Тех.карта сөйлеуді дамыту

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тех.карта сөйлеуді дамыту

Материал туралы қысқаша түсінік
Блабақша тәрбиешісіне
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің

технологиялық картасы


Өткізілген күні:


Білім беру саласы:

Коммуникация

Бөлімі:

Сөйлеу дамыту.

Тақырыбы:

Мен білімді баламын

Мақсаты: (Даярлық)

Суреттегі іс – әрекеттерді сипаттау білу.Артық заттарды ажырата білуге үйрету. Мақал – мәтелді мағынасын біліп, жаттауға дағдылау.

Мақсаты: (Ересек)

Суреттегі іс – әрекеттерді сипаттау білу. Артық заттарды ажырата білуге үйрету

Міндеттері:

1. Мақал – мәтелді мағынасын біліп, жат-тауға үйрету.

2.Танымдық қабілеттерін дамыту.

3. Ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілдері:

Әңгіме-леу, сұрақ жауаптар, ойындар. Веен диаграмасы

Көрнекіліктер:

Тақырыпқа сай суреттер, ойын заттары, жазу құралдары

Билингвальдық компонент:

Білім – знание - knowledge


Кіріспе бөлім:

- Балалар, көңіл күйлерің қандай? Өз көңіл күйлерін эмоциямен, ым- ишарамен, қимыл-қозғалыспен көрсетуді сұрайды.

Педагог:

- Менің де көңіл күйім өте жақсы. Өйткені білімге құмар, талантты, талапты балалармен бүгін тағы бірге боламын.

- Балалар, білімді бала болу үшін не істеу керек?

- Сендер өздеріңді білімді баламын деп айта аласыңдар ма? Тақтадағы суретке назар аударыңдар,

суретке қарап әңгіме құраңдар. Балалар қайда жүр деп ойлайсыңдар? Мектепте оқитын балаларды кім дейміз? Өздеріңнің аға, әпкелерің бар ма? Олар қайда оқиды?

Негізгі бөлім:

1-тапсырма. Суреттегі балалардың іс- әрекетінің қайсысын жасай аласың, сол суретті белгіле. Өзің белгілеген сурет бойынша әңгімелеп бер.

Көптілділік: үйрету - учить - to teach

Тіл ұстарту: (л, р)

Ла, -ла, -ла - ол білімді бала

Ла, -ла, -ла - салынып жатыр қала

Ла, -ла, -ла - жайнап тұр ғой дала

Рет, -рет, -рет - бала салды сурет

Тер, -тер, -тер - алып келдім дәптер

Дар, -дар, -дар - келді біздің қыздар

Тыр, -тыр, -тыр - біздің Қайсар батыр

«Р»-ға тілің келе ме?

Қаламқасқа «тұр», - деші,

Қарындашқа «жүр», - деші.

«Қара қарындашты Қаламқас алып тұр», - деші,

Ал енді өзің-ақ «Р-р-р-р», - деші.

Сергіту сәті:

Қаламсапқа кәнекей

Өзімізді теңейік.

Ақ қағазға жүгіріп,

Жазу жазып көрейік.

Сөз соңына келгенде

Нүктені де қояйық.

Керек болса егерде

Суретті де бояйық.

Педагог балалардан оқу үшін қандай оқу құралдары қажет екенін сұрайды. Балалардың жауабын тыңдағаннан кейін оқу құралдары туралы әңгіме айтып береді.

Танысу

Оқу құралдары - дәптер, кітап, қалам, қаламсап мүлде бір-бірін танымайды екен. Райхан әже немересі Ләйлаға сыйлық жасамақ болып, дәптер, кітап, қарындаш, қаламсап сатып алады. Сатушы оларды бір сөмкеге салып береді. Сөмке ішінде кездескен оқу құралдары бір-бірімен жөн сұрасып, танысыпты. Тіпті неден, не үшін жасалғандарын да айтыпты... Педагог әңгіме желісін тоқтатып, ықылас білдірген балаларға оқу құралдарының атрибуттарын кигізіп, қайсысы өзін қалай таныстыруы мүмкін диалогті сұрақ-жауап арқылы сахналап жалғастыруларын сұрайды. (Балалар кітап, дәптер, қарындаш, қаламсап ретінде өздерін таныстырады.)

2-тапсырма. Қуаныш сөмкесіне қандай заттарды салады? Сызықпен қосып көрсет.

3-тапсырма. Артық затты сыз. «Төртіншісі артық» ойыны.

4-тапсырма. Мақалдардың мағынасын түсініп ал.

Оқусыз білім жоқ, білімсіз күнің жоқ.

Ақыл азбайды, білім тозбайды.

Күш – білімде, білім – кітапта.

Педагог балалармен бірге мақалдардың мағынасын талқылайды.

Д/О: менің көңіл – күйім

М: Оқу іс - әрекетінен алған әсерлерін айта білуге дағдылау.

Қортындылау:

Педагог қорытынды жасайды, балаларды марапаттайды. Рефлексиялық бағалау: өз жұмысын

бағалап қорыту. Балалардан арқақоржынның суретін түсті қарындашпен бояуын сұраңыз:

Ештеңе түсінбедім – қызылқарындашпен;

Түсіндім, бірақ түсіндіре алмаймын – сары қарындашпен;

Бәрін түсіндім, басқаға түсіндіріп бере аламын – жасыл қарындашпен..


Күтілетін нәтиже:

Нені біледі; Сұрақтарға жауап береді, диалогпен сөйлесе алады.

Нені игерді; Берілген кіріспесі бойынша әңгіме мазмұнын болжауды игерді

Нені білу керек: Өз тәжірибесі негізінде әңгіме құрайды.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.01.2019
1386
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі