Тех.карта сөйлеуді дамыту

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тех.карта сөйлеуді дамыту

Материал туралы қысқаша түсінік
балабақша тәрбиешісіне арналған тех.карта
Материалдың қысқаша нұсқасы


Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің

технологиялық картасы


Өткізілген күні:


Білім беру саласы:

Коммуникация

Бөлімі:

Сөйлеу дамыту.

Тақырыбы:

Мектеп ауласында

Мақсаты: (Даярлық)

Жұбымен бірге әңгіме құрастыруды үйрету. Жаңа сөздермен таныстыру. Мектептің ауласындағы болатын заттарды атап, әңгімелеу

Мақсаты: (Ересек)

Жаңа сөздермен таныстыру. Мектептің ауласындағы болатын заттарды атап, әңгімелеу.

Міндеттері:

1. Қоршаған ортасын сипаттай алуға дағдылау.

2.Сөздік қорларын дамыту.

3. Достықмен ұжымды-лыққа тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілдері:

Әңгіме-леу, сұрақ – жауап, түсіндіру, жұмбақ, ойындар.модульдік тех. Жұмбақ- тар

Көрнекіліктер:

Тақырыпқа сай суреттер, ойын заттары, сызба жұмбақтың, таратпалы заттар

Билингвальдық компонент:

аула – двор – yard



Кіріспе бөлім:

Келіңдер, келіңдер,

Шеңбер құрып беріңдер.

Ортаға түскен бұл допты,

Бір-біріңе беріңдер, - деп

педагог балаларға тілек айтып, допты қасындағы балаға беріп, әрі қарай жалғастыруларын сұрайды. Балалар бір-біріне жақсы күн тілеп, допты береді. Педагог балаларға ым-ишаратпен, қимылмен іс-әрекет көрсетеді, ал балалар не істеп жатқанын табады.

1. Педагог гүлдерге су құйып жатқанын келтіреді.

2. Жүгіріп футбол ойнап жүргенді.

3. Секіріп баскетбол ойнағанды көрсетеді.

4. Ағаштарды түптеп жатқанын көрсету.

Ойынды балалар жалғастырып, теннис, хоккей, шаңғы тепкенді қимылмен, ишарамен келтіреді.

Негізгі бөлім:

Педагог слайд арқылы мектеп ауласын көрсетеді. Балалар суретке тақырып қойып, әңгіме құрайды.

1. Мектеп ауласынан не көріп тұрсың?

2. Спорт алаңы қай жерде орналасқан?

3. Спорт алаңында кімдер жүр?

4. Аулада нелер өсіп тұр?

5. Ауладағы өсімдіктерді кім күтеді?

6. Аула тазалығына кім қарайды?

Көптілділік: аула – двор – yard

1-тапсырма. Суреттердің ішінен өз мектебіңнің ауласында бар заттарды белгілеп көрсет.

Сергіту сәті:

Доп ойнауға лайық

Мектеп ауласына шығайық.

Жүгіріп доп тебеміз,

Футболдан біз жеңеміз.

Баскетболда достармен

Доп лақтырып ойнаймыз.

Нысананы дәл көздеп,

Доп түсірмей қоймаймыз.

Тіл ұстарту:

Ол-ол-ол – бұл мүшеміз қол,

Ол-ол-ол – бұл, әрине, гол.

Оп-оп-оп – мұның аты доп,

Оқ-оқ-оқ – бұл қып-қызыл шоқ.

Педагог балалардан өз ауласында нелер бар, әңгімелеп берулерін сұрайды.

Қандай ойын түрлерін ойнайсың?

Аулаң саған ұнай ма?

Әліппе-дәптермен жұмыс:

2-тапсырма. «Сабақ», «спорт алаңы», «достар», «футбол» сөздерін қолданып мектеп жанындағы спорт алаңы туралы әңгімеле.

3-тапсырма. Мектеп ауласында достарыңмен бірге қандай қозғалыс ойындарын ойнайсыңдар? Балалар өздері ойнайтын ойын түрлері, ойын кезіндегі өзара сыйластық туралы әңгімелейді. Содан соң оқу құралында берілген суретке қарап, балалардың қандай ойын түрін ойнап жатқанын айтады. Ол ойынның шартын естеріне түсіреді.

4-тапсырма. Берілген допты боя. Басқа доп түрлерінің суретін сал.


Қортындылау:

Педагог қорытынды жасайды, балаларды марапаттайды. Рефлексиялық бағалау: өз жұмысын бағалап қорыту. Балалардан допты түсті қарындашпен бояуын сұраңыз:

Ештеңе түсінбедім – қызыл қарындашпен;

Түсіндім, бірақ түсіндіре алмаймын – сары қарындашпен;

Бәрін түсіндім, басқаға түсіндіріп бере аламын – жасыл қарындашпен. Қосымша 6 қалпақ әдісін қолдану.



Күтілетін нәтиже:

Нені біледі; Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу

Нені игерді: Айтылған ойдың мәнін ашу үшін интонацияны сақтау, тілдесудің

вербалды емес құралдарын қолдану

Нені білу керек: Өз тәжірибесі негізінде әңгіме құрастыру


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.01.2019
524
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі