Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Сабақ:

    Мектеп:


    Күні

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сыныбы 8


    Тақырыбы

    Мозаика өнері

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    8.3.2.1-пәндік терминологияны қолдана отырып өзінің және өзгелердің (суретшілер,қолөнершілер,дизайнерлер) жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды талдау мен бағалау жүргізу үшін критерийлерді қолдану.8.3.3.1-Жасалған өнімнің (шығармашылық жұмыс ) сапасын қолданылған әдіс-тәсілдерін бағалау және талдау үшін критерийлерді қолдану

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Қауәпсіздік ережесін біледі.Мозайка түрлері мен негізгі қасиеттерін біледі 

    Көпшілігі: Мозайка материалдарының жіктеліуі,олардың түрлері мен негізгі қасиеттерін біледі 

    Кейбіреулері: Мозаикаматериалдарының жіктеліуі,олардың түрлері мен негізгі қасиеттерінтүсіндіре алады және қолдана алады;

    Бағалау критерийі

     Мозайка материалдарының жіктеліуі,олардың түрлері мен негізгі қасиеттерін біледі;

     Мозайка материалдарының жіктеліуі,олардың түрлері мен негізгі қасиеттерін келесі топқ түсіндіре алады;

     Өз бетінше жұмыс жасай алады және әдіс тәсілдерді меңгере алады;

    Ойлау деңгейлері

    Қолдану, талдау,жинақтау

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар:

    • Кеңес өңіріндегі сәулет нысандардағы мозаика жұмыстарында қолданылған материалдар ерекшелігін сипаттайды, талдайды;

    • Орта Азия елдеріндегі сәулет ескерткіштеріндегі мозаика жұмыстары сапасы мен орындау техникасын талдап сипаттайды;

    Пәндіклексикажәнетерминология:

    • Табиғи тастардан мозаика-Мозаика из натурального камня- Mosaic from a natural stone

    • Әйнек мозаика- Стеклянная мозаика- Glass mosaic

    • Керамикалық мозаика- Керамическая мозаика- Ceramic Mosaic

    • Жылтырақ мозаика- Глянцевая мозаика- Glossy mosaic


    Сөйлемге қажетті сөз тіркестері:

    • Әйнек мозаиканың негізгі сипаттамасы.......

    • Керамикалық мозаиканы.......ретінде.......қолдануға болады


    Құндылықтарға баулу:

    Өз елінің мәдениетіне құрметпен қарау;


    Пәнаралық байланыс

    Тарих-мозаиканың шығуы, экономика-материалдарды қайта өңдеу, үнемдеу.

    Алдыңғы оқу:

    Тоқыма мозаика техникасында тігін бұйымдарының дизаины

    (құрақ, пэчворк, квилт т.б.)

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Басы

    5 минут


    1.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуал туғызу.

    2. Үй тапсырмасын сұрақтар арқылы пысықтаймын. Сұрақтарға жауап бере отырып,рухани жаңғыру белгісін мозаика техникасымен құрастырып шығару.

    1.Дизайн дегеніміз не?

    2. Дизайнер деп кімді айтады?

    3. Мозаика деген не?

    4. Мозаика қай кезеңнен бастау алады?

    5. Тігін бұйымының дизайны?

    6. Құрақ құрау- орысша,ағылшынша қалай айтылады?

    7. Мозаиканы қандай заттардан жасауға болады?

    8. Негізгі түстер қандай түстер?

    9. Туынды түстер қандай түстер?


    оқулық







    Ортасы

    20 минут







    Сабақтың мақсатын құру.

    Экономика-материалдарды қайта өңдеу, үнемдеу.


    Топтық жұмыс. Топқа бөлу үшін мозойка суреттері таратылып сол таратылған сурет қйындыларын құрастыру арқылы топка бөліну.Оқушыларға берілген тапсырмалар бойынша мәліметтер беріледі

    .1 топ Мозаиканың шығу тарихын талқылайды.

    2 топ Мозаикамен айналысқан қазақ қолөнер шеберлерінің жұмысын талқылайды.

    3 топ Мозаика жасаудың әдіс тәслдерін талқылайды.

    Қосымша тапсырма

    Тапсырма

    Топтық жұмыс. Алдыңғы сабақта дайындалған эскиз бойынша топтық жұмыс жасау.

    1топ- түйме мозаикасы жасау

    2 топ мата мозаикасын жасау

    3 топ бисер мозаикасы

    4 топ дәнді дақылдардан жасалған мозаика

    Деңгейлік тапсырмалар

    Дескриптор:

    1. Контур сызықтарын дұрыс келтіреді

    2. Түстердің үйлесімділігін сақтайды

    3. Суреттің формасын жарық,көлеңке арқылы шығарады

    Жеке практикалық жұмыс

    Тастардан мысық мозаикасын құрастыру

    1. Ұсақ тастар, ермексаз дайындау;

    2. Ермексазды мысық пішініне келтіру

    3. Сәйкесінше тастармен мозаикалау




    Сабақтың соңы



    10 минут




    Рефлекцияны төмендегі кестені толтыру арқылы жүргіземін.

    Қызықты

    Құнды

    Қиын

    Неге?



    Неге?


    Неге?



    Үйге тапсырма:20 ғасырдағы Қазақстандық суретшілердің мозаика жұмыстары туралы мәлімет дайындау


    Бағалау






    «Үш Қ» әдісі



    Рефлекция

    Сабақ мақсаттары\ оқу мақсаттары қолжетімді ма?

    Оқушылар бүгін не үйренді?

    Сабақтағы ахуал қандай болды?

    Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?

    Уақыт есебінен ауытқу болды ма?

    Жоспарға қандай өзгеріс енгізілді?





    Өткізілген сабақ туралы ойлану үшін төмендегі орынды пайдаланыңыз.


    Сол жақтағы сіздің сабағыңызға қатысты сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағалау

    Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)


    Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)


    Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?


    1.

    2.



    1.

    2.



    1.

    2.

    Қосымша ақпарат

    Саралау- оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

    Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

    Бағалау- оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Пәнаралық байланыс;

    Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс, құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)




    Пәнаралық байланыс- қазақ әдебиеті,тарих, жаратылыс тану пәндері

    АКТ мен байланыс – Білім ленд

    Құндылықтармен байланыс

    Рефлексия-«Үш Қ» әдісі





















    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    1-бөлім:Сәндік қолданбалы өнер

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Пирназаров Алмасхан Қуанышович
    28 Қаңтар 2021
    852
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    «Технология» пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    «Технология» пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ұстаздарға қажет деп ойлаймын
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Сабақ:

    Мектеп:


    Күні

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сыныбы 8


    Тақырыбы

    Мозаика өнері

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    8.3.2.1-пәндік терминологияны қолдана отырып өзінің және өзгелердің (суретшілер,қолөнершілер,дизайнерлер) жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды талдау мен бағалау жүргізу үшін критерийлерді қолдану.8.3.3.1-Жасалған өнімнің (шығармашылық жұмыс ) сапасын қолданылған әдіс-тәсілдерін бағалау және талдау үшін критерийлерді қолдану

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Қауәпсіздік ережесін біледі.Мозайка түрлері мен негізгі қасиеттерін біледі 

    Көпшілігі: Мозайка материалдарының жіктеліуі,олардың түрлері мен негізгі қасиеттерін біледі 

    Кейбіреулері: Мозаикаматериалдарының жіктеліуі,олардың түрлері мен негізгі қасиеттерінтүсіндіре алады және қолдана алады;

    Бағалау критерийі

     Мозайка материалдарының жіктеліуі,олардың түрлері мен негізгі қасиеттерін біледі;

     Мозайка материалдарының жіктеліуі,олардың түрлері мен негізгі қасиеттерін келесі топқ түсіндіре алады;

     Өз бетінше жұмыс жасай алады және әдіс тәсілдерді меңгере алады;

    Ойлау деңгейлері

    Қолдану, талдау,жинақтау

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар:

    • Кеңес өңіріндегі сәулет нысандардағы мозаика жұмыстарында қолданылған материалдар ерекшелігін сипаттайды, талдайды;

    • Орта Азия елдеріндегі сәулет ескерткіштеріндегі мозаика жұмыстары сапасы мен орындау техникасын талдап сипаттайды;

    Пәндіклексикажәнетерминология:

    • Табиғи тастардан мозаика-Мозаика из натурального камня- Mosaic from a natural stone

    • Әйнек мозаика- Стеклянная мозаика- Glass mosaic

    • Керамикалық мозаика- Керамическая мозаика- Ceramic Mosaic

    • Жылтырақ мозаика- Глянцевая мозаика- Glossy mosaic


    Сөйлемге қажетті сөз тіркестері:

    • Әйнек мозаиканың негізгі сипаттамасы.......

    • Керамикалық мозаиканы.......ретінде.......қолдануға болады


    Құндылықтарға баулу:

    Өз елінің мәдениетіне құрметпен қарау;


    Пәнаралық байланыс

    Тарих-мозаиканың шығуы, экономика-материалдарды қайта өңдеу, үнемдеу.

    Алдыңғы оқу:

    Тоқыма мозаика техникасында тігін бұйымдарының дизаины

    (құрақ, пэчворк, квилт т.б.)

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Басы

    5 минут


    1.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуал туғызу.

    2. Үй тапсырмасын сұрақтар арқылы пысықтаймын. Сұрақтарға жауап бере отырып,рухани жаңғыру белгісін мозаика техникасымен құрастырып шығару.

    1.Дизайн дегеніміз не?

    2. Дизайнер деп кімді айтады?

    3. Мозаика деген не?

    4. Мозаика қай кезеңнен бастау алады?

    5. Тігін бұйымының дизайны?

    6. Құрақ құрау- орысша,ағылшынша қалай айтылады?

    7. Мозаиканы қандай заттардан жасауға болады?

    8. Негізгі түстер қандай түстер?

    9. Туынды түстер қандай түстер?


    оқулық







    Ортасы

    20 минут







    Сабақтың мақсатын құру.

    Экономика-материалдарды қайта өңдеу, үнемдеу.


    Топтық жұмыс. Топқа бөлу үшін мозойка суреттері таратылып сол таратылған сурет қйындыларын құрастыру арқылы топка бөліну.Оқушыларға берілген тапсырмалар бойынша мәліметтер беріледі

    .1 топ Мозаиканың шығу тарихын талқылайды.

    2 топ Мозаикамен айналысқан қазақ қолөнер шеберлерінің жұмысын талқылайды.

    3 топ Мозаика жасаудың әдіс тәслдерін талқылайды.

    Қосымша тапсырма

    Тапсырма

    Топтық жұмыс. Алдыңғы сабақта дайындалған эскиз бойынша топтық жұмыс жасау.

    1топ- түйме мозаикасы жасау

    2 топ мата мозаикасын жасау

    3 топ бисер мозаикасы

    4 топ дәнді дақылдардан жасалған мозаика

    Деңгейлік тапсырмалар

    Дескриптор:

    1. Контур сызықтарын дұрыс келтіреді

    2. Түстердің үйлесімділігін сақтайды

    3. Суреттің формасын жарық,көлеңке арқылы шығарады

    Жеке практикалық жұмыс

    Тастардан мысық мозаикасын құрастыру

    1. Ұсақ тастар, ермексаз дайындау;

    2. Ермексазды мысық пішініне келтіру

    3. Сәйкесінше тастармен мозаикалау




    Сабақтың соңы



    10 минут




    Рефлекцияны төмендегі кестені толтыру арқылы жүргіземін.

    Қызықты

    Құнды

    Қиын

    Неге?



    Неге?


    Неге?



    Үйге тапсырма:20 ғасырдағы Қазақстандық суретшілердің мозаика жұмыстары туралы мәлімет дайындау


    Бағалау






    «Үш Қ» әдісі



    Рефлекция

    Сабақ мақсаттары\ оқу мақсаттары қолжетімді ма?

    Оқушылар бүгін не үйренді?

    Сабақтағы ахуал қандай болды?

    Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?

    Уақыт есебінен ауытқу болды ма?

    Жоспарға қандай өзгеріс енгізілді?





    Өткізілген сабақ туралы ойлану үшін төмендегі орынды пайдаланыңыз.


    Сол жақтағы сіздің сабағыңызға қатысты сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағалау

    Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)


    Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)


    Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?


    1.

    2.



    1.

    2.



    1.

    2.

    Қосымша ақпарат

    Саралау- оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

    Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

    Бағалау- оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Пәнаралық байланыс;

    Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс, құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)




    Пәнаралық байланыс- қазақ әдебиеті,тарих, жаратылыс тану пәндері

    АКТ мен байланыс – Білім ленд

    Құндылықтармен байланыс

    Рефлексия-«Үш Қ» әдісі





















    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    1-бөлім:Сәндік қолданбалы өнер

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Технология Сыныптан тыс жұмыс Басқа
    28.01.2021
    852
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Пирназаров Алмасхан Қуанышович
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации