, балалар, оқылық!
Оқығанды көңілге
Ықыласпен тоқылық!
Оқысаңыз, балалар,
Шамнан шырақ жағылар,
Тілегенің алдыңнан
Іздемей-ақ табылар.
Кел, балалар, оқылық!
Оқығанды көңілге
Ықыласпен тоқылық.
Педагог:
- Сендердің мектепте оқитын аға, әпкелерің бар ма?
- Ендеше сендер сияқты Бақыт атты баланың басынан кешкен оқиғасын айтып берейін. Сендер мұқият тыңдаңдар.
Негізгі бөлім:
Мектептегі оқиға Бүгінгі күн күндегідей басталды. Жанар мектеп формасын киіп, мектепке жиналды. Бақыт Жанардың бес жасар інісі. Жанардың соңынан қалар емес.
- Әпкетай, мен де мектепке барайыншы.
- Болмайды.
- Менің де мектепке барғым келеді.
- Жоқ, болмайды.
- Сөмкеңді көтерсем?
- Жоқ дедім ғой, болмайды.
Бақыт Жанар есіктен шыға бере айғайға басып жылай бастады.
- Мен де барам!
Осы кезде әжесі қастарына келіп:
- Жанаржан, бұл бала енді түске дейін жылайды. Мүмкін ертерек барып сыныбыңды, мектебіңді
көрсетіп таныстырарсың, бір көріп қайтсын, - деп өтінді.
Жанар үлкендерді сыйлайтын, әжесінің көңілін қимады.
- Жарайды, тек тезірек, мұғалімім келгенше үлгерейік. Бақыттың қуанышында шек жоқ, Жанардың соңынан жылдам басын еріп келеді. Міне, асыға күткен мектепке де кірді.
Педагог: Балалар, қалай ойлайсыңдар, Бақыт мектептің ішінде не көрді? Сыныпта қандай оқиға болды? Балалар жалғастырады.
1-тапсырма. Суретке қарап әңгіме құра. Мектепте не істейсіндер?
Сергіту жаттығуы:
Дәптерге жаздық,
Суретті салдық.
Кітапты оқыды
Сөмкеге салдық.
Осылай күнде біз
Оқу, білім алдық.
Педагог балаларға әңгімедегі Жанар мен інісі Бақыттың және әжесінің сөздерін диалог арқылы
рөлге бөліп айтқызады. Көптілділік: мектеп – школа – school
2-тапсырма. Суреттерді салыстыр, екінші сынып бөлмесінде не жетіспейді? Олар не үшін қажет? Өз сөзіңмен әңгімелеп бер.
3-тапсырма.
Мақалдардың мағынасын түсін.
Ақыл озбайды, білім тозбайды.
Оқы да біл, ойна да күл.
Білекті бірді жығады,
Білімді мыңды жығады.
Мақалдың мағынасын бірлесіп талқылайды.
Қортындылау:
Педагог қорытынды жасайды, балаларды марапаттайды. Рефлексиялық бағалау: өз жұмысын бағалап қорыту. Балалардан қарындаштын түсті қарындашпен бояуын сұраңыз:
Ештеңе түсінбедім – қызыл қарындашпен;
Түсіндім, бірақ түсіндіре алмаймын – сары қарындашпен;
Бәрін түсіндім, басқаға түсіндіріп бере аламын – жасыл қарындашпен.
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі; Сұрақтарға жауап береді, әңгіме құрап айтады.
Нені игерді: Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау
Нені білу керек: Тыңдаған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып
жеткізу
шағым қалдыра аласыз













