Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Өзін- өзі
тексеру
7
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
“Гүлмен тілек”
әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне
жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру.
|
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе
тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ
барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
|
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту
арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК
экраны
|
Өткен білімді еске
түсіру
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
|
Бір-біріне сұрақтар қояды.
Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Осы тапсырманы орындау арқылы
оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады.
|
Қалыптастырушы
бағалау:
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Интербелсенді
тақта
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
Сөздік
жұмысы
№1-тапсырма
Жеке
жұмыс
Мұғалім бағыт-бағдар
береді.
3-тапсырма
Жеке
жұмыс
Оқушыларды сауаттылыққа
баулиды.
6-тапсырма.
Топтық
жұмыс
Мұғалім бағыт- бағдар беріп,
қосымша сұрақтар қою арқылы алған білімдерін
тереңдетеді.
|
Айтылым
Жазылым
Шөлдеу-жаждить
Кері-обратно
Әуестену-увлечение
Сырқаттану-заболеть
Қанқұрт-кариес
зуба
Зақымдау-повреждение
Жазылым
Берілген жай сөйлемдерді
құрмалас сөйлемдерге айналдырады.
Тыңдалым
Айтылым
Мәтінді тыңдап, тақырып қояды.
Мәтіндегі жаңа сөздерді айтады. Мағынасын «Қос жазба күнделігінде»
түсіндіреді.
Оқылым
Айтылым.
1-топ: «9 ромб» пайдаланып,
мәтін мазмұнын ұғады.
2-топ: «Вен диаграммасы»
тәсілі арқылы темекі мен есірткіні
салыстырады.
3-топ: «SWOT талдауды»
қолданып, мәтінді игереді.
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл.
- Сұраққа жауап
береді.
Дескриптор
3
балл
-Түсіндіреді
-Анықтайды
Дескриптор
5
балл
-топтық тапсырмаларды
орындайды
-ақпарат
іздейді
-ойын
айтады
-пікірімен
бөліседі
-талдау
жасайды
|
10-сынып
оқулығы
Жұмыс
дәптерлері
Ақ
парақтар
Интербелсенді
тақта
Слайдтар
Плакат
Суреттер
топтамасы
|
|
2-тапсырма
Жұптық
жұмыс
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
Айтылым
Сурет бойынша диалог құрады.
Тақырып бойынша сұхбаттасады.
|
Дескриптор: Жалпы - 4
балл.
-сұхбаттасады
-Ретін
жазады
|
10-сынып
оқулығы
Жұмыс
дәптерлері
|
|
4-тапсырма.
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады.
Тапсырма
Ойтаразы
Жеке
жұмыс
|
Тыңдалым
Жазылым
Мәтінді тыңдайды. Берілген
сөздердің антонимін жазады. Құрмалас сөйлем
құрайды.
Айтылым
«3-2-1» кетсесі арқылы бүгінгі
сабақ тақырыбын қорытындылайды.
|
Дескриптор: Жалпы – 3
балл.
- Мәтінді
тыңдайды
-Тірек сөздерді
қолданады
|
Кесте
Сызба
Интербелсенді
тақта
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі.
Мұғалім сабақты
қорытындылайды.
Үй
тапсырмасы
|
Жеке
жұмыс: - бүгінгі сабақта
мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді
жеткіздім.
- бүгін сабақта
қуантқаны.....
- мен өзімді.....үшін мақтар
едім.
- маған ерекше
ұнағаны....
8-тапсырма
|
Мұғалім
оқушыларды «Бас
бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
|
|