Материалдар / Текше, тікбұрышты параллелепипед
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Текше, тікбұрышты параллелепипед

Материал туралы қысқаша түсінік
вапролд
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Ақпан 2023
263
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Білім беру ұйымының атауы

Е. Айшуақұлы жалпы білім беретін мектеп

Пәні:




Бөлім:

Өнер

Педагогтің аты-жөні:

Махсотова Ж

Күні:

01.02.2023

Сыныбы:3


Тақырыбы

100. Текше, тікбұрышты параллелепипед

Оқу мақсаты

3.3.2.4 солға және оңға бұрғанда, үстінен және жанынан қарағанда кеңістіктік фигуралардың қалпындағы өзгерістерді түсіндіру

Сабақтың мақсаты

Оқушылар солға және оңға бұрғанда, үстінен және жанынан қарағанда кеңістіктік фигуралардың қалпындағы өзгерістерді түсінеді.


Сабақтың барысы

Сабақ-тың жоспар-ланған кезең-дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының рекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Сабақтың басы

2 минут

I.Ұйымдастыру.

Сәлемдесу.

Психологиялық дайындық

Күн жарығын алақанға саламын

Жүрегіме басып ұстай қаламын

Ізгі, әрі нәзік, жарық мейірімді

Болып кетер сонда менің жан-жағым!

1.Мұғаліммен сәлемдеседі.

2.Өлең шумағын айтады.

Жарайсыңдар!


3 минут




Үй тапсырмасын сұра







Есептерді шығарып келгенін айтады.

Жауаптарын салыстырады.


Ауызша мадақтау

Дескриптор:

1. Есептерді шығарып келгенін айтады.

Жауаптарын салыстырады.


Сабақтың ортасы

2минут


Білу.

4 минут















3 минут











4 минут















2 минут



2 минут



6 минут





















5 минут























5 минут

Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен таныстырамын.

III. Жаңа тақырып.

Білу және түсіну Оқулықпен жұмыс.

1 - тапсырма. "Факт" әдісі

Фотограф объективтен дәл алдында түзу орналасқан текшені көрді.

Сол жағында - Е

Оң жағында - С

Жоғары жағында - В

Төмен жағында - F

2-тапсырма. Текшені сағат тілімен айналдыр. Үшінші рет айналдырғанда қай сурет сәйкес келеді?


Үшінші рет айналдырғанда б суреті сәйкес келеді.

3-тапсырма."Миға шабуыл" әдісі

Кез келген босаған қорапты ал. Оны ашып, беттерін жаз. Жазбада бірдей қанша фигура шыққанына қара. Тіктөртбұрыштар (параллелепипед) қабырғаларының ұзындығын жаз.










Сергіту сәті

"Көңілді күн" әні


ЕБҚ тапсырмасы

1. Текшенің суретін сал. Текшенің қанша төбесі,жағы және қыры болады?

5-тапсырма. а) Есепті әртүрлі тәсілмен шығар. Қандай тәсіл ыңғайлы? Неліктен?

а) 1 аптада - 5р., 30б.

4 аптада - ? б.

Шешуі: 1-тәсіл:

1) 5*30=150 б (1аптада)

2)150*4=600б. (4аптада)

2-тәсіл:

(5*30)*4=600б.

Ж: 4 аптада 600 баланы фотосуретке түсіреді.

ә) Есептегі деректерді өзгертіп, қайтадан шығар.

1 аптада - 4р., 40б.

3 аптада - ? б.

Шешуі: 1-тәсіл:

1) 4*40=160 б (1аптада)

2)160*3=480б. (3аптада)

2-тәсіл:

(4*40)*3=480б.

Ж: 3 аптада 480 баланы фотосуретке түсіреді.


6-тапсырма. "Ойланып тап" әдісі

Теңдеулерді шеш.

y-165=620+173 800-x=870-610

y-165=793 800-x=260

y=793+165 x=800-260

y=958 x=540

958-165=620+173 800-540=870-610

793=793 260=260


55*x=820-710 a:15=54:18

55*x=110 a:15=3

x=110:55 a=3*15

x=2 a=45

55*2=820-710 45:15=54:18

110=110 3=3


y-420=600-56 300-x=42*2

y-420=544 300-x=84

y=544+420 x=300-84

y=964 x=216

964-420=600-56 300-216=42*2

544=544 84=84

Саралау тапсырмасы.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!