|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|
|||||
|
Пәні: |
Жаратылыстану НИШ |
|
|||||
|
Бөлім: |
Саяхат |
|
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
|||||
|
Күні: |
|
|
|||||
|
Сынып: 2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
№32 сабақ. Температураны қалай өлшейді? |
|
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
2.5.4.1 - түрлі денелердің температурасын өлшеу; 2.1.2.7.-эксперимент жүргізу және оның нәтижелерін кестеге түсіру |
|
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
түрлі денелердің температурасын өлшейді |
|
|||||
|
Құндылықтар |
Талап: жаңаны білуге,ізденуге құштар болу |
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
|
||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
||
|
Сабақтың басы
10 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал қалыптастыру Оқушылардың назарын сабаққа аудару Үй тапсырмасы Ересектердің көмегімен көзге көрінбейтін сияның қалай жасалатыны туралы ақпарат тап. Құпия хат жаз. |
Оқушылардың назарын сабаққа аудару Үй тапсырмасын Оқиды |
«Жұлдыздар» әдісі ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Сия туралы ақпарат жазады-1б |
|
|
||
|
Сабақтың ортасы 25мин |
Жаңа сабақ Фс тапсырма 1-тапсырма «Адасқан әріптер» әдісі Әріптерді рет-ретімен оқып,тірек сөзді тап.
ТЕРМОМЕТР Айналамыздағы денелер әртүрлі қызады. |
Әріптерден сөз құрайды |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Әріптерден сөз құрайды-1б
|
Әріптер |
|
||
|
|
2-тапсырма Термометр қандай болады? Адам оны қай жерде пайдаланады?
|
Сұрақтарға жауап береді |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Сұраққа жауап береді-1б Термометр туралы айтады-1б |
|
|
||
|
|
3-тапсырма Термометрдің құрылысымен таныс. Оның жұмыс істеу жолын түсіндір. Градусты көрсететін цифрдың алдында тұрған «+» және «-» таңбалары нені білдіреді?
Қызған кезде термометрдегі сұйықтық ұлғаяды және сығылады. Суығанда сұйықтық сығылады және кішірейеді.
|
Термометрдің құрылысымен танысады |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Термометрдің құрылысы-мен танысады-1б Цельский туралы ақпаратпен танысады-1б
|
|
|
||
|
|
ЕҚБ 4-тапсырма Температура деректерін «жылы» және «суық» деп бөл. Қай термометрдегі температураның көрсеткіші бірде-бір топқа бөлінбейді. 0 градус қана екі топқа да бөлінбейді. |
Температура ны жіктейді |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Температураны топқа бөледі-1б |
|
|
||
|
|
5-тапсырма Қуаныштың термометрлері көрсетіп тұрған температураны ата. |
Термометрдегі температура-ны атайды |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Термометрдегі температураны көрсетеді-1б |
|
|
||
|
|
ЕБҚ 6-тапсырма Температураның көрсеткіштерін тиісті суретпен сәйкестендір. |
Көрсеткішпен сәйкестендіре-ді |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Термометрмен температураны сәйкестендіреді-1б |
|
|
||
|
Сабақтың соңы 10 мин |
7-тапсырма Бақылау жоспарын құр. Бақылау және тәжірибе жүргіз. Нәтижесін кестеге жаз. Термометрді пайдаланғанда қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтауды естен шығарма. Ішіне сынап толтырылған термометр сынса,одан сынап төгілуі мүмкін. Сынаптың буы-өте күшті у. Ол бөлмедегі ауаны улайды. |
Бақылау жұмысын жасайды |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Бақылау жүргізеді -1б |
|
|
||
|
|
8-тапсырма Термометрдің моделін алгоритм бойынша жасау қажет. Дұрыс ретін анықта.
|
Термометр суретін салады |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Термометрдің моделін алгоритм бойынша жасайды-1б |
|
|
||
|
|
Қорытынды Термометр не үшін қажет? Жылу температурасы қандай таңбамен белгіленеді? Термометрдегі 0 цифры нені білдіреді? Үй тапсырма Өз денеңнің температурасын өлше. Ол үшін қандай термометрді пайдаланасың?таңертең,түсте,кешке өлше. Нәтижесін кестеге жаз. Кері байланыс
|
Сұрақтарға жауап береді Үй тапсырмасын алады Кері байланыс жасайды |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді-1б
« Инстограмм» әдісі |
Оқулық Кері байланыс тақтасы |
|
||




ҚБ: 1-10 балл
Дескриптор:


жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Температураны қалай өлшейді? ( НИШ баспасы)
Температураны қалай өлшейді? ( НИШ баспасы)
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|
|||||
|
Пәні: |
Жаратылыстану НИШ |
|
|||||
|
Бөлім: |
Саяхат |
|
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
|||||
|
Күні: |
|
|
|||||
|
Сынып: 2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
№32 сабақ. Температураны қалай өлшейді? |
|
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
2.5.4.1 - түрлі денелердің температурасын өлшеу; 2.1.2.7.-эксперимент жүргізу және оның нәтижелерін кестеге түсіру |
|
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
түрлі денелердің температурасын өлшейді |
|
|||||
|
Құндылықтар |
Талап: жаңаны білуге,ізденуге құштар болу |
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
|
||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
||
|
Сабақтың басы
10 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал қалыптастыру Оқушылардың назарын сабаққа аудару Үй тапсырмасы Ересектердің көмегімен көзге көрінбейтін сияның қалай жасалатыны туралы ақпарат тап. Құпия хат жаз. |
Оқушылардың назарын сабаққа аудару Үй тапсырмасын Оқиды |
«Жұлдыздар» әдісі ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Сия туралы ақпарат жазады-1б |
|
|
||
|
Сабақтың ортасы 25мин |
Жаңа сабақ Фс тапсырма 1-тапсырма «Адасқан әріптер» әдісі Әріптерді рет-ретімен оқып,тірек сөзді тап.
ТЕРМОМЕТР Айналамыздағы денелер әртүрлі қызады. |
Әріптерден сөз құрайды |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Әріптерден сөз құрайды-1б
|
Әріптер |
|
||
|
|
2-тапсырма Термометр қандай болады? Адам оны қай жерде пайдаланады?
|
Сұрақтарға жауап береді |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Сұраққа жауап береді-1б Термометр туралы айтады-1б |
|
|
||
|
|
3-тапсырма Термометрдің құрылысымен таныс. Оның жұмыс істеу жолын түсіндір. Градусты көрсететін цифрдың алдында тұрған «+» және «-» таңбалары нені білдіреді?
Қызған кезде термометрдегі сұйықтық ұлғаяды және сығылады. Суығанда сұйықтық сығылады және кішірейеді.
|
Термометрдің құрылысымен танысады |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Термометрдің құрылысы-мен танысады-1б Цельский туралы ақпаратпен танысады-1б
|
|
|
||
|
|
ЕҚБ 4-тапсырма Температура деректерін «жылы» және «суық» деп бөл. Қай термометрдегі температураның көрсеткіші бірде-бір топқа бөлінбейді. 0 градус қана екі топқа да бөлінбейді. |
Температура ны жіктейді |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Температураны топқа бөледі-1б |
|
|
||
|
|
5-тапсырма Қуаныштың термометрлері көрсетіп тұрған температураны ата. |
Термометрдегі температура-ны атайды |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Термометрдегі температураны көрсетеді-1б |
|
|
||
|
|
ЕБҚ 6-тапсырма Температураның көрсеткіштерін тиісті суретпен сәйкестендір. |
Көрсеткішпен сәйкестендіре-ді |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Термометрмен температураны сәйкестендіреді-1б |
|
|
||
|
Сабақтың соңы 10 мин |
7-тапсырма Бақылау жоспарын құр. Бақылау және тәжірибе жүргіз. Нәтижесін кестеге жаз. Термометрді пайдаланғанда қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтауды естен шығарма. Ішіне сынап толтырылған термометр сынса,одан сынап төгілуі мүмкін. Сынаптың буы-өте күшті у. Ол бөлмедегі ауаны улайды. |
Бақылау жұмысын жасайды |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Бақылау жүргізеді -1б |
|
|
||
|
|
8-тапсырма Термометрдің моделін алгоритм бойынша жасау қажет. Дұрыс ретін анықта.
|
Термометр суретін салады |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Термометрдің моделін алгоритм бойынша жасайды-1б |
|
|
||
|
|
Қорытынды Термометр не үшін қажет? Жылу температурасы қандай таңбамен белгіленеді? Термометрдегі 0 цифры нені білдіреді? Үй тапсырма Өз денеңнің температурасын өлше. Ол үшін қандай термометрді пайдаланасың?таңертең,түсте,кешке өлше. Нәтижесін кестеге жаз. Кері байланыс
|
Сұрақтарға жауап береді Үй тапсырмасын алады Кері байланыс жасайды |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді-1б
« Инстограмм» әдісі |
Оқулық Кері байланыс тақтасы |
|
||




ҚБ: 1-10 балл
Дескриптор:


шағым қалдыра аласыз


























