Температура, оны өлшеу тәсілдері, температураның шкаласы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Температура, оны өлшеу тәсілдері, температураның шкаласы

Материал туралы қысқаша түсінік
Температураны өлшеудің, ұлғаю негізінде сипаттау. Температураның әр түрлі шкаласы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: физика

Мектеп: №37 жом

Мұғалімнің аты жөні: Сугурбаева Г.А



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Температура, оны өлшеу тәсілдері, температураның шкалалары

Күні:

Сынып : 8

Қатысқандар саны:



Қатыспағандар саны:



Сабақтың тақырыбы

Температура, оны өлшеу тәсілдері, температураның шкалалары

Сабақ негізделген оқу мақсаты

8.3.1.2 Температураны әр түрлі шкала

(Цельсий, Кельвин) бойынша өрнектеу

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушы үшін

Дененің жылулық күйін сипаттайтын температураның анықтамасын білу.

Көптеген оқушылар үшін.

Күнделікті өмірде температураны өлшей білу

Кейбір оқушылар үшін

Цельсий шкаласы мен абсалюттік шкаланы салыстыра отырып, есепте қолдана білу

Жетістік критерийі

1.Дененің жылулық күйін температурамен сипаттай алады.

2.Күнделікті өмірде температураны өлшеуде әр түрлі

шкаланы қолданады

Тілдік мақсаты

Оқушылар:

Физикалық тілде температура ұғымына ауызша анықтама бере алады.

Пәнге қатысты лексика мен терминдер:

Абсалют нөл температура, Цельсий,Кельвин,градус,термометр

Диалог құру үшін қолданатын сөз тіркестері:

Жылу алмасу.Температура.Термометр

Абсалют нөл температура

Температураны өлшеу шкалалары

Құндылықтар

Температураны өлшей білудің өмірдегі маңызын түсінеді

Пәнаралық байланыс

Географиядан ғаламдық жылынудағы температураның ролін біледі

Алдыңғы білім

МКТ негізінде жылулық қозғалысты түсіндіре алады

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресустар

Сабақтың басы

(5мин)

Топқа бөлу: Цельсий,Кельвин суреттерін

құрастыру

Білім дағдысы: білу

Белсенді оқыту әдісі: «Миға шабуыл»

(W). Тапсырма: «Сөйлемді толықтыр».

МКТ..... туралы теория.

Негізін ........ салған.

Жылулық қозғалыс ...... деп атайды.

Броундық қозғалыс ............нәтижесі.

Диффузия .........құбылысы.

Осы үш қозғалыс неге тәуелді?

Кері байланыс: «Бір сөйлемдік қорытынды»

Сурет-қима











Сабақтың ортасы.

(22мин)

Білім дағдысы: түсіну

Белсенді оқыту әдісі: «Ойлан.Жұптас.Бөліс»

(G) 1-топ.Тапсырма: Мұз кесегі салынған судың

температурасын өлшеу.

Сұрақтар.

1.Мұз еріген сайын не болады?

2.Мұз толық еріп болған соң не болды?

Қорытынды жасаңыз: Температураны өлшеу жылу алмасу кезіндегі жылулық тепе-теңдіктің орнауына негізделген.

Дескриптор.

1.Стакандағы суға мұз кесегін салып,қақпағын

жабады.

2.Мұз толық еріп болған соң су температурасын

өлшейді.

3.Температураны өлшеу жылулық тепе-теңдіктің орнауына байланысты екенін түсіндіреді.

Кері байланыс: «Екі жұлдыз,бір тілек»

Мәтінмен жұмыс.

2-топ. Тапсырма:Температураның өлшеу

шкалалары қандай?

1. Температураның Цельсий шкаласы қалай

тағайындалған?

2. Температураның абсолют шкаласы қалай

тағайындалған?

3. Температураның өлшеу шкалаларын салыстыр.



4. Дені сау адам денесінің абсалюттік

температурасы неге тең?

Дескриптор.

- Температураны өлшеу шкалаларын біледі.

- Температураның өлшеу шкалаларын салыстыра

алады.

Кері байланыс: «Екі жұлдыз,бір тілек»



(W) Белсенді оқыту әдісі: « Ойлану уақыты»

Мәтінмен жұмыс .

Тапсырма: Температураның физикалық мәні неде?

Сұрақтар:

-Температураға МКТ негізінде анықтама бер.

-Температура мен кинетикалық энергия арасында

қандай байланыс бар?

Кері байланыс: «Бір сөйлемдік қорытынды»







Оқулық 8 сынып

Тақырыптың 1,2 бөлімі



Стакан,су мұз, термометр



























3-6 бөлімі.















































7 бөлім



Сабақтың ортасы.

(8мин)

(f) Белсенді оқыту әдісі: «Суретке қарап ой

түйіндеу»

1.Мына суреттен қандай проблеманы көтеріп

тұрсыңдар?



2.Арктика зерттеушілері неге спиртті

термометрді пайдаланады?













Сурет

Сабақтың соңы

(10мин)

Қорытындылау.

Бағалау.

Баспалдақ әдісі: Баспалдақ суретін беріп,

Өзіңді қай баспалдақтан көресің?-деген сұрақ қою арқылы оқушыға өзі-өзі бағалату

Үйге тапсырма:§2 №1 эксперименттік тапсырма



Қосымша ақппарат

Қабілетті балаларға қандай

тапсырмалар бересіз?

Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?







Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

-Дененің температурасы өзгермесе жүйеде .......

«Миға шабуыл»,«Екі жұлдыз,бір тілек», «Бір сөйлемдік қорытынды», « Ойлану уақыты»

«Суретке қарап ой түйіндеу»



Физика кабинетінде тәжірибе жасағанда қауіпсіздік ережесін қатаң сақтайды.

Тапсырма орындауда қиналған оқушыларға қолдау көрсету

«От шашу»

«Екі жұлдыз,бір тілек»,



Рефлексия.

Сабақ мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?





Қорытынды бағалау

Қандай нәрсе табысты болды?1................................. 2............................................

Қандай нәрсе сабақты жақсарта алды? 1................. 2.............................

Сабақ барысында келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін ..............................

................................................................................................................................





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
09.11.2018
739
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі