Теңдеу және оны шешу тәсілдері.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Теңдеу және оны шешу тәсілдері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Есепті теңдеу құру арқылы шығару қабілетін қалыптастыру,есептеу дағдысын жетілдіру.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Математика

21.11.2017ж


Мұғалімі:Кемелова Г.С.

Сабақтың тақырыбы

Теңдеу және оны шешу тәсілдері.

Сілтеме

Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор

Сабақтың жабдығы

Қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер,А4 қағазы,стикерлер,топтық белгілер т.б.

Жалпы мақсаттар





Күтілетін   нәтижесі

Есепті теңдеу құру арқылы шығару қабілетін қалыптастыру,есептеу дағдысын жетілдіру.



Барлық оқушылар:Теңдеу шешу тәсілін меңгереді. Есепті теңдеу құру арқылы шығару қабілеті қалыптасады.

Көптеген оқушылар:Теңдеу шешу –теңдеуді дұрыс сандық теңдеуге айналдыратындай белгісіз санның мәнін табу екенін ұғынады,біледі.

Кейбір оқушылар: Күрделі теңдеуді шешу үшін әуелі орындауға болатын бөлігін есептеп алатынынбіледі.Тиімді тәсілмен есептеуді үйренеді.


Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Сабақтың басы

Топтастыру

Парталарда суреттер тұрады, оқушылар мұғалімнің үстелінде жатқан суреттерді таңдап, сол сурет орналасқан партаға отырады. Сөйтіп 4 топ құрамыз.

Топ басшыларын анықтап,топ басшылары өздері таңдаған геометриялық фигураны,топтың атын қорғайды.

Сол суреттерге байланысты төрт топқа бөлініп отырады

Ынтымақтастық атмосферасы

« Көңіл-күй неге ұқсас »

.Мұғалім бастайды.Көңіл-күйді теңейтін теңеу сөздер айтады.Менің көңіл –күйім жайқалған гүлдей...

Оқушылар шеңбер бойындатұрады,әрқайсысы өз көңіл-күйлерін бірнәрсеге теңейді. Сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады.

Бағалау парақшасымен таныстыру

Әр топқа бағалау парағын таратамыз. Онда жалпы бағалау жүйесі мен ұпай көрсеткіштері көрсетілген.

Оқушылар бағалау нұсқаларымен танысады

Алдыңғы білім

Білу.

Үй тапсырмасын пысықтау

Әр топтың басшысы өз топтарындағы оқушылардың үй тапсырмасын орындағандықтарын тексереді.

Сұрақтарға жауап беріңдер. 1)Жұмыстың жылдамдығы дегеніміз не? (өнімділік) 2) Әріппен белгіленіп,ауыспалы шамамен берілген теңдікті қалай атайды? (теңдеу)

3) Арифметикалық амал, кері көбейту қалай аталады?(бөлу) 4) Бөлу амалының нәтижесі қалай аталады? (бөлінді)

-Теңдеу деген не?

-Белгісіз сан немен белгіленеді?

-Теңдеу шешу дегеніміз не? Ауызша тапсырма Жай теңдеу тақтаға орындаңыз. Х+160 = 350 120+х = 205 х= 350-160 х= 205-120 х= 190 х = 85 190+160 = 350 120+85 = 205

Сабақтың ортасы

Түсіну

Жаңа сабақ

Оқулықтағы тапсырмаларды топпен бөліп орындау.

Дәптермен жұмыс.

1-тапсырма.Қайталауға арналған тапсырма

а) 10*3; ә) х*3; б) 47-17

3-тапсырма

10*3=х*3 х*3=47-17 х*3=10*3 47-17=х*3

х*3=30 х*3=30

х=30:3 х=30:3

х=10 х=10

10*3=47-17 10*3=10*3

2-тапсырма.Қайталауға арналған тапсырма

10*3=47-17 47-17=10*3

« Ротация » әдісі

4-тапсырма Қайталауға арналған тапсырма

1-топ 2-топ 3-топ 4-топ

А)Х+149=938 х-546=464 х*5=630 х:4=243

Х=938-149 х=464+546 х=630:5 х=243*4

Х=789 х=1010 х=126 х=972

Т:789+149=938 т:1010-546=464 т:126*5=630 т:972:4=243

938=938 464=464 630=630 243=243

Кері байланыс жүргізіп отыру.

1-топ 2-топ 3-топ

Ә)х*10=1600+200 х+3600 = 46*100 х:10=3400+1900

Х*10=1800 х+3600 = 4600 х:10=5300

Х=1800:10 х=4600 -3600 х=5300*10

Х=180 х=1000 х=53000

Т:180*10=1600+200 т:1000+3600=46*100 т:53000:10=3400+1900

1800=1800 4600=4600 5300=5300

4-топ

Х-2700 = 370*10

Х-2700 = 3700

Х= 3700 + 2700

Х=6400

Т: 6400 – 2700 = 370*10

3700 = 3700

5-тапсырма.Геометриялық мазмұнды тапсырма.

Р = 5 см +5 см +х * 3



« Аэродром » әдісі арқылы сабаққа қатыспай отырған баладан сұрау.



6-тапсырма.Өз бетінше орындауға арналған тапсырма

1-топ а) 760:76:10

2-топ ә) (240+360):60

3-топ б) 18*5-96:4

4-топ в) (805+217)*(999-998)

7-тапсырма.Танымдық қабілетті дамытуға арналған тапсырма

Ш: 30м/с-10м/с=20м/с

Кері байланыс жүргізіп отыру.

Ж:лашынның жылдамдығы 20м/с

Х+10=30

Х=30-10

Х=20

20+10=30

8-тапсырма.Өз бетінше орындауға арналған тапсырма

Б.-10500

Ғ.Ә.-бестен бір бөлігі

К.Ә.-1670 кітап артық

О.-?

Ш: 10500 : 5 = 2100

2100 + 1670 = 3770

10500 – ( 2100 +3770 ) = 4630

Ж: 4630 оқулық бар.

Кері байланыс жүргізіп отыру.


Сергіту сәті

« Бірлік » әдісі арқылы сергіту жаттығуын жасату.Жұдырықты жұмып,ашу.(бір мезгілде)

Саусақты бірдей ашқанға дейін жалғасады.

Оқушылар жаттығуды орындап,сергиді

Қолдану

Ой толғаныс

Логикалық тапсырма

Кітап беттерін нөмірлеу үшін 187 цифр қажет болды. Осы кітаптың неше беті бар?

Сабақтың соңы

Шығармашылыққа тапсырма

Топтар арасындағы жарыс.

Танымдық есеп.
1-топ. Қой 15жыл өмір сүреді, ол қояннан 5жыл артық өмір сүреді. Қоян неше жыл өмір сүреді? Теңдеу құрып шығар.

Х+ 5=15
2-топ. Қой 15жыл өмір сүреді. Ал қоян одан 5жыл кем өмір сүреді. Қоян неше жыл өмір сүреді? Теңдеу құрып шығар.

15-х=5
3-топ. Белгісіз санды 7 есе арттырғанда 602 шықты. Теңдеу құрып шығар.

Х*7 = 602

4-топ.Анасы 3000 теңгені 5 баласына бөліп берді.Әрқайсысына қанша теңгеден үлестірді.Теңдеу құр, шығар.

Х*5=3000

Үй тапсырмасы

Оқулықтағы 9 -тапсырмаларды орындау

Оқушылар күнделіктеріне жазады

 Бағалау


Бағалау парақшаларын көріп,оқушыларды бағалау.

Кері байланыс:«Екі жұлдыз, бір тілек»

Бағалау парақшасын толтырады

Кері байланыс

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? ?

Бағалау – Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

  • Бақылау, тыңдау

  • Өзара бағалау

  • Өзін өзі бағалау

Бағалау критерийлері бойынша

Қолдау көрсету. Оқулықтан тыс тапсырмалар беру

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

Байланыс

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол үяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сүрақтарға жауап беріңіз


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?


Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?


Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?









Тексерілді : Нұрымбетов Б.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
911
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі