Тексерілді: Күні:
Пәні:
Сабақтың
тақырыбы: Теңдеулерді шешуді
үйрену
Сабақтың
мақсаты: 1)
теңдеулерді күрделі түрінен қарапайым түріне айналдыра отырып,
шығарудың тәсілдерін меңгеруге жағдай жасау; 2) шапшаң есептеу
дағдыларын, геометриялық тапсырмаларды орындай білу дағдыларын
дамыту;
3) пәнге қызығушылығын тәрбиелеу.
Көрнекілігі: кеспелер,
Сабақтың
барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі
-Сәлемдесу,оқушылар назарын
сабаққа аудару.
ІІ.Шаттық шеңбері
ІІІ.Жаңа сабақ
№1. 47 - ні 3 - ке арттыр -
Т,
№2. 90 - ды 3 - ке кеміт - Е,
№3. 40 пен 6 сандарының қосындысын тап - Ң,
№4. 30 бен 5 сандарының айырмасын тап - Д,
№ 5. 100 санын 20 - ға кеміт – Е,
№6. 50 мен 4 - тің қосындысы - У,
№7. Азайғыш 25, азайтқыш 10, айырманың мәні қанша? – Ш,
№ 8. 60 - ты 30 - ға кеміт - Ы,
№9.. 81 - ді 7 - ге арттыр - Ғ,
№ 10. 6 мен 40 - тың қосындысы - А,
№11. Х пен 2 - нің қосындысының мәні 9, Х – ты тап.- Р,
№ 12. 43
пен С - ның айырмасының мәні 40, С неге тең?- У.
Жауабы: 50, 87, 46, 25, 80, 54, 15, 30, 88, 46, 7,
3
І. 34+Х═27+33
34+Х ═60
Х═60 - 34
Х═26
34+26═27+33
60═60
ІІ.34+Х ═ 100
Х═ 100 - 34
Х═66
34+66═100
100═100
ІІІ. Х +30 ═ 20+
38
Х+30═58
Х═58 - 30
Х═28
28+30═20+38
58═58
24+Х ═ 30 Бұл теңдеуді бірден шешуге бола ма?
- Алдымен оны жеңілдету, яғни қарапайым түрге айналдыру
Х ═ 30 - 24 керек. (15+9)+Х═ 30
Х 6
(15+9) +Х ═ 30
30═30
ІҮ.Ойын: « КІМ ШАПШАҢ?»
35+23 +Х ═ 100
58+Х ═100
Х ═ 100 - 58
Х ═ 42
35+23 +42 ═100
ІІ - ТОП:
Х - ( 23 +17) ═60
Х - 40 ═ 60
Х ═ 60+40
Х ═100
100 -(23+17) ═ 60
ІІІ - ТОП:
70 - а ═ 8+9+2
70 - а ═ 19
а ═ 70 - 19
а ═ 51
70 - 51 ═ 8+9+2
ІҮ. Сергіту сәті
Сағаттың тіліндей иіліп оңға бір
Сағаттың тіліндей иіліп солға бір
Оң аяқ, сол аяқ, жаттығу оңай - ақ!
1, 2, 3 – отырамыз тып - тыныш.
- Балалар, алтын уақытымызды үнемдейік!
Ү.Теңдеу
құру
а)
Болды – 56 м сым ----------------- Алынды - 14 м сым
Қалды – 14 м сым -------------------- Қалды -?, сонша
Алынды - х ---------------------------- Болды - х
Ш: 59 - Х ═ 14 ------------------------ Ш: Х - 14 ═ 14
Х ═ 56 - 14 ----------------------------- Х ═ 14+14
Х ═42 ----------------------------------- Х ═28
Жауабы: 42 м сым қалды. ---------- Жауабы: 28 м сым
болды
ҮІ.Қорытынды
- Нені үйрендік?
- Қандай жұмыстар атқардыңдар?
- Сабақ ұнады ма?
ҮІІ.Бағалау
Белсенділік танытқан оқушыларды мадақтап,марапаттау.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Теңдеулерді шешу
Теңдеулерді шешу
Тексерілді: Күні:
Пәні:
Сабақтың
тақырыбы: Теңдеулерді шешуді
үйрену
Сабақтың
мақсаты: 1)
теңдеулерді күрделі түрінен қарапайым түріне айналдыра отырып,
шығарудың тәсілдерін меңгеруге жағдай жасау; 2) шапшаң есептеу
дағдыларын, геометриялық тапсырмаларды орындай білу дағдыларын
дамыту;
3) пәнге қызығушылығын тәрбиелеу.
Көрнекілігі: кеспелер,
Сабақтың
барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі
-Сәлемдесу,оқушылар назарын
сабаққа аудару.
ІІ.Шаттық шеңбері
ІІІ.Жаңа сабақ
№1. 47 - ні 3 - ке арттыр -
Т,
№2. 90 - ды 3 - ке кеміт - Е,
№3. 40 пен 6 сандарының қосындысын тап - Ң,
№4. 30 бен 5 сандарының айырмасын тап - Д,
№ 5. 100 санын 20 - ға кеміт – Е,
№6. 50 мен 4 - тің қосындысы - У,
№7. Азайғыш 25, азайтқыш 10, айырманың мәні қанша? – Ш,
№ 8. 60 - ты 30 - ға кеміт - Ы,
№9.. 81 - ді 7 - ге арттыр - Ғ,
№ 10. 6 мен 40 - тың қосындысы - А,
№11. Х пен 2 - нің қосындысының мәні 9, Х – ты тап.- Р,
№ 12. 43
пен С - ның айырмасының мәні 40, С неге тең?- У.
Жауабы: 50, 87, 46, 25, 80, 54, 15, 30, 88, 46, 7,
3
І. 34+Х═27+33
34+Х ═60
Х═60 - 34
Х═26
34+26═27+33
60═60
ІІ.34+Х ═ 100
Х═ 100 - 34
Х═66
34+66═100
100═100
ІІІ. Х +30 ═ 20+
38
Х+30═58
Х═58 - 30
Х═28
28+30═20+38
58═58
24+Х ═ 30 Бұл теңдеуді бірден шешуге бола ма?
- Алдымен оны жеңілдету, яғни қарапайым түрге айналдыру
Х ═ 30 - 24 керек. (15+9)+Х═ 30
Х 6
(15+9) +Х ═ 30
30═30
ІҮ.Ойын: « КІМ ШАПШАҢ?»
35+23 +Х ═ 100
58+Х ═100
Х ═ 100 - 58
Х ═ 42
35+23 +42 ═100
ІІ - ТОП:
Х - ( 23 +17) ═60
Х - 40 ═ 60
Х ═ 60+40
Х ═100
100 -(23+17) ═ 60
ІІІ - ТОП:
70 - а ═ 8+9+2
70 - а ═ 19
а ═ 70 - 19
а ═ 51
70 - 51 ═ 8+9+2
ІҮ. Сергіту сәті
Сағаттың тіліндей иіліп оңға бір
Сағаттың тіліндей иіліп солға бір
Оң аяқ, сол аяқ, жаттығу оңай - ақ!
1, 2, 3 – отырамыз тып - тыныш.
- Балалар, алтын уақытымызды үнемдейік!
Ү.Теңдеу
құру
а)
Болды – 56 м сым ----------------- Алынды - 14 м сым
Қалды – 14 м сым -------------------- Қалды -?, сонша
Алынды - х ---------------------------- Болды - х
Ш: 59 - Х ═ 14 ------------------------ Ш: Х - 14 ═ 14
Х ═ 56 - 14 ----------------------------- Х ═ 14+14
Х ═42 ----------------------------------- Х ═28
Жауабы: 42 м сым қалды. ---------- Жауабы: 28 м сым
болды
ҮІ.Қорытынды
- Нені үйрендік?
- Қандай жұмыстар атқардыңдар?
- Сабақ ұнады ма?
ҮІІ.Бағалау
Белсенділік танытқан оқушыларды мадақтап,марапаттау.
шағым қалдыра аласыз













