Материалдар / Теңбүйірлі үшбұрыш және оның қасиеті
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Теңбүйірлі үшбұрыш және оның қасиеті

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушылар мен оқушыларға арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
959
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

7.2В Үшбұрыштар

Мектеп: Жармыш орта мектеп

Күні:


Мұғалімнің аты – жөні: Әбілдікова Индира

Сынып : 7


Қатысқандар:


Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы:

Теңбүйірлі үшбұрыш, оның қасиеттері және белгілері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

7.3.1.23 теңбүйірлі үшбұрыштың белгілері мен қасиеттерін қолдану


Сабақтың мақсаты

  • Теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттері мен белгілерін меңгерту

  • Теңбүйірлі үшбұрыштың белгілері мен қасиеттерін пайдаланып есептер шығаруды үйрету

Бағалау критерийлері

  • Теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттері мен белгілерін айта алады

  • Теңбүйірлі үшбұрыштың белгілері мен қасиеттерін есептер шығаруда қолдана біледі.

Тілдік мақсаттар

  1. Тілдік мақсат:

Үшбұрыш түрлеріне ауызша және жазбаша сипаттама береді

  1. Пәнге қатысты сөздікқор мен терминдер:

Үшбұрыш, теңқабырғалы, тікбұрышты үшбұрыш

теңбүйірлі үшбұрыш, медиана, биссектриса, биіктік

  1. Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

  • Теңбүйірлі үшбұрыштың биссектрисасы , медианасы , биіктігі арасында қандай байланысты білесіңдер?

  • Тең қабырғалы үшбұрыш теңбүйірлі үшбұрышқа жата ма?

Құндылықтарға баулу

Бейбітшілік және Келісім сарайының әрбір жағы теңбүйірлі үшбұрыш болатынын мысалға келтіріп, «Қазақстан тәуелсіздігі және Астана» құндылығы арқылы патриоттық сезімдерін қалыптастырамын

Пәнаралық байланыс

Теңбүйірлі үшбұрыштарды бейнелеу өнерінде фигуралардың суретін салғанда, технологияда қол өнер бұйымдарын дайындағанда қолданылады

Тақырып бойынша алдыңғы білім

Үшбұрыш, үшбұрыштың түрлері, үшбұрыштың элементтері, үшбұрыштың биссектрисаса, медианасы, биіктігі



Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

(5 мин)

Оқушыларды топтастыру және жақын арада даму аймағын анықтау үшін «Мюнстенберг әдісін» яғни «Адасқан әріптер» әдісін қолданамын. «Тікбұрышты үшбұрыш, теңбүйірлі үшбүрыш, теңқабырғалы үшбұрыш» болып, үш топқа бөлінеді.

Оқушылардың назарын шоғырландыру үшін «Миға шабуыл» ширату сұрақтарын қолданамын. Оқушыларға жетелеуші сұрақ қоя отырып, бүгінгі сабақтың оқу мақсаты мен күтілетін нәтижесін анықтаймыз:

1. Теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттері мен белгілерін айта алады

2. Теңбүйірлі үшбұрыштың белгілері мен қасиеттерін есептер шығаруда қолдана біледі..

Үлестірмелі қағаздар









Таныстырылым



Сабақтың ортасы

(30 мин)

Оқушыларға сабақ мақсатына жататын білімді қалыптастыру және дағдыны дамыту үшін «Елші» әдісін қолданамын. 1 топ:

Тең бүйірлі үшбұрыштың табанындағы бұрыштар тең екенін дәлелденіз

2 топ: Табанындағы бұрыштар тең болса, онда тең бүйірлі үшбұрыш болатынын дәлелденіз

3 топ: Тең бүйірлі үшбұрыштың табанына жүргізілген медиана осы үшбұрыштың әрі биссектрисасы, әрі биіктігі болатындығын дәлелдеңіз

Топтар өзара конструктивті кері байланыс беріп отырады.

Осы тақырыпқа байланысты қарапайым есептерді шығаруды меңгерту үшін жұп болып орындауға «Tarsia» моделін қолданамын.

Жеке тапсырма

І топқа:

1)Теңбүйірлі үшбұрыштың табанындағы бұрышы . Төбесіндегі бұрышын табыңдар.

2) Теңбүйірлі үшбұрыштың төбесіндегі бұрышы . Табанындағы бұрыштарын табыңдар.

ІІ топқа:

1)Теңбүйірлі үшбұрыштың табанындағы бұрышы . Төбесіндегі бұрышын табыңдар.

2) Теңбүйірлі үшбұрыштың төбесіндегі бұрышы . Табанындағы бұрыштарын табыңдар

ІІІ топқа:

1)Теңбүйірлі үшбұрыштың табанындағы бұрышы . Төбесіндегі бұрышын табыңдар.

2) Теңбүйірлі үшбұрыштың төбесіндегі бұрышы .Табанындағы бұрыштарын табыңдар


Дескриптор


1

Теңбүйірлі үшбұрыштың табанындағы бұрышы берілсе, төбесіндегі бұрышын таба алады.

+

2

Теңбүйірлі үшбұрыштың төбесіндегі бұрышы берілсе, табанындағы бұрышын таба алады

+


Үлестірмелі қағаздар, Флипчарт, маркерлер














Сабақтың соңы

(10 мин)

Сабақ соңында бүгінгі тақырапты күнделікті өмірмен байланыстыру үшін үшбұрыштардан құралған қандай ғимараттарды білесіңдер деген сұрақ қойылады.

Бейбітшілік және Келісім сарайы, оны ел арасында Пирамида деп те атайды, Қазақстанның елордасы Астананың басты көрікті орындарының бірі болып табылады. Ғимарат ағылшын архитекторы Н.Фостердің жобасымен салынған. Болат пен тастан тұрғызылған сарай өзара рухани түсінушіліктің жаһандық орталығына айналды.  Пирамиданың бүйір жақтары теңбүйірлі үшбұрыштар. Табан қабырғасының ұзындығы 62 м; периметрі 200м. болса, бүйір қабырғаларының ұзындығын табыңдар.

 Кері байланыс: «Рефлекция – Пирамидасы» арқылы оқушылардың қажеттіліктерін анықтаймын.

Үйге тапсырма: №193 есеп. Ахмес папирусындағы үшбұрыш туралы мәлімет қарап келу

https://www.youtube.com/watch?v=h4aQ3iUNV8U













Үлестірме қағаздар

Саралау

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Саралаудың «диалог және қолдау көрсету» тәсілі арқылы оқушылардың сөйлеу дағдысын жетілдіру мақсатында сұрақ-жауап жүргіземін. Сабақ барысында топтық, жұптық, жеке тапсырмалар орындалды. Сабақты талқылауда топтасып, ынтымақтастықпен жұмыс жасауға «Елші» әдісін, «Tarsia» моделін алдым. Жеке оқушыларға қолдау көрсетілді. Тақырыпты жинақтау, өмірмен байланыстыру мақсатында мәтін есеп бердім.

«Конструктивті кері байланыс», өзара бағалау, дескриптор арқылы оқушы өзін-өзі бағалайды.

Кері байланыс: «Рефлекция – Пирамидасы»



Сабақтың оқу мақсаты мен күтілетін нәтижесін анық көрсету үшін таныстырылым көрсетіледі (АКТ).

Өзгелердің көзқарасына құрметпен қарау құндылығын арттыру топтық жұмыс, өзара бағалау кезінде қалыптасады.


Сабақ бойынша рефлексия





Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы неніанықтадым,келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!