|
Математика |
21.11.2017ж |
|
Мұғалімі:Кемелова Г.С. |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Теңдеу және оны шешу тәсілдері. |
||||
|
Сілтеме |
Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор |
||||
|
Сабақтың жабдығы |
Қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер,А4 қағазы,стикерлер,топтық белгілер т.б. |
||||
|
Жалпы мақсаттар
Күтілетін нәтижесі |
Есепті теңдеу құру арқылы шығару қабілетін қалыптастыру,есептеу дағдысын жетілдіру.
Барлық оқушылар:Теңдеу шешу тәсілін меңгереді. Есепті теңдеу құру арқылы шығару қабілеті қалыптасады. Көптеген оқушылар:Теңдеу шешу –теңдеуді дұрыс сандық теңдеуге айналдыратындай белгісіз санның мәнін табу екенін ұғынады,біледі. Кейбір оқушылар: Күрделі теңдеуді шешу үшін әуелі орындауға болатын бөлігін есептеп алатынынбіледі.Тиімді тәсілмен есептеуді үйренеді.
|
||||
|
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
||||
|
Сабақтың басы Топтастыру |
Парталарда суреттер тұрады, оқушылар мұғалімнің үстелінде жатқан суреттерді таңдап, сол сурет орналасқан партаға отырады. Сөйтіп 4 топ құрамыз. Топ басшыларын анықтап,топ басшылары өздері таңдаған геометриялық фигураны,топтың атын қорғайды. |
Сол суреттерге байланысты төрт топқа бөлініп отырады |
|||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
« Көңіл-күй неге ұқсас » .Мұғалім бастайды.Көңіл-күйді теңейтін теңеу сөздер айтады.Менің көңіл –күйім жайқалған гүлдей... |
Оқушылар шеңбер бойындатұрады,әрқайсысы өз көңіл-күйлерін бірнәрсеге теңейді. Сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
|||
|
Бағалау парақшасымен таныстыру |
Әр топқа бағалау парағын таратамыз. Онда жалпы бағалау жүйесі мен ұпай көрсеткіштері көрсетілген. |
Оқушылар бағалау нұсқаларымен танысады |
|||
|
Алдыңғы білім Білу. Үй тапсырмасын пысықтау |
Әр топтың басшысы өз топтарындағы оқушылардың үй тапсырмасын орындағандықтарын тексереді. Сұрақтарға жауап беріңдер. 1)Жұмыстың жылдамдығы дегеніміз не? (өнімділік) 2) Әріппен белгіленіп,ауыспалы шамамен берілген теңдікті қалай атайды? (теңдеу) 3) Арифметикалық амал, кері көбейту қалай аталады?(бөлу) 4) Бөлу амалының нәтижесі қалай аталады? (бөлінді) -Теңдеу деген не? -Белгісіз сан немен белгіленеді? -Теңдеу шешу дегеніміз не? Ауызша тапсырма Жай теңдеу тақтаға орындаңыз. Х+160 = 350 120+х = 205 х= 350-160 х= 205-120 х= 190 х = 85 190+160 = 350 120+85 = 205 |
||||
|
Сабақтың ортасы Түсіну Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды топпен бөліп орындау. Дәптермен жұмыс. 1-тапсырма.Қайталауға арналған тапсырма а) 10*3; ә) х*3; б) 47-17 3-тапсырма 10*3=х*3 х*3=47-17 х*3=10*3 47-17=х*3 х*3=30 х*3=30 х=30:3 х=30:3 х=10 х=10 10*3=47-17 10*3=10*3 2-тапсырма.Қайталауға арналған тапсырма 10*3=47-17 47-17=10*3 « Ротация » әдісі 4-тапсырма Қайталауға арналған тапсырма 1-топ 2-топ 3-топ 4-топ А)Х+149=938 х-546=464 х*5=630 х:4=243 Х=938-149 х=464+546 х=630:5 х=243*4 Х=789 х=1010 х=126 х=972 Т:789+149=938 т:1010-546=464 т:126*5=630 т:972:4=243 938=938 464=464 630=630 243=243 Кері байланыс жүргізіп отыру. 1-топ 2-топ 3-топ Ә)х*10=1600+200 х+3600 = 46*100 х:10=3400+1900 Х*10=1800 х+3600 = 4600 х:10=5300 Х=1800:10 х=4600 -3600 х=5300*10 Х=180 х=1000 х=53000 Т:180*10=1600+200 т:1000+3600=46*100 т:53000:10=3400+1900 1800=1800 4600=4600 5300=5300 4-топ Х-2700 = 370*10 Х-2700 = 3700 Х= 3700 + 2700 Х=6400 Т: 6400 – 2700 = 370*10 3700 = 3700 5-тапсырма.Геометриялық мазмұнды тапсырма. Р = 5 см +5 см +х * 3
« Аэродром » әдісі арқылы сабаққа қатыспай отырған баладан сұрау.
6-тапсырма.Өз бетінше орындауға арналған тапсырма 1-топ а) 760:76:10 2-топ ә) (240+360):60 3-топ б) 18*5-96:4 4-топ в) (805+217)*(999-998) 7-тапсырма.Танымдық қабілетті дамытуға арналған тапсырма Ш: 30м/с-10м/с=20м/с Кері байланыс жүргізіп отыру. Ж:лашынның жылдамдығы 20м/с Х+10=30 Х=30-10 Х=20 20+10=30 8-тапсырма.Өз бетінше орындауға арналған тапсырма Б.-10500 Ғ.Ә.-бестен бір бөлігі К.Ә.-1670 кітап артық О.-? Ш: 10500 : 5 = 2100 2100 + 1670 = 3770 10500 – ( 2100 +3770 ) = 4630 Ж: 4630 оқулық бар. Кері байланыс жүргізіп отыру. |
||||
|
Сергіту сәті |
« Бірлік » әдісі арқылы сергіту жаттығуын жасату.Жұдырықты жұмып,ашу.(бір мезгілде) Саусақты бірдей ашқанға дейін жалғасады. |
Оқушылар жаттығуды орындап,сергиді |
|||
|
Қолдану Ой толғаныс |
Логикалық тапсырма Кітап беттерін нөмірлеу үшін 187 цифр қажет болды. Осы кітаптың неше беті бар? |
||||
|
Сабақтың соңы Шығармашылыққа тапсырма |
Топтар арасындағы жарыс.
Танымдық
есеп.
Х+
5=15
15-х=5 Х*7 = 602 4-топ.Анасы 3000 теңгені 5 баласына бөліп берді.Әрқайсысына қанша теңгеден үлестірді.Теңдеу құр, шығар. Х*5=3000 |
||||
|
Үй тапсырмасы |
Оқулықтағы 9 -тапсырмаларды орындау |
Оқушылар күнделіктеріне жазады |
|||
|
Бағалау |
Бағалау парақшаларын көріп,оқушыларды бағалау. Кері байланыс:«Екі жұлдыз, бір тілек» |
Бағалау парақшасын толтырады |
|||
|
Кері байланыс |
|||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? ? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау критерийлері бойынша Қолдау көрсету. Оқулықтан тыс тапсырмалар беру |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы Байланыс |
|||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол үяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сүрақтарға жауап беріңіз |
|
|
|
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|
|
Тексерілді : Нұрымбетов Б.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Теңдеу және оны шешу тәсілдері.
Теңдеу және оны шешу тәсілдері.
|
Математика |
21.11.2017ж |
|
Мұғалімі:Кемелова Г.С. |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Теңдеу және оны шешу тәсілдері. |
||||
|
Сілтеме |
Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор |
||||
|
Сабақтың жабдығы |
Қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер,А4 қағазы,стикерлер,топтық белгілер т.б. |
||||
|
Жалпы мақсаттар
Күтілетін нәтижесі |
Есепті теңдеу құру арқылы шығару қабілетін қалыптастыру,есептеу дағдысын жетілдіру.
Барлық оқушылар:Теңдеу шешу тәсілін меңгереді. Есепті теңдеу құру арқылы шығару қабілеті қалыптасады. Көптеген оқушылар:Теңдеу шешу –теңдеуді дұрыс сандық теңдеуге айналдыратындай белгісіз санның мәнін табу екенін ұғынады,біледі. Кейбір оқушылар: Күрделі теңдеуді шешу үшін әуелі орындауға болатын бөлігін есептеп алатынынбіледі.Тиімді тәсілмен есептеуді үйренеді.
|
||||
|
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
||||
|
Сабақтың басы Топтастыру |
Парталарда суреттер тұрады, оқушылар мұғалімнің үстелінде жатқан суреттерді таңдап, сол сурет орналасқан партаға отырады. Сөйтіп 4 топ құрамыз. Топ басшыларын анықтап,топ басшылары өздері таңдаған геометриялық фигураны,топтың атын қорғайды. |
Сол суреттерге байланысты төрт топқа бөлініп отырады |
|||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
« Көңіл-күй неге ұқсас » .Мұғалім бастайды.Көңіл-күйді теңейтін теңеу сөздер айтады.Менің көңіл –күйім жайқалған гүлдей... |
Оқушылар шеңбер бойындатұрады,әрқайсысы өз көңіл-күйлерін бірнәрсеге теңейді. Сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
|||
|
Бағалау парақшасымен таныстыру |
Әр топқа бағалау парағын таратамыз. Онда жалпы бағалау жүйесі мен ұпай көрсеткіштері көрсетілген. |
Оқушылар бағалау нұсқаларымен танысады |
|||
|
Алдыңғы білім Білу. Үй тапсырмасын пысықтау |
Әр топтың басшысы өз топтарындағы оқушылардың үй тапсырмасын орындағандықтарын тексереді. Сұрақтарға жауап беріңдер. 1)Жұмыстың жылдамдығы дегеніміз не? (өнімділік) 2) Әріппен белгіленіп,ауыспалы шамамен берілген теңдікті қалай атайды? (теңдеу) 3) Арифметикалық амал, кері көбейту қалай аталады?(бөлу) 4) Бөлу амалының нәтижесі қалай аталады? (бөлінді) -Теңдеу деген не? -Белгісіз сан немен белгіленеді? -Теңдеу шешу дегеніміз не? Ауызша тапсырма Жай теңдеу тақтаға орындаңыз. Х+160 = 350 120+х = 205 х= 350-160 х= 205-120 х= 190 х = 85 190+160 = 350 120+85 = 205 |
||||
|
Сабақтың ортасы Түсіну Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды топпен бөліп орындау. Дәптермен жұмыс. 1-тапсырма.Қайталауға арналған тапсырма а) 10*3; ә) х*3; б) 47-17 3-тапсырма 10*3=х*3 х*3=47-17 х*3=10*3 47-17=х*3 х*3=30 х*3=30 х=30:3 х=30:3 х=10 х=10 10*3=47-17 10*3=10*3 2-тапсырма.Қайталауға арналған тапсырма 10*3=47-17 47-17=10*3 « Ротация » әдісі 4-тапсырма Қайталауға арналған тапсырма 1-топ 2-топ 3-топ 4-топ А)Х+149=938 х-546=464 х*5=630 х:4=243 Х=938-149 х=464+546 х=630:5 х=243*4 Х=789 х=1010 х=126 х=972 Т:789+149=938 т:1010-546=464 т:126*5=630 т:972:4=243 938=938 464=464 630=630 243=243 Кері байланыс жүргізіп отыру. 1-топ 2-топ 3-топ Ә)х*10=1600+200 х+3600 = 46*100 х:10=3400+1900 Х*10=1800 х+3600 = 4600 х:10=5300 Х=1800:10 х=4600 -3600 х=5300*10 Х=180 х=1000 х=53000 Т:180*10=1600+200 т:1000+3600=46*100 т:53000:10=3400+1900 1800=1800 4600=4600 5300=5300 4-топ Х-2700 = 370*10 Х-2700 = 3700 Х= 3700 + 2700 Х=6400 Т: 6400 – 2700 = 370*10 3700 = 3700 5-тапсырма.Геометриялық мазмұнды тапсырма. Р = 5 см +5 см +х * 3
« Аэродром » әдісі арқылы сабаққа қатыспай отырған баладан сұрау.
6-тапсырма.Өз бетінше орындауға арналған тапсырма 1-топ а) 760:76:10 2-топ ә) (240+360):60 3-топ б) 18*5-96:4 4-топ в) (805+217)*(999-998) 7-тапсырма.Танымдық қабілетті дамытуға арналған тапсырма Ш: 30м/с-10м/с=20м/с Кері байланыс жүргізіп отыру. Ж:лашынның жылдамдығы 20м/с Х+10=30 Х=30-10 Х=20 20+10=30 8-тапсырма.Өз бетінше орындауға арналған тапсырма Б.-10500 Ғ.Ә.-бестен бір бөлігі К.Ә.-1670 кітап артық О.-? Ш: 10500 : 5 = 2100 2100 + 1670 = 3770 10500 – ( 2100 +3770 ) = 4630 Ж: 4630 оқулық бар. Кері байланыс жүргізіп отыру. |
||||
|
Сергіту сәті |
« Бірлік » әдісі арқылы сергіту жаттығуын жасату.Жұдырықты жұмып,ашу.(бір мезгілде) Саусақты бірдей ашқанға дейін жалғасады. |
Оқушылар жаттығуды орындап,сергиді |
|||
|
Қолдану Ой толғаныс |
Логикалық тапсырма Кітап беттерін нөмірлеу үшін 187 цифр қажет болды. Осы кітаптың неше беті бар? |
||||
|
Сабақтың соңы Шығармашылыққа тапсырма |
Топтар арасындағы жарыс.
Танымдық
есеп.
Х+
5=15
15-х=5 Х*7 = 602 4-топ.Анасы 3000 теңгені 5 баласына бөліп берді.Әрқайсысына қанша теңгеден үлестірді.Теңдеу құр, шығар. Х*5=3000 |
||||
|
Үй тапсырмасы |
Оқулықтағы 9 -тапсырмаларды орындау |
Оқушылар күнделіктеріне жазады |
|||
|
Бағалау |
Бағалау парақшаларын көріп,оқушыларды бағалау. Кері байланыс:«Екі жұлдыз, бір тілек» |
Бағалау парақшасын толтырады |
|||
|
Кері байланыс |
|||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? ? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау критерийлері бойынша Қолдау көрсету. Оқулықтан тыс тапсырмалар беру |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы Байланыс |
|||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол үяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сүрақтарға жауап беріңіз |
|
|
|
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|
|
Тексерілді : Нұрымбетов Б.
шағым қалдыра аласыз













