Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Теңдеуді шешу. 6 сынып.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сынып: 6Ә Пән: Математика
Сабақтың тақырыбы: Теңдеуді шешу (есеп шығару).
Мақсаты:
Мұғалім:
-
Сыныпта жағымды психологиялық ахуал орнатады
-
Әр оқушының тапсырмаларды біртіндеп орындауына жағдай жасау арқылы оның қабілетіне сәйкес жеке құзыреттілігін дамытады
-
Оқушыны өздігінен ізденуге бағыттайды
Оқушы:
-
Теңдеуді шешудің алгоритмін, шығару жолдарын біледі, есептер шығаруда қолданады;
-
Жеке, топпен жұмыс жасауға дағдыланады, жауапкершілікті сезіне біледі, нәтижеге жетуге ұмтылады, өз бетінше ізденеді, шығармашылығы дамиды;
-
Өзін өзі, бірін бірі бағалайды
Сабақтың типі: Білімін жүйелеу сабағы
Сабақ түрі: Білімді бекіту
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Диалог, танымдылық( оқулықпен жұмыс), ынталандыру және себептiк әдiсi (танымдық ойындар), топпен жұмыс, жеке жұмыс, өзін-өзі бағалау
Көрнекілік, құрал – жабдықтар:
Оқулық, интербелсенді тақта, тапсырмалар жазылған түрлі-түсті слайдтар, плакаттар, маркер, стикер, бағалау парағы.
Оқулық: «Математика 6», Авторлары: А.Е.Әбілқасымова, Т.П.Кучер, З.Ә.Жұмағұлова. Баспасы: Алматы «Мектеп» 2011
|
Мақсаты |
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Педагог іс әрекеті |
Оқушының іс әрекеті |
Тапсырмалар жүйесі |
Қолданылған модуль |
Бағалау |
Күтілетін нәтиже |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.Ұйымдастыру. . |
Сыныпта жағымды психологиялық ахуал орнату; Оқушыларды сабаққа дайындау. |
3мин |
І. 1. «Жүректен жүрекке» жылы лебіз білдіру. |
1.Орындарынан тұрып, бір-біріне сәттілік тілейді. |
Бағалау парағы
Бағалау парағы ______ топ
|
ЖЕСОжО АКТ |
формативті |
Сыныпта жағымды атмосфера орнату, топпен жұмыс жасауға дағдыландыру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Білу |
Тақырыпты дұрыс және жете түсiнгендiктерін анықтау. Қателерін жою.
Оқушылардың танымдық әрекеттерін ұйымдастырып, мақсатқа бағыттау |
7 мин |
ІІ. Теориялық материалды еске түсіруді ұйымдастырады, оқушыға ой салады. үй жұмысын тексертеді
|
Үй тапсырмасын оқу арқылы тексереді, қатесін тақтадағы дұрыс жауаппен салыстырады Өткен сабақтың теориясын қайталайды.
Оқушылар сабақтың мақсатын айтады |
Теориялық материалды қайталау. а) «Ретін тап»
|
АКТ, СТО |
Бір-бірін бағалау
|
Оқушылар пайдаланылған түсініктерді ( теңдеуді шешудің алгоритмін, т.с.с.) біледі, есте сақтай алады. Сын тұрғысынан ойланады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Түсіну |
Өтілген тақырып бойынша негізгі ұғымдар, қасиеттер, формулаларды еске түсіру |
Диалог, топпен жұмыс 6мин |
Әр тақырыптың мазмұнын ашу үшін топтарға сәйкестендіру тестін ұйымдастырады |
Әр топ мүшелері орындайды, жауаптарын сыныпқа хабарлайды. Қалған топ жауаптың дұрыстығын өздерінікімен салыстыра отырып, тексереді. |
|
СТО, ОБжК |
Өтілген тақырып бойынша негізгі ұғымдарды, қасиеттерді, формулаларды біледі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қолдану |
Алған білімдерін қолдана білу.
Мазмұнның меңгеруiнiң жете түсiнгендiгiн анықтау
|
12мин |
Алған білімдерін практикада пайдалануды ұйымдастырады. |
Оқушылар қара жәшік ішіндегі затты табады. Сыни тұрғыдан ойланады. Оқулықтағы тапсырманы орындайды |
1. Қара жәшік Мына жәшіктің ішінде не жатқанын табу керек. Бұл затқа үш анықтама беремін. - сөздің өзгермейтін бөлігі; - теңдеудегі орнына қойғанда оны тура теңдікке айналдыратын сан; - өсімдіктің негізгі органдарының бірі? (түбір) Сендер қандай өсімдіктің түбірі екенін анықтау үшін мына теңдеулерді шешулерің керек: оқулықтан №814 (т), 819 (т) 2. Логикалық есептер шығару (Дарынды оқушылар). |
СТО, ОЖЕСОжО, ТжДБО |
Формативті бағалау |
Теориялық материалды есеп шығару үшін қолдана алады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
СЕРГІТУ СӘТІ (2 мин) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Талдау |
Алған білімдерін қолдана білу.
Мазмұнның меңгеруiнiң жете түсiнгендiгiн анықтау
|
Топпен жұмыс 5мин |
Алған білімдерін практикада пайдалануды ұйымдастырады. |
Берілген мәтінді есептен теңдеу құрастырады, оны шешеді. |
1. «Зерде» ойыны. Теңдеу құрастыру,оны шешу 1. Бірінші сан екінші саннан 23-ке артық. Егер осы сандардың қосындысының мәні 81-ге тең болса, онда берілген сандарды табыңдар. 2. Егер бірінші сан екінші саннан 4 есе артық, ал олардың қосындысының мәні 95-ке тең болса, онда берілген сандарды табыңдар. 3. Бірінші сөреде екінші сөреге қарағанда 2 есе кем кітап бар. Егер екінші сөреден біріншісіне 7 кітапты ауыстырса, онда сөредегі кітаптар саны бірдей болады.Әр сөреде қанша кітаптан бар? 4. Көшенің оң жағында сол жағындағы үйлерге қарағанда 17 үй кем. Көшеде барлығы 139 үй бар . Көшенің сол жағында неше үй бар? |
СТО |
|
Мәтіннен теңдеу құрастыра алады (математикалық тілге ауыстыра алады) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жинақтау, қорыту
|
Алған білімді қысқаша қорытындылау; сөйлеу қабілеттерін дамыту. |
Диалог, 5мин |
Сұрақ-жауап арқылы оқушының ойын жинақтайды |
Өз жауаптарының жоспар тезисін жасай отырып, өз ойын мәнді жеткізуге тырысады. |
«Ыстық орындық». |
СТО, ОмОЖТ |
Өзін-өзі бағалау |
Сыни тұрғыдан ойлайды. Шығармашылығы дамиды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау |
ББД тексеру; кемшіліктерді анықтау және себептерін табу |
5мин |
Сабақтың қорытындысын жасауды және сабақты бағалауды ұйымдастырады. Оқыған материалдың құндылығын бағалауды ұйымдастырады. |
Ұпайларын санайды; өзін-өзі бағалайды; бүгінгі сабақтан алған әсерін бағалайды. |
Кері байланыс.
|
ОмОЖТ, ОҮБжОБ, СТО |
|
Өзін өзі, бірін бірі әділ бағалауға дағдыланады. |
Үйге тапсырма: №814 (ж), 819 (ж)