1. Оқыту әдісі дегеніміз
не?
A) Мақсатқа жету
тәсілі
B) Белгілі бір тәртіппен реттелген
тәсілдер
C) Сабақ беру
тәсілдері
D) Оқып үйрену
тәсілдері
E) Шәкірттердің белсенді танымдылық
қызметін қамтамасыз ететін мұғалім мен оқушының бірлескен
әрекеттерінің нақты түрі.
2. Оқу мен білім беру теориясы
қалай аталады:
А) Психология
В) Педагогика
С) Логика
D) Қазақ тілі
Е) Дидактика.
3. Ненің мәтінінде тапсырмалар,
қамтылыс ұғымдар, терминдер тірек сөздер
түсіндіріледі?
A) Кітаптың
B) Анықтамалықтың
C) Сөздіктің
D) Ғылыми деректің
E) Құжаттың.
4.
Оқытудың диалектикалық
принциптері:
А) Ғылымдылық пен жүйелілік, білімді
терең меңгеру, қайталау мен жаттығушылық, саналылық пен
шығармашылық белсенділігі, терең білімді меңгеру, біліктілік пен
дағдылар
В) Оқыту, тәрбиенің бірлігі, біліктілік
пен дағдылардың қалыптасуы, ғылымдылық пен жүйелілік, көрнекілік,
білімді терең меңгеру
С) Оқушыларға дифференциалдық ыңғай
жасау, жоғары деңгей қиындығында оқыту тәрбиелеу мен
дамыту,ғылымдылық пен жүйелілік, оқушылардың оқудағы саналығы мен
шығармашылық белсенділігі
Д) Ғылымдылық пен жүйелілік,
көрнекілік, саналылық пен белсенділік, білімді терең
меңгеру
Е) Ғылымдылық пен жүйелілік,
көрнекілік, саналылық пен белсенділік, жоғарғы деңгей қиындығында
оқыту, білімді терең меңгеру, дамыта оқыту.
5. Нақты міндетті шешуге бағытталған
әрекет атауы:
A) әдістемелік
тәсілдер
B) оқыту
C) әңгімелеу
D) өнімдік әдістер
E) сөздік әдістер.
6. Әңгіме, түсінік, лекция
түріндегі әдіс:
a) Сөздік
әдіс
B) Ауызша шығарма
C) Жазбаша
шығарма
D) Ауызша әдіс
Е) Практикалық
әдіс.
7. Негізгі мектепке ендіріліп жатқан
оқулықтар қалай аталады?
A) жаңа буын
B) келер буын
C) ғылыми
D) техникалық
E) рухани.
8. Оқулықтың негізгі
мазмұны:
A) Сурет
B) Мәтін
C) Сызба
D) Карта
Е) Тәжірбиелер.
9. Оқудың негізгі
формасы:
A) Диктант
B) Лекция
C) Сабақ
D) Сауалнама
Е) Барлығы.
10. Сабақтың сапалы өтуіне қажетті
жағдай?
A) мұғалімнің
баяндауы
B) көрнекіліктің
молдығы
C) сыныптың
тәртіплігі
D) оқыту тәсілінің
дұрыстығы
E) оқулықтың мәтіні.
11. Қай жұмыста білім беру,
тәрбиелеу және дамыту міндеттері шешімін
табады?
A) ізденушілік
B) шаруашылық
C) маусымдық
D) экспедициялық
E) сыныптан тыс.
12. Әділдік, баға қоюдағы айқындылық
пен жариялылық сабақтың қай функциясына жатады?
A) Бақылау-есепке алу
B) Түзетуші
C) Ұйымдастырушылық
D) Мазмұндық
E) Ақпараттық.
13. Мұғалім жетістіктер мен
кемшіліктерді
айқындап, сабақ
соңында қай функция пайдаланылады?
A) Құрастырушылық
B) Бақылау есепке алу
C) Ақпараттық
D) Тексерушілік
E) Түзетушілік.
14. Кабинет жағдайында аудиовизуальды
құралдар қандай қызмет атқарады?
A) тәрбиелік
B) өндірістік
C) гигиеналық
D) секциялық
E) дидактикалық.
15. Күнделікті сабақ жоспары қалай
жасалады?
A) Күнтізбелік, тақырыптық жоспарларға,
бағдарламаның мазмұнына, оқушылардың дайындық, даму дәрежесіне,
сабақты өткізу шартына сәйкес
B) Әрбір сынып және пән бойынша апталық сағат
санына қарай
C) Оқу пәні бойынша оқытудың мазмұнына
қарай
D) Оқу пәні бойынша оқушыларға берілетін білім
көлеміне қарай
E) Оқу бағдарламасындағы пәннің негізгі мазмұнына
қарай.
16. Нақты жаѓдайда жүргізілетін арнайы
дайындалѓан тапсырмалар жинаѓы:
А) Анкета
В) Әњгімелесу
Д) Тест
С) Баќылау
Е) Сауалнама
17. Оқушыларды қабілеті мен
қызығушылығы сияқты дара ерекшеліктерінің ұқсастығы негізінде
топтастыру атауы?
A) Саралау
B) Дербестендіру
C) Топтық әрекет
D) Күрделендіру
E) Бағалау.
18. Сананы қалыптастырудың негізгі
факторлары:
А) Ой және білімдерін
беру
В) Еңбек кұралдарын
даярлау
С) Қарым - қатынас және
тіл
D) Еңбек және тіл
Е) Тәрбие және
тіл.
19.
Шағын комплектілі
мектептердегі мұғалімнің жұмысы
қандай?
А) Бастауышттың бір сыныбында сабақ береді және
тәрбиелейді
B) Екі сыныпты қосып оқытады
С) Мұғалім екі мектепте жұмыс
істейді
D) Мұғалім бір кезде бірнеше сыныппен жұмыс
жасайды
Е) Үй тапсырмасын тексереді.
20. Өзінің тұлғалық сапаларына талдау
жасай алған мұғалім өз жұмысына қандай тәсілдер
енгізеді?
A) жаңа
B) практикалық
C) шығармашылық
D) іскерлік
E) педагогикалық.