Өткенді
пысықтау
4
минут
|
Үй тапсырмасы
«Пиноккио» әдісі арқылы жүзеге асады.
Оқушылар кезек-кезек үй
тапсырмасының жауабын оқиды. балалар
|
Дескриптор:
Тапсырманы оқып, жауабын
айтады.
|
Бір-бірлерін
бағалау.
|
Дәптер
|
Сабақ
тың
ортасы
28
минут
Сергіту
сәті
|
Жаңа тақырыпты
ашу.
1-тапсырма
«Дәлелде»
әдісі
Фотосуретші объективтен дәл
алдында түзу орналасқан текшені
көрді.

3-тапсырма
Кәдесый қораптарын жасап,
оларды суретке түсір.

4-тапсырма
«Есепте»
әдісі
А) Есепті әртүрлі тәсілмен
шығар. Қандай тәсіл ыңғайлы?
Неліктен?
Фотосуретші әр апта сайын
мектепке 5 рет барады. Әр барғанда ол 30 баладан суретке түсіреді.
Ол 4 аптада қанша баланы суретке
түсіреді?
Ә) Есептегі деректерді
өзгертіп, қайтадан шығар.
«Қазақтың
ою-өрнектері»
сергіту
сәті
5-тапсырма Теңдеулерді шеш. У-165= 620+173
800-х =870-610
55*х =
820-710
а/15 =
54/18 у-420 = 600-56 300-х
=42*2
|
Дескриптор:
Әріптердің орналасқан жерін
анықтап, дәлелдейді.
Дескриптор:
Кәдесый қораптарын
жасайды.
Дескриптор:
Есепті әр түрлі тәсілмен
шығарады.
Дескриптор:
Есептегі деректерді өзгертіп,
қайтадан шығарады.
Би
билейді.
Дескриптор:
Теңдеулерді
шешеді.
|
Мұғалімнің
бағалауы
Бірін-бірі
бағалау
Мұғалімнің
бағалауы
Мұғалімнің
бағалауы
Жарайсыңдар!
Бір-бірлерін
бағалау
|
Оқулық
Оқулық
Суреттер текшелер салынған
суреттер
Оқулық
Дәптер
https://youtu.be/GyIWXwdhG78?si=Oae5fHm2kSUwYRNK
Оқулық
Дәптер
|
Сабақты
қорыту
5минут
|
Сабақты
бекіту.
6-тапсырма
Тирде екі дос жарысуда.
Олардың әрқайсысы қанша ұпай жинағанын
анықта.

7-тапсырма
Бірінші суретке үстінен
қарағанда қай фигура сәйкес келеді.

Үйге
тапсырма.
45 бет, 2,
3-тапсырма
|
Дескриптор:
Қанша ұпай жинағанын
анықтайды
Дескриптор:
Сәйкес фигураны
анықтайды.
Үй тапсырмасын
алады.
|
Өз-өздерін
бағалау.
Бір-бірлерін бағалау.
Мұғалімнің бағалауы
Жарайсыңдар!

|
Оқулық
Дәптер
Суреттер
Оқулық
Дәптер
Сурет
|
Кері
байланыс
5
минут
|
Рефлексия
«Білім
қоржыны»
Өте жақсы түсіндім, мен үшін
қызықты болды
Мен сабақты жақсы
түсіндім
Тақырып бойынша әлі де
ізденуім керек
|
Кері байланыс
жасайды.
|

|
Кері байланыс
парақшалары
|