Материалдар / Темекі тарту -зиянды әдет 10-сынып ҚМЖ 4-тоқсан қазақ тілі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Темекі тарту -зиянды әдет 10-сынып ҚМЖ 4-тоқсан қазақ тілі

Материал туралы қысқаша түсінік
Темекі тарту -зиянды әдет 10-сынып ҚМЖ 4-тоқсан қазақ тілі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Сәуір 2024
53
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар


Бөлім:

11 .Жастардың денсаулығы - қоғам байлығы. Б.Соқпақбаев «Он алты жасар Чемпион »

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:10

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Темекі тарту -зиянды әдет

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

Айтылым

10.2.1.1-ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндерден күрделі сөздердің жасау жолын анықтау,ауызша мәтін құрауда орынды қолдану;

Сабақтың мақсаты:

ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндерден күрделі сөздердің жасау жолын анықтай алады,ауызша мәтін құрауда орынды қолданады;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Өзін- өзі тексеру

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.


Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Өткен білімді еске түсіру


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.

Қалыптастырушы бағалау:

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Интербелсенді тақта

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.






































Сөздік жұмысы

1-тапсырма

Жеке жұмыс



Мұғалім бағыт-бағдар береді.









3-тапсырма

Жеке жұмыс

Оқушыларды сауаттылыққа баулиды.





6-тапсырма.

Топтық жұмыс



Мұғалім бағыт- бағдар беріп, қосымша сұрақтар қою арқылы алған білімдерін тереңдетеді.

Айтылым Жазылым

Шөлдеу-жаждить

Кері-обратно

Әуестену-увлечение

Сырқаттану-заболеть

Қанқұрт-кариес зуба

Зақымдау-повреждение

Жазылым

Берілген жай сөйлемдерді құрмалас сөйлемдерге айналдырады.

Тыңдалым Айтылым

Мәтінді тыңдап, тақырып қояды. Мәтіндегі жаңа сөздерді айтады. Мағынасын «Қос жазба күнделігінде» түсіндіреді.



Оқылым Айтылым.

1-топ: «9 ромб» пайдаланып, мәтін мазмұнын ұғады.

2-топ: «Вен диаграммасы» тәсілі арқылы темекі мен есірткіні салыстырады.

3-топ: «SWOT талдауды» қолданып, мәтінді игереді.



Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

- Сұраққа жауап береді.

Дескриптор

3 балл

-Түсіндіреді

-Анықтайды

Дескриптор

5 балл

-топтық тапсырмаларды орындайды

-ақпарат іздейді

-ойын айтады

-пікірімен бөліседі

-талдау жасайды

10-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері



















Ақ парақтар











Интербелсенді тақта









Слайдтар













Плакат









Суреттер топтамасы




2-тапсырма

Жұптық жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

Айтылым

Сурет бойынша диалог құрады. Тақырып бойынша сұхбаттасады.

Дескриптор: Жалпы - 4 балл.

-сұхбаттасады

-Ретін жазады

10-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері


4-тапсырма.

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады.







Тапсырма

Ойтаразы

Жеке жұмыс


Тыңдалым Жазылым

Мәтінді тыңдайды. Берілген сөздердің антонимін жазады. Құрмалас сөйлем құрайды.

Айтылым

«3-2-1» кетсесі арқылы бүгінгі сабақ тақырыбын қорытындылайды.


Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

- Мәтінді тыңдайды

-Тірек сөздерді қолданады

Кесте









Сызба



Интербелсенді тақта

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.




«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылайды.









Үй тапсырмасы

Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

- бүгін сабақта қуантқаны.....

- мен өзімді.....үшін мақтар едім.

- маған ерекше ұнағаны....

8-тапсырма

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!