0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Математика пәнінен қысқа мерзімді жоспар.
Тексерілді: Директордың оқу ісі бойынша орынбасары:
| Пәні: математика, 6 «Г» сыныбы. Күні 25.01.2019 ж. | |||
| Тақырыбы: | Теңдеудің көмегімен мәтінді есептерді шығару | ||
| Мақсаты | 1.Білімділік: Теңдеудің көмегімен мәтінді есептерді шығару жолдарын үйрету2.Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру.3.Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, дәлдікке үйрету. | ||
| Күтілетін нәтиже | Теңдеудің көмегімен мәтінді есептерді шығара алады | ||
| Ресурстар | Үлестірме қағаздар, стикерлер, маркерлер. | ||
| Қолданылатын әдіс-тәсілдер | «Ыстық» орындық, «Кім жылдам?» | ||
| Ұйымдастыру кезеңі: | Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал орнату үшін, оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілейді. | ||
| Сабақта орындалатын іс-әрекеттер | |||
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||
| І.Қызығушылықты ояту. 14 минут | |||
| Түрлі-түсті қағаздар арқылы топқа бөлінеді.Үй тапсырмасы тексеріледі. | 1) Сәлемдеседі, сабақты бастар алдында шеңберлене тұрып бір – бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді2) Қағаздардың түріне қарай 4 топқа бөлінеді3) Екі топ тақтадағы сұрақтарға жауап береді | ||
| ІІ. Мағынаны тану. 23 минут | |||
| Оқушылардың өздігінен білім алуына бағыт беру:ах=в түріндегі теңдеу (мұндағы х айнымалы, а және в –қандай да бір сандар) бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу деп аталады.Бір айнымалы бар сызықтық теңдеуді шешу үшін :-теңдеудің анықталу аймағы өзгермейтіндей етіп, оның бір жақ бөлігін немесе екі жақ бөлігін де теңбе –тең түрлендіріп ықшамдау керек;-айнымалысы бар мүшелерді теңдеудің сол жағына, бос мүшелерді теңдеудің оң жағына жинақтау керек;-теңдеудегі ұқсас мүшелерді біріктіріп, теңдеуді ах=в түріне келтіру керек; -теңдеудің екі бөлігін де айнымалының коэффициентіне бөліп, теңдеудің х= | Топтарға бөлінген есептерді шығарады. | ||
| ІІІ: Ой толғаныс. 5 минут | |||
| Теңдеудің көмегімен мәтінді есептерді шығарудың тиімді жолдарын таңдайды.№812Жолаушылар елді мекеннен стансыға келіп, пойызға үлгеррулері керек еді. Егер автобус 60км/сағ жылдамдықпен жүрсе,жолаушылар лойыздың жүру уақытынан 20 минут ерте келеді. Ал егер автобус 50км/сағ жылдамдықпен жүрсе, пойыздың жүру уақытынан 12мин кеш келеді. Елді мкеен стансыдан неше километр қашықтықта?60(t-20)=50(t+12)60t-1200=50t+60010t=1800T=180MIN=3caF S=vt=60(3-1/3)=160KM № 813Теруші шығарманы үш күн терді. Ол бірінші күні шығарманың 40%-ін, ал екінші күні 21 бетін терді. Үшінші күні 25%-і қалды. Шығармада неше бет болған?0.4X+0.25X+21=X0.65X+21=X0.35X=21X=21/0.35X=60 №814Катер А пунктінен В пунктіне ағысқа қарсы жүзіп, 1сағат48 минутта барды. Катер қайтарда ағыспен жүзгендіктен, одан 18 минут кем уақытта В пунктәнен А пунктіне келді. Ағыс жылдамдығы 2,4 км/сағ. Катердің меншікті жылдамдығын тап.X-2.4 1.5 =X+2.4 1.8 1.5(X+2.4)=1.8(X-2.4)1.5X+3.6=1.8X-4.321.5X-1.8X=4.32-3.6-0.3X=-7.96X=26.4 | Мәтінді есептерге теңдеу құрады және шығарады. | ||
| Үйге тапсырма: 1 минут | №815 | ||
| Бағалау: 2 минут | Әр оқушы тапсырмаларды жеке және топпен орындайды және орындаған деңгейіне сәйкес бағаланады. | 1) Топ басшылары топ мүшелеріне қойылған бағаларына түсіндірме беріп шығады2) Сабақтың өтілуіне байланысты өз пікірлерін білдіреді | |
| Рефлексия | Нені білемін? | Нені білдім? | Нені білгім келеді? |
Тексерілді: Директордың оқу ісі бойынша орынбасары:
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Халметова Бейсенкул АйтжановнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Теңдеудің көмегімен мәтінді есептерді шығару
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Теңдеудің көмегімен мәтінді есептерді шығару
Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы
Математика пәнінен қысқа мерзімді жоспар.
Тексерілді: Директордың оқу ісі бойынша орынбасары:
| Пәні: математика, 6 «Г» сыныбы. Күні 25.01.2019 ж. | |||
| Тақырыбы: | Теңдеудің көмегімен мәтінді есептерді шығару | ||
| Мақсаты | 1.Білімділік: Теңдеудің көмегімен мәтінді есептерді шығару жолдарын үйрету2.Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру.3.Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, дәлдікке үйрету. | ||
| Күтілетін нәтиже | Теңдеудің көмегімен мәтінді есептерді шығара алады | ||
| Ресурстар | Үлестірме қағаздар, стикерлер, маркерлер. | ||
| Қолданылатын әдіс-тәсілдер | «Ыстық» орындық, «Кім жылдам?» | ||
| Ұйымдастыру кезеңі: | Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал орнату үшін, оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілейді. | ||
| Сабақта орындалатын іс-әрекеттер | |||
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||
| І.Қызығушылықты ояту. 14 минут | |||
| Түрлі-түсті қағаздар арқылы топқа бөлінеді.Үй тапсырмасы тексеріледі. | 1) Сәлемдеседі, сабақты бастар алдында шеңберлене тұрып бір – бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді2) Қағаздардың түріне қарай 4 топқа бөлінеді3) Екі топ тақтадағы сұрақтарға жауап береді | ||
| ІІ. Мағынаны тану. 23 минут | |||
| Оқушылардың өздігінен білім алуына бағыт беру:ах=в түріндегі теңдеу (мұндағы х айнымалы, а және в –қандай да бір сандар) бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу деп аталады.Бір айнымалы бар сызықтық теңдеуді шешу үшін :-теңдеудің анықталу аймағы өзгермейтіндей етіп, оның бір жақ бөлігін немесе екі жақ бөлігін де теңбе –тең түрлендіріп ықшамдау керек;-айнымалысы бар мүшелерді теңдеудің сол жағына, бос мүшелерді теңдеудің оң жағына жинақтау керек;-теңдеудегі ұқсас мүшелерді біріктіріп, теңдеуді ах=в түріне келтіру керек; -теңдеудің екі бөлігін де айнымалының коэффициентіне бөліп, теңдеудің х= | Топтарға бөлінген есептерді шығарады. | ||
| ІІІ: Ой толғаныс. 5 минут | |||
| Теңдеудің көмегімен мәтінді есептерді шығарудың тиімді жолдарын таңдайды.№812Жолаушылар елді мекеннен стансыға келіп, пойызға үлгеррулері керек еді. Егер автобус 60км/сағ жылдамдықпен жүрсе,жолаушылар лойыздың жүру уақытынан 20 минут ерте келеді. Ал егер автобус 50км/сағ жылдамдықпен жүрсе, пойыздың жүру уақытынан 12мин кеш келеді. Елді мкеен стансыдан неше километр қашықтықта?60(t-20)=50(t+12)60t-1200=50t+60010t=1800T=180MIN=3caF S=vt=60(3-1/3)=160KM № 813Теруші шығарманы үш күн терді. Ол бірінші күні шығарманың 40%-ін, ал екінші күні 21 бетін терді. Үшінші күні 25%-і қалды. Шығармада неше бет болған?0.4X+0.25X+21=X0.65X+21=X0.35X=21X=21/0.35X=60 №814Катер А пунктінен В пунктіне ағысқа қарсы жүзіп, 1сағат48 минутта барды. Катер қайтарда ағыспен жүзгендіктен, одан 18 минут кем уақытта В пунктәнен А пунктіне келді. Ағыс жылдамдығы 2,4 км/сағ. Катердің меншікті жылдамдығын тап.X-2.4 1.5 =X+2.4 1.8 1.5(X+2.4)=1.8(X-2.4)1.5X+3.6=1.8X-4.321.5X-1.8X=4.32-3.6-0.3X=-7.96X=26.4 | Мәтінді есептерге теңдеу құрады және шығарады. | ||
| Үйге тапсырма: 1 минут | №815 | ||
| Бағалау: 2 минут | Әр оқушы тапсырмаларды жеке және топпен орындайды және орындаған деңгейіне сәйкес бағаланады. | 1) Топ басшылары топ мүшелеріне қойылған бағаларына түсіндірме беріп шығады2) Сабақтың өтілуіне байланысты өз пікірлерін білдіреді | |
| Рефлексия | Нені білемін? | Нені білдім? | Нені білгім келеді? |
Тексерілді: Директордың оқу ісі бойынша орынбасары:
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.02.2019
681
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













