Теңдеулерді шешу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Теңдеулерді шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
|ax^2+bx|+c=0; ax^2+b|x|+c=0 түріндегі теңдеулерді шешу; 8.2.2.6 бөлшек-рационал теңдеулерді шешу;
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

8.2A: Квадрат теңдеулер

Теңдеулерді шешу

Мектеп: «№12 ЖББ ОМ»КММ

Күні

Мұғалімнің аты-жөні: Нурманбаева Б.А

Сынып: 8ә


Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Теңдеулерді шешу

Сабақтың түрі

Тақырыпты бекіту сабағы

Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу

мақсаттары (оқу

бағдарламасына сілтеме)

8.2.2.5

түріндегі теңдеулерді шешу;

8.2.2.6

бөлшек-рационал теңдеулерді шешу;

8.2.2.7

квадрат теңдеулерге келтірілетін теңдеулерді шешу;

Сабақтың мақсаты

Теңдеулерді квадрат теңдеулерге келтіру әдістерін білу,бөлшек-рационал теңдеулерді және

шешу.

Бағалау критерийлері


Дағды

Бағалау критерийлері

Білу және түсіну

Бөлшек-рационал теңдеулерді, ажыратады

Қолдану

Бөлшек- рационал теңдеулерді,

квадрат теңдеулерге келтіреді .

Бөлшек-рационал теңдеулердегі айнымалының мүмкін мәндер облысын табады.

Талдау

Квадрат теңдеулерге келтірілетін теңдеулерді шешеді;

Бөгде түбірлерді анықтайды.


Тілдік мақсат


Оқушылар квадрат және бөлшек-рационал теңдеулерді шешу жолын ауызша айтады;

Бөлімнің пәндік лексикасы мен терминологиясына сүйенеді.

Пәндік лексика және терминология:

  • Биквадрат теңдеу

  • толымды және толымсыз квадрат теңдеу;

  • келтірілген квадрат теңдеу;

  • бірінші немесе бас коэффициент, екінші коэффициент немесе х –тің коэффициенті, бос мүше;

  • дискриминант;

  • рационал теңдеу;

  • биквадрат теңдеу;

  • бөлшек-рационал теңдеудің мүмкін мәндер облысы;

- бөгде түбір.

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

Бөлшектің бөлімін квадрат үшмүше түрінде жазайық...

Бөлшектерді ортақ бөлімге келтірейік...

Бұл түбір бөгде түбір болады, өйткені... .

Құндылықтарды дарыту

Ынтымақтастық: ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру және сындарлы көзқарасты дамыту топпен, жұппен жұмыс арқылы жүзеге асырылады.


Пәнаралық байланыс

Қолданбалы математика, тарих


АКТ қолдану дағдылары

презентациясы ,cмартфондар , bilimland.

Бастапқы білім

Оқушылар квадрат теңдеулерді, бөлшек-рационал теңдеулерді шеше алады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин




3 мин


Ұйымдастыру бөлімі

Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.

10.5 есепті «Kahoot» арқылы үй тапсырмасын тексеру.


Өткен сабақты қайталау ретінде оқушыларға ауызша сұрақтар қойып, ауызша жауаптар алынады:

«Кубизм» әдісі

1. Бөлшек-рационал теңдеу дегеніміз … ?

2. ММЖ деген не?

3. Бөлшек-рационал теңдеуді шешу алгоритмі.

4.Бөгде түбір дегеніміз не?

Биквадрат теңдеу дегеніміз не?

5. Жаңа айнымалы енгізу дегеніміз?

6.Квадрат үшмүше дегеніміз не?





1-3 слайдтар


Сабақтың ортасы







7 мин





















































7 мин
































3 мин














10 мин

Білімді бекіту үшін

Жеке жұмыс

Әр оқушы әр түрлі есептер таратылады, олар өздеріне берілген есепті шығарады, кейін сол есепті шығарып болған оқушымен салыстырып талдайды да, жауабын планшетке жазады. Сонда жауабы І топта 1991 шығады,

ІІ топта 2018 , ІІ топта 16 және 27 сандары шығады .Яғни

1991 жылы 16 желтоқсан тәуелсіздік күні,биыл 2018 жылы 27 жыл тәуелсіздік күніне. Осылайша әрбір оқушы өзіне берілген есепті шығарады.

І топ

1. ;

2. ;

3. ;

4. ;

5.

ІІ топ

1. ;

2.

3. ;

4. ;

ІІІ топ

1.

2. ;

3. ;

4.


Дескриптор: Білім алушы

-ММЖ табады

- бөлімдері бірдей бөлшектері қосады

-алынған теңдеуді шешу тәсілін таңдайды;

-алынған теңдеудің түбірлерін табады;

-табылған түбірлердің бастапқы теңдеудің мүмкін мәндер жиынын қанағаттандыратынын тексереді;

-жауабын тексереді


Жұппен жұмыс:

Оқушылар жұпқа бөлінеді, әрбір оқушыға 1 есеп беріледі, олар есепті шығарады, тақтадағы дұрыс жауаппен салыстырады, болған соң әркім өз есебінің шешімін жұбына түсіндіруі керек.

bilimland. Тест тапсырмасын орындайды


  1. |x2 – 2x| + 1 = 0 теңдеуін шеш.

  2. |x2 – 5x| = 6 теңдеуінің түбірінің қосындысын тап.

  3. теңдеулер жиынтығы төмендегі қай теңдеумен мәндес?

  4. |x2 – 2x| = 0 теңдеуін шеш


Дескриптор: Білім алушы

-модульдің анықтамасын қолданады;

-теңдеуді түрлендіріп, квадрат теңдеуді құрастырады;

-квадрат теңдеуді шешу тәсілін таңдайды;

-теңдеудің түбірлерін есептің шартына сай тексереді.

Сергіту сәті «Формула білесінбе»

Бағдаршам әдісі


1Shape1 .Квадрат теңдеу формуласы?

а.

bShape2 .

cShape3 .



2.Дискриминант формуласы ?

aShape4 .

bShape5 .

cShape6 .


3. D=0 болғанда х тің түбірі қандай болады?


aShape7 .

bShape8 .

cShape9 .





4. D 0 болғанда х тің түбірі қандай болады?


aShape10 .


bShape11 .

Shape12

c.


Топтық жұмыс: bilimland ресурсынан бейне материал көрсету


«Аялдама» әдісі.

Оқушылар 3 түрлі топқа бөлінеді, әрбір топқа тапсырма беріледі. Олар топта талқылай отырып, бір-біріне түсіндіріп осы есепті шығарады, кейін әрбір топтан 1 оқушыдан алынып жаңа топ құралады. Осы топта әрбір оқушы өз топтарының шығарған есептерін түсіндіреді

1) Теңдеуді шешіңіз:

2) Теңдеуді шешіңіз:

3) Теңдеуді шешіңіз:


Дескриптор: Білім алушы

-айнымалыны ауыстыру әдісін қолданады;

-алынған теңдеуді шешу әдісін таңдайды;

-теңдеуді жаңа айнымалыға қатысты шешеді;

-табылған түбірлердің бастапқы теңдеудің ---мүмкін мәндер жиынын қанағаттандыратынын тексереді;

-бастапқы айнымалыға көшеді;

-пайда болған теңдеуді шешеді.




Қосымша 2











































4 слайд











https://bilimland.kz/kk/subject/algebra/8-synyp/ax2-bx-c-0-zhane-ax2-bx-c-0-turindegi-tengdeulerdi-sheshu


Сабақтың соңы

5 мин

Үй тапсырмасы

10.18


Рефлексия:

Оқушылар мына сұрақтар төңірегінде ойланып, жауап берулері керек:

  • Не білемін?

  • Нені орындай аламын?

  • Нені білуім керек?

  • Ол үшін қандай тақырыпты қайталауым керек?

  • Ол үшін қандай тапсырмаларды орындауым керек?


Қосымша 4












Саралау оқушыларға қалай көбірек

қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай

міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай

тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік

техникасының сақталуы

Саралау сабаққа тапсырмалар таңдау кезінде жүргізіледі. Қабілеті жоғары оқушылар бірінші орындап болса, қосымша тапсырма беріледі.

Өзін-өзі бағалау, өзара бағалау ұйымдастырылады.

Қажет болған жағдайда сергіту сәтін қолдану ұсынылады.


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары

дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол

жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды

ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар

болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.01.2019
3453
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі