Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қызмет кезеңі | Тәрбиешінің іс - әрекеті | Балалардың іс – әрекеті |
Мотивациялыққозғаушы | Білер қазақ баласыСәлем сөздің анасыАлдымыздан кезіккенКөп танысты көремізБәріне де ізетпенБіздер сәлем береміз. | Балалар тәрбиешімен бірге сәлемдесіп, жылы тілектерін айтады. |
Ұйымдастырушыізденуші | Балалар, сендер бүгін таңертең тұрып қайда келдіңдер?Сендерге балабақшада ұнай ма?Балабақша өмірімен таныстырады.Тәрбиеші өзін таныстырады.Балалар, мынау біздің тобымыздың бөлмесі. Бөлмеміз жарық, әрі кең. Топта сендерге арналған көп ойыншықтар бар.Балаларға демонстрациялық көрнекілікті көрсете отырып, балабақшамен таныстыру.Мынау не?Оған не саламыз?Қандай ойыншық көріп тұрсыңдар?Мынау не? (кереует жататын төсек)Онда не істейміз? (ұйықтаймыз)Билингвальды компонент: топ группа, бөлме комната, кереует кровать.Мынау не? (қолжуғыш. Қолымызды жуамыз)Тәрбиеші балаларды топ бөлмелерімен, ондағы құрал жабдықтармен, заттармен таныстырады. Балаларға әр бөлменің өзіндік ерекшеліктері бар екенін, топтағы заттарды ұқыптылықпен ұстау керек екенін түсіндіреді.№1 үлестірмелі материалмен жұмыс.«Нені қайда қоямыз?» дидактикалық ойыны. Дәптердегі заттарды атай отырып, оларды қай жерге қоятынын айту. Жеке жұмысты қажет ететін балалардан топ жиҺаздарын сұрау, балалардың топтық және жеке әрекеттерін, олардың жауаптарын талдайды.Сергіту сәті.Кәне, қанат жазайықҚарлығаш боп ұшайықҰшып, ұшып алайықОрнымызға қонайық.(Б. Серікбаев) | Балабақшаға.Ұнайды. Тәрбиешіні тындайды. Шкаф.Киімімізді, баскиімімізді саламыз, аяқкиімді, пальтоны саламыз.Ойыншық шкафы.Аю, қоян, машинаны көріп тұрмыз.Топ группа,Бөлме комната, кереует кровать сөздерін қайталайды.Қолжуғыш. Онда біз беті қолымызды жуамыз. |
Рефлексивтікоррекциялаушы | Суретті көрсете отырып, сұрақ жауап арқылы оқу қызметін қорытындылайды. Балаларды мадақтайды | Бөлмеден бөлмеге жүреді, әр бөлме заттарын атайды, сұрақтарға жауалдану керегін айтады және көрсетеді. Қимылын келтіріп жаттығуды орындайды. Топ жиҺаздарын атап, олардың не үшін қажет екенін атайды |
Оқу қызметінің кезеңі | Тәрбиешінің іс - әрекеті | Балалардың іс - әрекеті |
Мативациялық қозғаушылық | Сәлеметсіздер ме, құрметті апайлар! Хормен жатқа айтады. | |
Ұйымдастырушылық ізденістік | 3. «Иә ма, жоқ па?»( ойланайық, пікірлесейік )Кел бәріміз ойланып, Иә ма, жоқ па? Ойналық Мен бастайын ойынды Түрлі сұрақ қоюды.а) Бұл кімнің суреті?Ол кісінің қызметі қандай? ә) Мынау кімнің суреті?Аспазшы апайдың қызметі қандай?б) Ал бұл кім? Бұл апай не істейді?в) Мынау кім? Қандай қызмет атқарады? г) Мынау кім апай? ғ) Мынау суреттегі кім? Ол кісінің қызметі не?Сендер балабақшаға сәби болып келгеннен, ересек болып мектепке кеткенше, осы апайлар қызмет етеді.Олай болса мынадай дәйексөз үйренейік. Тыныштық сәті:Барлығымыз ыңғайланып отырайық, көздерімізді жұмайық.Әрқайсысымыз өзіміз тұратын үйімізді, отбасымызды, көз алдымызға елестетейікші. Енді балабақшадағы достарыңды, ондағы апайларды, балабақшада күні бойы немен айналысатындарыңды естеріңе түсіріп, көздеріңе елестетіп көріңдерші. Көздеріңді ашсаңдарда болады. Енді мынау гүлді кімге ұсынып, сұрақ қоямын, сол бала жауап беру керек.1.Балабақшада немен ойнағанды ұнатасың?2.Балабақшаның қандай тамағы ұнайды?3.Балабақшада нені тыңдап үйрендің?4. Балабақшаның аты қалай аталады?5. Балабақшадан не үйрендің? | -Бұл дәрігер апай.Бізге дәрі береді, емдейді, жарақатты таңады, тазалықты тексереді.- Ол аспазшы апай.Бізге тамақ пісіріп береді.-Кір жуушы апай.Қол орамалды, төсеніштерді жуып, үтіктейді.-Тәрбиеші әлия апай.-Сабақ үйретеді,мультфильм көрсетеді,ойнатады, серуенге шығарады, ұйықтатады.-Ол тәрбиеші көмекшісі.Бізге тамақ береді, ыдыстар жуады, шаң сүртеді, төсек жинайды.-Аула сыпырушы апай.Ойын алаңын қоқыстан тазартады, сыпырады, жинайды. |
Рефлекциялық түзетушілік | Сұрақтарға жауап береді. |
Оқу қызметінің кезеңі | Тәрбиешінің іс - әрекеті | Балалардың іс - әрекеті |
Мативациялық қозғаушылық | Ғажайып сәт.-Балалар, бүгін бізге қонақ келгенін білесіңдер ме? Ол бізге тәулік мезгілдері(бөліктері) туралы әңгімелеп бермекші. Мен бір жұмбақ жасырайын, жауабын тапсаңдар келген қонақтың не екенін білесіңдер.ЖұмбақТиіскенді түйреген,Киім бар инеден.(Кірпі) | Тыңдайды және жұмбақтың шешуін айтады |
Ұйымдастырушылық ізденістік | Бір және көп» ойыны.(3-оқу іс-әрекеті, 3-тапсырма.)Кірпілер тек сүтті ғана емес,алманы да қатты жақсы көретінін айтады.-Балалар, кірпі қысқа азық жинап алмақшы екен.Кірпіге көп алма қайда, бір алма қай жерде тұрғанын айтып жіберіңдершіюКірпі мынадай сұрақтар қояды:-Ағашта неше алма бар?-Жерде неше алма жатыр?-Қай жердегі алма көп?Кірпі ағаштағы өсіп тұрған бір алманы қоршап сызуларын тапсырады.Жеке көмек көрсетеді.Кірпі тапсырманы дұрыс орындағандары үшін балаларға рақмет айтып, қоштасады.Педагог балалардан: «Топтағы заттардың қайсысы көп, қайсысы бір-бірден», - деп сұрайды. | -Кірпі туралы Кірпінің айтқанын балалар мұқият тыңдайды. -Ия, білгіміз келеді. Балалар педагогтың айтқанын мұқият тыңдайды. Тақпағын тыңдайды. |
Рефлекциялық түзетушілік | «Картинаны тап» ойыны. | Балалар бір заттан тұрған картинаны тауыпайтады |
Оқу қызметінің кезеңі | Тәрбиешінің іс - әрекеті | Балалардың іс - әрекеті |
Мотивациялық қозғаушылық | Психологиялық рефлексия:Баяу ырғақты музыка ойнайды-Балалар,қазір жылдың қай мезгілі?-Сендер қайда келдіндер?-Балабақшада не істейсіндер?-Өте жақсы,дұрыс айтасыңдар.Ал,айтындаршы сендер немен балабақшада ойнайсындар?-Сендерге қандай ойыншықтар ұнайды?-Өте жақсы,ойыншықтарды шашып,сындыруға болады ма?-Өздерінің үйде сүйіп ойнайтын ойыншықтарды айтып беріндерші?-Жарайсындар балалар,әрдайым жинап қою керек.-Шаршаған боларсындар,бір серігіп алайық.Сергіту сәті:Қуыршағым тұршы,Бетінді жушы.Шашынды тарашы,Айнаға қарашы. | Балалар музыка әуенің тындап,көздерін жауып,бойларына күн көзінің шырайлы шуағын елестетіп,бір көнің көтеріп алады. -Күз мезгілі.-Біз балабақшаға келдік.Балабақшада істейтін істерін айтады.-Ойыншықтармен ойнаймыз.-Өздеріне ұнаған ойыншықтарды атайды.-Жоқ, сындыруға болмайды. Балалар белсенді қатысып,бір серігіп алады. |
Ұйымдастырушылық ізденістік | -Балалар мына пернетақтаға назарларынды аударындаршы,мен сендерге жұмбақ жасырамын сендер шешімін тапқан жағдайда суреттер шығада.Жұмбақ: -Шіркіннің өзіне обал-ақ,Жүреді аяқта домалап. -Аяғы бар,жүрмейді,Аузы бар,күлмейді.Айнымайды бөпемнен,Тек сөйлеуді білмейді. -Балалар,доп,қуыршақты бір сөзбен не дейміз?Балалар өздеріне ұнаған ойыншықтарды салып көрейікші.Алдымен қарандашты оң қолдарына ұстап,не салатындарынды ойланып көріндер.Менің сүйікті ойыншығым доп,Мен допты дөңгелек етіп саламын.Оны қызыл және жасыл түстермен бояймын | Пернетақтаға назарларын аударады.Жұмбақтардың шешімін табады. -Доп. -Қуыршақ. -Ойыншықтар Үстел үстіндегі қарандашты қолдарына ұстап,ауада ойықшықтарын салады.Ашық түстермен бояйды. |
Рефлекциялық түзетушілік | Ойыншықтар салу барысында басшылық жасап,балаларға көмек көрсетеді.жеке нұсқаулар береді.Тәрбиеші балалардың жұмыстарына қорытынды жасап,мадақтайды.-Ал,еңді кім қанда ойыншық салғандарын айтып беріндерші? | Балалар жасаған ойыншықтарын қызық көріп,танымдық білдіреді.Олар жеке өздері жұмыс жасайды. Өздері салған ойыншықтары жайлы айтып береді. |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз