|
Мақсаты
|
Қолданылатын
әдіс-тәсілдер
|
Педагог іс әрекеті
|
Оқушының іс
әрекеті
|
Тапсырмалар
жүйесі
|
Қолданылған
модуль
|
Бағалау
|
Күтілетін
нәтиже
|
1.Ұйымдастыру.
.
|
Сыныпта жағымды психологиялық ахуал орнату; Оқушыларды
сабаққа дайындау.
|
3мин
|
І. 1. «Жүректен жүрекке» жылы
лебіз білдіру.
|
1.Орындарынан тұрып,
бір-біріне сәттілік тілейді.
|
Бағалау
парағы
Бағалау
парағы ______ топ
№
|
Оқушының аты-жөні
|
Тапсырмалар
|
Өзін-өзі бағалау
|
Топ басшысының бағасы
|
Мұғалімнің бағалауы
|
Қорытынды баға
|
1
|
|
Ретін тап
|
|
|
|
|
Қайталау – білім анасы
|
|
|
|
|
Оқулықпен жұмыс
|
|
|
|
|
«Зерде»ойыны
|
|
|
|
|
Жалпы ұпай
|
|
|
|
|
|
ЖЕСОжО
АКТ
|
формативті
|
Сыныпта жағымды
атмосфера орнату, топпен жұмыс жасауға
дағдыландыру
|
Білу
|
Тақырыпты
дұрыс және жете түсiнгендiктерін анықтау. Қателерін
жою.
Оқушылардың танымдық
әрекеттерін ұйымдастырып, мақсатқа бағыттау
|
Жұппен
жұмыс
7 мин
|
ІІ. Теориялық материалды
еске түсіруді ұйымдастырады, оқушыға ой салады.
үй
жұмысын тексертеді
|
Үй тапсырмасын оқу
арқылы тексереді, қатесін тақтадағы дұрыс жауаппен
салыстырады
Өткен сабақтың теориясын
қайталайды.
Оқушылар сабақтың
мақсатын айтады
|
Теориялық
материалды
қайталау.
а) «Ретін
тап»
|
АКТ,
СТО
|
Бір-бірін
бағалау
|
Оқушылар пайдаланылған
түсініктерді ( теңдеуді шешудің алгоритмін, т.с.с.) біледі, есте
сақтай алады.
Сын тұрғысынан
ойланады
|
Түсіну
|
Өтілген тақырып бойынша
негізгі ұғымдар, қасиеттер, формулаларды еске
түсіру
|
Диалог,
топпен
жұмыс
6мин
|
Әр тақырыптың мазмұнын
ашу үшін топтарға сәйкестендіру тестін
ұйымдастырады
|
Әр топ мүшелері
орындайды, жауаптарын сыныпқа хабарлайды. Қалған топ жауаптың
дұрыстығын өздерінікімен салыстыра отырып,
тексереді.
|
-
Сәйкестендіру тесті «Қайталау
– білім анасы»
|
СТО,
ОБжК
|
Топ
басшысының бағалауы
|
Өтілген тақырып бойынша
негізгі ұғымдарды, қасиеттерді, формулаларды
біледі
|
Қолдану
|
Алған
білімдерін қолдана білу.
Мазмұнның
меңгеруiнiң жете түсiнгендiгiн анықтау
|
Оқулықпен
жұмыс
12мин
|
Алған білімдерін
практикада пайдалануды ұйымдастырады.
|
Оқушылар қара жәшік
ішіндегі затты табады. Сыни тұрғыдан ойланады. Оқулықтағы
тапсырманы орындайды
|
1. Қара жәшік
Мына жәшіктің ішінде не
жатқанын табу керек. Бұл затқа үш анықтама
беремін.
- сөздің өзгермейтін
бөлігі;
- теңдеудегі орнына
қойғанда оны тура теңдікке айналдыратын сан;
- өсімдіктің негізгі
органдарының бірі? (түбір)
Сендер қандай өсімдіктің
түбірі екенін анықтау үшін мына теңдеулерді шешулерің керек:
оқулықтан №814 (т), 819 (т)
2. Логикалық есептер шығару (Дарынды оқушылар).
|
СТО,
ОЖЕСОжО, ТжДБО
|
Формативті
бағалау
|
Теориялық материалды
есеп шығару үшін қолдана алады
|
СЕРГІТУ СӘТІ (2 мин)
|
Талдау
|
Алған
білімдерін қолдана білу.
Мазмұнның
меңгеруiнiң жете түсiнгендiгiн анықтау
|
Топпен жұмыс
5мин
|
Алған білімдерін
практикада пайдалануды ұйымдастырады.
|
Берілген мәтінді есептен
теңдеу құрастырады, оны шешеді.
|
1. «Зерде» ойыны.
Теңдеу құрастыру,оны шешу
1. Бірінші сан екінші саннан 23-ке артық. Егер осы
сандардың қосындысының мәні 81-ге тең болса, онда берілген сандарды
табыңдар.
2. Егер бірінші сан екінші саннан 4 есе артық, ал олардың
қосындысының мәні 95-ке тең болса, онда берілген сандарды
табыңдар.
3. Бірінші сөреде екінші сөреге қарағанда 2 есе кем кітап
бар. Егер екінші сөреден біріншісіне 7 кітапты ауыстырса, онда
сөредегі кітаптар саны бірдей болады.Әр сөреде қанша кітаптан
бар?
4. Көшенің оң жағында сол жағындағы үйлерге қарағанда 17 үй
кем. Көшеде барлығы 139 үй бар . Көшенің сол жағында неше үй
бар?
|
СТО
|
|
Мәтіннен теңдеу
құрастыра алады (математикалық тілге ауыстыра
алады)
|
Жинақтау, қорыту
|
Алған білімді қысқаша
қорытындылау; сөйлеу қабілеттерін дамыту.
|
Диалог,
5мин
|
Сұрақ-жауап арқылы
оқушының ойын жинақтайды
|
Өз жауаптарының жоспар
тезисін жасай отырып, өз ойын мәнді жеткізуге
тырысады.
|
«Ыстық орындық».
|
СТО,
ОмОЖТ
|
Өзін-өзі
бағалау
|
Сыни тұрғыдан ойлайды.
Шығармашылығы дамиды
|
Бағалау
|
ББД тексеру;
кемшіліктерді анықтау және себептерін табу
|
5мин
|
Сабақтың қорытындысын
жасауды және сабақты бағалауды ұйымдастырады. Оқыған материалдың
құндылығын бағалауды ұйымдастырады.
|
Ұпайларын санайды;
өзін-өзі бағалайды; бүгінгі
сабақтан
алған әсерін бағалайды.
|
Кері
байланыс.
|
ОмОЖТ, ОҮБжОБ,
СТО
|
Суммативті баға
|
Өзін өзі, бірін бірі
әділ бағалауға дағдыланады.
|