Құрманқұлова Әсем Арапқызы.
қазақ тілі мұғалімі
Екінші сәбилер тобында ұйымдастырылған іс-әрекеттің
технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Коммуникация»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: «Қазақ тілі»
Тақырыбы: «Ойыншықтар»
Мақсаты: Балаларға ойыншықтар туралы түсінік беру, жаңа сөздермен таныстыру, есте сақтау қабілеттерін арттыру, ойыншықтарға деген сүйіспеншіліктерін арттыру.
Әдіс – тәсілдер: көрсету, сұрақ-жауап, әңгімелеу, сөздік, ойын.
Көрнекіліктер: ойыншықтар, қуыршақ, доп.
Меңгерілетін сөздер: ойыншықтар, доп, қуыршақ.
|
Әрекет кезеңдері |
Әрекет барысы |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Балалардың іс- әрекеті |
|
Мотивация-лық қозғаушы |
Сәлемдесу шеңбері
|
Қуан, шаттан, алақай, Қуанатын күн бүгін. Қайырлы таң, балалар! Қайырлы күн, балалар! Сәлеметсіңдер ме, балалар! Көңіл – күйлерін, ауа райын сұраймын - Жарайсыңдар, қараңдаршы бізге топқа не тастап кеткен? 2-3 баладан сұраймын. Балалардың назарын ойыншықтарға аударамын. |
Бәрі бірге дұрыс, әрі анық айтады.
Балалардың жауабы. Кезекпен айтады. Балалардың жауабы |
|
Іздену ұйымдасты -рушысы |
Фонетикалық жаттығу
Тіл дамыту
Сергіту сәті Диалог |
-шақ –шақ –шақ – қуыршақ -шық –шық –шық – ойыншық қыт –қыт –қыт -тық –тық -тық Суреттер бойынша жаңа сөздерді меңгерту. Ойыншықтар – игрушки Доп – мячик Қуыршақ - кукла -Балалар, мынау не? -Мынау не? (шеңбер бойымен жеке сұраймын) Топ, топ, топ, топ, Доп, доп, доп, доп, Доп жоғалды жоқ, Қап, қап, қап, қап, Тап, тап, тап, тап. Сөйлеу үлгілері: - Сенде ойыншық бар ма? - Ал мынау не? - Ал мынау не? |
Топпен қайталайды, тілдерін жаттықтырады. Сұрақтарға жауап береді. (жауапты жекеше, көпше береді) -Мынау қуыршақ -Мынау доп Шеңберге тұрып, қимыл-қозғалыс арқылы қайталайды -Иә, бар: қуыршақ, доп, аю, т.б. - Мынау доп. - Қуыршақ. |
|
Рефлексивті- коррекция- лаушы |
Дидактика - лық ойын Қоштасу |
«Кім көп айтады?» д/о.
-Жарайсыңдар, балалар! Енді ойыншықтарды жинай отыра бүгін үйренген жаңа сөздерімізді бекітейік.
Ризамыз, ризамыз, Осы күнге ризамыз. Ризамыз, ризамыз, Өткен күнге ризамыз! |
Кезекпен ойыншықтарды қазақ тілінде айтады.
Топпен қайталайды. Шеңберге тұрып, қимыл-қозғалыспен қайталап, қоштасады. |
Күтілетін нәтиже:
Білуі: ойыншықтарды қазақша біледі.
Меңгеруі: ойыншық, қуыршақ, доп сөздерін меңгерді.
Қолдана алады: «Мынау не?» сұрағын дұрыс, түсініп жауап береді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Технологиялық карта Ойыншықтар
Технологиялық карта Ойыншықтар
Құрманқұлова Әсем Арапқызы.
қазақ тілі мұғалімі
Екінші сәбилер тобында ұйымдастырылған іс-әрекеттің
технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Коммуникация»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: «Қазақ тілі»
Тақырыбы: «Ойыншықтар»
Мақсаты: Балаларға ойыншықтар туралы түсінік беру, жаңа сөздермен таныстыру, есте сақтау қабілеттерін арттыру, ойыншықтарға деген сүйіспеншіліктерін арттыру.
Әдіс – тәсілдер: көрсету, сұрақ-жауап, әңгімелеу, сөздік, ойын.
Көрнекіліктер: ойыншықтар, қуыршақ, доп.
Меңгерілетін сөздер: ойыншықтар, доп, қуыршақ.
|
Әрекет кезеңдері |
Әрекет барысы |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Балалардың іс- әрекеті |
|
Мотивация-лық қозғаушы |
Сәлемдесу шеңбері
|
Қуан, шаттан, алақай, Қуанатын күн бүгін. Қайырлы таң, балалар! Қайырлы күн, балалар! Сәлеметсіңдер ме, балалар! Көңіл – күйлерін, ауа райын сұраймын - Жарайсыңдар, қараңдаршы бізге топқа не тастап кеткен? 2-3 баладан сұраймын. Балалардың назарын ойыншықтарға аударамын. |
Бәрі бірге дұрыс, әрі анық айтады.
Балалардың жауабы. Кезекпен айтады. Балалардың жауабы |
|
Іздену ұйымдасты -рушысы |
Фонетикалық жаттығу
Тіл дамыту
Сергіту сәті Диалог |
-шақ –шақ –шақ – қуыршақ -шық –шық –шық – ойыншық қыт –қыт –қыт -тық –тық -тық Суреттер бойынша жаңа сөздерді меңгерту. Ойыншықтар – игрушки Доп – мячик Қуыршақ - кукла -Балалар, мынау не? -Мынау не? (шеңбер бойымен жеке сұраймын) Топ, топ, топ, топ, Доп, доп, доп, доп, Доп жоғалды жоқ, Қап, қап, қап, қап, Тап, тап, тап, тап. Сөйлеу үлгілері: - Сенде ойыншық бар ма? - Ал мынау не? - Ал мынау не? |
Топпен қайталайды, тілдерін жаттықтырады. Сұрақтарға жауап береді. (жауапты жекеше, көпше береді) -Мынау қуыршақ -Мынау доп Шеңберге тұрып, қимыл-қозғалыс арқылы қайталайды -Иә, бар: қуыршақ, доп, аю, т.б. - Мынау доп. - Қуыршақ. |
|
Рефлексивті- коррекция- лаушы |
Дидактика - лық ойын Қоштасу |
«Кім көп айтады?» д/о.
-Жарайсыңдар, балалар! Енді ойыншықтарды жинай отыра бүгін үйренген жаңа сөздерімізді бекітейік.
Ризамыз, ризамыз, Осы күнге ризамыз. Ризамыз, ризамыз, Өткен күнге ризамыз! |
Кезекпен ойыншықтарды қазақ тілінде айтады.
Топпен қайталайды. Шеңберге тұрып, қимыл-қозғалыспен қайталап, қоштасады. |
Күтілетін нәтиже:
Білуі: ойыншықтарды қазақша біледі.
Меңгеруі: ойыншық, қуыршақ, доп сөздерін меңгерді.
Қолдана алады: «Мынау не?» сұрағын дұрыс, түсініп жауап береді.
шағым қалдыра аласыз













