Техникалық және кәсіптік білім беруде кәсіптік практиканы дамытудың өзекті мәселелері мен перспективалары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Техникалық және кәсіптік білім беруде кәсіптік практиканы дамытудың өзекті мәселелері мен перспективалары

Материал туралы қысқаша түсінік
Дөңгелек үстел: "Техникалық және кәсіптік білім беруде кәсіптік практиканы дамытудың өзекті мәселелері мен перспективалары" тақырыбында
Материалдың қысқаша нұсқасы
Page 1

АЛМАТЫҚАЛАСЫБІЛІМБАСҚАРМАСЫ
МКҚК«№1АЛМАТЫҚАЗАҚМЕМЛЕКЕТТІКГУМАНИТАРЛЫҚ-
ПЕДАГОГТІККОЛЛЕДЖІ»
Тақырыбы:Техникалықжәнекәсіптікбілімберудекәсіптік
практиканыдамытудыңөзектімәселелеріменперспективалары
ДӨҢГЕЛЕКҮСТЕЛ
Алматы,желтоқсан,2020жыл


Page 2

БАҒДАРЛАМА
УАҚЫТЫ:09.12.2020ж,сағат13.00-14.00
№УАҚЫТЫ ӨТКІЗІЛЕТІНІС–ШАРАЛАР ЖАУАПТЫ
1.12.40-
13.00
Қонақтардықарсыалу. СулейменоваГ.Е.
АсубаеваГ.С.
2.13.00-
13.05
Кіріспесөз. СулейменоваГ.Е.
АсубаеваГ.С.
313.05-
13.15
Баяндама:Болашақ
мамандардыңкәсіби
қалыптасуындағыпрактиканың
ролі.
АсубаеваГ.С.
413.15-
13.35
Пікіралмасу
(Жұмысберушілер,колледж
түлектері)
СулейменоваГ.Е.
АсубаеваГ.С.
513.35-
13.45
Психологиялықтренинг АуеловаМ.М.
613.45-
13.55
Сауалнама СулейменоваГ.Е.
АсубаеваГ.С.


Page 3

713.55-
14.05
«АКВАРИУМ»ӘДІСІ
керібайланыс
СулейменоваГ.Е.
АсубаеваГ.С.
814.05-
14.10
Қорытынды СулейменоваГ.Е.
АсубаеваГ.С.
ТЕХНИКАЛЫҚЖӘНЕКӘСІПТІКБІЛІМБЕРУДЕКӘСІПТІК
ПРАКТИКАНЫДАМЫТУДЫҢӨЗЕКТІМӘСЕЛЕЛЕРІМЕН
ПЕРСПЕКТИВАЛАРЫ
ДӨҢГЕЛЕКҮСТЕЛ
МАҚСАТЫ:
Жаңартылғанбілімберубағдарламасыныңмазмұныболашақ
мамандарғабілімберудегібастымақсат-бәсекегеқабілеттітұлға
дайындау.Ғылымментехниканыңдамудеңгейінесәйкесбілімі
терең,іскержәнедербесойлауғақабілетті,әлемдікстандарттар
негізіндежұмысістейалатынқұзырлытұлғанықалыптастыру.
Болашақжасмамандарғажаңартылғанбілімбағдарламасын
меңгертудеәдістемелік қолдау көрсету,педагогикалықтәжірибесін
жетілдіружәнекәсібишеберлігіншыңдау,шығармашылық
қабілеттеріндамыту.
МІНДЕТТЕРІ:


Page 4

Колледжбенмектепарасындағыәлеуметтік–серіктестік
жұмыстарынжетілдіру;
Болашақжасмамандардыңжаңартылғанбіліммазмұнын,
пәндердіоқытуәдістемесінжәнеоқытудың жаңа
технологияларынмеңгерту;
Педагогикалықпрактикабарысындажасмамандардыңкәсіби
шеберлігіншыңдаужәнешығармашылықбелсенділіктерін
арттыру;
Кәсіптікпрактикадаболашақмамандардыңарнайыпәндерден
алғантеориялықбілімдерін,кәсібибіліктіліктерімен
дағдыларыніс–жүзіндеқолданудеңгейінайқындау.
I.КІРІСПЕСӨЗ
«Жекепәнәдістемелері»пәндікциклкомиссиямүшесініңардагер
ұстазыСУЛЕЙМЕНОВАГУЛЬБАНУЕШТАЕВНАдөңгелекүстелге
келгенжұмысберушілерменколледжтүлектерінтаныстырып,сөз
алды.
ЖҰМЫСБЕРУШІЛЕР:
-АлматықаласыБостандықаудананы№146мектеп-лицей
директордыңоқу-ісіжөніндегіорынбасары-МаншукАмангельдинова
-АлматықаласыБостандықауданы№91бөбекжай-балабақша
әдіскері-ЖібекБіләлқызы
-АлматвқаласвТүрксібауданы№167бөбекжай-балабақша
меңгерушісі–СоветханИбинжанқызы
-АлматықаласыТүрксібауданы№142жббмектепдиректордыңоқу-
ісіжөніндегіорынбасары–ЖанатКабденовна
-АлматықаласыТүрксібауданы№76жббмектепдиректордыңоқу-ісі
жөніндегіорынбасары-АсылзадаИсаевна


Page 5

--АлматықаласыЖетісуаужаны№102жббмектепбастауыш
сыныптардыңәдістемелікбірлестікжетекшісі-Гульмира
Толеухановна
-АлматықаласыТүрксібауданы№162мектеп-гимназияның
бастауышсыныпмұғалімі-СайрашШамшыраққызы
КОЛЛЕДЖТҮЛЕКТЕРІ:
-АлматықаласыТүрксібауданы№76жббмектептіңағылшынтілі
пәнініңмұғалімі-АқботаИстиярова
-АлматықаласыБостандықауданы№93жббмектепдиректордың
тәрбие–ісіжөніндегіорынбасары-АсемЖарқынқызы
АлматықаласыБостандықауданы№146мектеп-лицейініңбастауыш
сыныпмұғалімі–ДианаҚуатқызы
-АлматықаласыМедеуауданы№12мамандандырылған-гимназия
директордыңоқу-ісіжөніндегіорынбасары–АсельАлтаевна
-АлматықаласыАлатауауданы№181жббмектептіңбастауыш
сыныпмұғалімі-ШолпанЕрмухамедқызы
II.БАЯНДАМА
Директордыңоқуөндірістікжұмысыжөніненорынбасары
АСУБАЕВАГАУХАРСАРСЕНОВНАНЫҢбаяндамасы
тыңдалды.Тақырыбы:«БОЛАШАҚМАМАНДАРДЫҢКӘСІБИ
ҚАЛЫПТАСУЫНДАҒЫПРАКТИКАНЫҢРОЛІ»
III.ПІКІРАЛМАСУ(Жұмысберушілер,колледжтүлектері)
Жекетұлғанықалыптастыруүшінәрбірбілімалушыныңжеке
қабілетінбілу,шығармашылығыншыңдау,дәрежесінкөтеру,
колледжбенмектепарасындағыіс-тәжірибеменбөлісу,дұрысбағыт
беру.Еліміздегіқоғамдық-экономикалық,саяси,мәденидамуына
үлесқосаалатынбілімді,мәдениетті,шығармашыл,салауаттыөмір
ұстанымықалыптасқан,парасаттыбілімдіазаматтәрбиелеу
колледжпедагогикалықұжымыныңбағажетпесміндеті.Осыорайда
жаңартылғанбілімберумазмұныжаңаәдіс-тәсілдердіигерген,
ақпараттықкоммуникативтітехналогиялардытолықмеңгерген
мамандардайындаубүгінгікүнніңөзектімәселесіекендігісөзетілді.
Біздіңколледждеболашақмамандардыкәсібипрактикаданөткізу


Page 6

қалалықбазалықмектептергежүктелген.Колледжбенмектеп,
мектепкедейінгіұйымдарарасындағыәлеуметтік-серіктестікжұмыс
барысындапедагогтарарасындалекция,семинар-тренигтер,
конференцият.бтүріндеөткізіліптәжірибеалмасыпотыратындарын,
соныменқатартүлектердіңдипломалдыпрактикабарысындаөзінің
білімін,шығармашылығынкөрсетебілгенколледжтүлектерін
жұмыспенқамтығандарынмақтанышпенатапөтті.
IY.ПСИХОЛОГИЯЛЫҚТРЕНИНГ
КолледждіңпсихологияпәнініңоқытушысыАУЕЛОВАМОЛДИР
МУХТАРОВНАкелгенқонақтарментөмендегідейпсихологиялық
тренингжүргізілді;
1.Ұйымдастыру.
2.Сәлемдесу.
3.«Өзіңдітереңіректанибіл»
4.«Наполеонныңкейіпі»жаттығу
5.Қорытынды.
1.Ұйымдастыру.Психолог:Құрметтіұстаздар,қадірліқонақтар!
Әрмандықиесіөзқызметтерінаянбай,алаңсызжүргізуіне
ұшқырой,алғырзейін,ояукөкіреккерекекенідаусыз.Бүгінгі
мақсат-айналамыздағы адамдарымызбен қарым-
қатынасымызқандай,оларкімдер,бізкімбіз,өзімізді-өзіміз
танимызба?дегенсұрақтарғажауапіздептұлғаныңадами
көзқарасынанықтау.
Ендешесіздергесәттіліктілейотырып,тренингіміздібастаймыз.
2.Сәлемдесу.Қазіртоптыңәрмүшесікезекпенортағашығып,
топқақарапбір-бірінқайталамайтоппенкез-келгентәсілмен
сәлемдеседі.Албізәрбірсәлемдесудіқайталаймыз.
«ҚАЛТАТОЛЫКӘМПИТ»
3.Шарты:Біреуібарлығыңызғаүлестірсеңіздерде,өздеріңыз
бөліпалсаңыздардаөзеріктеріңізде.Текбастышарты:тәтті
ешкімгежетпейқалмауыкерекжәнеқалтаныбосатуқажет.


Page 7

4.ҚорытындыЕндіеңкөптәттіалғанадамқолындағы
кәмпитініңсанынақарайөзініңжақсықасиеттерінайтып
шығады.Мысалы:4кәмпитіболса,менақкөңілмін,
сабырлымын,мейірімдімін,жайдарымындепөзініңтөртжақсы
қасиетінайтуытиіс.
Y.САУАЛНАМА(Жұмысберушілерменколледжтүлектерінен
жазбашасауалнамажүргізілді)
КОЛЛЕДЖЖҰМЫСБЕРУШІЛЕРІНЕАРНАЛҒАНСАУАЛНАМА
1.Соңғыжылдарыколледждіңқаншатүлегісіздіңресурстарыңызды
сәттіжұмысқаорналастыруүшінпайдаланды?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------
2.Кезкелгенколледжтүлегісізденкөмексұрайаладымажәнетүлек
қандайнақтыкөмеккүтеалады?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------
3.Әдеттежұмысберушілерөзбілімдеріментәжірибелікдағдылары
барқызметкерлердіөзтобынақабылдайды.Түлекөзарманынажету
жолындағыкедергініқалайжеңеалады?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------
4.Жұмысберушілербүгінгіколледжтүлектеріндетәжірибенің
жоқтығынанбасқатағықандайкемшіліктердікөреді?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------
5.Жұмысберушілердіколледжтүлектерінеменқызықтырады?
----------------------------------------------------------------------------------------------------
КОЛЛЕДЖТҮЛЕКТЕРІНЕАРНАЛҒАНСАУАЛНАМА


Page 8

Колледждегібілімсіздіқаншалықтықанағаттандырады?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------
Сіздіңойыңызша,колледждібітіргенстуденттерненәрсегеназар
аударуыкерек?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
Сіздіңколледждіаяқтаралдындағыжоспарыңызмансабыңызға
сәйкескелдіме?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------
Колледжсіздіңмансабыңыздажақсыбастамаболдыма?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------
5.Студенттерменколледжтүлектеріненеайтқыңызкеледі?---------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
YI.«АКВАРИУМ»ӘДІСІ
«АКВАРИУМ»әдісіарқылыдөңгелекүстелгекелгенқонақтарменкері
байланысжүргізілді.
«АКВАРИУМ»әдісіарқылыколледждиректорыГульнарМахаевна,
колледждіңардагерұстазыГульжанКурбановна,«Жекепән


Page 9

әдістемелері»ПЦКтөрәйымыАйгульТолебаевнаSWOTталдау
жүргізілді.
YII.ҚОРЫТЫНДЫ
Қорытындысөздиректордыңоқу-өндірістікжұмысыжөнінен
орынбасарыАСУБАЕВАГАУХАРСАРСЕНОВАқорытындылады.
Қорытындылайкеле,біздіңколледжміздегібарлықжұмыстарымыз
төмендегідейзаманауиМҰҒАЛІМ–ПЕДАГОГқалыптасуына
негізделеді
–бұлмаман,сарапшы-талдаушы,жұмысістеугедайын,
инновациялықрежимдежәнеикемдіұйымдастыруғаинновациялық
жәнеэксперименттікжұмыстыөзініңмектепжәнемектепкедейінгі
ұйымдардажаңаинновациялықтехнологиялардыжақсымеңгерген
маманиесі.Еңбастысы-өзмамандығыменбалаларынсүйетін,
кәсіпқойлықтәжірибеменкелетінжәнежекеқабілеттеріне,іскедеген
қызығушылығына,үнемібілімалуғаұмтылатын,басқалардытыңдай
білетінкоммуникативтітұлға.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
pdf
20.02.2021
281
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі