№16сабақ
Сабақтың тақырыбы: Тең бүйірлі үшбұрыш, оның қасиеттері және белгілері
|
Бөлімі: |
Теңбүйірлі және теңқабырғалы үшбұрыштар, оның қасиеттері және белгілері |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Бугабай М. |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 7 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тең бүйірлі үшбұрыш, оның қасиеттері және белгілері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
7.1.1.23 теңбүйірлі үшбұрыш белгілері мен қасиеттерін қолдану; 7.1.1.24 теңқабырғалы үшбұрыш қасиеттерін есептер шығару қолдану. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар істей алады: Теңбүйірлі үшбұрыштың белгілерін сипаттайтын шамалардың мағынасын түсінеді. Көптеген оқушылар істей алады: Теңбүйірлі үшбұрыш белгілері мен қасиеттерін қолданады. Кейбір оқушылар істей алады: Теңбүйірлі үшбұрыш белгілері мен қасиеттерін қолданып, есептер шығарады. |
|
Бағалау критерийлері |
- Теңбүйірлі және тең қабырғалы үшбұрыш ұғымына сипаттама береді; - Теңбүйірлі үшбұрыштың белгілерін сипаттайтын шамалардың мағынасын түсінеді; - Теңбүйірлі үшбұрыш белгілері мен қасиеттерін қолданады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин. Өткен сабақты тексеру 5мин. Топпен жұмыс |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы " Топқа бөлу: І топ ІІ топ ІІІ топ Өткен сабақты тексеру Сұрақтарға жауап беру Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап жүргіземіз. 1.Қандай үшбұрышты тең бүйірлі деп атайды? 2.Тең бүйірлі үшбұрыштың қасиеттерін ата. Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу. Жаңа тақырыпты топқа бөлінген оқушыларға абзац арқылы оқытады. Мазмұнын түсіндіріп, кері байланыс береді. |
«Жақсы тілек- жан жылуы» оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты бастайды. Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Мысалдар келтіреді. Әр топ өз міндеттерін орындайды. Әр топ өздерінің абзацтарын оқиды, бір-бірімен, жұппен, топпен өзара талқылайды. |
Дескриптор: -Өткен сабақтағы ережелерді қайталайды. Жалпы балл-2 Дескриптор: -Тақырыпты оқиды, топта талқылайды - Флипчартқа түсіреді , топта қорғайды. Жалпы балл-3 |
Қағаз қиындылары Үлестірме ДК экран Сұрақтар Әр топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті фломастер беріледі. |
|
Сабақтың ортасы. 10 мин. |
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмалар: 1-тапсырма: Тең бүйірлі үшбұрыштың периметрі 7,5м, ал бүйір қабырғасы 2м. Табанын табыңдар. 2-тапсырма: Тең бүйірлі үшбұрыштың барлық бұрышы тең бе? Неліктен? Дәлелде. |
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмаларға оқушылар жауап жазады. |
Дескриптор: -Тапсырмаларды орындайды. -Пікір алмасады.. Жалпы балл -3 |
Слайд Кітап Дәптер |
|
Сабақтың соңы. 5 мин Синтез «Ойлан, тап!» (сабақты бекіту) 5мин Рефлекция Бағалау Үй тапсырмасы |
«Ойлан, тап!» (сабақты бекіту) АСD үшбұрышында АС=АD және <АСD=<ADC. Үшбұрыш қабырғаларынан АВ=АЕ болатындай етіп, В€АС және Е€АD нүктелері алынған. <СВD=<DEC теңдігін дәлелдеңдер. «Менің көңіл-күйім баспалдағы» Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады. Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау Үй тапсырмасы: №3.48; №3.49 |
Оқушылар тапсырмамен жұмыс жасайды Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. |
Дескриптор: -Тапсырманы түсініп, дәптерге орындайды. Жалпы балл-2 Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл |
Дк экран Дәптер Стикерлер смайликтер |
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық
және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||
|
Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі еске салынады. |
||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тең бүйірлі үшбұрыш, оның қасиеттері және белгілері
Тең бүйірлі үшбұрыш, оның қасиеттері және белгілері
№16сабақ
Сабақтың тақырыбы: Тең бүйірлі үшбұрыш, оның қасиеттері және белгілері
|
Бөлімі: |
Теңбүйірлі және теңқабырғалы үшбұрыштар, оның қасиеттері және белгілері |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Бугабай М. |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 7 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тең бүйірлі үшбұрыш, оның қасиеттері және белгілері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
7.1.1.23 теңбүйірлі үшбұрыш белгілері мен қасиеттерін қолдану; 7.1.1.24 теңқабырғалы үшбұрыш қасиеттерін есептер шығару қолдану. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар істей алады: Теңбүйірлі үшбұрыштың белгілерін сипаттайтын шамалардың мағынасын түсінеді. Көптеген оқушылар істей алады: Теңбүйірлі үшбұрыш белгілері мен қасиеттерін қолданады. Кейбір оқушылар істей алады: Теңбүйірлі үшбұрыш белгілері мен қасиеттерін қолданып, есептер шығарады. |
|
Бағалау критерийлері |
- Теңбүйірлі және тең қабырғалы үшбұрыш ұғымына сипаттама береді; - Теңбүйірлі үшбұрыштың белгілерін сипаттайтын шамалардың мағынасын түсінеді; - Теңбүйірлі үшбұрыш белгілері мен қасиеттерін қолданады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин. Өткен сабақты тексеру 5мин. Топпен жұмыс |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы " Топқа бөлу: І топ ІІ топ ІІІ топ Өткен сабақты тексеру Сұрақтарға жауап беру Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап жүргіземіз. 1.Қандай үшбұрышты тең бүйірлі деп атайды? 2.Тең бүйірлі үшбұрыштың қасиеттерін ата. Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу. Жаңа тақырыпты топқа бөлінген оқушыларға абзац арқылы оқытады. Мазмұнын түсіндіріп, кері байланыс береді. |
«Жақсы тілек- жан жылуы» оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты бастайды. Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Мысалдар келтіреді. Әр топ өз міндеттерін орындайды. Әр топ өздерінің абзацтарын оқиды, бір-бірімен, жұппен, топпен өзара талқылайды. |
Дескриптор: -Өткен сабақтағы ережелерді қайталайды. Жалпы балл-2 Дескриптор: -Тақырыпты оқиды, топта талқылайды - Флипчартқа түсіреді , топта қорғайды. Жалпы балл-3 |
Қағаз қиындылары Үлестірме ДК экран Сұрақтар Әр топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті фломастер беріледі. |
|
Сабақтың ортасы. 10 мин. |
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмалар: 1-тапсырма: Тең бүйірлі үшбұрыштың периметрі 7,5м, ал бүйір қабырғасы 2м. Табанын табыңдар. 2-тапсырма: Тең бүйірлі үшбұрыштың барлық бұрышы тең бе? Неліктен? Дәлелде. |
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмаларға оқушылар жауап жазады. |
Дескриптор: -Тапсырмаларды орындайды. -Пікір алмасады.. Жалпы балл -3 |
Слайд Кітап Дәптер |
|
Сабақтың соңы. 5 мин Синтез «Ойлан, тап!» (сабақты бекіту) 5мин Рефлекция Бағалау Үй тапсырмасы |
«Ойлан, тап!» (сабақты бекіту) АСD үшбұрышында АС=АD және <АСD=<ADC. Үшбұрыш қабырғаларынан АВ=АЕ болатындай етіп, В€АС және Е€АD нүктелері алынған. <СВD=<DEC теңдігін дәлелдеңдер. «Менің көңіл-күйім баспалдағы» Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады. Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау Үй тапсырмасы: №3.48; №3.49 |
Оқушылар тапсырмамен жұмыс жасайды Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. |
Дескриптор: -Тапсырманы түсініп, дәптерге орындайды. Жалпы балл-2 Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл |
Дк экран Дәптер Стикерлер смайликтер |
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық
және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||
|
Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі еске салынады. |
||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||
шағым қалдыра аласыз













