Ұйымдастыру, өзін
–
өзі
тексеру
3
мин
|
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру мақсатында
жаттығулар жасайды.
Оқушылард топқа бөлу
«Санау» әдісімен жүреді.
Өткен
тақырыпқа шолу:
«Қар кесегі» тәсілі арқылы
үйге берілген тапсырманы тексеру.
Оқу
материалын жариялау «Сұрақ-жауап» әдісі және «4 сурет, 1
сөз» әдісі арқылы жүреді:
- Өткенде қандай бөлімді
қорытындыладық?
-Қандай тапсырмалар
орындадық?
- Тақтадағы 4 суретке қарап,
ортақбір сөзді табыңдар. (текше)
- Ендеше бүгінгі
сабағымызда текшенің жағы, төбесі, қыры ұғымдарымен танысып, тапсырма
орындайтын боламыз.
Оқу мақсаты
жарияланады.
|
Ширату жаттығуларын
жасайды.
Топқа
бірігеді.
Үй тапсырмасын
тексертеді.
Сұраққа жауап
береді.
-Тақырыпты ашады.
|
«Ауызша мадақтау»
әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру.
|
|
Жаңа
білім
10 мин
2 мин
15 мин
Бекіту
10
мин
|
1- тапсырмада тақтамен
жұмыс жүзеге
асады.
1)Фигураларды ата. Әр түрінен
қанша фигура бар?
Текшенің жақтары жайында не
айтуға болады?
Ж:Текшенің жақтары өзара
тең.
2) Текше туралы біліміңді
пайдалана отырып, түтіктер мен ермексаздан текшенің моделін
жасаңдар. Текше моделін дайындау алгоритмін
құрыңдар.
Сергіту сәтінде «Жаяу»
әуенімен билеп сергиді.
(Т, Ж) 2- тапсырма «Ойлан,
жұптас, талқыла» әдісі.
3) Есептерді
шығар.
А) Дизайнер түсті қағаздан 6
дана көк, 4 дана қызыл қорап жасады. 1 қорапқа 36
см2 қағаз жұмсалған болса, барлық қорапқа қанша қағаз қажет
болды?
Ш:(6+4)*36=360
Ж: 360
см2 қағаз қажет.
Ә) Есептегі деректерді өзгерт.
Қосындысы 10 саны шығатындай қораптардың санын кез келген екі санға
ауыстыр. Алынған есепті
шығар.
Ш:(3+7)*36=360
Ж: 360
см2 қағаз қажет.
4) Үлгі бойынша текшенің
жазбасын қалай әзірлеуге болатынын ойластыр. Нұсқалардың бірін
таңда. Текшенің жазбасын досыңмен бірге жаса. Шаршының қабырғалары
4 см болсын.
Саралау тәсілі:
«Тапсырма» арқылы жүзеге
асады
Кейбір
оқушыға:
- Ұқсас
тапсырмалар құрастыр.
(Ж) 3- тапсырма «Кел,
ойнайық!» ойыны, дәптермен жұмыс.
5) Ойыншының әрқайсысы екі
текшені лақтырады. Түскен сандарды көбейтіп, нәтижесін жазады.
Досың есептеудің дұрыстығын тексереді. Әр ойыншы ойынды 5 рет
қайталайды.
7) Ойын текшесінің
қарама-қарсы қабырғаларындағы нүктелердің қосындысын тап.
Заңдылықты анықта.
1+3=4 2+5=7
4+6=10
|
Тапсырманы
орындайды.
Билеп
сергиді.
Тапсырмалар
орындайды.
Тапсырмалар
орындайды.
|
Дескриптор:
-
Фигураларды
атайды -1
балл.
- Текшенің өлшемдерін
анықтайды -1балл.
- Текшенің жақтары өзара тең
деген қорытынды
жасайды-1балл.
- Түтіктер мен ермексаздан
текшенің моделін
жасайды-1балл.
Дескриптор:
Есептің шешуін, жауабын табады
-1балл.
Есептегі деректерді өзгертеді,
шешуін, жауабын табады -1балл.
Қабырғалары 4 см болатын
текшенің жазбасын жасайды -Дескриптор:
Екі текшені
лақтырады. Түскен сандарды көбейтіп, нәтижесін дұрыс табады
-1балл.
|
Оқулық,
дәптер
Түтік,
ермексаз
Оқулық,
дәптер
Текше
|