Материалдар / Технологические карты
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Технологические карты

Материал туралы қысқаша түсінік
Технология карты
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қаңтар 2023
213
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«____» ___________ 20____ ж.

Мектепалды даярлау тобында ұйымдастырылатын оқу іс-әрекеттің технологиялық картасы.

Білім беру саласы: «Қатынас»

Бөлімі: Қазақ тілі.

Тақырыбы: Күнделікті қайталанатын сөздер. Сәлем! Сау бол!

Мақсаты:1. Балаларға танысу, амандасу үлгілерін үйрету.

2. Амандасу, қоштасу үлгілерін орынды қолдана білуге

дағдыландыру.

3. Әдепті және сыпайы сөйлеу мәнерін қалыптастыру.

Сөздік жұмыс: Сәлем, сау бол, менің атым, сенің атың....

Көрнекіліктер: Түрлі түсті суреттер, үлестірмелі кәртішкелер.

Қызмет кезеңдері

Педагогтың әрекеті

Баланың әрекеті

Уәждемелік-ынталандыру






1. Ұйымдастыру кезеңі.

Мұғалім балалармен жылы қарым-

қатынас орната отырып, олардың оқу іс-әрекетіне деген жақсы көңіл күйінің қалыптасуына баса көңіл аударады.

Шеңберге тұрғызып, амандастырып жаттықтырады.

- Арман, сәлем!

- Сәлем, Қанат!

Шеңберге тұрып, амандасу сәті.

Бір-бірімен диалог жүргізеді.






Ұйымдық-іздестіру






2. Екі амандасып тұрған суретті көрсете отырып, олар өзара: «Сәлем», - деп амандаса алатынын түсіндіреді де, бір баламен «Салем» деп,- өзі амандасып көрсетеді. Балалардың назарын үлкен адаммен амандасу үлгісіне аударып, үлкен кісілермен «Сәлеметсіз бе!» - деп амандасатындарын үйретеді.

3. Дыбыстық жаттығулар орындау:

-сә-сә-сә- сәлем

-са-са-са- сау

-қо-қо-қо- қоштасу

4. Сергіту сәті.

5.Балалардың назарын әліппе дәптердегі суретке аударып, тақырыпты бекітеді.

Қайталайды.


Балалардың жауабы.

Суретпен жұмыс жүргізеді.

Рефлекстік-түзету






6. Д/ойын.

7. Тіл дамыту.

Амансың ба, Алтын Күн!

Амансың ба, Жер Ана!

Амансың ба, достарым,

Сендерді көрсем қуанам.

8. Сабақты қортындылап, аяқтау

Өз ойларымен бөліседі.

Тақпақты жаттау.



Күтілетін нәтиже:

Нені білу керек: Қазақ тілінде сәлемдесуді, қоштасуды.

Игеру: Дыбыстарды дұрыс айту керек екендігін игерді.

Істей білу: Шағын сөйлем құрап, сұрақтарға жауап бере алу.

«____» ___________ 20____ ж.

Мектепалды даярлау тобында ұйымдастырылатын оқу іс-әрекеттің технологиялық картасы.

Білім беру саласы: «Қатынас»

Бөлімі: Қазақ тілі.

Тақырыбы: Күнделікті қайталанатын сөздер. Кел, танысайық!

Мақсаты:1. Танысу үлгілерін үйрету.

2. Амандасу, танысу үлгілерін байланыстыра қолдануға

дағдыландыру.

3. Мәдениеттілікке, кішіпейілділікке тәрбиелеу.

Сөздік жұмыс: Сенің атың кім? Менің атым -,,,,,, сенің атың - ....

Көрнекіліктер: Түрлі түсті суреттер, үлестірмелі кәртішкелер.


Қызмет кезеңдері

Педагогтың әрекеті

Баланың әрекеті

Уәждемелік-ынталандыру






1. Ұйымдастыру кезеңі.

Мұғалім балалармен жылы қарым-

қатынас орната отырып, олардың оқу іс-әрекетіне деген жақсы көңіл күйінің қалыптасуына баса көңіл аударады.

Мұғалім балалармен «Сенің атың кім?» деген сұрақ пен «Менің атым -.....» деген жауапты бірнеше рет қайталатады. Шеңберге тұрғызып, олардың өзара танысуын ұйымдастырады, жаттықтырады.

  • Сенің атың кім?

  • Менің атым- .........

Шеңберге тұрып, амандасу сәті.Әр бала жанында тұрған баламен амандасады,

атын сұрайды және өзінің атын айтады. Бір-

бірімен диалог жүргізеді.



Ұйымдық-іздестіру






2. Дыбыстық жаттығулар орындау:

-ің-ің-ің- менің

-ың-ың-ың- атың

-ым-ым-ым- атым

3. Сергіту сәті.

4.Балалардың назарын әліппе дәптердегі суретке аударып, тақырыпты бекітеді.

Қайталайды.


Балалардың жауабы.

Суретпен жұмыс жүргізеді.

Рефлекстік- түзету


Мұғалім балалармен оқу іс- әрекеті

барысынан алған әсерлері туралы еркін әңгіме жүргізу арқылы сабақты қорытындылайды.

Өз ойларымен бөліседі.




Күтілетін нәтиже:

Нені білу керек: Қазақ тілінде танысу

Игеру: Дыбыстарды дұрыс айту керек екендігін игерді.

Істей білу: Шағын сөйлем құрап, сұрақтарға жауап бере алу


«____» ___________ 20____ ж.

Мектепалды даярлау тобында ұйымдастырылатын оқу іс-әрекеттің технологиялық картасы.

Білім беру саласы: «Қатынас»

Бөлімі: Қазақ тілі.

Тақырыбы: Күнделікті қайталанатын сөздер. «Балабақша».

Мақсаты: 1 Балабақшаға қатысты сөздерді меңгеру.

2.Суреті бойынша заттарды атай алуға машықтандыру.

3.Өз балабақшасына, тәрбиешісі мен топтағы балаларға деген

сүйіспеншілікке тәрбиелеу.

Сөздік жұмыс: Балабақша, бөлме, аула, қыз, ұл.

Көрнекіліктер: Балабақша суреттері, ойыншықтар

Іс-әрекет кезеңдері

Педагогтың әрекеті

Балалардың әрекеті

Уәждемелік- ынталандыру






1. Ұйымдастыру кезеңі.

Мұғалім балалармен жылы қарым-қатынас орната отырып, олардың оқу іс-әрекетіне деген жақсы көңіл күйінің қалыпта-суына баса көңіл аударады.

2.- Балалар, біздің балабақша қалай аталады.

- «Самал»

- Балабақшамыз қос қабатты,

биік. Бөлмелері жарық, кең


Сәлемдеседі.

Мұғалімді мұқият тыңдайды.








Ұйымдастыру- іздестіру








3.Дыбыстық жаттығулар:

-ең-ең-ең- кең

-ық-ық-ық-жарық

-бат-бат-бат-қабат

4.Сергіту сәті:

Бала, бала, баламыз,

Бақшамызға барамыз.

Күні бойы қызыққа

Батамыз да қаламыз.

Дыбыстарды қайталайды.

Өлеңді жаттайды.







Рефлекстік- түзету

5.Қорытындылау:

Сабақта қолданылған сөздерді қайталай отырып, жаңа сөздерді қайталап, бекіту

Өздеріне тиісті мадақ сөздерді естиді.



Күтілетін нәтиже:

Нені білу керек: Балабақша, кең, қабат, жарық сөздерін меңгеру.

Игеру: Жаңа сөздермен танысты, дыбыстарды дұрыс айту керек екендігін игерді.

Істей білу: Өздерінің ойларын айта білу.



«____» ___________ 20____ ж.

Мектепалды даярлау тобында ұйымдастырылатын оқу іс-әрекеттің технологиялық картасы.

Білім беру саласы: «Қатынас»

Бөлімі: Қазақ тілі.

Тақырыбы: Күнделікті қайталанатын сөздер «Бөлмеде».

Мақсаты: 1.Бөлмедегі зат атауларын үйрету.

2.Байланыстырып сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.

3.Бөлмедегі заттарды таза, ұқыпты ұстауға баулу.

Сөздік жұмыс: Ұйқы бөлмесі, ойын бөлмесі

Көрнекіліктер: Суреттер, ойыншықтар

Іс-әрекет кезеңдері

Педагогтың әрекеті

Балалардың әрекеті

Уәждемелік- ынталандыру









  1. Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлеметсіңдер ме!

- Балалар, біз бүгін қазақ тілі сабағында балабақша бөлмелерін аралаймыз.

- Сендер ойынды жақсы

көресіңдер ме?

2.Ойын: «Кім жылдам »


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!