Теңдеулер көмегімен мәтінді есептерді шығару

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Теңдеулер көмегімен мәтінді есептерді шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Теңдеулер көмегімен мәтінді есептерді шығару
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Ахмет Байтұрсынұлы атындағы орта мектебі» КММ

Қысқа мерзімді сабақ жоспары №93

Сабақтың тақырыбы: Теңдеулер көмегімен мәтінді есептерді шығару

Бөлім:

6.3А Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу

Педагогтің аты-жөні


Пән/ Сынып: 6 сынып;

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны

Күні:

28.01.2025ж

Сабақтың тақырыбы:

Теңдеулер көмегімен мәтінді есептерді шығару

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.5.1.6 мәтінді есептерді сызықтық теңдеулерді құру арқылы шығару;

Сабақтың мақсаты:

  • Мәтін есепте белгісізді анықтайды;

  • Мәтін есептің математикалық моделін құрады;

  • Cызықты теңдеулер құрастыра отырып, мәтін есептерді шығарады;

Құндылықтарды дарыту

«Ар-ұят» құндылығына: Топпен, жұппен жұмыс орындау барысында құрмет, серіктестік және жеке жұмыс орындау кезінде жауапкершілік, шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну;

Сабақ барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс- әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут


Ұйымдастыру кезеңі

Амандасу.

Оқушылардың көңіл күйлерін біліп, психологиялық ахуал тудыру.

Үй тапсырмасын тексеру

Сұрақтар

ҚБ:

Жолаушының бір ешкісі, бір капустасы, бір қасқыры бар. Ол өзеннің бір жағынан екінші жағына екі орынды қайық арқылы өтуі керек. жолаушы ешкіні, капуста және қасқырды өзеннен қалай өткізді? Қасқырды ешкімен қалдыра алмайды, ал ешкіні капустамен қалдыра алмайтыны белглі болса?









Шешімі: Ол үшін үшеуін де қадағалаусыз қалмауы керек. Бірінші қатынағанда жолаушы өзеннің ар жағына ешкіні апарады. Екінші қатынағанда жолаушы қасқырды алады, капуста қалады. Өзеннің ар жағына жеткен соң қасқырды қалдырып, ешкіні қайтадан өзеннің бер жағына әкеледі. Үш қатынағанда ешкіні қалдырып, капустаны өзеннің ар жағына апарады. Капустаны қалдырады да, өзі бер жаққа қайта оралады. Төрт қатынағанда ол ешкіні өзеннің ар жағына шығарады

Үй тапсырмасын қатар отырған оқушылар бір-бірінің дәптерін тексереді.







Жалпы білім беретін мектептің 6–сыныбына арналған оқулық.

Оқулық авторлары: Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова, Е.С.Байшоланов

Алматы «Атамұра» баспасы 2017 жыл

Сабақтың ортасы

15мин















30 мин







Жұптық жұмыс

Бірінші қатарда екінші қатарға қарағанда 3 есе көп кітап бар. Бірінші қатардан 8 кітапты алып тастап, ал екінші қатарға 14 кітапты қосқанда екі қатарда да кітаптар саны бірдей болды. Алғашында екі қатардың әрқайсысында қанша кітаптан болған?


Жеке жұмыс

Бірінші бидондағы сүт екінші бидонға қарағанда 3 есе көп. Егер бірінші бидоннан екінші бидонға 20 л сүтті құйса, онда екі бидонда да сүт бірдей болады. Әр бидонда қанша литрден сүт бар?

Топтық жұмыс

1 топ

Айнұр дүкеннен 6 кг алма мен 3 кг алмұрт сатып алды. Алманың бағасы 500 теңге/кг, ал алмұрттың бағасы x теңге/кг. Айнұр барлығы 4500 теңге төледі, алмұрттың бағасын табыңдар.

2-топ


3х-8=х+14

3х-х=14+8

2х=22

Х=11



3х-8=х+8

3х-х=8+8

2х=16

Х=8



Шешуі: Алманың жалпы құны: 6 500=3000 теңге

Алмұрттың жалпы құны: 3х

Барлығы: 3000+3х=4500


Дескриптор:

- есептің шартына байланысты математикалық моделін құрады;

- теңдеуді құрастырады;

- өзінің құрған теңдеуінің түбірін табады;

Жалпы ұпай-3

Дескриптор:

- есептің шартына байланысты математикалық моделін құрады;

- теңдеуді құрастырады;

- өзінің құрған теңдеуінің түбірін табады;

- есептің жауабын негіздейді.

Жалпы ұпай-4


Дескриптор:

- Математикалық амалдарды дұрыс қолдана біледі

- есепті толық шығарады

- есептің жауабын негіздейді.

Жалпы ұпай-3

Жалпы білім беретін мектептің 6–сыныбына арналған оқулық.

Оқулық авторлары: Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова, Е.С.Байшоланов

Алматы «Атамұра» баспасы 2017 жыл










Сабақтың соңы

5 минут







Үйге тапсырма. № 814

Кері байланыс

Содержимое 4

Кері байланыс береді


Сары түсті шеңбер «бұл тақырып маған өте қызық болды...»

Қызыл түсті шеңбер «маған бәрі түсінікті!»

Көк түсті шеңбер «маған көмек қажет»















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.04.2025
117
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі