АЛМАТЫҚАЛАСЫБІЛІМБАСҚАРМАСЫ
МКҚК«№1АЛМАТЫҚАЗАҚМЕМЛЕКЕТТІКГУМАНИТАРЛЫҚ-
ПЕДАГОГТІККОЛЛЕДЖІ»
Тақырыбы:Техникалықжәнекәсіптікбілімберудекәсіптік
практиканыдамытудыңөзектімәселелеріменперспективалары
ДӨҢГЕЛЕКҮСТЕЛ
Алматы,желтоқсан,2020жыл
БАҒДАРЛАМА
УАҚЫТЫ:09.12.2020ж,сағат13.00-14.00
№УАҚЫТЫ ӨТКІЗІЛЕТІНІС–ШАРАЛАР ЖАУАПТЫ
1.12.40-
13.00
Қонақтардықарсыалу. СулейменоваГ.Е.
АсубаеваГ.С.
2.13.00-
13.05
Кіріспесөз. СулейменоваГ.Е.
АсубаеваГ.С.
313.05-
13.15
Баяндама:Болашақ
мамандардыңкәсіби
қалыптасуындағыпрактиканың
ролі.
АсубаеваГ.С.
413.15-
13.35
Пікіралмасу
(Жұмысберушілер,колледж
түлектері)
СулейменоваГ.Е.
АсубаеваГ.С.
513.35-
13.45
Психологиялықтренинг АуеловаМ.М.
613.45-
13.55
Сауалнама СулейменоваГ.Е.
АсубаеваГ.С.
713.55-
14.05
«АКВАРИУМ»ӘДІСІ
керібайланыс
СулейменоваГ.Е.
АсубаеваГ.С.
814.05-
14.10
Қорытынды СулейменоваГ.Е.
АсубаеваГ.С.
ТЕХНИКАЛЫҚЖӘНЕКӘСІПТІКБІЛІМБЕРУДЕКӘСІПТІК
ПРАКТИКАНЫДАМЫТУДЫҢӨЗЕКТІМӘСЕЛЕЛЕРІМЕН
ПЕРСПЕКТИВАЛАРЫ
ДӨҢГЕЛЕКҮСТЕЛ
МАҚСАТЫ:
Жаңартылғанбілімберубағдарламасыныңмазмұныболашақ
мамандарғабілімберудегібастымақсат-бәсекегеқабілеттітұлға
дайындау.Ғылымментехниканыңдамудеңгейінесәйкесбілімі
терең,іскержәнедербесойлауғақабілетті,әлемдікстандарттар
негізіндежұмысістейалатынқұзырлытұлғанықалыптастыру.
Болашақжасмамандарғажаңартылғанбілімбағдарламасын
меңгертудеәдістемелік қолдау көрсету,педагогикалықтәжірибесін
жетілдіружәнекәсібишеберлігіншыңдау,шығармашылық
қабілеттеріндамыту.
МІНДЕТТЕРІ:
Колледжбенмектепарасындағыәлеуметтік–серіктестік
жұмыстарынжетілдіру;
Болашақжасмамандардыңжаңартылғанбіліммазмұнын,
пәндердіоқытуәдістемесінжәнеоқытудың жаңа
технологияларынмеңгерту;
Педагогикалықпрактикабарысындажасмамандардыңкәсіби
шеберлігіншыңдаужәнешығармашылықбелсенділіктерін
арттыру;
Кәсіптікпрактикадаболашақмамандардыңарнайыпәндерден
алғантеориялықбілімдерін,кәсібибіліктіліктерімен
дағдыларыніс–жүзіндеқолданудеңгейінайқындау.
I.КІРІСПЕСӨЗ
«Жекепәнәдістемелері»пәндікциклкомиссиямүшесініңардагер
ұстазыСУЛЕЙМЕНОВАГУЛЬБАНУЕШТАЕВНАдөңгелекүстелге
келгенжұмысберушілерменколледжтүлектерінтаныстырып,сөз
алды.
ЖҰМЫСБЕРУШІЛЕР:
-АлматықаласыБостандықаудананы№146мектеп-лицей
директордыңоқу-ісіжөніндегіорынбасары-МаншукАмангельдинова
-АлматықаласыБостандықауданы№91бөбекжай-балабақша
әдіскері-ЖібекБіләлқызы
-АлматвқаласвТүрксібауданы№167бөбекжай-балабақша
меңгерушісі–СоветханИбинжанқызы
-АлматықаласыТүрксібауданы№142жббмектепдиректордыңоқу-
ісіжөніндегіорынбасары–ЖанатКабденовна
-АлматықаласыТүрксібауданы№76жббмектепдиректордыңоқу-ісі
жөніндегіорынбасары-АсылзадаИсаевна
--АлматықаласыЖетісуаужаны№102жббмектепбастауыш
сыныптардыңәдістемелікбірлестікжетекшісі-Гульмира
Толеухановна
-АлматықаласыТүрксібауданы№162мектеп-гимназияның
бастауышсыныпмұғалімі-СайрашШамшыраққызы
КОЛЛЕДЖТҮЛЕКТЕРІ:
-АлматықаласыТүрксібауданы№76жббмектептіңағылшынтілі
пәнініңмұғалімі-АқботаИстиярова
-АлматықаласыБостандықауданы№93жббмектепдиректордың
тәрбие–ісіжөніндегіорынбасары-АсемЖарқынқызы
АлматықаласыБостандықауданы№146мектеп-лицейініңбастауыш
сыныпмұғалімі–ДианаҚуатқызы
-АлматықаласыМедеуауданы№12мамандандырылған-гимназия
директордыңоқу-ісіжөніндегіорынбасары–АсельАлтаевна
-АлматықаласыАлатауауданы№181жббмектептіңбастауыш
сыныпмұғалімі-ШолпанЕрмухамедқызы
II.БАЯНДАМА
Директордыңоқуөндірістікжұмысыжөніненорынбасары
АСУБАЕВАГАУХАРСАРСЕНОВНАНЫҢбаяндамасы
тыңдалды.Тақырыбы:«БОЛАШАҚМАМАНДАРДЫҢКӘСІБИ
ҚАЛЫПТАСУЫНДАҒЫПРАКТИКАНЫҢРОЛІ»
III.ПІКІРАЛМАСУ(Жұмысберушілер,колледжтүлектері)
Жекетұлғанықалыптастыруүшінәрбірбілімалушыныңжеке
қабілетінбілу,шығармашылығыншыңдау,дәрежесінкөтеру,
колледжбенмектепарасындағыіс-тәжірибеменбөлісу,дұрысбағыт
беру.Еліміздегіқоғамдық-экономикалық,саяси,мәденидамуына
үлесқосаалатынбілімді,мәдениетті,шығармашыл,салауаттыөмір
ұстанымықалыптасқан,парасаттыбілімдіазаматтәрбиелеу
колледжпедагогикалықұжымыныңбағажетпесміндеті.Осыорайда
жаңартылғанбілімберумазмұныжаңаәдіс-тәсілдердіигерген,
ақпараттықкоммуникативтітехналогиялардытолықмеңгерген
мамандардайындаубүгінгікүнніңөзектімәселесіекендігісөзетілді.
Біздіңколледждеболашақмамандардыкәсібипрактикаданөткізу
қалалықбазалықмектептергежүктелген.Колледжбенмектеп,
мектепкедейінгіұйымдарарасындағыәлеуметтік-серіктестікжұмыс
барысындапедагогтарарасындалекция,семинар-тренигтер,
конференцият.бтүріндеөткізіліптәжірибеалмасыпотыратындарын,
соныменқатартүлектердіңдипломалдыпрактикабарысындаөзінің
білімін,шығармашылығынкөрсетебілгенколледжтүлектерін
жұмыспенқамтығандарынмақтанышпенатапөтті.
IY.ПСИХОЛОГИЯЛЫҚТРЕНИНГ
КолледждіңпсихологияпәнініңоқытушысыАУЕЛОВАМОЛДИР
МУХТАРОВНАкелгенқонақтарментөмендегідейпсихологиялық
тренингжүргізілді;
1.Ұйымдастыру.
2.Сәлемдесу.
3.«Өзіңдітереңіректанибіл»
4.«Наполеонныңкейіпі»жаттығу
5.Қорытынды.
1.Ұйымдастыру.Психолог:Құрметтіұстаздар,қадірліқонақтар!
Әрмандықиесіөзқызметтерінаянбай,алаңсызжүргізуіне
ұшқырой,алғырзейін,ояукөкіреккерекекенідаусыз.Бүгінгі
мақсат-айналамыздағы адамдарымызбен қарым-
қатынасымызқандай,оларкімдер,бізкімбіз,өзімізді-өзіміз
танимызба?дегенсұрақтарғажауапіздептұлғаныңадами
көзқарасынанықтау.
Ендешесіздергесәттіліктілейотырып,тренингіміздібастаймыз.
2.Сәлемдесу.Қазіртоптыңәрмүшесікезекпенортағашығып,
топқақарапбір-бірінқайталамайтоппенкез-келгентәсілмен
сәлемдеседі.Албізәрбірсәлемдесудіқайталаймыз.
«ҚАЛТАТОЛЫКӘМПИТ»
3.Шарты:Біреуібарлығыңызғаүлестірсеңіздерде,өздеріңыз
бөліпалсаңыздардаөзеріктеріңізде.Текбастышарты:тәтті
ешкімгежетпейқалмауыкерекжәнеқалтаныбосатуқажет.
4.ҚорытындыЕндіеңкөптәттіалғанадамқолындағы
кәмпитініңсанынақарайөзініңжақсықасиеттерінайтып
шығады.Мысалы:4кәмпитіболса,менақкөңілмін,
сабырлымын,мейірімдімін,жайдарымындепөзініңтөртжақсы
қасиетінайтуытиіс.
Y.САУАЛНАМА(Жұмысберушілерменколледжтүлектерінен
жазбашасауалнамажүргізілді)
КОЛЛЕДЖЖҰМЫСБЕРУШІЛЕРІНЕАРНАЛҒАНСАУАЛНАМА
1.Соңғыжылдарыколледждіңқаншатүлегісіздіңресурстарыңызды
сәттіжұмысқаорналастыруүшінпайдаланды?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------
2.Кезкелгенколледжтүлегісізденкөмексұрайаладымажәнетүлек
қандайнақтыкөмеккүтеалады?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------
3.Әдеттежұмысберушілерөзбілімдеріментәжірибелікдағдылары
барқызметкерлердіөзтобынақабылдайды.Түлекөзарманынажету
жолындағыкедергініқалайжеңеалады?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------
4.Жұмысберушілербүгінгіколледжтүлектеріндетәжірибенің
жоқтығынанбасқатағықандайкемшіліктердікөреді?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------
5.Жұмысберушілердіколледжтүлектерінеменқызықтырады?
----------------------------------------------------------------------------------------------------
КОЛЛЕДЖТҮЛЕКТЕРІНЕАРНАЛҒАНСАУАЛНАМА
Колледждегібілімсіздіқаншалықтықанағаттандырады?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------
Сіздіңойыңызша,колледждібітіргенстуденттерненәрсегеназар
аударуыкерек?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
Сіздіңколледждіаяқтаралдындағыжоспарыңызмансабыңызға
сәйкескелдіме?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------
Колледжсіздіңмансабыңыздажақсыбастамаболдыма?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------
5.Студенттерменколледжтүлектеріненеайтқыңызкеледі?---------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
YI.«АКВАРИУМ»ӘДІСІ
«АКВАРИУМ»әдісіарқылыдөңгелекүстелгекелгенқонақтарменкері
байланысжүргізілді.
«АКВАРИУМ»әдісіарқылыколледждиректорыГульнарМахаевна,
колледждіңардагерұстазыГульжанКурбановна,«Жекепән
әдістемелері»ПЦКтөрәйымыАйгульТолебаевнаSWOTталдау
жүргізілді.
YII.ҚОРЫТЫНДЫ
Қорытындысөздиректордыңоқу-өндірістікжұмысыжөнінен
орынбасарыАСУБАЕВАГАУХАРСАРСЕНОВАқорытындылады.
Қорытындылайкеле,біздіңколледжміздегібарлықжұмыстарымыз
төмендегідейзаманауиМҰҒАЛІМ–ПЕДАГОГқалыптасуына
негізделеді
–бұлмаман,сарапшы-талдаушы,жұмысістеугедайын,
инновациялықрежимдежәнеикемдіұйымдастыруғаинновациялық
жәнеэксперименттікжұмыстыөзініңмектепжәнемектепкедейінгі
ұйымдардажаңаинновациялықтехнологиялардыжақсымеңгерген
маманиесі.Еңбастысы-өзмамандығыменбалаларынсүйетін,
кәсіпқойлықтәжірибеменкелетінжәнежекеқабілеттеріне,іскедеген
қызығушылығына,үнемібілімалуғаұмтылатын,басқалардытыңдай
білетінкоммуникативтітұлға.