Материалдар / Технологиялық карталар жинағы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Технологиялық карталар жинағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақша 2ши кіші топқа тхнологиялық карталар жинағы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
12886
52 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

04.09.2017жБілім облысы: КоммуникацияБілім бөлімі: Сөйлеуді дамытуАпта тақырыбы: Менің балабақшамТақырыбы: Топпен танысуМақсаты: Балаларды балабақша өмірімен, топ бөлмесімен таныстыру, ондағы жиҺаз атауларын атауға, олардың қызметін сипаттап беруге үйрету. Тәрбиешінің сұрақтарына жауап беріп, диалогтік сөйлеуге дағдыландыру. Топтағы жиҺаздарды ұқыпты ұстауға тәрбиелеу.Қажетті құрал жабдықтар: Отбасы мүшерерінің суреттері, текшелер, үлестірмелі суреттер Сөздік жұмыс: топ, бөлме, кереует, қолжуғыш.Билингвальды компонент: топ группа, бөлме комната, кереует кровать.
Қызмет кезеңіТәрбиешінің іс - әрекетіБалалардың іс – әрекеті

МотивациялыққозғаушыБілер қазақ баласыСәлем сөздің анасыАлдымыздан кезіккенКөп танысты көремізБәріне де ізетпенБіздер сәлем береміз.Балалар тәрбиешімен бірге сәлемдесіп, жылы тілектерін айтады.

ҰйымдастырушыізденушіБалалар, сендер бүгін таңертең тұрып қайда келдіңдер?Сендерге балабақшада ұнай ма?Балабақша өмірімен таныстырады.Тәрбиеші өзін таныстырады.Балалар, мынау біздің тобымыздың бөлмесі. Бөлмеміз жарық, әрі кең. Топта сендерге арналған көп ойыншықтар бар.Балаларға демонстрациялық көрнекілікті көрсете отырып, балабақшамен таныстыру.Мынау не?Оған не саламыз?Қандай ойыншық көріп тұрсыңдар?Мынау не? (кереует жататын төсек)Онда не істейміз? (ұйықтаймыз)Билингвальды компонент: топ группа, бөлме комната, кереует кровать.Мынау не? (қолжуғыш. Қолымызды жуамыз)Тәрбиеші балаларды топ бөлмелерімен, ондағы құрал жабдықтармен, заттармен таныстырады. Балаларға әр бөлменің өзіндік ерекшеліктері бар екенін, топтағы заттарды ұқыптылықпен ұстау керек екенін түсіндіреді.№1 үлестірмелі материалмен жұмыс.«Нені қайда қоямыз?» дидактикалық ойыны. Дәптердегі заттарды атай отырып, оларды қай жерге қоятынын айту. Жеке жұмысты қажет ететін балалардан топ жиҺаздарын сұрау, балалардың топтық және жеке әрекеттерін, олардың жауаптарын талдайды.Сергіту сәті.Кәне, қанат жазайықҚарлығаш боп ұшайықҰшып, ұшып алайықОрнымызға қонайық.(Б. Серікбаев)Балабақшаға.Ұнайды.

Тәрбиешіні тындайды.











Шкаф.Киімімізді, баскиімімізді саламыз, аяқкиімді, пальтоны саламыз.Ойыншық шкафы.Аю, қоян, машинаны көріп тұрмыз.Топ группа,Бөлме комната, кереует кровать сөздерін қайталайды.Қолжуғыш. Онда біз беті қолымызды жуамыз.

РефлексивтікоррекциялаушыСуретті көрсете отырып, сұрақ жауап арқылы оқу қызметін қорытындылайды. Балаларды мадақтайдыБөлмеден бөлмеге жүреді, әр бөлме заттарын атайды, сұрақтарға жауалдану керегін айтады және көрсетеді. Қимылын келтіріп жаттығуды орындайды. Топ жиҺаздарын атап, олардың не үшін қажет екенін атайды
Күтілетін нәтиже:Біледі: топтағы заттардың аттарын атап, киімдерін киім ілетін шкафқа жинайды;Игереді: заттарды ұқыпты күтіп ұстау керектігін;Меңгереді: сұрақ жауап арқылы диалогпен сөйлеуді.





05.09.2017жБілім облысы: ТанымБілім бөлімі: ЖаратылыстануАпта тақырыбы: Менің балабақшамТақырыбы: Балабақша біздің екінші үйімізМақсаты:   Балабақшаға  деген  қызығушылығын, сүйіспеншілік  сезімдерін  арттыру.  Ой-өрістерін,  сөздік  қорларын  молайту.  Балабақша  қызметкерлерінің  атқаратын  қызметін  таныту. Шығармашылық  қабілеттерін  дамыту Әдіс -тәсілі:   Ойын,  әңгімелесу,  құрастыру, елестету,  тосын  сәт,  сұрақ – жауап,  қимылды  сергіту,  ән.Көрнекі  құралдар:   Слайд,  үнтаспа,  қызметкерлер  суреті,  гүл, құрастырмалы  балабақша  көрінісі.
Оқу қызметінің кезеңіТәрбиешінің іс - әрекетіБалалардың іс - әрекеті
Мативациялық қозғаушылық
  • Амандасу.
  • Шаттық  шеңбері:            Бала  бала  баламыз            Бақшамызға  барамыз            Күні  бойы  қызыққа            Батамызда  қаламыз            Бір  шаңырақ  астында            Бірге  сайран  құрамыз.
    Сәлеметсіздер  ме, құрметті  апайлар! Хормен  жатқа  айтады.
    Ұйымдастырушылық ізденістік3. «Иә  ма,  жоқ  па?»( ойланайық,  пікірлесейік )Кел  бәріміз  ойланып,       Иә  ма,  жоқ  па?  Ойналық       Мен  бастайын  ойынды       Түрлі  сұрақ  қоюды.а)  Бұл  кімнің  суреті?Ол  кісінің  қызметі  қандай? ә) Мынау  кімнің  суреті?Аспазшы апайдың  қызметі қандай?б)  Ал  бұл  кім?  Бұл  апай  не  істейді?в) Мынау кім? Қандай  қызмет атқарады? г) Мынау  кім апай? ғ) Мынау  суреттегі кім? Ол кісінің қызметі не?Сендер  балабақшаға  сәби  болып  келгеннен, ересек  болып  мектепке кеткенше, осы  апайлар  қызмет етеді.Олай  болса  мынадай  дәйексөз  үйренейік.





    Тыныштық сәті:Барлығымыз ыңғайланып отырайық, көздерімізді жұмайық.Әрқайсысымыз өзіміз тұратын үйімізді, отбасымызды, көз алдымызға елестетейікші. Енді балабақшадағы достарыңды, ондағы апайларды, балабақшада күні бойы немен айналысатындарыңды естеріңе түсіріп, көздеріңе елестетіп көріңдерші. Көздеріңді ашсаңдарда болады. Енді мынау гүлді кімге ұсынып, сұрақ қоямын, сол бала жауап беру керек.1.Балабақшада немен ойнағанды ұнатасың?2.Балабақшаның қандай тамағы ұнайды?3.Балабақшада нені тыңдап үйрендің?4. Балабақшаның аты қалай аталады?5. Балабақшадан не үйрендің?
     -Бұл дәрігер апай.Бізге дәрі береді,  емдейді, жарақатты таңады, тазалықты тексереді.- Ол аспазшы апай.Бізге тамақ пісіріп  береді.-Кір  жуушы апай.Қол орамалды,  төсеніштерді жуып,  үтіктейді.-Тәрбиеші әлия  апай.-Сабақ үйретеді,мультфильм көрсетеді,ойнатады, серуенге шығарады,  ұйықтатады.-Ол тәрбиеші көмекшісі.Бізге тамақ береді,  ыдыстар жуады, шаң сүртеді, төсек  жинайды.-Аула сыпырушы апай.Ойын   алаңын қоқыстан  тазартады, сыпырады,  жинайды.
    Рефлекциялық түзетушілік
  •  Қорытындылау.
  • -Бүгін біз не  туралы әңгімеледік?-Балабақша  аты  қалай  аталады?-Кімнің  үйіндегі тосын  сәтті көрдік?-Балабақшада кімдер қызмет етеді?-Қандай дәйексөз  үйрендік?
     Сұрақтарға жауап береді.




    Күтілетін  нәтиже:Білуі тиіс:    Балабақша өз үйлері екенін, сәби болып келіп, ересек болып шығатынын  біледі.Игеру  керек:  Сұрақтарға  толық жауап  беру арқылы, сөйлеу мәдениетін игереді.Меңгерді: Балабақша  қызметкерлерін танып,  әрқайсысының  жұмысын  меңгерді.





































    06.09.2017жБілім облысы: ТанымБілім бөлімі: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыруАпта тақырыбы: Менің балабақшамТақырыбы: Таңертең. Үлкен-кіші. Бір-көпТақырыбы: «Таңертең. Үлкен – кіші. Бір – көп».Мақсаты: таңертең(таң) – тәулік бөлігімен таныстыру; осы сөздерді сөйлеу барысында қолдану; таныс заттарды көлеміне қарай (үлкен – кіші) және санына қарай (бір – көп) салыстыруды үйрету; қоршаған ортадан бір және көп затты таба білуді дамыту. Шыдамдылыққа, қызығушылыққа тәрбиелеу.Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: домалақ.Әдіс-тәсілдер:сұрақ-жауап,түсіндіру,көрсетуҚажетті көрнекті құралдар:ойыншық кірпі – 1 дана, шымылдық, әр балаға жай қарындаштан, жұмыс дәптері, бір зат бейнеленген суреттер; үстел, күн, ай, орындық және көп заттар: орындықтар, қасықтар, дәптерлер, таңертеңгілік мезгіл бейнеленген сурет.Қостілділік компонент: таңертең – утро, үлкен – большой, кішкентай – маленький.

    Оқу қызметінің кезеңіТәрбиешінің іс - әрекетіБалалардың іс - әрекеті
    Мативациялық қозғаушылықҒажайып сәт.-Балалар, бүгін бізге қонақ келгенін білесіңдер ме? Ол бізге тәулік мезгілдері(бөліктері) туралы әңгімелеп бермекші. Мен бір жұмбақ жасырайын, жауабын тапсаңдар келген қонақтың не екенін білесіңдер.ЖұмбақТиіскенді түйреген,Киім бар инеден.(Кірпі)

    Тыңдайды және жұмбақтың шешуін айтады
    Ұйымдастырушылық ізденістікБір және көп» ойыны.(3-оқу іс-әрекеті, 3-тапсырма.)Кірпілер тек сүтті ғана емес,алманы да қатты жақсы көретінін айтады.-Балалар, кірпі қысқа азық жинап алмақшы екен.Кірпіге көп алма қайда, бір алма қай жерде тұрғанын айтып жіберіңдершіюКірпі мынадай сұрақтар қояды:-Ағашта неше алма бар?-Жерде неше алма жатыр?-Қай жердегі алма көп?Кірпі ағаштағы өсіп тұрған бір алманы қоршап сызуларын тапсырады.Жеке көмек көрсетеді.Кірпі тапсырманы дұрыс орындағандары үшін балаларға рақмет айтып, қоштасады.Педагог балалардан: «Топтағы заттардың қайсысы көп, қайсысы бір-бірден», - деп сұрайды.-Кірпі туралы







    Кірпінің айтқанын балалар мұқият тыңдайды.









    -Ия, білгіміз келеді.



    Балалар педагогтың айтқанын мұқият тыңдайды.



    Тақпағын тыңдайды.
  • Рефлекциялық түзетушілік«Картинаны тап» ойыны.

    Балалар бір заттан тұрған картинаны тауыпайтады

    Күтілетін нәтеже:

    Нені біледі: заттардың көлемі мен санын, тәулік мезгілін – таңды атайды;Қандай түсініктерді игерді: заттардың көлемі бойынша (үлкен – кішкентай) және саны бойынша (біреу – көп) болатынын;Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: қарындашпен жұмыс істеуді, көлеміне қарай заттарды сызық арқылы қосуды.



































    07.09.2017жБілім облысы: ШығармашылықБілім бөлімі:Сурет салуАпта тақырыбы: Менің балабақшамТақырыбы: Біздің топтың ойыншықтарыМақсаты: Ұжымда жеке жұмыстарды қосып сурет салуға үйрету.Тазалыққа,ұқыптылыққа тәрбиелеу.Шығармашалық қабілетін дамыту.Көрнекіліктер: Ойыншықтар және қуыршақ пен доптын суреті.Пернетақта.Билингвальдық компонент: Ойыншықтар-игрушкиҚуыршақ-куклаДоп-мячь
    Оқу қызметінің кезеңіТәрбиешінің іс - әрекетіБалалардың іс - әрекеті
    Мотивациялық қозғаушылықПсихологиялық рефлексия:Баяу ырғақты музыка ойнайды-Балалар,қазір жылдың қай мезгілі?-Сендер қайда келдіндер?-Балабақшада не істейсіндер?-Өте жақсыұрыс айтасыңдар.Алйтындаршы сендер немен балабақшада ойнайсындар?-Сендерге қандай ойыншықтар ұнайды?-Өте жақсыйыншықтарды шашып,сындыруға болады ма?-Өздерінің үйде сүйіп ойнайтын ойыншықтарды айтып беріндерші?-Жарайсындар балалар,әрдайым жинап қою керек.-Шаршаған боларсындарір серігіп алайық.Сергіту сәті:Қуыршағым тұршы,Бетінді жушы.Шашынды тарашы,Айнаға қарашы.Балалар музыка әуенің тындап,көздерін жауып,бойларына күн көзінің шырайлы шуағын елестетіп,бір көнің көтеріп алады.



    -Күз мезгілі.-Біз балабақшаға келдік.Балабақшада істейтін істерін айтады.-Ойыншықтармен ойнаймыз.-Өздеріне ұнаған ойыншықтарды атайды.-Жоқ, сындыруға болмайды.

    Балалар белсенді қатысып,бір серігіп алады.



    Ұйымдастырушылық ізденістік-Балалар мына пернетақтаға назарларынды аударындаршы,мен сендерге жұмбақ жасырамын сендер шешімін тапқан жағдайда суреттер шығада.Жұмбақ:

    -Шіркіннің өзіне обал-ақ,Жүреді аяқта домалап.

    -Аяғы бар,жүрмейді,Аузы бар,күлмейді.Айнымайды бөпемнен,Тек сөйлеуді білмейді.

    -Балалароп,қуыршақты бір сөзбен не дейміз?Балалар өздеріне ұнаған ойыншықтарды салып көрейікші.Алдымен қарандашты оң қолдарына ұстап,не салатындарынды ойланып көріндеренің сүйікті ойыншығым доп,Мен допты дөңгелек етіп саламын.Оны қызыл және жасыл түстермен бояймын
    Пернетақтаға назарларын аударады.Жұмбақтардың шешімін табады.







    -Доп.





    -Қуыршақ.



    -Ойыншықтар

    Үстел үстіндегі қарандашты қолдарына ұстап,ауада ойықшықтарын салады.Ашық түстермен бояйды.
  • Рефлекциялық түзетушілікОйыншықтар салу барысында басшылық жасап,балаларға көмек көрсетеді.жеке нұсқаулар береді.Тәрбиеші балалардың жұмыстарына қорытынды жасап,мадақтайды.-Ал,еңді кім қанда ойыншық салғандарын айтып беріндерші?



    Балалар жасаған ойыншықтарын қызық көріп,танымдық білдіреді.Олар жеке өздері жұмыс жасайды.

    Өздері салған ойыншықтары жайлы айтып береді.



    Күтілетін нәтиже:
    578тг - Сатып алу
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!