Мектепалды даярлық тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы.
Білім беру саласы: Таным
Вариативтік бөлімі: «Логика мектебі»
Сабақтың
тақырыбы: «Кәне, кім
тапқыр!»
Сабақтың мақсаты:
Қызықты тапсырмаларды орындауға жаттықтыру, математикадан
алған білімдерін пысықтау,ой-өрісін кеңейтіп, логикалық ойлауды
жеделдетуге баулу, танымдық қабілетін, қызығушылығын
арттыру.
Сабақтың көрнекілігі:
жануарлардың суреттері, жемістердің үлестірмелі суреттері, сызба
карточкалар, санағыш таяқшалар,үн таспа, пішіндердің
суреттері,
|
Іс-әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Кім тапсырмаларды көп орындаса, сол жеңімпаз болады. «Кім, тапқыр?» Түзу, қисық, алу,қосу, санау,санамақ, балабақша т.б.(артық сөзді
тап) |
-қуанады, - шартты қабылдайды, -мұқият тыңдайды, -тырысады, -ойлайды -жауап береді. -балабақша деген артық сөзді табады. |
|
Ұйымдастырушылық ізденіс |
Әуенмен топқа, Сайқымазақ келеді. (тапсырмаларын орындау)
1-тапсырма:
қандай? 2)Ардақ алма ағашынан 9 алмұрт, Гүлдана 2 алмұрт жұлып алды. Қыздардың қайсысы көп алмұрт жинады. Осы кезде әуенмен Д/ойын: «Пішіндерді есте сақта» Пішіндердің орнын ауыстырмай, ретімен орналастыр.
2-тапсырма 3-тапсырма « Монгол ойыны /модельдермен жұмыс/ Берілген геометриялық пішіндерден кім не құрастырады. Балалар үлгіге қарап (түйе,сиыр,күшік)
құрастырады.
4-тапсырма үй жануарлары туралы қандай мақал –мәтел,жаңылтпаштар білесіңдер. 5-тапсырма Санамақ: «Бір дегенім – білеу Екі дегенім – егеу..... |
-қуанады, -амандасады, -қарсы алады. - тапсырмаларын орындайды. - логикалық есептерді орындайды. -тапсырманың шартын қабылдайды, -ойланады, жауап береді. - есепті шешеді. –жалаушалар (қызыл,сары,көк). - қоянның жалаушысы -көк,түлкінің жалаушасы -сары,аюдың жалаушасы-қызыл. үлестірмелі санағыш таяқшалар беріледі. - (Ешқайсысы алмұрт жинаған жоқ, себебі алма ағашында алмұрт өспейді). - жаттығуды орындайды. -шартты тыңдайды, -ойланады, -жауап беруге талпынады, -тырысады. - фигураларды орнын ауыстырмай ретімен қойып шығады, - фигураларға зейін салып қарап естерінде сақтайды. -үшбұрыш -төртбұрыш, -дөңгелек, -сопақ, орындарының ауысқанын табады. -Шартты қабылдайды, -мұқият қарайды, -ойланады, -талпынады, -сәйкес келмей тұрған суретін сызып тастайды. -тауық, - үйрек, -өрмекші, -торғай -ойланады, -тырысады, - жануарлар жайлы білетін мақал мен жаңылтпаштарын айтады. - ойынының шартын қабылдайды, -ойлайды, -орындайды. -шартты қабылдайды, -ойланады, -талпынады, -жауап береді. |
|
Рефлекстік түзету |
Кім қонаққа келді? Қандай тапсырмалар орындадық? Өздеріңе ұнайтын жануарларды айтып беріңдер.Сендерге қандай тапсырманы орындаған көп ұнады. Сақымазақтың тапсырмасы ұнаса, сайқымазақтың көңілді суретін көтеріңдер? |
-жауаптары, -шартты қабылдайды, -ойланады, -талпынады, -жауап береді. - |
Күтілетін нәтиеже:
Ұғынады: сандарды ,пішіндерді ретімен қоюға тырысады;
Түсінеді: қызықты тапсырмаларды орындау жолдарын;
Қолданады: сызба тапсырмаларды, «Монгол» ойыны модульдерін қолдана біледі;
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Технологиялық карта "Кім тапқыр"
Технологиялық карта "Кім тапқыр"
Мектепалды даярлық тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы.
Білім беру саласы: Таным
Вариативтік бөлімі: «Логика мектебі»
Сабақтың
тақырыбы: «Кәне, кім
тапқыр!»
Сабақтың мақсаты:
Қызықты тапсырмаларды орындауға жаттықтыру, математикадан
алған білімдерін пысықтау,ой-өрісін кеңейтіп, логикалық ойлауды
жеделдетуге баулу, танымдық қабілетін, қызығушылығын
арттыру.
Сабақтың көрнекілігі:
жануарлардың суреттері, жемістердің үлестірмелі суреттері, сызба
карточкалар, санағыш таяқшалар,үн таспа, пішіндердің
суреттері,
|
Іс-әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Кім тапсырмаларды көп орындаса, сол жеңімпаз болады. «Кім, тапқыр?» Түзу, қисық, алу,қосу, санау,санамақ, балабақша т.б.(артық сөзді
тап) |
-қуанады, - шартты қабылдайды, -мұқият тыңдайды, -тырысады, -ойлайды -жауап береді. -балабақша деген артық сөзді табады. |
|
Ұйымдастырушылық ізденіс |
Әуенмен топқа, Сайқымазақ келеді. (тапсырмаларын орындау)
1-тапсырма:
қандай? 2)Ардақ алма ағашынан 9 алмұрт, Гүлдана 2 алмұрт жұлып алды. Қыздардың қайсысы көп алмұрт жинады. Осы кезде әуенмен Д/ойын: «Пішіндерді есте сақта» Пішіндердің орнын ауыстырмай, ретімен орналастыр.
2-тапсырма 3-тапсырма « Монгол ойыны /модельдермен жұмыс/ Берілген геометриялық пішіндерден кім не құрастырады. Балалар үлгіге қарап (түйе,сиыр,күшік)
құрастырады.
4-тапсырма үй жануарлары туралы қандай мақал –мәтел,жаңылтпаштар білесіңдер. 5-тапсырма Санамақ: «Бір дегенім – білеу Екі дегенім – егеу..... |
-қуанады, -амандасады, -қарсы алады. - тапсырмаларын орындайды. - логикалық есептерді орындайды. -тапсырманың шартын қабылдайды, -ойланады, жауап береді. - есепті шешеді. –жалаушалар (қызыл,сары,көк). - қоянның жалаушысы -көк,түлкінің жалаушасы -сары,аюдың жалаушасы-қызыл. үлестірмелі санағыш таяқшалар беріледі. - (Ешқайсысы алмұрт жинаған жоқ, себебі алма ағашында алмұрт өспейді). - жаттығуды орындайды. -шартты тыңдайды, -ойланады, -жауап беруге талпынады, -тырысады. - фигураларды орнын ауыстырмай ретімен қойып шығады, - фигураларға зейін салып қарап естерінде сақтайды. -үшбұрыш -төртбұрыш, -дөңгелек, -сопақ, орындарының ауысқанын табады. -Шартты қабылдайды, -мұқият қарайды, -ойланады, -талпынады, -сәйкес келмей тұрған суретін сызып тастайды. -тауық, - үйрек, -өрмекші, -торғай -ойланады, -тырысады, - жануарлар жайлы білетін мақал мен жаңылтпаштарын айтады. - ойынының шартын қабылдайды, -ойлайды, -орындайды. -шартты қабылдайды, -ойланады, -талпынады, -жауап береді. |
|
Рефлекстік түзету |
Кім қонаққа келді? Қандай тапсырмалар орындадық? Өздеріңе ұнайтын жануарларды айтып беріңдер.Сендерге қандай тапсырманы орындаған көп ұнады. Сақымазақтың тапсырмасы ұнаса, сайқымазақтың көңілді суретін көтеріңдер? |
-жауаптары, -шартты қабылдайды, -ойланады, -талпынады, -жауап береді. - |
Күтілетін нәтиеже:
Ұғынады: сандарды ,пішіндерді ретімен қоюға тырысады;
Түсінеді: қызықты тапсырмаларды орындау жолдарын;
Қолданады: сызба тапсырмаларды, «Монгол» ойыны модульдерін қолдана біледі;
шағым қалдыра аласыз
















