Материалдар / Теңдеудің көмегімен мәтінді есептерді шығару
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Теңдеудің көмегімен мәтінді есептерді шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Ақпан 2019
609
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Математика пәнінен қысқа мерзімді жоспар.
Пәні: математика, 6 «Г» сыныбы. Күні 25.01.2019 ж.
Тақырыбы: Теңдеудің көмегімен мәтінді есептерді шығару
Мақсаты1.Білімділік: Теңдеудің көмегімен мәтінді есептерді шығару жолдарын үйрету2.Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру.3.Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, дәлдікке үйрету.
Күтілетін нәтижеТеңдеудің көмегімен мәтінді есептерді шығара алады
РесурстарҮлестірме қағаздар, стикерлер, маркерлер.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер«Ыстық» орындық, «Кім жылдам?»
Ұйымдастыру кезеңі:Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал орнату үшін, оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілейді.
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер
Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
І.Қызығушылықты ояту. 14 минут
Түрлі-түсті қағаздар арқылы топқа бөлінеді.Үй тапсырмасы тексеріледі.
  • Жақшаларды қалай ашамыз?
  • Ортақ көбейткішті жақша сыртына қалай шығарамыз?
  • Ұқсас қосылыштарды қалай біріктіреміз?
  • Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу дегеніміз не?
  • Мәндес теңдеулер дегеніміз не?
  • 1) Сәлемдеседі, сабақты бастар алдында шеңберлене тұрып бір – бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді2) Қағаздардың түріне қарай 4 топқа бөлінеді3) Екі топ тақтадағы сұрақтарға жауап береді



    ІІ. Мағынаны тану. 23 минут
    Оқушылардың өздігінен білім алуына бағыт беру:ах=в түріндегі теңдеу (мұндағы х айнымалы, а және в –қандай да бір сандар) бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу деп аталады.Бір айнымалы бар сызықтық теңдеуді шешу үшін :-теңдеудің анықталу аймағы өзгермейтіндей етіп, оның бір жақ бөлігін немесе екі жақ бөлігін де теңбе –тең түрлендіріп ықшамдау керек;-айнымалысы бар мүшелерді теңдеудің сол жағына, бос мүшелерді теңдеудің оң жағына жинақтау керек;-теңдеудегі ұқсас мүшелерді біріктіріп, теңдеуді ах=в түріне келтіру керек; -теңдеудің екі бөлігін де айнымалының коэффициентіне бөліп, теңдеудің х=түбірін табу керек.№867-875

    Топтарға бөлінген есептерді шығарады.
    ІІІ: Ой толғаныс. 5 минут

    Теңдеудің көмегімен мәтінді есептерді шығарудың тиімді жолдарын таңдайды.№812Жолаушылар елді мекеннен стансыға келіп, пойызға үлгеррулері керек еді. Егер автобус 60км/сағ жылдамдықпен жүрсе,жолаушылар лойыздың жүру уақытынан 20 минут ерте келеді. Ал егер автобус 50км/сағ жылдамдықпен жүрсе, пойыздың жүру уақытынан 12мин кеш келеді. Елді мкеен стансыдан неше километр қашықтықта?60(t-20)=50(t+12)60t-1200=50t+60010t=1800T=180MIN=3caF S=vt=60(3-1/3)=160KM

    813Теруші шығарманы үш күн терді. Ол бірінші күні шығарманың 40%-ін, ал екінші күні 21 бетін терді. Үшінші күні 25%-і қалды. Шығармада неше бет болған?0.4X+0.25X+21=X0.65X+21=X0.35X=21X=21/0.35X=60 814Катер А пунктінен В пунктіне ағысқа қарсы жүзіп, 1сағат48 минутта барды. Катер қайтарда ағыспен жүзгендіктен, одан 18 минут кем уақытта В пунктәнен А пунктіне келді. Ағыс жылдамдығы 2,4 км/сағ. Катердің меншікті жылдамдығын тап.X-2.4 1.5 =X+2.4 1.8 1.5(X+2.4)=1.8(X-2.4)1.5X+3.6=1.8X-4.321.5X-1.8X=4.32-3.6-0.3X=-7.96X=26.4

    Мәтінді есептерге теңдеу құрады және шығарады.
    Үйге тапсырма: 1 минут№815



    Бағалау: 2 минутӘр оқушы тапсырмаларды жеке және топпен орындайды және орындаған деңгейіне сәйкес бағаланады.1) Топ басшылары топ мүшелеріне қойылған бағаларына түсіндірме беріп шығады2) Сабақтың өтілуіне байланысты өз пікірлерін білдіреді
    Рефлексия

    Нені білемін?

    Нені білдім?

    Нені білгім келеді?


    Тексерілді: Директордың оқу ісі бойынша орынбасары:
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!