Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
технологиялық картасы
Өткізілген күні:
|
Білім беру саласы: |
Таным |
|
Бөлімі: |
ҚМҰҚ |
|
Тақырыбы: |
Көліктер. Фигуралар мен заттардың пішінін атаймын |
|
Мақсаты: (Даярлық) |
Пішінмен заттарды сәйкестендіре білуге үйрету. Пішіндерді көлемі бойынша орналастыра білуге дағдылау. |
|
Мақсаты: (Ересек) |
Пішінмен заттарды сәйкестендіре білуге үйрету |
|
Міндеттері: |
1.Пішіндер жайлы білімдерін толықтыру, Сәйкестендіре білуге дағыдылау 2.Танымдық қабілеттерін дамыту 3.Таза ұқыпты жазуға тәрбиелеу |
|
Әдіс-тәсілдері: |
Әңгімелеу, тапсырмалар, ойын, сұрақ – жауаптар. |
|
Көрнекіліктер: |
Тақырпқа сай суреттер, ойын заттары, фигуралар суреттері, жазу құралдары |
|
Билингвальдық компонент: |
Пішін - Фигура - figure |
Кіріспе бөлім:
– Өткен ҰОҚ-де біз геометриялық фигуралармен таныстық.
«Жамауды таңда» дидактикалық ойыны. Педагог бұл ойынды жиынтық полотноның немесе кесе материалдың көмегімен ұйымдастырады.
– «Жамаулардың» пішіні мен түсі қандай болу керек? Педагог киімдер бейнеленген суреттерді таңдап олардын белгілі бір пішіндегі фигураны қиып алады. Балалар жақындап, киімді жөндейді.
Негізгі бөлім:
Педагог фигуралардың модельдерін көрсетеді
Педагог фигураларға қарауды ұсынады.
– Сендер олардың қайсысын білесіңдер?
– Қайсысы сендерге таныс емес?
– Бұл фигуралардың айырмашылығы бар ма?
– Бүгін біз көлемді денелерді зерттейміз, олардың кейбіреуінің атауымен танысамыз.
1-тапсырмадағы суретке қарауды ұсынады. Жүк тасымалдайтын көлік қалай аталады?
– Қандай жаңа геометриялық фигураларды көріп тұрсыңдар? Олар геометриялық денелер деп аталады. Мұндай денелер текше, шар, цилиндр деп аталады. Педагог геометриялық денелер туралы тақпақтар оқиды. – Əртүрлі көлік түрлерін бейнелеген кезде қандай пішіндегі жəне қандай түсті денелер пайдаланылды?
– Өздерің қандай құрылыстар тұрғыза аласыңдар? (фигуралардың модельдерімен тəжірибелік жұмыс – мұндай мүмкіндік болған кезде).
Сергіту сәті:
Орнымыздан тұрамыз,
Қолды белге қоямыз.
Бұрыламыз оңға бір,
Бұрыламыз солға бір.
Біз үлгілі баламыз,
– Қалай ойлайсыңдар, біздің кабинетте дөңгелек (текше, цилиндр) пішінді заттар бар ма?
–Оларды атаңдар.
2-тапсырманы Педагог өз бетінше жеке орындауды ұсынады.
3-тапсырманы орындауды ұсынады. Педагог балаларды фигура бір саты жоғары көтерілген кезде бір белгісін өзгертеді деген қорытындыға бағыттайды. Осылайша балалар ақ шардың қандай болып өзгеруі мүмкін екенін табуы керек. Қорытынды жасаудан бұрын «Сиқырлы дорба» ойынын ұйымдастырылады. Көлемді денелер мөлдір емес дорбаға немесе қорапқа жасырылады. Балалар қолмен ұстап, сипалап, нені алғанын анықтауы тиіс. Қандай фигураны алғанын сипаттауға болады.
Қортынды:
Педагог қорытынды жасап, балаларды мадақтайды. Өз жұмысын «Сəттілік сатысы» арқылы бағалауды ұсынады. Педагог түсіндіреді: егер қателіктер көп болса, төменгі сатыда көңілсіз смайликті салуға болады. Қателіктер аз болса, ортаңғы сатыда аузы түзу смайликті салуға болады. Қателіктер болмаса жəне бала барлығын жақсы түсінсе, жоғарғы сатыда күлімдеген смайликті салуға болады
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: геометриялық фигураларды біледі
Нені игерді: үлгі бойынша шеңберлерден, үшбұрыштар мен шаршылардан өрнектер құрастыруды игерді
Нені білу керек: шеңберлерден, үшбұрыштар мен шаршылардан өрнектерді өз
бетінше құрастыруды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тех.карта сөйлеуді дамыту
Тех.карта сөйлеуді дамыту
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
технологиялық картасы
Өткізілген күні:
|
Білім беру саласы: |
Таным |
|
Бөлімі: |
ҚМҰҚ |
|
Тақырыбы: |
Көліктер. Фигуралар мен заттардың пішінін атаймын |
|
Мақсаты: (Даярлық) |
Пішінмен заттарды сәйкестендіре білуге үйрету. Пішіндерді көлемі бойынша орналастыра білуге дағдылау. |
|
Мақсаты: (Ересек) |
Пішінмен заттарды сәйкестендіре білуге үйрету |
|
Міндеттері: |
1.Пішіндер жайлы білімдерін толықтыру, Сәйкестендіре білуге дағыдылау 2.Танымдық қабілеттерін дамыту 3.Таза ұқыпты жазуға тәрбиелеу |
|
Әдіс-тәсілдері: |
Әңгімелеу, тапсырмалар, ойын, сұрақ – жауаптар. |
|
Көрнекіліктер: |
Тақырпқа сай суреттер, ойын заттары, фигуралар суреттері, жазу құралдары |
|
Билингвальдық компонент: |
Пішін - Фигура - figure |
Кіріспе бөлім:
– Өткен ҰОҚ-де біз геометриялық фигуралармен таныстық.
«Жамауды таңда» дидактикалық ойыны. Педагог бұл ойынды жиынтық полотноның немесе кесе материалдың көмегімен ұйымдастырады.
– «Жамаулардың» пішіні мен түсі қандай болу керек? Педагог киімдер бейнеленген суреттерді таңдап олардын белгілі бір пішіндегі фигураны қиып алады. Балалар жақындап, киімді жөндейді.
Негізгі бөлім:
Педагог фигуралардың модельдерін көрсетеді
Педагог фигураларға қарауды ұсынады.
– Сендер олардың қайсысын білесіңдер?
– Қайсысы сендерге таныс емес?
– Бұл фигуралардың айырмашылығы бар ма?
– Бүгін біз көлемді денелерді зерттейміз, олардың кейбіреуінің атауымен танысамыз.
1-тапсырмадағы суретке қарауды ұсынады. Жүк тасымалдайтын көлік қалай аталады?
– Қандай жаңа геометриялық фигураларды көріп тұрсыңдар? Олар геометриялық денелер деп аталады. Мұндай денелер текше, шар, цилиндр деп аталады. Педагог геометриялық денелер туралы тақпақтар оқиды. – Əртүрлі көлік түрлерін бейнелеген кезде қандай пішіндегі жəне қандай түсті денелер пайдаланылды?
– Өздерің қандай құрылыстар тұрғыза аласыңдар? (фигуралардың модельдерімен тəжірибелік жұмыс – мұндай мүмкіндік болған кезде).
Сергіту сәті:
Орнымыздан тұрамыз,
Қолды белге қоямыз.
Бұрыламыз оңға бір,
Бұрыламыз солға бір.
Біз үлгілі баламыз,
– Қалай ойлайсыңдар, біздің кабинетте дөңгелек (текше, цилиндр) пішінді заттар бар ма?
–Оларды атаңдар.
2-тапсырманы Педагог өз бетінше жеке орындауды ұсынады.
3-тапсырманы орындауды ұсынады. Педагог балаларды фигура бір саты жоғары көтерілген кезде бір белгісін өзгертеді деген қорытындыға бағыттайды. Осылайша балалар ақ шардың қандай болып өзгеруі мүмкін екенін табуы керек. Қорытынды жасаудан бұрын «Сиқырлы дорба» ойынын ұйымдастырылады. Көлемді денелер мөлдір емес дорбаға немесе қорапқа жасырылады. Балалар қолмен ұстап, сипалап, нені алғанын анықтауы тиіс. Қандай фигураны алғанын сипаттауға болады.
Қортынды:
Педагог қорытынды жасап, балаларды мадақтайды. Өз жұмысын «Сəттілік сатысы» арқылы бағалауды ұсынады. Педагог түсіндіреді: егер қателіктер көп болса, төменгі сатыда көңілсіз смайликті салуға болады. Қателіктер аз болса, ортаңғы сатыда аузы түзу смайликті салуға болады. Қателіктер болмаса жəне бала барлығын жақсы түсінсе, жоғарғы сатыда күлімдеген смайликті салуға болады
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: геометриялық фигураларды біледі
Нені игерді: үлгі бойынша шеңберлерден, үшбұрыштар мен шаршылардан өрнектер құрастыруды игерді
Нені білу керек: шеңберлерден, үшбұрыштар мен шаршылардан өрнектерді өз
бетінше құрастыруды.
шағым қалдыра аласыз













