Теңдеу

Тақырып бойынша 14 материал табылды

Теңдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Өзара тәжірбие аласу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

40

Пәні:

Математика

Бөлім:

Саяхат. Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті

Педагогтің аты-жөні:

Мусагалиева А

Күні:

04.03.25

Сынып:1-сынып

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

92 сабақ. Теңдеу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

1.2.2.2 таңдап алу әдісі және қосу мен азайту амалдарының байланысы негізінде теңдеулерді шешу.

Сабақтың мақсаты

Теңдеу шешуді үйренеді

Құндылық:

  • Құндылық: тәуелсіздік және отаншылдық

дәстүрлерді сақтау және құрметтеу;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут







Өткенді пысықтау

5 минут







Сабақ

тың ортасы

20 минут

































































Сергіту сәті

2 минут











Сабақты қорыту

6минут






Қосымша тапсырма

2минут




Кері байланыс

5 минут



Психологиялық ахуал қалыптастыру

Халқымыздың қымбат мұрасы мен асыл қазынасы қазақтың ұлттық аспаптары. Халық аспаптары ансамблінде ұлттық аспаптардың бірнеше түрі ойналады. Қазақтың ұлттық аспаптарының түрлері көп. Аспаптардың шығу тарихы, жасалуы және қолданылуы тереңде жатыр.

Қандай ұлттық аспаптарды білесің?

Күй тыңдап, көңілдерін көтереді

Өткенді пысықтау

Бос орындарға тиісті сандардарды қойып, амалдарды орында


Тақырыпты ашу

Мұғалім әртүрлі математикалық жазбаларды ұсынады. Бұл жазбалар қалай аталады?

10-8=2 10 >5 5 + d

10-3 >5-2 d < 9 2+7

Бұл жазбаларды қандай топтарға бөлуге болады?

(Әріпті және сандды өрнектер, теңдіктер және теңсіздіктер).

Жаңа тақырып

1-тапсырма

Белгісіз санды х-пен белгілеуді үйренеді

ЕБҚ-тапсырма

Теңдіктер мен теңсіздікті орында

50>30 30<50 50 – 30=20

30>20 20<30 30 – 20=10


ЕҚБ-тапсырма

Кестені толтыр.

b

5

4

b + 3

8

7

b – 3

2

1

2-тапсырма

Берілген теңдеуді шеш.

Оқушылар тапсырманы дәптерде орындайды.

4+х=9 х+5=9

х=9-4 х=9-5

х=5 х=4

4+5=9 4+5=9

9=9 9=9

Жұптық жұмыс

3-тапсырма.

Теңдеулерді шеш

6+х=9 a+2=9 2+x=8

х=9-6 a=9-2 x=8-2

х=3 a=7 x=6

6+3=9 7+2=9 2+6=8

9=9 9=9 8=8

Өзіндік жұмыс

4-тапсырма

Теңдеулерді шеш

60 + х = 90 х + 20 = 70

Х=90-60 х=70-20

Х=30 х=50

Прямая соединительная линия 1

60+30=90 50+20=70

90=90 70=70


5-тапсырма

Әріпті өрнектің мәнін тап.

b

8

5

b+2

10

7

b-2

6

3

ФС тапсырмасы

6-тапсырма.

Есепті шығар

Бір кәдесый-30см

Үш кәдесый-?см

30см+30см+30см=90см

Ж: Үш кәдесыйды орауға 90см таспа қажет болады

ҚЖ:

Топтық жұмыс

Теңдеулерді шеш

«Кім жылдам?» ойыны

Х+20=80 х+30=80 х+10=100

Х=80-20 х=80-30 х=100-10

Х=60 х=50 х=90

Прямая соединительная линия 2

60+20=80 50+30=80 90+10=100

80=80 80=80 100=100

Ұлттық аспаптар оркестрінің күйлерін тыңдайды







Тапсырманы орындайды













Өтілген ұғымдарды еске түсіреді







Теңдеу құруды үйренеді



Амалдарды орындайды




Кестені толтырады




Жаңа ұғыммен жұмыс жасайды






Теңдеуді шешеді










Теңдеулерді шешеді







Теңдеуді шешеді






Жаттығу жасайды






Өрнектің мәнін табады




Есепті шығарады







Қосымша тапсырма орындайды








Кері байланыс жасайды


Көңіл күйлерін көтеріп отыру


Тамаша !



Дескриптор:

Белгісіз санды табуды біледі

Тапсырманы өз бетінше орындайды



«Ұпай ал» әдісімен мадақтап отыру


Дескриптор:

Теңдік, теңсіздік ұғымдарын біледі, қолданады

Белгісізі бар теңдікті шығара алады


Дескриптор:

Белгісіз санды әріппен белгілеуді үйренеді

Жаңа ұғыммен танысады, игереді


Жарайсың!





Тамаша!





Дескриптор:

Теңдеу және теңдеудің түбірі ұғымдарымен танысады.

Теңдеуді шешу алгоритмін үйренеді.



Дескриптор:

Теңдеуді шешу алгоритмін пайдаланып, теңдеулерді шешеді







Дескриптор:

Теңдеулерді өз бетінше шешеді

Жаңа ұғымды меңгерген




Тамаша!






Жарайсыңдар







Дескриптор:

Әріпті өрнектің мәнін табады

Кестені толтырады


Дескриптор:

Есепті түсініп, шартын құрады

Шешуін тауып, жауабын жазады




Дескриптор:

Теңдеу шешуді игерді

Белгісізі бар теңдікті орындай алады





« Білім гүлі» әдісі






Суреттер



Музыка







Тапсырма парақтары














Суреттер











Таратпа парақтар


Оқушы жұмысы









Жұмыс дәптері










Жұмыс дәптері







Оқулық




Жұмыс дәптері



Қимылдар








Кесте





Суреттер


Оқулық






Жұмыс дәптері







Кері байланыс тақтасы






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.03.2025
220
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі