Технология пәнінен жаңаша оқытудың әдіс -
тәсілдері
Технология
пәнін оқытуда – еңбек етудің алғышарттарын үйрену арқылы оқушыны
жек тұлға ретінде тәрбиелеу мақсаты көзделеді. Осы мақсатты жүзеге
асыру барысында, оқушыларға берілетін тәлім - тәрбие үрдісін
жетілдіру, жұмыс мәдениетін, адамдар арасындағы адамгершілік қарым
– қатынастарды жаңарту, еңбек біліктілігін қалыптастыру арқылы
еңбекке өнімділігін арттыруға ынталандыру міндеттерін мұғалімге
жіктейді. Жас ұрпақты қоғамдық өмірге, отбасындағы қызметке,
кәсіпке даярлау, үнемі өзгеріп отыратын әлемде өмір сүретіні туралы
түсінікті қалыптастыруды міндеттейді. Елбасы Н. Назарбаевтың
Қазақстан халқына жолдауында: «Негізгі мақсатымыз – Қазақстанның
әлемнің елу дамыған елдерінің қатарына енуі» делінген. Сол себепті,
әр оқушыға оның қабілеттеріне сәйкес келетін білім беру өрісі
қажет.
Адамға ең
бірінші өмірлік қажеті - еңбек екенін уақыт
дәлелдеуде.
Технология пәнінен жаңаша оқытудың әдіс -
тәсілдері
Технология
пәнін оқытуда – еңбек етудің алғышарттарын үйрену арқылы оқушыны
жек тұлға ретінде тәрбиелеу мақсаты көзделеді. Осы мақсатты жүзеге
асыру барысында, оқушыларға берілетін тәлім - тәрбие үрдісін
жетілдіру, жұмыс мәдениетін, адамдар арасындағы адамгершілік қарым
– қатынастарды жаңарту, еңбек біліктілігін қалыптастыру арқылы
еңбекке өнімділігін арттыруға ынталандыру міндеттерін мұғалімге
жіктейді. Жас ұрпақты қоғамдық өмірге, отбасындағы қызметке,
кәсіпке даярлау, үнемі өзгеріп отыратын әлемде өмір сүретіні туралы
түсінікті қалыптастыруды міндеттейді. Елбасы Н. Назарбаевтың
Қазақстан халқына жолдауында: «Негізгі мақсатымыз – Қазақстанның
әлемнің елу дамыған елдерінің қатарына енуі» делінген. Сол себепті,
әр оқушыға оның қабілеттеріне сәйкес келетін білім беру өрісі
қажет.
Адамға ең
бірінші өмірлік қажеті - еңбек екенін уақыт
дәлелдеуде.
Технология пәнінен жаңаша оқытудың әдіс -
тәсілдері
Технология
пәнін оқытуда – еңбек етудің алғышарттарын үйрену арқылы оқушыны
жек тұлға ретінде тәрбиелеу мақсаты көзделеді. Осы мақсатты жүзеге
асыру барысында, оқушыларға берілетін тәлім - тәрбие үрдісін
жетілдіру, жұмыс мәдениетін, адамдар арасындағы адамгершілік қарым
– қатынастарды жаңарту, еңбек біліктілігін қалыптастыру арқылы
еңбекке өнімділігін арттыруға ынталандыру міндеттерін мұғалімге
жіктейді. Жас ұрпақты қоғамдық өмірге, отбасындағы қызметке,
кәсіпке даярлау, үнемі өзгеріп отыратын әлемде өмір сүретіні туралы
түсінікті қалыптастыруды міндеттейді. Елбасы Н. Назарбаевтың
Қазақстан халқына жолдауында: «Негізгі мақсатымыз – Қазақстанның
әлемнің елу дамыған елдерінің қатарына енуі» делінген. Сол себепті,
әр оқушыға оның қабілеттеріне сәйкес келетін білім беру өрісі
қажет.
Адамға ең
бірінші өмірлік қажеті - еңбек екенін уақыт
дәлелдеуде.
Технология пәнінен жаңаша оқытудың әдіс -
тәсілдері
Технология
пәнін оқытуда – еңбек етудің алғышарттарын үйрену арқылы оқушыны
жек тұлға ретінде тәрбиелеу мақсаты көзделеді. Осы мақсатты жүзеге
асыру барысында, оқушыларға берілетін тәлім - тәрбие үрдісін
жетілдіру, жұмыс мәдениетін, адамдар арасындағы адамгершілік қарым
– қатынастарды жаңарту, еңбек біліктілігін қалыптастыру арқылы
еңбекке өнімділігін арттыруға ынталандыру міндеттерін мұғалімге
жіктейді. Жас ұрпақты қоғамдық өмірге, отбасындағы қызметке,
кәсіпке даярлау, үнемі өзгеріп отыратын әлемде өмір сүретіні туралы
түсінікті қалыптастыруды міндеттейді. Елбасы Н. Назарбаевтың
Қазақстан халқына жолдауында: «Негізгі мақсатымыз – Қазақстанның
әлемнің елу дамыған елдерінің қатарына енуі» делінген. Сол себепті,
әр оқушыға оның қабілеттеріне сәйкес келетін білім беру өрісі
қажет.
Адамға ең
бірінші өмірлік қажеті - еңбек екенін уақыт
дәлелдеуде.
Технология пәнінен жаңаша оқытудың әдіс -
тәсілдері
Технология
пәнін оқытуда – еңбек етудің алғышарттарын үйрену арқылы оқушыны
жек тұлға ретінде тәрбиелеу мақсаты көзделеді. Осы мақсатты жүзеге
асыру барысында, оқушыларға берілетін тәлім - тәрбие үрдісін
жетілдіру, жұмыс мәдениетін, адамдар арасындағы адамгершілік қарым
– қатынастарды жаңарту, еңбек біліктілігін қалыптастыру арқылы
еңбекке өнімділігін арттыруға ынталандыру міндеттерін мұғалімге
жіктейді. Жас ұрпақты қоғамдық өмірге, отбасындағы қызметке,
кәсіпке даярлау, үнемі өзгеріп отыратын әлемде өмір сүретіні туралы
түсінікті қалыптастыруды міндеттейді. Елбасы Н. Назарбаевтың
Қазақстан халқына жолдауында: «Негізгі мақсатымыз – Қазақстанның
әлемнің елу дамыған елдерінің қатарына енуі» делінген. Сол себепті,
әр оқушыға оның қабілеттеріне сәйкес келетін білім беру өрісі
қажет.
Адамға ең
бірінші өмірлік қажеті - еңбек екенін уақыт
дәлелдеуде.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Технология пәнінен жаңаша оқытудың әдіс - тәсілдері
Технология пәнінен жаңаша оқытудың әдіс - тәсілдері
Технология пәнінен жаңаша оқытудың әдіс -
тәсілдері
Технология
пәнін оқытуда – еңбек етудің алғышарттарын үйрену арқылы оқушыны
жек тұлға ретінде тәрбиелеу мақсаты көзделеді. Осы мақсатты жүзеге
асыру барысында, оқушыларға берілетін тәлім - тәрбие үрдісін
жетілдіру, жұмыс мәдениетін, адамдар арасындағы адамгершілік қарым
– қатынастарды жаңарту, еңбек біліктілігін қалыптастыру арқылы
еңбекке өнімділігін арттыруға ынталандыру міндеттерін мұғалімге
жіктейді. Жас ұрпақты қоғамдық өмірге, отбасындағы қызметке,
кәсіпке даярлау, үнемі өзгеріп отыратын әлемде өмір сүретіні туралы
түсінікті қалыптастыруды міндеттейді. Елбасы Н. Назарбаевтың
Қазақстан халқына жолдауында: «Негізгі мақсатымыз – Қазақстанның
әлемнің елу дамыған елдерінің қатарына енуі» делінген. Сол себепті,
әр оқушыға оның қабілеттеріне сәйкес келетін білім беру өрісі
қажет.
Адамға ең
бірінші өмірлік қажеті - еңбек екенін уақыт
дәлелдеуде.
Технология пәнінен жаңаша оқытудың әдіс -
тәсілдері
Технология
пәнін оқытуда – еңбек етудің алғышарттарын үйрену арқылы оқушыны
жек тұлға ретінде тәрбиелеу мақсаты көзделеді. Осы мақсатты жүзеге
асыру барысында, оқушыларға берілетін тәлім - тәрбие үрдісін
жетілдіру, жұмыс мәдениетін, адамдар арасындағы адамгершілік қарым
– қатынастарды жаңарту, еңбек біліктілігін қалыптастыру арқылы
еңбекке өнімділігін арттыруға ынталандыру міндеттерін мұғалімге
жіктейді. Жас ұрпақты қоғамдық өмірге, отбасындағы қызметке,
кәсіпке даярлау, үнемі өзгеріп отыратын әлемде өмір сүретіні туралы
түсінікті қалыптастыруды міндеттейді. Елбасы Н. Назарбаевтың
Қазақстан халқына жолдауында: «Негізгі мақсатымыз – Қазақстанның
әлемнің елу дамыған елдерінің қатарына енуі» делінген. Сол себепті,
әр оқушыға оның қабілеттеріне сәйкес келетін білім беру өрісі
қажет.
Адамға ең
бірінші өмірлік қажеті - еңбек екенін уақыт
дәлелдеуде.
Технология пәнінен жаңаша оқытудың әдіс -
тәсілдері
Технология
пәнін оқытуда – еңбек етудің алғышарттарын үйрену арқылы оқушыны
жек тұлға ретінде тәрбиелеу мақсаты көзделеді. Осы мақсатты жүзеге
асыру барысында, оқушыларға берілетін тәлім - тәрбие үрдісін
жетілдіру, жұмыс мәдениетін, адамдар арасындағы адамгершілік қарым
– қатынастарды жаңарту, еңбек біліктілігін қалыптастыру арқылы
еңбекке өнімділігін арттыруға ынталандыру міндеттерін мұғалімге
жіктейді. Жас ұрпақты қоғамдық өмірге, отбасындағы қызметке,
кәсіпке даярлау, үнемі өзгеріп отыратын әлемде өмір сүретіні туралы
түсінікті қалыптастыруды міндеттейді. Елбасы Н. Назарбаевтың
Қазақстан халқына жолдауында: «Негізгі мақсатымыз – Қазақстанның
әлемнің елу дамыған елдерінің қатарына енуі» делінген. Сол себепті,
әр оқушыға оның қабілеттеріне сәйкес келетін білім беру өрісі
қажет.
Адамға ең
бірінші өмірлік қажеті - еңбек екенін уақыт
дәлелдеуде.
Технология пәнінен жаңаша оқытудың әдіс -
тәсілдері
Технология
пәнін оқытуда – еңбек етудің алғышарттарын үйрену арқылы оқушыны
жек тұлға ретінде тәрбиелеу мақсаты көзделеді. Осы мақсатты жүзеге
асыру барысында, оқушыларға берілетін тәлім - тәрбие үрдісін
жетілдіру, жұмыс мәдениетін, адамдар арасындағы адамгершілік қарым
– қатынастарды жаңарту, еңбек біліктілігін қалыптастыру арқылы
еңбекке өнімділігін арттыруға ынталандыру міндеттерін мұғалімге
жіктейді. Жас ұрпақты қоғамдық өмірге, отбасындағы қызметке,
кәсіпке даярлау, үнемі өзгеріп отыратын әлемде өмір сүретіні туралы
түсінікті қалыптастыруды міндеттейді. Елбасы Н. Назарбаевтың
Қазақстан халқына жолдауында: «Негізгі мақсатымыз – Қазақстанның
әлемнің елу дамыған елдерінің қатарына енуі» делінген. Сол себепті,
әр оқушыға оның қабілеттеріне сәйкес келетін білім беру өрісі
қажет.
Адамға ең
бірінші өмірлік қажеті - еңбек екенін уақыт
дәлелдеуде.
Технология пәнінен жаңаша оқытудың әдіс -
тәсілдері
Технология
пәнін оқытуда – еңбек етудің алғышарттарын үйрену арқылы оқушыны
жек тұлға ретінде тәрбиелеу мақсаты көзделеді. Осы мақсатты жүзеге
асыру барысында, оқушыларға берілетін тәлім - тәрбие үрдісін
жетілдіру, жұмыс мәдениетін, адамдар арасындағы адамгершілік қарым
– қатынастарды жаңарту, еңбек біліктілігін қалыптастыру арқылы
еңбекке өнімділігін арттыруға ынталандыру міндеттерін мұғалімге
жіктейді. Жас ұрпақты қоғамдық өмірге, отбасындағы қызметке,
кәсіпке даярлау, үнемі өзгеріп отыратын әлемде өмір сүретіні туралы
түсінікті қалыптастыруды міндеттейді. Елбасы Н. Назарбаевтың
Қазақстан халқына жолдауында: «Негізгі мақсатымыз – Қазақстанның
әлемнің елу дамыған елдерінің қатарына енуі» делінген. Сол себепті,
әр оқушыға оның қабілеттеріне сәйкес келетін білім беру өрісі
қажет.
Адамға ең
бірінші өмірлік қажеті - еңбек екенін уақыт
дәлелдеуде.
шағым қалдыра аласыз













