Оқылым алды
тапсырмасы.
«БББ» әдісі бойынша «Білемін», «Білгім келеді»
бағандарын толтырады.
Білемін
|
Білгім
келеді
|
Білдім
|
|
|
|
ҚБ.Мұғалімнің
қолдауы.
Мәтіннен білгім келеді бағанына жазған сұрақтарына жауап
іздейді.
1-тапсырма
ТЖ. 1.Мәтінді оқиды, топта
талқылайды.
Мәтін
Ғылым мен білімнің жемісі болған озық ойлы технология
түрлері өмірімізге батыл түрде енуде.Қоғамдық көлікке міне
қалсаңыз,қалта телефонына жаппай үңілген жастарды көруге болады. Ал
кейбір ересектердің өзі үн қақан телефонды ала сала ауыз өзімдікі
деп айғайға басады. Әркімнің өзінің басындағы ойын басқаға
айтып,түсіндіру үшін оған лайықты сөз таба білуге тиісті. Әркім
сөйлеу мәдениетіне мән беруі тиіс.
Күнделікті көріп жүргеніміздей, кейбір адамдар телефонмен
сөйлесу әдебін де, мәдениетін де көпшілік мән бере бермейді.
Қоғамдық орындарға жайғасып алып,өз үйінің төрінде отырғандай емін
–еркін әңгіме тиегін ағытатындар да кездеседі.Өкінішке орай,
дөрекі, құлаққа жағымсыз сөздерді өзгелер естіп қойды-ау деп сондай
жандардың қысылмайтыныны
таңырқайсың.
«Сөз атасы-сәлем!» дегендей біреуге қоңырау шалғанда
алдымен амандасыңыз,бейтаныс болса өзіңізді
таныстырыңыз.
Өзіңіз біреуге қоңырау шалып тұрып, «Бұл кім?»деп
сұрамаңыз.
Айналаңызда адамдар бар болса, сіздің телефонмен
сөйлесуіңізге қарсы еместігін
анықтаңыз.
Телефонмен сөйлесу кезінде тамақ жеу, сағыз шайнау,қағаз
шықырлату да әдепсіздік белгісі.
Ыңғайсыздық туындамас үшін хабарласып тұрған адамыңыздың
сізбен сөйлесуге уақыты мен мүмкіндігі бар ма, жоқ па-осыны сұрап
алған абзал.
Ұялы телефонмен қоғамдық орында қатты дауыстап сөйлесуге
болмайтыны анық. Өйткені
айналаңыздағы адамдарға кедергі келтіресіз. Бұдан басқа
мәдени орындарда дауыстап сөйлеу, жеті түнде телефон соғу жайлары
өмірде кездесіп тұрады. (192 сөз)
Оқылым кейінгі. «Сен-маған, мен-саған»
ойыны.
ТЖ.
Мәтінді оқыған соң топта
оқушылар сұрақтар
әзірлейді.
1 – топ. Мәтін мазмұнына
сәйкес 3 сұрақ дайындаңыз
.
2 – топ. Телефонмен сөйлесу
әдебіне сәйкес 3 ойландыратын сұрақ
дайындаңыз.
Дескрипторлар:
-мәтін құрлымын сақтайды;
-сұрақтар құрайды;
-мәтін бойынша қарапайым жоспар
құрады
ҚБ. Әр топтың жауабын
тыңдап,оқушылар өзара бағалауды жүзеге
асырады.
Өзара отшашу арқылы
бағалау
Жазылым
тапсырмасы.
Ж.3-тапсырма
1.Оқылым мәтіннің
негізінде кіріспе, негізгі,қорытынды бөлімді анықтай отырып
қарапайым жоспар құрыңыз.
БК:
1.
|
Мәтін негізінде жоспар
нақты құрылған
|
|
2
|
Кіріспе, негізгі,
қорытынды бөлімдерге қойылған тақырыптары мәтінге
сәйкес
|
|
2. 3-2-1»
әдісі
1.Мәтіндегі негізгі ойды
анықтайтын 3 сөйлем жазыңыз.
2.2қызықты ақпарат
жазыңыз.
3.1 түйінді оймен
аяқтаңыз.
« Бағдаршам»
арқылы өзіндік
бағалау
|