Оқу бағдарламасына сәйкес
оқу мақсаттары
|
10.3.1.1
мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтай отырып, факті
мен көзқарасты ажырату, мәтін идеясымен байланысын
анықтау;
10.3.5.1 мәтін тақырыбына
байланысты қосымша материалдарды энциклопедиялардан тауып, ортақ
қорытындылар жасау
|
Сабақтың мақсаты :
|
Барлық
оқушылар: мәтіндегі негізгі және қосымша
ақпараттарды анықтай отырып, факті мен көзқарасты ажырату, мәтін
идеясымен байланысын анықтау;
мәтін тақырыбына байланысты
қосымша материалдарды энциклопедиялардан тауып, ортақ қорытындылар
жасау
|
Сабақтың
басы
|
«Психологиялық жағымды ахуал
қалыптастыру:
Үй жұмысын
тексеру
Ыстық орындық әдісі арқылы үй
жұмысын тексеру 3 түсті стикерлерді сыныпқа таратамын, сол түскен
стикері бойынша сабақ соңында сабақты өздері қалай түсінгендерін
білдіреді. Сабақтың критериалды бағалау түрлері тақтада ілініп
тұрды. Суреттерді тақтаға шашыраңқы түрде іліп
қоямын. Көру арқылы оқушылармен бірге сабақтың
тақырыбын анықтап аламыз.
|
«Бас
бармақ»
|
Слайд
Үш түрлі
стикерлер
Отбасы, қариялар туралы
суреттер кескіні
|
Сабақтың
ортасы
|
1.Сөздікпен
жұмыс.
Жаңа сөздермен
таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты
сөздіктермен жұмыс.
Дамушы-развивающийся
Айтылым
1-тапсырма
Жеке
жұмыс
Қосымша
тапсырма
Жеке
жұмыс
Оқылым
Айтылым
Топтық
жұмыс
7-
тапсырма.
Тақырыпқа қатысты әлеуметтік
мәселелерді анықтауға бағыт бағдар береді.
Жазылым
9- тапсырма
Жеке жұмыс
Жеке
қажеттілігі: төмен деңгейлі оқушыға жұптық
саралау жүргізіледі. Жоғары деңгейлі оқушымен жұптастырып, спикер
рөлі беріледі.
Жазылым
Айтылым
8-тапсырма
Жеке
жұмыс
Оқылым
Айтылым
10- тапсырма
Жеке жұмыс
Жазылым
11-тапсырма
Жазылым
Айтылым
2-
тапсырма
Жеке
жұмыс
5-тапсырма
|
Тыңдалым,айтылым. Жаңа сөздерді жазады, сөз
тіркестерін, сөйлем құрастырады. Аудармасын мұғалімнің көмегімен
айтып шығады.
Қаулы-постановление
Ақпарат
құралдары-средства информации
Бұқаралық-масса
Лауазымдағы-в должности
Кешенді-
комплексный
Іс-шаралар-мероприятие
Айтылым
Ойтүрткі
Жазылым
Байланыс құралдары қандай?
Ретімен жаз.
1.-------------------------
2.--------------------------
3.---------------------------
4.-----------------------------
Айтылым
Мәтінді оқыңыздар. Тірек
сөздер арқылы ондағы ортақ ойды дәлелдеңіздер.Бір- біріңізге
сұрақтар қойып, жауап беріңіз. Мәтіндегі ақпараттарды негізге ала
отырып, әйел- аналардың қызметі туралы пікірталас
ұйымдастырыңыздар.
1-топ:
Байланыс
2-топ: Қайың
қабығы
3-топ:Күйме,
кеме
«Төрт сөйлем» тәсілі арқылы
ойларын жинақтап білдіреді.
Жазылым
Мәтіннің
мазмұны бойынша жоспар құрыңдар. Ол үшін мәтіндегі әр бөлікке
тақырып қой. Тақырыптың тұсына сол бөліктегі тірек сөздерді
жаз.
Айтылым
Мәтіннен
септік жалғауы арқылы байланысқан сөз тіркестерін тауып, жаз.
Оларды байланыс түріне қарай талда.
Айтылым
Диалогті оқып,
анықтаңдар.
Жазылым
Жағдаят:
биыл жазда теңізге демалуға бардың. Теңіз жағасынан бөтелкеге
салынған хатты тауып алдың. Не істейсің?
Жазылым
Көп
нүктенің орнына қажетті қосымшаны қойып, орын тәртібі арқылы
жасалған сөз тіркестерін жаз.
Айтылым
Пікіріңді
дәлелде.
|
«Смайликтер»
Дескриптор
3 балл
-Сұрақтарға жауап
береді
«Алма ағашы»
Дескриптор
3 балл
-Түсіндіреді
-Ойын айтады
«Бас бармақ»
Дескриптор
4 балл
-Түсіндіреді
-Талдайды
«Екі жұлдыз, бір
тілек»
Дескриптор
3 балл
-Сөйлем
құрайды
«Табыс
баспалдағы»
|
Оқулық
сөздік
слайд
Слайд
Оқулық
Оқулық
слайд
Кесте
Таратпалар
|