«Шонжы политехникалық колледжі» МКҚК
Оқу сабағының жоспары№19
Сабақтың тақырыбы:Дүниежүзі елдерінің экономикалық даму көрсеткіштері
Модуль/пән атауы: География
Педагог: Ибрагимова Г.М.
-
Жалпы мәліметтер
Курс:1, топ:104
Сабақтың түрі:аралас сабақ
-
Мақсаты:Дүниежүзі елдерінің экономикалық даму көрсеткіштерін түсіндіру және олар арқылы мемлекеттердің даму деңгейін салыстыруға үйрету.
-
Міндеті:Экономикалық даму көрсеткіштерінің негізгі түрлерін түсінеді (ЖІӨ, ЖІӨ жан басына шаққанда, ЖҰӨ, Адами даму индексі, өнеркәсіптің үлесі, еңбек өнімділігі және т.б.); Экономикалық даму деңгейі бойынша елдерді топтастыра алады (дамыған, дамушы, өтпелі экономика); Экономикалық көрсеткіштерді диаграмма, карталар арқылы талдайды; Әртүрлі елдердің даму деңгейін салыстырады;Экономикалық көрсеткіштердің елдің жалпы деңгейіне әсерін түсіндіреді.
Күтілетін нәтижелер:дүниежүзі елдерінің негізгі экономикалық көрсеткіштерін атайды;ЖІӨ, ЖІӨ жан басына шаққанда, АДИ мәндерін түсіндіреді; көрсеткіштерге талдау жасай алады; елдерді даму деңгейіне қарай жіктейді; картамен және диаграммалармен жұмыс істей алады; экономикалық көрсеткіштердің айырмашылық себептерін түсіндіреді.
4.Қажетті ресурстар:Презентация, Әлем картасы (экономикалық даму картасы), Графиктер, диаграммалар, Интерактивті тақта.
|
Сабақ барысы |
||||
|
Сабақ кезеңдері: |
Педагогтің әрекеті |
Білімалушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру: Амандасу, сыныпты топқа бөлу (Еуропа, Азия, Америка топтары). Сабақтың мақсатын таныстыру. Қызығушылықты ояту: «Ойлан–Жұптас–Бөліс»: «Қандай елдер экономикалық дамыған деп ойлайсың?» сұрағы. Қысқа видео көрсетеді. Жаңа білімді түсіндіру: Презентация арқылы экономикалық көрсеткіштерді түсіндіреді: ЖІӨ, ЖІӨ жан басына шаққанда, АДИ, экономикалық құрылым. Әлем картасынан мысалдар көрсетеді. ЛЕКЦИЯДүниежүзі елдерінің экономикалық деңгейін салыстыру үшін арнайы көрсеткіштер қолданылады. Бұл көрсеткіштер мемлекеттердің даму дәрежесін, тұрмыс деңгейін және экономика құрылымын бағалауға мүмкіндік береді. 1. ЖІӨ (Жалпы ішкі өнім)
ЖІӨ – елдің белгілі бір жылда өндірген барлық
тауарлары мен қызметтерінің ақшалай құны.
2. ЖІӨ жан басына шаққанда
Бұл көрсеткіш елдегі бір адамға шаққандағы орташа
өндіріс көлемін көрсетеді.
3. Адами даму индексі (АДИ)
АДИ – елдің жалпы даму деңгейін көрсететін
кешенді көрсеткіш. өмір сүру ұзақтығы; білім деңгейі; табыс деңгейі.
АДИ жоғары елдер: Норвегия, Швейцария,
Австралия.
4. Экономиканың құрылымыЭкономика үш сектордан тұрады: Бірінші сектор: ауыл шаруашылығы, шикізат өндіру. Екінші сектор: өнеркәсіп, өңдеу өндірісі. Үшінші сектор: қызмет көрсету саласы (білім, медицина, қаржы).
Дамыған елдерде үшінші сектор басым (60–80%).
5. Елдерді экономикалық даму деңгейіне қарай топтастыруБарлық мемлекеттер үш топқа бөлінеді: 1. Дамыған елдер
• ЖІӨ және АДИ жоғары 2. Дамушы елдер
• Экономикасы әркелкі 3. Өтпелі экономика елдері
• Совет Одағынан кейінгі елдер
6. Экономикалық даму айырмашылығының негізгі себептерітабиғи ресурстар мен минералдық қорлар; халық саны мен еңбек күші;технология деңгейі;географиялық орналасуы;саяси тұрақтылық; ғаламдық нарыққа шығу мүмкіндігі. ҚорытындыЭкономикалық даму көрсеткіштері дүниежүзі елдерінің даму деңгейін терең түсінуге мүмкіндік береді. ЖІӨ, ЖІӨ жан басына шаққанда және АДИ елдердің экономикалық күшін, әлеуметтік дамуын және өмір сапасын бағалауда маңызды рөл атқарады. |
Топтарға бөлінеді, сабаққа назар аударады.
Өз ойларын айтады, жұпта талқылайды, ортақ жауап береді.
Жазып алады, сұрақтар қояды. |
Мадақтау Ауызша кері байланыс «Бағдаршам» әдісі |
Видео, интерактивті тақта
Презентация, карта |
|
Сабақтың ортасы
|
Топтық жұмыс: Әр
топқа тапсырма береді: Топтардың қорғалуы: Әр топқа 2–3 минуттан баяндату. Сұрақ қояды.
Карта және диаграммамен жұмыс (жұптық): Дүниежүзі картасынан дамыған және дамушы елдерді белгілеуді ұсынады. Диаграмма береді, талдауды сұрайды. |
Топпен жұмыс істейді, постер қорғауға дайындалады. Өз жұмыстарын қорғайды, сұрақтарға жауап береді.
Картадан елдерді белгілейді, диаграммаға талдау жасайды. |
Критерий бағалау (мазмұн, дәлдік, дизайн)
«Екі жұлдыз, бір ұсыныс»
Жұптық өзара бағалау |
Постер, маркерлер Постер Карта, диаграмма |
|
Сабақтың соңы Рефлекция, Үй тапсырмасы |
Сабақты бекіту:Kahoot немесе Quizizz арқылы мини-тест жүргізеді. Бағалау:«Бағдаршам», «Бүгін не білдім?» әдісі арқылы кері байланыс алады. Үй тапсырмасы: Тапсырма береді: |
Тест орындайды. Стикерге пікірін жазады. Жазады, сұрақтар қояды. |
Автоматты бағалау Ауызша кері байланыс Келесі сабақта бағаланады |
Телефон, Kahoot Стикер Тапсырма парағы |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тема занятия: Целевые показатели экономического развития Республики Казахстан
Тема занятия: Целевые показатели экономического развития Республики Казахстан
«Шонжы политехникалық колледжі» МКҚК
Оқу сабағының жоспары№19
Сабақтың тақырыбы:Дүниежүзі елдерінің экономикалық даму көрсеткіштері
Модуль/пән атауы: География
Педагог: Ибрагимова Г.М.
-
Жалпы мәліметтер
Курс:1, топ:104
Сабақтың түрі:аралас сабақ
-
Мақсаты:Дүниежүзі елдерінің экономикалық даму көрсеткіштерін түсіндіру және олар арқылы мемлекеттердің даму деңгейін салыстыруға үйрету.
-
Міндеті:Экономикалық даму көрсеткіштерінің негізгі түрлерін түсінеді (ЖІӨ, ЖІӨ жан басына шаққанда, ЖҰӨ, Адами даму индексі, өнеркәсіптің үлесі, еңбек өнімділігі және т.б.); Экономикалық даму деңгейі бойынша елдерді топтастыра алады (дамыған, дамушы, өтпелі экономика); Экономикалық көрсеткіштерді диаграмма, карталар арқылы талдайды; Әртүрлі елдердің даму деңгейін салыстырады;Экономикалық көрсеткіштердің елдің жалпы деңгейіне әсерін түсіндіреді.
Күтілетін нәтижелер:дүниежүзі елдерінің негізгі экономикалық көрсеткіштерін атайды;ЖІӨ, ЖІӨ жан басына шаққанда, АДИ мәндерін түсіндіреді; көрсеткіштерге талдау жасай алады; елдерді даму деңгейіне қарай жіктейді; картамен және диаграммалармен жұмыс істей алады; экономикалық көрсеткіштердің айырмашылық себептерін түсіндіреді.
4.Қажетті ресурстар:Презентация, Әлем картасы (экономикалық даму картасы), Графиктер, диаграммалар, Интерактивті тақта.
|
Сабақ барысы |
||||
|
Сабақ кезеңдері: |
Педагогтің әрекеті |
Білімалушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру: Амандасу, сыныпты топқа бөлу (Еуропа, Азия, Америка топтары). Сабақтың мақсатын таныстыру. Қызығушылықты ояту: «Ойлан–Жұптас–Бөліс»: «Қандай елдер экономикалық дамыған деп ойлайсың?» сұрағы. Қысқа видео көрсетеді. Жаңа білімді түсіндіру: Презентация арқылы экономикалық көрсеткіштерді түсіндіреді: ЖІӨ, ЖІӨ жан басына шаққанда, АДИ, экономикалық құрылым. Әлем картасынан мысалдар көрсетеді. ЛЕКЦИЯДүниежүзі елдерінің экономикалық деңгейін салыстыру үшін арнайы көрсеткіштер қолданылады. Бұл көрсеткіштер мемлекеттердің даму дәрежесін, тұрмыс деңгейін және экономика құрылымын бағалауға мүмкіндік береді. 1. ЖІӨ (Жалпы ішкі өнім)
ЖІӨ – елдің белгілі бір жылда өндірген барлық
тауарлары мен қызметтерінің ақшалай құны.
2. ЖІӨ жан басына шаққанда
Бұл көрсеткіш елдегі бір адамға шаққандағы орташа
өндіріс көлемін көрсетеді.
3. Адами даму индексі (АДИ)
АДИ – елдің жалпы даму деңгейін көрсететін
кешенді көрсеткіш. өмір сүру ұзақтығы; білім деңгейі; табыс деңгейі.
АДИ жоғары елдер: Норвегия, Швейцария,
Австралия.
4. Экономиканың құрылымыЭкономика үш сектордан тұрады: Бірінші сектор: ауыл шаруашылығы, шикізат өндіру. Екінші сектор: өнеркәсіп, өңдеу өндірісі. Үшінші сектор: қызмет көрсету саласы (білім, медицина, қаржы).
Дамыған елдерде үшінші сектор басым (60–80%).
5. Елдерді экономикалық даму деңгейіне қарай топтастыруБарлық мемлекеттер үш топқа бөлінеді: 1. Дамыған елдер
• ЖІӨ және АДИ жоғары 2. Дамушы елдер
• Экономикасы әркелкі 3. Өтпелі экономика елдері
• Совет Одағынан кейінгі елдер
6. Экономикалық даму айырмашылығының негізгі себептерітабиғи ресурстар мен минералдық қорлар; халық саны мен еңбек күші;технология деңгейі;географиялық орналасуы;саяси тұрақтылық; ғаламдық нарыққа шығу мүмкіндігі. ҚорытындыЭкономикалық даму көрсеткіштері дүниежүзі елдерінің даму деңгейін терең түсінуге мүмкіндік береді. ЖІӨ, ЖІӨ жан басына шаққанда және АДИ елдердің экономикалық күшін, әлеуметтік дамуын және өмір сапасын бағалауда маңызды рөл атқарады. |
Топтарға бөлінеді, сабаққа назар аударады.
Өз ойларын айтады, жұпта талқылайды, ортақ жауап береді.
Жазып алады, сұрақтар қояды. |
Мадақтау Ауызша кері байланыс «Бағдаршам» әдісі |
Видео, интерактивті тақта
Презентация, карта |
|
Сабақтың ортасы
|
Топтық жұмыс: Әр
топқа тапсырма береді: Топтардың қорғалуы: Әр топқа 2–3 минуттан баяндату. Сұрақ қояды.
Карта және диаграммамен жұмыс (жұптық): Дүниежүзі картасынан дамыған және дамушы елдерді белгілеуді ұсынады. Диаграмма береді, талдауды сұрайды. |
Топпен жұмыс істейді, постер қорғауға дайындалады. Өз жұмыстарын қорғайды, сұрақтарға жауап береді.
Картадан елдерді белгілейді, диаграммаға талдау жасайды. |
Критерий бағалау (мазмұн, дәлдік, дизайн)
«Екі жұлдыз, бір ұсыныс»
Жұптық өзара бағалау |
Постер, маркерлер Постер Карта, диаграмма |
|
Сабақтың соңы Рефлекция, Үй тапсырмасы |
Сабақты бекіту:Kahoot немесе Quizizz арқылы мини-тест жүргізеді. Бағалау:«Бағдаршам», «Бүгін не білдім?» әдісі арқылы кері байланыс алады. Үй тапсырмасы: Тапсырма береді: |
Тест орындайды. Стикерге пікірін жазады. Жазады, сұрақтар қояды. |
Автоматты бағалау Ауызша кері байланыс Келесі сабақта бағаланады |
Телефон, Kahoot Стикер Тапсырма парағы |
шағым қалдыра аласыз













