Құрманқұлова Әсем Арапқызы
қазақ тілі мұғалімі
Ересектер тобында ұйымдастырылған іс-әрекеттің
технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Коммуникация»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: Қазақ тілі
Тақырыбы: «Балабақша бөлмелеріне саяхат»
Мақсаты: Балаларға балабақшадағы бөлмелерді естеріне түсірту, қайталау жүргізу, тіл мәдениетін жетілдіру, сөздік қорларының белсенділігін арттыру, байланыстырып сөйлеуге үйрету, ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру, балабақшаға деген сүйіспеншіліктерін ояту.
Әдіс – тәсілдер: «Саяхат» ұйымдастыру, көрсету, сөздік жұмысын жүргізу, сұрақ-жауап, сөздік ойын, дид.ойындар.
Көрнекіліктер: Балабақша ішіндегі арнайы бөлмелердің көрікті суреттері.
|
Әрекет кезеңдері |
Әдіс-тәсілдер |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Балалардың іс- әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы |
Сәлемдесу шеңбері
|
Мұғалім балалармен амандасады. Арайлап таң атты, Алтын сәуле таратты. Жарқырайды даламыз, Жарқырайды күніміз. Қайырлы таң! Қайырлы күн! Қуанышты күн бүгін! - Балалар, менің қолымда не бар? (ашық хатты көрсете отырып сұраймын) -Ашықхатта ненің суретін көріп тұрсыңдар? -Дұрыс айтасыңдар, балалар, біз қазір сендермен «Айгөлек» б/б-на саяхатқа барамыз. Барамыз ба? -Мүмкін бір көлікпен барармыз. Немен баруға болады? - Балалар, мәшине кішкентай, ал біз көппіз, сыймаймыз.Тағы немен баруға болады? -Жарайсыңдар, балалар, көп көлік түрлерін атадыңдар. Мен сендерге поездбен баруды ұсынамын. Чуһ- чуһ-чуһ-чуһ бақшаға біз барамыз, Әсем әнді саламыз. Бип-бип- пыш-пыш Бірте, бірте тездейміз, Тез жетуді көздейміз. Чуһ- чуһ-чуһ-чуһ Тосып қалды, сағынып, бақшадағы бар адам. Бип-бип- пыш-пыш Қызық болды кеп қалдық, Енді жайлап тоқтаймыз. |
Балалар шеңберге тұрып сәлемдеседі. -Сәлеметсіз бе! Қимыл-қозғалыспен қайталайды. -Ашықхат. Балабақшаның суретін көріп тұрмыз. -Барамыз (Балалар көлік түрлерін қазақша, орысша атап шығады). (Балалар поездің жүрісін қимылмен көрсете отырып, өлеңді айтады |
|
Іздену ұйымдастыру- шысы |
Тіл дамыту (диалог) Сергіту сәті |
Міне, біз сендермен б/б-ға да келіп қалдық. (ән айтып жатқан дыбыстар естіледі) -Тыңдандаршы, не естіп тұрсыңдар. - Бұл қай бөлме деп ойлайсыңдар? - Әуен залында не істейді? - Ана жақта не шу, көрейікші. Бұл қай зал, балалар? - Онда не істейді? -Ой, балалар, таныс бөлме, бұл қай бөлме? - Онда не істейді? -Балалар, дәмді иіс шығады, қай жақта? -Бұл қай бөлме? - Онда не істейді? - Ой, балалар, қолымды ауыртып алдым, не істеу керек? - Онда не істейді? Ең алдымен бақшаға, Тәрбиеші келеді. Сені, мені күтеді, Күлімдейді сүйсіне. |
Балалардың жауабы - Бұл әуен залы. (Жекеше, топпен жауап береді) - Ән салады. - Би билейді. - Концерт қояды, т.б.. -Бұл дене шынықтыру залы. Балалардың жауабы -қазақ тілі кабинеті. Балалардың жауабы.
- Мынау асхана.
- Дәрігер бөлмесіне бару керек. Балалардың жауабы. |
|
Рефлексивті- коррекциялаушы |
Ойын Сабақты қорытындылау |
«Біз саяхат жасаймыз»ойынын ойнайық. -Балалар, топқа қайтатын уақыт болды, көзімізді жұмайық, бір, екі, үш, көзімізді ашамыз. Келдік. Сұрақтар қойылады. -Сабақ аяқталды, сау болыңдар! |
-Сау болыңыз! |
Күтілетін нәтиже:
Білуі: балабақша бөлмелерін білу.
Меңгеруі: берілген сөздер меңгерілді, қазақша айта алады.
Қолдана алады: бір-бірімен қарым-қатынасқа түсе алады, балабақша тбөлмелері туралы әңгімелей алады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Технологиялық карта Балабақша бөлмелеріне саяхат
Технологиялық карта Балабақша бөлмелеріне саяхат
Құрманқұлова Әсем Арапқызы
қазақ тілі мұғалімі
Ересектер тобында ұйымдастырылған іс-әрекеттің
технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Коммуникация»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: Қазақ тілі
Тақырыбы: «Балабақша бөлмелеріне саяхат»
Мақсаты: Балаларға балабақшадағы бөлмелерді естеріне түсірту, қайталау жүргізу, тіл мәдениетін жетілдіру, сөздік қорларының белсенділігін арттыру, байланыстырып сөйлеуге үйрету, ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру, балабақшаға деген сүйіспеншіліктерін ояту.
Әдіс – тәсілдер: «Саяхат» ұйымдастыру, көрсету, сөздік жұмысын жүргізу, сұрақ-жауап, сөздік ойын, дид.ойындар.
Көрнекіліктер: Балабақша ішіндегі арнайы бөлмелердің көрікті суреттері.
|
Әрекет кезеңдері |
Әдіс-тәсілдер |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Балалардың іс- әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы |
Сәлемдесу шеңбері
|
Мұғалім балалармен амандасады. Арайлап таң атты, Алтын сәуле таратты. Жарқырайды даламыз, Жарқырайды күніміз. Қайырлы таң! Қайырлы күн! Қуанышты күн бүгін! - Балалар, менің қолымда не бар? (ашық хатты көрсете отырып сұраймын) -Ашықхатта ненің суретін көріп тұрсыңдар? -Дұрыс айтасыңдар, балалар, біз қазір сендермен «Айгөлек» б/б-на саяхатқа барамыз. Барамыз ба? -Мүмкін бір көлікпен барармыз. Немен баруға болады? - Балалар, мәшине кішкентай, ал біз көппіз, сыймаймыз.Тағы немен баруға болады? -Жарайсыңдар, балалар, көп көлік түрлерін атадыңдар. Мен сендерге поездбен баруды ұсынамын. Чуһ- чуһ-чуһ-чуһ бақшаға біз барамыз, Әсем әнді саламыз. Бип-бип- пыш-пыш Бірте, бірте тездейміз, Тез жетуді көздейміз. Чуһ- чуһ-чуһ-чуһ Тосып қалды, сағынып, бақшадағы бар адам. Бип-бип- пыш-пыш Қызық болды кеп қалдық, Енді жайлап тоқтаймыз. |
Балалар шеңберге тұрып сәлемдеседі. -Сәлеметсіз бе! Қимыл-қозғалыспен қайталайды. -Ашықхат. Балабақшаның суретін көріп тұрмыз. -Барамыз (Балалар көлік түрлерін қазақша, орысша атап шығады). (Балалар поездің жүрісін қимылмен көрсете отырып, өлеңді айтады |
|
Іздену ұйымдастыру- шысы |
Тіл дамыту (диалог) Сергіту сәті |
Міне, біз сендермен б/б-ға да келіп қалдық. (ән айтып жатқан дыбыстар естіледі) -Тыңдандаршы, не естіп тұрсыңдар. - Бұл қай бөлме деп ойлайсыңдар? - Әуен залында не істейді? - Ана жақта не шу, көрейікші. Бұл қай зал, балалар? - Онда не істейді? -Ой, балалар, таныс бөлме, бұл қай бөлме? - Онда не істейді? -Балалар, дәмді иіс шығады, қай жақта? -Бұл қай бөлме? - Онда не істейді? - Ой, балалар, қолымды ауыртып алдым, не істеу керек? - Онда не істейді? Ең алдымен бақшаға, Тәрбиеші келеді. Сені, мені күтеді, Күлімдейді сүйсіне. |
Балалардың жауабы - Бұл әуен залы. (Жекеше, топпен жауап береді) - Ән салады. - Би билейді. - Концерт қояды, т.б.. -Бұл дене шынықтыру залы. Балалардың жауабы -қазақ тілі кабинеті. Балалардың жауабы.
- Мынау асхана.
- Дәрігер бөлмесіне бару керек. Балалардың жауабы. |
|
Рефлексивті- коррекциялаушы |
Ойын Сабақты қорытындылау |
«Біз саяхат жасаймыз»ойынын ойнайық. -Балалар, топқа қайтатын уақыт болды, көзімізді жұмайық, бір, екі, үш, көзімізді ашамыз. Келдік. Сұрақтар қойылады. -Сабақ аяқталды, сау болыңдар! |
-Сау болыңыз! |
Күтілетін нәтиже:
Білуі: балабақша бөлмелерін білу.
Меңгеруі: берілген сөздер меңгерілді, қазақша айта алады.
Қолдана алады: бір-бірімен қарым-қатынасқа түсе алады, балабақша тбөлмелері туралы әңгімелей алады.
шағым қалдыра аласыз













