Сабақтың басы
5 мин.
Өткен сабақты тексеру
5мин.
Топпен жұмыс
|
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа
дайындығын бақылау.
Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың
сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы
"
Топқа бөлу:
І топ
ІІ топ
ІІІ топ
Өткен сабақты тексеру
Сұрақтарға жауап беру
Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап
жүргіземіз.
1.Қандай үшбұрышты тең бүйірлі деп
атайды?
2.Тең бүйірлі үшбұрыштың қасиеттерін
ата.
Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен
орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу.
Жаңа
тақырыпты топқа бөлінген оқушыларға абзац арқылы оқытады. Мазмұнын
түсіндіріп, кері байланыс береді.
|
«Жақсы тілек- жан жылуы» оқушылар
бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты
бастайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Мысалдар
келтіреді.
Әр топ өз
міндеттерін орындайды. Әр топ өздерінің абзацтарын оқиды,
бір-бірімен, жұппен, топпен өзара талқылайды.
|
Дескриптор:
-Өткен сабақтағы ережелерді
қайталайды.
Жалпы балл-2
Дескриптор:
-Тақырыпты оқиды, топта талқылайды
- Флипчартқа түсіреді , топта
қорғайды.
Жалпы балл-3
|
Қағаз қиындылары
Үлестірме
ДК экран Сұрақтар
Әр топқа
флипчарт , маркер, түрлі түсті фломастер беріледі.
|
Сабақтың ортасы.
10 мин.
|
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік
беретін тапсырмалар:
1-тапсырма:
Тең бүйірлі үшбұрыштың периметрі 7,5м, ал
бүйір қабырғасы 2м. Табанын табыңдар.
2-тапсырма:
Тең бүйірлі
үшбұрыштың барлық бұрышы тең бе? Неліктен? Дәлелде.
|
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік
беретін тапсырмаларға оқушылар жауап жазады.
|
Дескриптор:
-Тапсырмаларды орындайды.
-Пікір алмасады..
Жалпы балл -3
|
Слайд
Кітап
Дәптер
|
Сабақтың соңы.
5 мин
Синтез
«Ойлан, тап!» (сабақты бекіту)
5мин
Рефлекция
Бағалау
Үй
тапсырмасы
|
«Ойлан, тап!» (сабақты бекіту)
АСD үшбұрышында АС=АD және <АСD=<ADC.
Үшбұрыш қабырғаларынан АВ=АЕ болатындай етіп, В€АС және Е€АD
нүктелері алынған. <СВD=<DEC теңдігін дәлелдеңдер.
«Менің көңіл-күйім баспалдағы»
Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!»,
«Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар»
деп аталады.
Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша
10 баллдық жүйемен бағалау
Үй тапсырмасы: №3.48; №3.49
|
Оқушылар тапсырмамен жұмыс жасайды
Оқушылар
стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып)
тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады.
|
Дескриптор:
-Тапсырманы түсініп, дәптерге
орындайды.
Жалпы балл-2
Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл
|
Дк экран
Дәптер
Стикерлер
смайликтер
|
Саралау. Сіз
қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті
оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық
және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті?
Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту
туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген
оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым?
Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
|