Материалдар / Теңдеуді шешу. 6 сынып.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Теңдеуді шешу. 6 сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
Теңдеуді шешу. 6 сынып.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
2503
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сынып: 6Ә Пән: Математика

Сабақтың тақырыбы: Теңдеуді шешу (есеп шығару).

Мақсаты:

Мұғалім:

  1. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал орнатады

  2. Әр оқушының тапсырмаларды біртіндеп орындауына жағдай жасау арқылы оның қабілетіне сәйкес жеке құзыреттілігін дамытады

  3. Оқушыны өздігінен ізденуге бағыттайды

Оқушы:

  • Теңдеуді шешудің алгоритмін, шығару жолдарын біледі, есептер шығаруда қолданады;

  • Жеке, топпен жұмыс жасауға дағдыланады, жауапкершілікті сезіне біледі, нәтижеге жетуге ұмтылады, өз бетінше ізденеді, шығармашылығы дамиды;

  • Өзін өзі, бірін бірі бағалайды

Сабақтың типі: Білімін жүйелеу сабағы

Сабақ түрі: Білімді бекіту

Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Диалог, танымдылық( оқулықпен жұмыс), ынталандыру және себептiк әдiсi (танымдық ойындар), топпен жұмыс, жеке жұмыс, өзін-өзі бағалау

Көрнекілік, құрал – жабдықтар:

Оқулық, интербелсенді тақта, тапсырмалар жазылған түрлі-түсті слайдтар, плакаттар, маркер, стикер, бағалау парағы.

Оқулық: «Математика 6», Авторлары: А.Е.Әбілқасымова, Т.П.Кучер, З.Ә.Жұмағұлова. Баспасы: Алматы «Мектеп» 2011




Мақсаты

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Педагог іс әрекеті

Оқушының іс әрекеті

Тапсырмалар жүйесі

Қолданылған модуль


Бағалау


Күтілетін нәтиже

1.Ұйымдастыру.

.

Сыныпта жағымды психологиялық ахуал орнату; Оқушыларды сабаққа дайындау.

3мин

І. 1. «Жүректен жүрекке» жылы лебіз білдіру.


1.Орындарынан тұрып, бір-біріне сәттілік тілейді.


Бағалау парағы


Бағалау парағы ______ топ


Оқушының аты-жөні

Тапсырмалар

Өзін-өзі бағалау

Топ басшысының бағасы

Мұғалімнің бағалауы

Қорытынды баға

1


Ретін тап





Қайталау – білім анасы





Оқулықпен жұмыс





«Зерде»ойыны





Жалпы ұпай







ЖЕСОжО

АКТ






формативті

Сыныпта жағымды атмосфера орнату, топпен жұмыс жасауға дағдыландыру

Білу

Тақырыпты дұрыс және жете түсiнгендiктерін анықтау. Қателерін жою.


Оқушылардың танымдық әрекеттерін ұйымдастырып, мақсатқа бағыттау

Жұппен жұмыс

7 мин

ІІ. Теориялық материалды еске түсіруді ұйымдастырады, оқушыға ой салады. үй жұмысын тексертеді


Үй тапсырмасын оқу арқылы тексереді, қатесін тақтадағы дұрыс жауаппен салыстырады

Өткен сабақтың теориясын қайталайды.


Оқушылар сабақтың мақсатын айтады

Теориялық материалды қайталау.

а) «Ретін тап»



АКТ, СТО

Бір-бірін бағалау



Оқушылар пайдаланылған түсініктерді ( теңдеуді шешудің алгоритмін, т.с.с.) біледі, есте сақтай алады.

Сын тұрғысынан ойланады

Түсіну

Өтілген тақырып бойынша негізгі ұғымдар, қасиеттер, формулаларды еске түсіру

Диалог, топпен жұмыс

6мин

Әр тақырыптың мазмұнын ашу үшін топтарға сәйкестендіру тестін ұйымдастырады

Әр топ мүшелері орындайды, жауаптарын сыныпқа хабарлайды. Қалған топ жауаптың дұрыстығын өздерінікімен салыстыра отырып, тексереді.

  1. Сәйкестендіру тесті «Қайталау – білім анасы»

СТО, ОБжК

Топ басшысының бағалауы

Өтілген тақырып бойынша негізгі ұғымдарды, қасиеттерді, формулаларды біледі

Қолдану

Алған білімдерін қолдана білу.


Мазмұнның меңгеруiнiң жете түсiнгендiгiн анықтау


Оқулықпен жұмыс

12мин

Алған білімдерін практикада пайдалануды ұйымдастырады.

Оқушылар қара жәшік ішіндегі затты табады. Сыни тұрғыдан ойланады. Оқулықтағы тапсырманы орындайды

1. Қара жәшік

Мына жәшіктің ішінде не жатқанын табу керек. Бұл затқа үш анықтама беремін.

- сөздің өзгермейтін бөлігі;

- теңдеудегі орнына қойғанда оны тура теңдікке айналдыратын сан;

- өсімдіктің негізгі органдарының бірі? (түбір)

Сендер қандай өсімдіктің түбірі екенін анықтау үшін мына теңдеулерді шешулерің керек: оқулықтан №814 (т), 819 (т)

2. Логикалық есептер шығару (Дарынды оқушылар).

СТО, ОЖЕСОжО, ТжДБО

Формативті бағалау

Теориялық материалды есеп шығару үшін қолдана алады

СЕРГІТУ СӘТІ (2 мин)

Талдау

Алған білімдерін қолдана білу.


Мазмұнның меңгеруiнiң жете түсiнгендiгiн анықтау


Топпен жұмыс

5мин

Алған білімдерін практикада пайдалануды ұйымдастырады.

Берілген мәтінді есептен теңдеу құрастырады, оны шешеді.

1. «Зерде» ойыны.

Теңдеу құрастыру,оны шешу

1. Бірінші сан екінші саннан 23-ке артық. Егер осы сандардың қосындысының мәні 81-ге тең болса, онда берілген сандарды табыңдар.

2. Егер бірінші сан екінші саннан 4 есе артық, ал олардың қосындысының мәні 95-ке тең болса, онда берілген сандарды табыңдар.

3. Бірінші сөреде екінші сөреге қарағанда 2 есе кем кітап бар. Егер екінші сөреден біріншісіне 7 кітапты ауыстырса, онда сөредегі кітаптар саны бірдей болады.Әр сөреде қанша кітаптан бар?

4. Көшенің оң жағында сол жағындағы үйлерге қарағанда 17 үй кем. Көшеде барлығы 139 үй бар . Көшенің сол жағында неше үй бар?

СТО


Мәтіннен теңдеу құрастыра алады (математикалық тілге ауыстыра алады)

Жинақтау, қорыту


Алған білімді қысқаша қорытындылау; сөйлеу қабілеттерін дамыту.

Диалог,

5мин

Сұрақ-жауап арқылы оқушының ойын жинақтайды

Өз жауаптарының жоспар тезисін жасай отырып, өз ойын мәнді жеткізуге тырысады.

«Ыстық орындық».

СТО, ОмОЖТ

Өзін-өзі бағалау

Сыни тұрғыдан ойлайды. Шығармашылығы дамиды

Бағалау

ББД тексеру; кемшіліктерді анықтау және себептерін табу

5мин

Сабақтың қорытындысын жасауды және сабақты бағалауды ұйымдастырады. Оқыған материалдың құндылығын бағалауды ұйымдастырады.

Ұпайларын санайды; өзін-өзі бағалайды; бүгінгі сабақтан алған әсерін бағалайды.

Кері байланыс.



ОмОЖТ, ОҮБжОБ, СТО

Суммативті баға





Өзін өзі, бірін бірі әділ бағалауға дағдыланады.


Үйге тапсырма: №814 (ж), 819 (ж)

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!