Материалдар / Технологиялық карта "Кім тапқыр"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Технологиялық карта "Кім тапқыр"

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қараша 2019
1251
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектепалды даярлық тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы.

Білім беру саласы: Таным

Вариативтік бөлімі: «Логика мектебі»

Сабақтың тақырыбы:  «Кәне, кім тапқыр!»
Сабақтың мақсаты: Қызықты тапсырмаларды орындауға жаттықтыру, математикадан алған білімдерін пысықтау,ой-өрісін кеңейтіп, логикалық ойлауды жеделдетуге баулу, танымдық қабілетін, қызығушылығын арттыру.
Сабақтың көрнекілігі: жануарлардың суреттері, жемістердің үлестірмелі суреттері, сызба карточкалар, санағыш таяқшалар,үн таспа, пішіндердің суреттері,

Іс-әрекет кезеңі

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық қозғаушылық

Кім тапсырмаларды көп орындаса, сол жеңімпаз болады.


«Кім, тапқыр?» Түзу, қисық, алу,қосу, санау,санамақ,

балабақша т.б.(артық сөзді тап)


-қуанады,



- шартты қабылдайды,

-мұқият тыңдайды,

-тырысады,

-ойлайды

-жауап береді.

-балабақша деген артық сөзді табады.

Ұйымдастырушылық

ізденіс

Әуенмен топқа, Сайқымазақ келеді. (тапсырмаларын

орындау)




1-тапсырма:


Қызықты тапсырмалар
1)Сюжетті логикалық есептер
 Қоянға, түлкіге, аюға үш түрлі жалауша жасап берді – қызыл, сары, көк. Қояндағы жалауша қызыл емес, түлкідегі қызыл да,көк те емес. Кімнің жалаушасы

қандай?


2)Ардақ алма ағашынан 9 алмұрт, Гүлдана 2 алмұрт жұлып алды. Қыздардың қайсысы көп алмұрт жинады. Осы кезде әуенмен



Д/ойын:

«Пішіндерді есте сақта»



Пішіндердің орнын ауыстырмай, ретімен орналастыр.



2-тапсырма
«Сәйкес келмей тұрған суретті тап» (тауық, үйрек,өрмекші,торғай т.б)



3-тапсырма

« Монгол ойыны /модельдермен жұмыс/

Берілген геометриялық пішіндерден кім не құрастырады.

Балалар үлгіге қарап (түйе,сиыр,күшік) құрастырады.









4-тапсырма

үй жануарлары туралы қандай мақал –мәтел,жаңылтпаштар білесіңдер.

5-тапсырма

Санамақ: «Бір дегенім – білеу

Екі дегенім – егеу.....


-қуанады,

-амандасады,

-қарсы алады.

- тапсырмаларын орындайды.










- логикалық есептерді орындайды.

-тапсырманың шартын қабылдайды,

-ойланады, жауап береді.






- есепті шешеді. –жалаушалар

(қызыл,сары,көк).

- қоянның жалаушысы

-көк,түлкінің жалаушасы

-сары,аюдың жалаушасы-қызыл.

үлестірмелі санағыш таяқшалар беріледі.

- (Ешқайсысы алмұрт жинаған жоқ, себебі алма ағашында алмұрт өспейді).

- жаттығуды орындайды.

-шартты тыңдайды, -ойланады,

-жауап беруге талпынады,

-тырысады.


- фигураларды орнын ауыстырмай ретімен қойып шығады,

- фигураларға зейін салып қарап естерінде сақтайды. 

-үшбұрыш

-төртбұрыш,

-дөңгелек,

-сопақ,

орындарының ауысқанын табады.


-Шартты қабылдайды,

-мұқият қарайды,

-ойланады,

-талпынады,

-сәйкес келмей тұрған суретін сызып тастайды.

-тауық,

- үйрек,

-өрмекші,

-торғай


-ойланады,

-тырысады,

- жануарлар жайлы білетін мақал мен жаңылтпаштарын айтады.


- ойынының шартын қабылдайды,

-ойлайды,

-орындайды.


-шартты қабылдайды,

-ойланады,

-талпынады,

-жауап береді.

Рефлекстік түзету

Кім қонаққа келді? Қандай тапсырмалар орындадық? Өздеріңе ұнайтын жануарларды айтып беріңдер.Сендерге қандай тапсырманы орындаған көп ұнады. Сақымазақтың тапсырмасы ұнаса, сайқымазақтың көңілді суретін көтеріңдер?

-жауаптары,

-шартты қабылдайды,

-ойланады,

-талпынады,

-жауап береді.


-

Күтілетін нәтиеже:

Ұғынады: сандарды ,пішіндерді ретімен қоюға тырысады;

Түсінеді: қызықты тапсырмаларды орындау жолдарын;

Қолданады: сызба тапсырмаларды, «Монгол» ойыны модульдерін қолдана біледі;




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!