Материалдар / Тема урока: Образ Фильки в сказке К.Г.Паустовского "Теплый хлеб"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тема урока: Образ Фильки в сказке К.Г.Паустовского "Теплый хлеб"

Материал туралы қысқаша түсінік
для учителей
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Ақпан 2021
454
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

УРОК:
Ру
сскаялит
ерат
у
ра
Класс-5

Школа:
КГУ «
СредняяшколаимениП.Ду
т
овас
ДМЦ»Кербу
лакског
орайона
Учит
ель:
УшаковаЛюдмилаБорисовна

Тема:
ОбразФилькивсказкеК.
Г.Пау
ст
овског
о«
Теплыйхлеб»
.
Целиобу
чения:ПО6.Дават
ькрат
кийиполныйот
ветнавопрос.
АИ5.Характ
еризоват
ьг
ероевприподдержкеу
чит
еля.
Целиу
рока:
Учащиесясмог
у
т
:
-дават
ькрат
киеиполныеот
вет
ынавопросыпосодержанию
прочит
анног
опроизведенияприпомощиалг
орит
мапост
роения
полног
оот
вет
а;
-характ
еризоват
ьг
ероевсказкиК.
Г.Пау
ст
овског
о«
Теплыйхлеб»
,
припомощиг
рафическихорг
анайзеров.
Крит
ерии
оценивания

ПО6
 даюткрат
кийот
ветнавопрос;
 форму
лиру
ютполныйот
ветнавопроспоалг
орит
му
пост
роенияот
вет
а;
АИ5
 характ
еризу
ютг
ерояспомощьюг
рафическог
оорг
анайзера.

Привит
ие
ценност
ей
Межпредмет
ны
е
связи

Развиват
ьнавыкисамоконт
роляипроду
кт
ивног
осот
ру
дничест
ва,
у
мениеот
ст
аиват
ьсвоют
очкузрения.
Ист
ория,
самопознание

Языковые
навыки

Использоват
ьлит
ерат
у
рныйязыкприот
вет
ахнавопросы,
характ
ерист
икиг
ероев,
использу
яполезныефразы:
Былг
ру
билинасмешлив,
отвсехот
махивался,
нелюдимым
ребенкомиоченьзлым,
т
олькодоброт
аможетспаст
ивсевэт
ом
мире,
раскаялсяипросилпрощение,
показалт
ру
долюбиеисвои
способност
и,
ст
алположит
ельнымг
ероем.
1.КакимбылФилькадоразг
оворасбабкой?
2.Вамизвест
нопрозвищеФильки«
Данут
ебя»
.ПочемуФильку
называлит
акимпрозвищем?
3.КакиммывидимФилькувсценесраненымконем?
4.Слу
чайнолисразупослебесчеловечног
опост
у
пкаг
лавног
о
г
ероязавылвет
ер?
5.Какмальчикиску
пилсвоювину
?
6.Почемуконьпрост
илФильку
?
7.Чемзакончиласьсказка?

Предыду
щее
обу
чение

Информацияобиог
рафииит
ворчест
веавт
ора,
знаниесодержания
т
екст
а,
крат
кийиполныйот
вет
,
планхаракт
ерист
икиг
ероев.

Планиру
емое
время

Запланированнаядеят
ельност
ьнау
роке

Ресу
рсы

Началоу
рока
5мин

1.
Орг
анизациякласса.
Делениенаг
ру
ппыА,
В,
Счерезст
рат
ег
ию
«
Входной билет
»(
красный билет у
чит
ель выдает
у
чащимся г
ру
ппы А,Желт
ый г
ру
ппы В,зеленый –
г
ру
ппе С. Учащиеся рассаживают
ся по у
ровням
способност
и.
Учит
ельпост
рат
ег
ии«
Входнойбилет
»делиту
чащихся
поу
ровнямзнанийнаг
ру
ппыА,
В,
С

Карт
очки
красног
о,
желт
ог
ои
зеленог
о
цвет
а

А4сцелью
Наст
олекаждойг
ру
ппылежитцельу
рока
у
рока,
Ребят
а,
прочит
айт
ецельу
рока.(
одинчит
аетвслу
х)
ват
ман,
-Каквыпонимает
е,
очеммысег
однябу
демг
оворит
ь маркеры
нау
роке?
Выходнат
емуицельу
рока.
ФОУст
ныйкоммент
арийу
чит
еляпореализации
целейу
рока.
Середина
ПО6 15мин

Задание1
1.Предт
екст
оваяработ
а«
Мозг
овойшт
у
рм»
:
-Каквыпонимает
ечт
от
акоекрат
кийот
вет
?
-Чт
от
акоеполныйот
вет
?
-Вчемсходст
воэт
ихот
вет
овивчемихот
личие?
Предполаг
ает
ся,
чт
оу
чащиесяу
жеу
меютдават
ь
крат
кийот
ветнавопрос
Дифференциацияпоподдержкеу
чит
еля:
г
ру
ппеАот
вечаютприпомощиполезныхфраз,
г
ру
ппаВприпомощиалг
орит
ма

Карт
очкис
вопросами
Алг
орит
м
пост
роения

И,
П,
Г
от
вет
а
2.Текст
оваяработ
а.
Задание1«
Поду
май–поделисьвпаре–обсу
див
г
ру
ппе»
Учит
ельраздаеткарт
очкиГру
ппамА,
В,
Сс
одинаковымивопросами,
т
ребу
ющиеполног
ои
крат
ког
оот
вет
а
Инст
ру
кция.Прочит
айт
екарт
очкисвопросамии
дайт
екрат
кийиполныйот
ветнавопросы:

ру
ппаАдаютполныеикрат
киеот
вет
ынавопросыс
помощьюполезныхфраз.

ру
ппаВдаютполныеикрат
киеот
вет
ынавопросыс
помощьюалг
орит
маот
вет
а

ру
ппаСсамост
оят
ельнодаютполныеикрат
кие
от
вет
ынавопросыписьменно.
Вопросы:
1.КакимбылФилькадоразг
оворасбабкой?
2.Вамизвест
нопрозвищеФильки«
Данут
ебя»
.
ПочемуФилькуназывалит
акимпрозвищем?
3.КакиммывидимФилькувсценесраненым
конем?
4.Слу
чайнолисразупослебесчеловечног
о
пост
у
пкаг
лавног
ог
ероязавылвет
ер?
5.Какмальчикиску
пилсвоювину
?
6.Почемуконьпрост
илФильку
?
Чемзакончиласьсказка?
3.Послет
екст
оваяработ
аСт
рат
ег
ия«
Кару
сель»
.
Припомощист
рат
ег
ии«
Кару
сель»
,
у
чащиеся
обменивают
ся
написаннымиот
вет
аминавопросы,
обсу
ждаютв
г
ру
ппахэт
иот
вет
ыидаютнаклассоценку
,
использу
я
ст
рат
ег
ию
ФОвзаимооценивание«
Двезвезды–одно
пожелание»

15мин

АИ5
К
1.Предт
екст
оваяработ
амет
од«
Ассоциациипо
кру
г
у
»
Инст
ру
кция.Каждыйизвасдолженназват
ьпокру
г
у
поодномуслову–ассоциациюкобразуФильки,
не
повт
оряясь.
АссоциациикобразуФилькепокру
г
у
.Каждыйу
ченик
дает
ассоциациюкобразунеповт
оряясь.
2.Текст
оваяработ
а.
Задание2Г

Алг
орит
м
пост
роения
от
вет
а
(
наст
олеу
каждог
о)

ПлакатА3
Карт
очкисо
словами,
характ
еризу

Дифференциация по у
ровню сложност
и
сост
авленииг
рафическог
оорг
анайзера.

при ющими
г
ероя

Гру
ппаА«
Выберину
жное»Дает
сямножест
вослов,
из
кот
орых ну
жновыбрат
ьт
е,кот
орыехаракт
еризу
ют
Филькув началеи в концесказки (
словаклеятна
пост
ер)
Инст
ру
кция.
Передвамилежаткарт
очкисословами,
характ
еризу
ющиеФильку
.Выдолжныприклеит
ьна
пост
ерсоднойст
ороныслова,
характ
еризу
ющие
Филькувначалесказки.

Сравнит
ельна
ят
аблица

«
Эволюция
Фильки»

Гру
ппаВ
Заполнит
есравнит
ельну
ют
аблицу«
Эволюция
Фильки»
,
выберит
ефразы,
характ
еризу
ющиег
ерояв
началеивконцепроизведения,
использу
яу
чебник.
Инст
ру
кция.Передвамилежатт
аблицы,выдолжны
подобрат
ьсоот
вет
ст
ву
ющиефразы,
характ
еризу
ющиег
ерояирасположит
ьданныефразы
впредложенну
ют
аблицу
;
приот
вет
евысказат
ьсвою
т
очкузрения,приводяпримеры.

Вначалесказки

Вконцесказки

класт
ер

Гру
ппа
С
сост
авит
ь
класт
ер
ист
ории
взаимоот
ношений Фильки с дру
г
ими г
ероями при
помощишаблона.
Вначалесказки

Филька

3.Послет
екст
оваяработ
а.Презент
ацияработ
Гру
ппа А показываютсвой пост
ер,называя слова,
характ
еризу
ющиеФилькувначалеивконцесказки.
Гру
ппаВвывешиваютт
аблицуидаюткоммент
арийк
т
аблице.
Гру
ппа С предст
авляют свою работ
у
,характ
еризу
я
г
лавног
ог
ероя.
ФОСамооценивание подескрипт
орам
Крит
ерий
Дескрипт
оры
оценивания(
А)
Характ
еризу
ют
г
ероя

-подбираютсоот
вет
ст
ву
ющие
ключевыесловадляописания
г
ероя;
-распределяютнапост
ере
ключевыеслова,
характ
еризу
ющиег
ерояв
началеиконцепроизведения;
-высказываютсвоют
очку
зрения,
приводятпримеры.

Крит
ерий
оценивания(
В)

Дескрипт
оры

характ
еризу
ют
г
ероя

-подбираютсоот
вет
ст
ву
ющие
фразы,характ
еризу
ющие
г
ероя;
-располаг
аютданныефразыв
предложенну
ют
аблицу
;

высказываетсвоют
очку
зрения,
приводитпримеры.
Крит
ерий
оценивания(
С)

Дескрипт
оры

характ
еризу
ют
г
ероя

-выбираютг
ероев,
скот
орыми
былиот
ношенияуФильки;
распределяютданныхг
ероевв
соот
вет
ст
виисихмест
омна
класт
ере;
-привест
ипримерыизт
екст
а
взаимоот
ношенийФилькис
даннымиг
ероями;
-делаютвыводыпо
характ
ерист
икег
ероя.

Рефлексия
5мин
Домашнее
задание

Обрат
наясвязь-Ст
рат
ег
ия«
Бу
т
ерброд»
1слой(
Чт
опонял?
)
2слой(
Какиезат
ру
днениявозникли?
)
3слой(
Какоерешениеприму
?Пожелание)
Написат
ьэссе«
Какоекачест
воделаетчеловека
Человеком?
»

Шаблоны
бу
т
ербродов

Дополнит
ельнаяинформация
Дифференциация
Каквыпланиру
ет
е
поддерживат
ьу
чащихся

Оценивание
Сохранениездоровьяи
Каквыпланиру
ет
е
т
ехникибезопасност
и
у
видет
ь
приобрет
енныезнания
у
чащихся

Дифференциацияпоподдержке На задание – дават
ь
у
чит
еля
крат
кий и полный
от
вет на вопрос ФО
Дифференциация по у
ровню Ст
рат
ег
ия«
Кару
сель»
сложност
и
Взаимооценивание–
«
Двезвезды–одно
пожелание»
Самооцениваниепо
дескрипт
орам.

Физку
льт
у
рнаямину
т
ка.
Мыпроверилиосанку
Исвелилопат
ки.
Мыпоходимнаносках,
Мыидёмнапят
ках

Приложение1

Былг
ру
билинасмешлив,
отвсехот
махивался,
нелюдимымребенкомиочень
злым,
т
олькодоброт
аможетспаст
ивсевэт
оммире,
раскаялсяипросил
прощение,
показалт
ру
долюбиеисвоиспособност
и,
ст
алположит
ельнымг
ероем.
Алг
орит
мпост
роенияполног
оот
вет
а
Полныйот
ветдолженст
роит
ьсянафразахизвопроса:
1.Ключевоеслово-су
щ.извопроса
2.Глаг
ол–дейст
виеизвопроса
3.Пост
роениепредложенияссоюзомчт
о,
ког
да,
г
де,
пот
омучт
о(
объясняет
ся

дейст
вие)

Приложение2
Таблица

Вначалесказки

Вконцесказки

класт
ер

Филька

Приложение2

Выберислова,
кот
орыехаракт
еризу
ютФилькувначалеивконцесказки.
Невежа,
живетсбабу
шкой,
всевыполняетснеохот
ой,
озлобленный,
молчаливый,
замкну
т
ый,
недоверчивый,г
ру
бый,любимоевыражение«
Данут
ебя!
»
,
деят
ельный,
т
ру
долюбивый,
принялрешениеисправит
ьсвойпост
у
пок,
от
зывчивый,
делаетпервыйшагкпримирению,
заплакалпередконем,
добрый,
обиделраненог
оконя,
мяг
кий,
добрый,
ду
шевный,
милосердный,
у
г
рюмый,
необщит
ельный,
перест
албыт
ьравноду
шным,
сильный,
му
жест
венный,
приблизилсякпрекрасному
,
от
носит
ьсякдру
г
имсу
важением,
пониманием,
доброду
шный.
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!