Технологиялық карта Балабақша бөлмелеріне саяхат

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Технологиялық карта Балабақша бөлмелеріне саяхат

Материал туралы қысқаша түсінік
балабақша ұстаздарына көмекші құрал ретінде ұсынылады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Құрманқұлова Әсем Арапқызы

қазақ тілі мұғалімі


Ересектер тобында ұйымдастырылған іс-әрекеттің

технологиялық картасы


Білім беру саласы: «Коммуникация»

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: Қазақ тілі

Тақырыбы: «Балабақша бөлмелеріне саяхат»


Мақсаты: Балаларға балабақшадағы бөлмелерді естеріне түсірту, қайталау жүргізу, тіл мәдениетін жетілдіру, сөздік қорларының белсенділігін арттыру, байланыстырып сөйлеуге үйрету, ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру, балабақшаға деген сүйіспеншіліктерін ояту.

Әдіс – тәсілдер: «Саяхат» ұйымдастыру, көрсету, сөздік жұмысын жүргізу, сұрақ-жауап, сөздік ойын, дид.ойындар.

Көрнекіліктер: Балабақша ішіндегі арнайы бөлмелердің көрікті суреттері.


Әрекет кезеңдері


Әдіс-тәсілдер

Мұғалімнің іс-әрекеті

Балалардың іс- әрекеті


Мотивациялық

қозғаушы


Сәлемдесу шеңбері












Мұғалім балалармен амандасады.


Арайлап таң атты,

Алтын сәуле таратты.

Жарқырайды даламыз,

Жарқырайды күніміз.

Қайырлы таң!

Қайырлы күн!

Қуанышты күн бүгін!

- Балалар, менің қолымда не бар? (ашық хатты көрсете отырып сұраймын)

-Ашықхатта ненің суретін көріп тұрсыңдар?



-Дұрыс айтасыңдар, балалар, біз қазір сендермен «Айгөлек» б/б-на саяхатқа барамыз. Барамыз ба?

-Мүмкін бір көлікпен барармыз. Немен баруға болады?

- Балалар, мәшине кішкентай, ал біз көппіз, сыймаймыз.Тағы немен баруға болады?

-Жарайсыңдар, балалар, көп көлік түрлерін атадыңдар. Мен сендерге поездбен баруды ұсынамын.

Чуһ- чуһ-чуһ-чуһ

бақшаға біз барамыз,

Әсем әнді саламыз.

Бип-бип- пыш-пыш

Бірте, бірте тездейміз,

Тез жетуді көздейміз.

Чуһ- чуһ-чуһ-чуһ

Тосып қалды, сағынып,

бақшадағы бар адам.

Бип-бип- пыш-пыш

Қызық болды кеп қалдық,

Енді жайлап тоқтаймыз.

Балалар шеңберге тұрып сәлемдеседі.

-Сәлеметсіз бе!


Қимыл-қозғалыспен қайталайды.

-Ашықхат.




Балабақшаның суретін көріп тұрмыз.




-Барамыз


(Балалар көлік түрлерін қазақша, орысша атап шығады).







(Балалар поездің жүрісін қимылмен көрсете отырып, өлеңді айтады

Іздену ұйымдастыру-

шысы


Тіл дамыту

(диалог)




































Сергіту сәті





Міне, біз сендермен б/б-ға да келіп қалдық.

(ән айтып жатқан дыбыстар естіледі)

-Тыңдандаршы, не естіп тұрсыңдар.

- Бұл қай бөлме деп ойлайсыңдар?




- Әуен залында не істейді?





- Ана жақта не шу, көрейікші. Бұл қай зал, балалар?

- Онда не істейді?

-Ой, балалар, таныс бөлме, бұл қай бөлме?



- Онда не істейді?


-Балалар, дәмді иіс шығады, қай жақта?

-Бұл қай бөлме?

- Онда не істейді?


- Ой, балалар, қолымды ауыртып алдым, не істеу керек?

- Онда не істейді?



Ең алдымен бақшаға,

Тәрбиеші келеді.

Сені, мені күтеді,

Күлімдейді сүйсіне.





Балалардың жауабы

- Бұл әуен залы. (Жекеше, топпен жауап береді)

- Ән салады.

- Би билейді.

- Концерт қояды, т.б..


-Бұл дене шынықтыру залы.

Балалардың жауабы

-қазақ тілі кабинеті.


Балалардың жауабы.



- Мынау асхана.


- Дәрігер бөлмесіне бару керек.

Балалардың жауабы.




Рефлексивті- коррекциялаушы

Ойын









Сабақты қорытындылау

«Біз саяхат жасаймыз»ойынын ойнайық.


-Балалар, топқа қайтатын уақыт болды, көзімізді жұмайық, бір, екі, үш, көзімізді ашамыз. Келдік.


Сұрақтар қойылады.

-Сабақ аяқталды, сау болыңдар!










-Сау болыңыз!


Күтілетін нәтиже:

Білуі: балабақша бөлмелерін білу.

Меңгеруі: берілген сөздер меңгерілді, қазақша айта алады.

Қолдана алады: бір-бірімен қарым-қатынасқа түсе алады, балабақша тбөлмелері туралы әңгімелей алады.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.01.2019
1360
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі