Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «____» ___________ 20____ ж.

    Мектепалды даярлау тобында ұйымдастырылатын оқу іс-әрекеттің технологиялық картасы.

    Білім беру саласы: «Қатынас»

    Бөлімі: Қазақ тілі.

    Тақырыбы: Күнделікті қайталанатын сөздер. Сәлем! Сау бол!

    Мақсаты:1. Балаларға танысу, амандасу үлгілерін үйрету.

    2. Амандасу, қоштасу үлгілерін орынды қолдана білуге

    дағдыландыру.

    3. Әдепті және сыпайы сөйлеу мәнерін қалыптастыру.

    Сөздік жұмыс: Сәлем, сау бол, менің атым, сенің атың....

    Көрнекіліктер: Түрлі түсті суреттер, үлестірмелі кәртішкелер.

    Қызмет кезеңдері

    Педагогтың әрекеті

    Баланың әрекеті

    Уәждемелік-ынталандыру






    1. Ұйымдастыру кезеңі.

    Мұғалім балалармен жылы қарым-

    қатынас орната отырып, олардың оқу іс-әрекетіне деген жақсы көңіл күйінің қалыптасуына баса көңіл аударады.

    Шеңберге тұрғызып, амандастырып жаттықтырады.

    - Арман, сәлем!

    - Сәлем, Қанат!

    Шеңберге тұрып, амандасу сәті.

    Бір-бірімен диалог жүргізеді.






    Ұйымдық-іздестіру






    2. Екі амандасып тұрған суретті көрсете отырып, олар өзара: «Сәлем», - деп амандаса алатынын түсіндіреді де, бір баламен «Салем» деп,- өзі амандасып көрсетеді. Балалардың назарын үлкен адаммен амандасу үлгісіне аударып, үлкен кісілермен «Сәлеметсіз бе!» - деп амандасатындарын үйретеді.

    3. Дыбыстық жаттығулар орындау:

    -сә-сә-сә- сәлем

    -са-са-са- сау

    -қо-қо-қо- қоштасу

    4. Сергіту сәті.

    5.Балалардың назарын әліппе дәптердегі суретке аударып, тақырыпты бекітеді.

    Қайталайды.


    Балалардың жауабы.

    Суретпен жұмыс жүргізеді.

    Рефлекстік-түзету






    6. Д/ойын.

    7. Тіл дамыту.

    Амансың ба, Алтын Күн!

    Амансың ба, Жер Ана!

    Амансың ба, достарым,

    Сендерді көрсем қуанам.

    8. Сабақты қортындылап, аяқтау

    Өз ойларымен бөліседі.

    Тақпақты жаттау.



    Күтілетін нәтиже:

    Нені білу керек: Қазақ тілінде сәлемдесуді, қоштасуды.

    Игеру: Дыбыстарды дұрыс айту керек екендігін игерді.

    Істей білу: Шағын сөйлем құрап, сұрақтарға жауап бере алу.

    «____» ___________ 20____ ж.

    Мектепалды даярлау тобында ұйымдастырылатын оқу іс-әрекеттің технологиялық картасы.

    Білім беру саласы: «Қатынас»

    Бөлімі: Қазақ тілі.

    Тақырыбы: Күнделікті қайталанатын сөздер. Кел, танысайық!

    Мақсаты:1. Танысу үлгілерін үйрету.

    2. Амандасу, танысу үлгілерін байланыстыра қолдануға

    дағдыландыру.

    3. Мәдениеттілікке, кішіпейілділікке тәрбиелеу.

    Сөздік жұмыс: Сенің атың кім? Менің атым -,,,,,, сенің атың - ....

    Көрнекіліктер: Түрлі түсті суреттер, үлестірмелі кәртішкелер.


    Қызмет кезеңдері

    Педагогтың әрекеті

    Баланың әрекеті

    Уәждемелік-ынталандыру






    1. Ұйымдастыру кезеңі.

    Мұғалім балалармен жылы қарым-

    қатынас орната отырып, олардың оқу іс-әрекетіне деген жақсы көңіл күйінің қалыптасуына баса көңіл аударады.

    Мұғалім балалармен «Сенің атың кім?» деген сұрақ пен «Менің атым -.....» деген жауапты бірнеше рет қайталатады. Шеңберге тұрғызып, олардың өзара танысуын ұйымдастырады, жаттықтырады.

    • Сенің атың кім?

    • Менің атым- .........

    Шеңберге тұрып, амандасу сәті.Әр бала жанында тұрған баламен амандасады,

    атын сұрайды және өзінің атын айтады. Бір-

    бірімен диалог жүргізеді.



    Ұйымдық-іздестіру






    2. Дыбыстық жаттығулар орындау:

    -ің-ің-ің- менің

    -ың-ың-ың- атың

    -ым-ым-ым- атым

    3. Сергіту сәті.

    4.Балалардың назарын әліппе дәптердегі суретке аударып, тақырыпты бекітеді.

    Қайталайды.


    Балалардың жауабы.

    Суретпен жұмыс жүргізеді.

    Рефлекстік- түзету


    Мұғалім балалармен оқу іс- әрекеті

    барысынан алған әсерлері туралы еркін әңгіме жүргізу арқылы сабақты қорытындылайды.

    Өз ойларымен бөліседі.




    Күтілетін нәтиже:

    Нені білу керек: Қазақ тілінде танысу

    Игеру: Дыбыстарды дұрыс айту керек екендігін игерді.

    Істей білу: Шағын сөйлем құрап, сұрақтарға жауап бере алу


    «____» ___________ 20____ ж.

    Мектепалды даярлау тобында ұйымдастырылатын оқу іс-әрекеттің технологиялық картасы.

    Білім беру саласы: «Қатынас»

    Бөлімі: Қазақ тілі.

    Тақырыбы: Күнделікті қайталанатын сөздер. «Балабақша».

    Мақсаты: 1 Балабақшаға қатысты сөздерді меңгеру.

    2.Суреті бойынша заттарды атай алуға машықтандыру.

    3.Өз балабақшасына, тәрбиешісі мен топтағы балаларға деген

    сүйіспеншілікке тәрбиелеу.

    Сөздік жұмыс: Балабақша, бөлме, аула, қыз, ұл.

    Көрнекіліктер: Балабақша суреттері, ойыншықтар

    Іс-әрекет кезеңдері

    Педагогтың әрекеті

    Балалардың әрекеті

    Уәждемелік- ынталандыру






    1. Ұйымдастыру кезеңі.

    Мұғалім балалармен жылы қарым-қатынас орната отырып, олардың оқу іс-әрекетіне деген жақсы көңіл күйінің қалыпта-суына баса көңіл аударады.

    2.- Балалар, біздің балабақша қалай аталады.

    - «Самал»

    - Балабақшамыз қос қабатты,

    биік. Бөлмелері жарық, кең


    Сәлемдеседі.

    Мұғалімді мұқият тыңдайды.








    Ұйымдастыру- іздестіру








    3.Дыбыстық жаттығулар:

    -ең-ең-ең- кең

    -ық-ық-ық-жарық

    -бат-бат-бат-қабат

    4.Сергіту сәті:

    Бала, бала, баламыз,

    Бақшамызға барамыз.

    Күні бойы қызыққа

    Батамыз да қаламыз.

    Дыбыстарды қайталайды.

    Өлеңді жаттайды.







    Рефлекстік- түзету

    5.Қорытындылау:

    Сабақта қолданылған сөздерді қайталай отырып, жаңа сөздерді қайталап, бекіту

    Өздеріне тиісті мадақ сөздерді естиді.



    Күтілетін нәтиже:

    Нені білу керек: Балабақша, кең, қабат, жарық сөздерін меңгеру.

    Игеру: Жаңа сөздермен танысты, дыбыстарды дұрыс айту керек екендігін игерді.

    Істей білу: Өздерінің ойларын айта білу.



    «____» ___________ 20____ ж.

    Мектепалды даярлау тобында ұйымдастырылатын оқу іс-әрекеттің технологиялық картасы.

    Білім беру саласы: «Қатынас»

    Бөлімі: Қазақ тілі.

    Тақырыбы: Күнделікті қайталанатын сөздер «Бөлмеде».

    Мақсаты: 1.Бөлмедегі зат атауларын үйрету.

    2.Байланыстырып сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.

    3.Бөлмедегі заттарды таза, ұқыпты ұстауға баулу.

    Сөздік жұмыс: Ұйқы бөлмесі, ойын бөлмесі

    Көрнекіліктер: Суреттер, ойыншықтар

    Іс-әрекет кезеңдері

    Педагогтың әрекеті

    Балалардың әрекеті

    Уәждемелік- ынталандыру









    1. Ұйымдастыру кезеңі:

    Сәлеметсіңдер ме!

    - Балалар, біз бүгін қазақ тілі сабағында балабақша бөлмелерін аралаймыз.

    - Сендер ойынды жақсы

    көресіңдер ме?

    2.Ойын: «Кім жылдам »


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ефимова Елена Александровна
    25 Қаңтар 2023
    295
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Технологические карты

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Технологические карты

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Технология карты
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «____» ___________ 20____ ж.

    Мектепалды даярлау тобында ұйымдастырылатын оқу іс-әрекеттің технологиялық картасы.

    Білім беру саласы: «Қатынас»

    Бөлімі: Қазақ тілі.

    Тақырыбы: Күнделікті қайталанатын сөздер. Сәлем! Сау бол!

    Мақсаты:1. Балаларға танысу, амандасу үлгілерін үйрету.

    2. Амандасу, қоштасу үлгілерін орынды қолдана білуге

    дағдыландыру.

    3. Әдепті және сыпайы сөйлеу мәнерін қалыптастыру.

    Сөздік жұмыс: Сәлем, сау бол, менің атым, сенің атың....

    Көрнекіліктер: Түрлі түсті суреттер, үлестірмелі кәртішкелер.

    Қызмет кезеңдері

    Педагогтың әрекеті

    Баланың әрекеті

    Уәждемелік-ынталандыру






    1. Ұйымдастыру кезеңі.

    Мұғалім балалармен жылы қарым-

    қатынас орната отырып, олардың оқу іс-әрекетіне деген жақсы көңіл күйінің қалыптасуына баса көңіл аударады.

    Шеңберге тұрғызып, амандастырып жаттықтырады.

    - Арман, сәлем!

    - Сәлем, Қанат!

    Шеңберге тұрып, амандасу сәті.

    Бір-бірімен диалог жүргізеді.






    Ұйымдық-іздестіру






    2. Екі амандасып тұрған суретті көрсете отырып, олар өзара: «Сәлем», - деп амандаса алатынын түсіндіреді де, бір баламен «Салем» деп,- өзі амандасып көрсетеді. Балалардың назарын үлкен адаммен амандасу үлгісіне аударып, үлкен кісілермен «Сәлеметсіз бе!» - деп амандасатындарын үйретеді.

    3. Дыбыстық жаттығулар орындау:

    -сә-сә-сә- сәлем

    -са-са-са- сау

    -қо-қо-қо- қоштасу

    4. Сергіту сәті.

    5.Балалардың назарын әліппе дәптердегі суретке аударып, тақырыпты бекітеді.

    Қайталайды.


    Балалардың жауабы.

    Суретпен жұмыс жүргізеді.

    Рефлекстік-түзету






    6. Д/ойын.

    7. Тіл дамыту.

    Амансың ба, Алтын Күн!

    Амансың ба, Жер Ана!

    Амансың ба, достарым,

    Сендерді көрсем қуанам.

    8. Сабақты қортындылап, аяқтау

    Өз ойларымен бөліседі.

    Тақпақты жаттау.



    Күтілетін нәтиже:

    Нені білу керек: Қазақ тілінде сәлемдесуді, қоштасуды.

    Игеру: Дыбыстарды дұрыс айту керек екендігін игерді.

    Істей білу: Шағын сөйлем құрап, сұрақтарға жауап бере алу.

    «____» ___________ 20____ ж.

    Мектепалды даярлау тобында ұйымдастырылатын оқу іс-әрекеттің технологиялық картасы.

    Білім беру саласы: «Қатынас»

    Бөлімі: Қазақ тілі.

    Тақырыбы: Күнделікті қайталанатын сөздер. Кел, танысайық!

    Мақсаты:1. Танысу үлгілерін үйрету.

    2. Амандасу, танысу үлгілерін байланыстыра қолдануға

    дағдыландыру.

    3. Мәдениеттілікке, кішіпейілділікке тәрбиелеу.

    Сөздік жұмыс: Сенің атың кім? Менің атым -,,,,,, сенің атың - ....

    Көрнекіліктер: Түрлі түсті суреттер, үлестірмелі кәртішкелер.


    Қызмет кезеңдері

    Педагогтың әрекеті

    Баланың әрекеті

    Уәждемелік-ынталандыру






    1. Ұйымдастыру кезеңі.

    Мұғалім балалармен жылы қарым-

    қатынас орната отырып, олардың оқу іс-әрекетіне деген жақсы көңіл күйінің қалыптасуына баса көңіл аударады.

    Мұғалім балалармен «Сенің атың кім?» деген сұрақ пен «Менің атым -.....» деген жауапты бірнеше рет қайталатады. Шеңберге тұрғызып, олардың өзара танысуын ұйымдастырады, жаттықтырады.

    • Сенің атың кім?

    • Менің атым- .........

    Шеңберге тұрып, амандасу сәті.Әр бала жанында тұрған баламен амандасады,

    атын сұрайды және өзінің атын айтады. Бір-

    бірімен диалог жүргізеді.



    Ұйымдық-іздестіру






    2. Дыбыстық жаттығулар орындау:

    -ің-ің-ің- менің

    -ың-ың-ың- атың

    -ым-ым-ым- атым

    3. Сергіту сәті.

    4.Балалардың назарын әліппе дәптердегі суретке аударып, тақырыпты бекітеді.

    Қайталайды.


    Балалардың жауабы.

    Суретпен жұмыс жүргізеді.

    Рефлекстік- түзету


    Мұғалім балалармен оқу іс- әрекеті

    барысынан алған әсерлері туралы еркін әңгіме жүргізу арқылы сабақты қорытындылайды.

    Өз ойларымен бөліседі.




    Күтілетін нәтиже:

    Нені білу керек: Қазақ тілінде танысу

    Игеру: Дыбыстарды дұрыс айту керек екендігін игерді.

    Істей білу: Шағын сөйлем құрап, сұрақтарға жауап бере алу


    «____» ___________ 20____ ж.

    Мектепалды даярлау тобында ұйымдастырылатын оқу іс-әрекеттің технологиялық картасы.

    Білім беру саласы: «Қатынас»

    Бөлімі: Қазақ тілі.

    Тақырыбы: Күнделікті қайталанатын сөздер. «Балабақша».

    Мақсаты: 1 Балабақшаға қатысты сөздерді меңгеру.

    2.Суреті бойынша заттарды атай алуға машықтандыру.

    3.Өз балабақшасына, тәрбиешісі мен топтағы балаларға деген

    сүйіспеншілікке тәрбиелеу.

    Сөздік жұмыс: Балабақша, бөлме, аула, қыз, ұл.

    Көрнекіліктер: Балабақша суреттері, ойыншықтар

    Іс-әрекет кезеңдері

    Педагогтың әрекеті

    Балалардың әрекеті

    Уәждемелік- ынталандыру






    1. Ұйымдастыру кезеңі.

    Мұғалім балалармен жылы қарым-қатынас орната отырып, олардың оқу іс-әрекетіне деген жақсы көңіл күйінің қалыпта-суына баса көңіл аударады.

    2.- Балалар, біздің балабақша қалай аталады.

    - «Самал»

    - Балабақшамыз қос қабатты,

    биік. Бөлмелері жарық, кең


    Сәлемдеседі.

    Мұғалімді мұқият тыңдайды.








    Ұйымдастыру- іздестіру








    3.Дыбыстық жаттығулар:

    -ең-ең-ең- кең

    -ық-ық-ық-жарық

    -бат-бат-бат-қабат

    4.Сергіту сәті:

    Бала, бала, баламыз,

    Бақшамызға барамыз.

    Күні бойы қызыққа

    Батамыз да қаламыз.

    Дыбыстарды қайталайды.

    Өлеңді жаттайды.







    Рефлекстік- түзету

    5.Қорытындылау:

    Сабақта қолданылған сөздерді қайталай отырып, жаңа сөздерді қайталап, бекіту

    Өздеріне тиісті мадақ сөздерді естиді.



    Күтілетін нәтиже:

    Нені білу керек: Балабақша, кең, қабат, жарық сөздерін меңгеру.

    Игеру: Жаңа сөздермен танысты, дыбыстарды дұрыс айту керек екендігін игерді.

    Істей білу: Өздерінің ойларын айта білу.



    «____» ___________ 20____ ж.

    Мектепалды даярлау тобында ұйымдастырылатын оқу іс-әрекеттің технологиялық картасы.

    Білім беру саласы: «Қатынас»

    Бөлімі: Қазақ тілі.

    Тақырыбы: Күнделікті қайталанатын сөздер «Бөлмеде».

    Мақсаты: 1.Бөлмедегі зат атауларын үйрету.

    2.Байланыстырып сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.

    3.Бөлмедегі заттарды таза, ұқыпты ұстауға баулу.

    Сөздік жұмыс: Ұйқы бөлмесі, ойын бөлмесі

    Көрнекіліктер: Суреттер, ойыншықтар

    Іс-әрекет кезеңдері

    Педагогтың әрекеті

    Балалардың әрекеті

    Уәждемелік- ынталандыру









    1. Ұйымдастыру кезеңі:

    Сәлеметсіңдер ме!

    - Балалар, біз бүгін қазақ тілі сабағында балабақша бөлмелерін аралаймыз.

    - Сендер ойынды жақсы

    көресіңдер ме?

    2.Ойын: «Кім жылдам »


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Семинарлар Мектепке дейінгі балалар
    25.01.2023
    295
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ефимова Елена Александровна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации