Құрманқұлова Әсем
Арапқызы.
қазақ тілі
мұғалімі
Екінші сәбилер тобында
ұйымдастырылған іс-әрекеттің
технологиялық
картасы
Білім беру саласы:
«Коммуникация»
Ұйымдастырылған оқу
іс-әрекет түрі: «Қазақ
тілі»
Тақырыбы: «Ойыншықтар»
Мақсаты: Балаларға ойыншықтар туралы
түсінік беру, жаңа сөздермен таныстыру, есте сақтау қабілеттерін
арттыру, ойыншықтарға деген сүйіспеншіліктерін
арттыру.
Әдіс –
тәсілдер: көрсету, сұрақ-жауап,
әңгімелеу, сөздік, ойын.
Көрнекіліктер: ойыншықтар, қуыршақ,
доп.
Меңгерілетін
сөздер: ойыншықтар, доп,
қуыршақ.
Әрекет
кезеңдері
|
Әрекет
барысы
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Балалардың
іс-
әрекеті
|
Мотивация-лық
қозғаушы
|
Сәлемдесу
шеңбері
|
Қуан, шаттан,
алақай,
Қуанатын күн
бүгін.
Қайырлы таң,
балалар!
Қайырлы күн,
балалар!
Сәлеметсіңдер ме,
балалар!
Көңіл – күйлерін,
ауа райын сұраймын
- Жарайсыңдар, қараңдаршы
бізге топқа не тастап кеткен?
2-3 баладан
сұраймын.
Балалардың назарын
ойыншықтарға аударамын.
|
Бәрі бірге дұрыс,
әрі анық айтады.
Балалардың жауабы.
Кезекпен айтады.
Балалардың
жауабы
|
Іздену ұйымдасты
-рушысы
|
Фонетикалық
жаттығу
Тіл
дамыту
Сергіту
сәті
Диалог
|
-шақ –шақ –шақ –
қуыршақ
-шық –шық –шық –
ойыншық
қыт –қыт –қыт -тық –тық
-тық
Суреттер бойынша жаңа сөздерді
меңгерту.
Ойыншықтар –
игрушки
Доп –
мячик
Қуыршақ -
кукла
-Балалар, мынау
не?
-Мынау
не?
(шеңбер бойымен жеке
сұраймын)
Топ, топ, топ,
топ,
Доп, доп, доп,
доп,
Доп жоғалды
жоқ,
Қап, қап, қап,
қап,
Тап, тап, тап,
тап.
Сөйлеу
үлгілері:
- Сенде ойыншық бар
ма?
- Ал мынау
не?
- Ал мынау
не?
|
Топпен қайталайды,
тілдерін жаттықтырады.
Сұрақтарға жауап
береді. (жауапты жекеше, көпше береді)
-Мынау
қуыршақ
-Мынау
доп
Шеңберге тұрып,
қимыл-қозғалыс арқылы қайталайды
-Иә, бар: қуыршақ, доп, аю,
т.б.
- Мынау
доп.
-
Қуыршақ.
|
Рефлексивті- коррекция-
лаушы
|
Дидактика - лық
ойын
Қоштасу
|
«Кім көп айтады?»
д/о.
-Жарайсыңдар, балалар! Енді
ойыншықтарды жинай отыра бүгін үйренген жаңа сөздерімізді
бекітейік.
Ризамыз,
ризамыз,
Осы күнге
ризамыз.
Ризамыз,
ризамыз,
Өткен күнге
ризамыз!
|
Кезекпен ойыншықтарды қазақ
тілінде айтады.
Топпен
қайталайды.
Шеңберге тұрып,
қимыл-қозғалыспен қайталап, қоштасады.
|
Күтілетін
нәтиже:
Білуі: ойыншықтарды қазақша
біледі.
Меңгеруі: ойыншық, қуыршақ, доп
сөздерін меңгерді.
Қолдана
алады: «Мынау не?» сұрағын дұрыс,
түсініп жауап береді.