Басталуы 3минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1)Оқушылармен
сәлемдесу.
2)Оқушыларды
түгелдеу.
3)Оқушылардың
сабаққа дайындығын тексеру.
4) Сабақтың тақырыбы, оқу
мақсаты және бағалау критерийлерімен
таныстыру.
«Комплимент» әдісі арқылы
жағымды ахуал туғызу
Бір-біріне
есімдерінің бас әріптерінен басталатын комплименттер
айтады.
Топқа
парта бойынша бөлу:
І
топ «Бағдаршам»
ІІ
топ «Жүргізуші»
ІІІ
топ «Аялдама»
Темір жол өткелі – темір
жолдар мен тас жолдың немесе велосипед немесе жаяу жүргіншілер жолы
қиылысатын жер. Өткелдердегі
қауіпсіздік
Ешқашан
ұмытпа:
• Өткелде қауіпсіздік ережелерін
сақтамау сіздің өміріңізге қауіп төндіруі
мүмкін!
• Жабық немесе жабылатын
шлагбаумы және/немесе белсенді дыбыстық сигналы мен бағдаршамы бар
өткелден өтуге тыйым салу барлық жол қозғалысына қатысушыларға,
соның ішінде жаяу жүргіншілер мен велосипедшілерге де
қатысты!
• Өткелде шлагбаумнан 5 метрден
жақын емес, ал шлагбаум болмаған жағдайда - ең жақын рельстен 10
метр қашықтықта тұру керек!
|
Суреттер,
слайд
Бағалау
|
Ортасы 20
минут
|
1-тапсырма. Теміржол
белгілерін суретке қарап
айту
|
Шлагбаумы бар темір
жол өткелі
|
|
Кедергісіз темір жол
өткелі
|
Темір жол өткелдерінде
бағдаршамдар, шлагбаумдар, палубалар
орнатылады.
Тосқауыл – жылжымалы арқалық.
Түсірсе жол жабылады, көтерілсе
ашық.
Темір жолды кесіп өту кезінде
рельстерді басып кетпес үшін, рельстермен бірдей деңгейде ағаш
қаңылтыр төселеді.
2-тапсырма. Теміржолдан өту
ережесін айту
1. Темір жолға барыңыз,
зейініңізді жинаңыз және өзіңізге ойша айтыңыз:
«Абайлаңыз».
2. Жан-жағына қарап, жақындап
келе жатқан пойыздың дыбысын ести аласыз ба, соны тыңдаңыз,
вагондар бар-жоғын білу үшін артыңызға қараңыз, содан кейін
қайтадан солға және оңға, содан кейін ғана темір жолдарды кесіп
өтіңіз.
Темір жол ойын алаңы емес,
қауіпті аймақ! Өзіңіздің және балаларыңыздың өміріне қамқор
болыңыз!
Темір жол көлігі
объектілеріндегі заңсыз әрекеттердің алдын
алу
Назарсыздық
|
Алкоголь
|
Наушникта
болу
|
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Аяқталуы 10
минут
|
Темір жол көлігінің жұмысына
заңсыз араласу
Рельстерге бөгде заттарды қою,
пойыздарға тас лақтыру және басқа да заңсыз әрекеттер адам өліміне
әкеп соғуы мүмкін.
Оған қатаң тыйым
салынады:
• темір жол көлігінің
инфрақұрылымын зақымдау;
• темір жол жылжымалы құрамының
зақымдануы;
• темір жолдарға бөгде заттарды
қоюға;
• жылжымалы құрамға заттарды
лақтыру;
• темір жол көлігі нысандарында
террористік шабуылдар болуы мүмкін туралы жалған хабарламалар
қалдыру.
Темір жол көлігінің қызметіне
кез келген бөгде араласу заңсыз болып табылады, ол заңмен
қудаланады және қылмыстық және әкімшілік жауапкершілікке әкеп
соғады.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға
белсенділік
пен қатысқан топты
басқа топ оқушылары
бағалайды.
|
Сабақтың
соңы
2 мин
|
Рефлекция «
Аяқталмаған сөйлем» әдісі
Сабақ соңында
оқушылар өз ойларын стикерлерге жазады:
- Мен бүгін
........білдім
- Маған .... қызықты
болды
- Маған....қиын
болды
|
«Аяқталмаған
сөйлем» әдісі.
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
|