Мектеп: |
Сабақ тақырыбы: Теңдеулерді шешу |
Күні | Мұғалімнің есімі: Тажбенова Мирамкүл |
Сынып 8 | Қатысқандар саны | Қатыспағандар саны |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 8.2.2.6 бөлшек-рационал теңдеулерді шешу. |
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар:бөлшек-рационал теңдеулерді шешеді.Оқушылардың басым бөлігі:табылған түбірлер ішінен бөгде түбірлерін анықтайды.Кейбір оқушылар:бөлшек-рационал теңдеу құруға болатыны туралы пікірге келеді. |
Бағалау критерийі | бөлшек-рационал теңдеудің MМЖ анықтайды;бөлшек-рационал өрнектер арқылы бөгде түбірлерін ескере отырып теңдеу шешеді;есеп шартына сәйкес бөлшек-рационал теңдеу құрып шешеді. |
Тілдік мақсаттар
| Оқытудың пәндік,тілдік мақсаттары:бөлшек –рационал теңдеулерді шешеді. Пәнге қатысты лексика мен терминология: «бүтін-рационал», «бөлшек-рационал», «бөгде түбір», «ММЖ», «теңдеу»Диалогқа/жазылымғақатыстытіркестер: …теңдеу бөлшек-рационал теңдеу, бүтін-рационал теңдеу деп… аталады, ММЖ деп … айтамыз. |
Құндылықтарға баулу
| Бөлшек-рационал теңдеулерді шешіп, жауаптарын сәйкестендіріп Aстана қаласындағы сәулетті ғимараттарды жылнама бойынша орналастыруды орындау арқылы барлық оқушылардың патриоттық сезімі оянып,Aстананы мақтаныш тұту керектігін оқушы санасына сіңіруді жоспарладым. |
Пәнаралық байланыс | Cәйкестендіру тапсырмаларын орындауда Астана қаласындағы тарихи ғимараттарды жылнама бойынша орналастыруды тарих пәнімен, теңдеуді шешуде алгоритм жасауды информатика пәнімен байланыстырдым. |
Алдыңғы білім | Kвадрат теңдеулерді шешу. Виет теоремасын қолдану. в + 2ах+с=0 түріндегі теңдеулерді шешу. |
Сабақ барысы |
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
| Ресурстар |
Сабақтыңбасы
| Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу,түгендеу.«Шаттық шеңберіне» тұрып, бір-біріне жақсы тілек айту арқылы сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу,оқушылар зейінін шоғырландыру.Oқушыларды «Ханталапай» әдісі бойынша топқа бөлу.(Т) Ширату жаттығуы.«Артығын алып таста». Ширату жаттығуымен оқушылардың сабаққа қызығушылығын, белсенділігін ояту.Берілген сандар мына теңдеулердің түбірлері болатынын тексеріңдер:Берілген теңдеулерде айырмашылық бар ма?Оқушыларға сұрақ қою арқылы алдыңғы біліммен ұштастырып бүгінгі сабақтың оқу мақсатын оқушылармен бірге ашамыз. | үлестірме қағаздар,слайд «артығын-алып таста»
3 түрде боялған асықтар |
Сабақтың ортасы
| Жаңа білімді игеру үшін «Борт журналы» әдісі. Тақырыпты оқып өз ойларын жазуға үйретуді қамтиды.«Борт журналы» тақырыпты оқу алдында және оқу материалымен танысқан соң қолданылады. Оқушылар келесі сұрақтарға жауап жазады:Tақырыптың түйінді ойларын өздерінің «Борт журналына» енгізу арқылы оқушыларға жаңа дағдыларды қалыптастырамыз. (Ж) 1-тапсырма. «Сәйкестендір» әдісі. Оқушылардың алған білімін қолдану, нақтылау және оқушылар белсенділігін арттыру мақсатында қолданылады.Оқушылар бөлшек-рационал теңдеулерді шешіп, жауаптарын сәйкестендіру арқылы Астана қаласындағы сәулетті ғимараттарды жылнама бойынша орналастырады.Дескриптор:– теңдеудің ММЖ-ын табады.– бөлшектерді ортақ бөлімдерге келтіреді.– шыққан бүтін теңдеулердің түбірлерін табады.– түбірлердің ММЖ-ына жататындарын тауып, есептің жауабын жазады. ҚБ «Eкі жұлдыз-бір тілек»Кері байланыс: Диалогқа түсу. (Ө) 2-тапсырма.«Мағынаны тану». Оқушының тақырыптан түсінгенін өз бетімен жұмыс жасап, көрсетуіне, оқу мақсатына қол жеткізуіне мүмкіндік жасалады.а-ның қандай мәнінде бөлшектің мәні тең болады?және Дескриптор:бөлшектерді теңестіреді.бөлшек-рационал теңдеу құрып, алгоритм бойынша теңдеуді шешеді.бөгде түбірлерін анықтайды.а-ның мәнін табады.ҚБ «Өзін-өзі бағалайды»Кері байланыс жасау. «Кері байланыс бутерброды» әдісімен жағымды түсініктеме беріп, кейін құрылымды сын айтып соңынан тағы да жағымды пікір білдіреді.(Т) 3-тапсырма. «Санамақ» әдісімен топтарға бөледі. «Әткеншек» әдісі.Оқушылардың белгілі бір сұраққа қатысты шешім қабылдау немесе ойлау деңгелерін дамытуға, арттыруға бағытталған.График салуды орындамай және у= х-1 функциялары графиктерінің қиылысу нүктесінің координатасын тап. Дескриптор:функцияларды теңестіреді.бөлшек-рационал теңдеу құрады.алгоритм бойынша теңдеуді шешеді.жауабын жазады.ҚБ «Бас бармақты жоғары көтеру әдісі» Кері байланыс жасау. «Жіңішке-жуан сұрақтар» қателердің түзетілуі мен қандай толықтыру жасалғанына тоқталамыз.-Бірінші топ есеп шартын қалай жазды, 2-топ сендерде қандай нұсқада болды ?- Үшінші топ теңдеуді қалай құрастырды? 4-топ сендер қандай теңдеу жаздыңдар?- Теңдеу дұрыс шешілдіме? Тағы қандай ұсыныс бар? | «Борт журналы» слайды
үлестірме қағаздар,слайд «Сәйкестендір»
«Мағына-ны тану слайд
«Әткен-шек»слайды
|
Сабақтыңсоңы
| Cабақты қорытындылау. «Эйлер-Венн» әдісі. Оқушылар квадрат теңдеу мен бөлшек-рационал теңдеулердің айырмашылығы мен ұқсастығын ажырату, салыстыру арқылы меңгерген білімдерін жүйелейді.
Рефлексия«Бес саусақ» әдісі арқылы рефлексия жасау. Бүгінгі сабақтан не алдыңыздар?Үй тапсырмасы: оқулық, 82 бет №10.2 | «Венн диаграммасы» слайды
«Бес саусақ» әдісі слайды |
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
1-тапсырма.«Диалог және қолдау көрсету» Кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында көмек қажет болады. Бұл әдісті қолдану барысында сөзбен қолдау көрсету және ынталандыру 2-тапсырма. «Қарқын»Оқушылардың бірін-бірі оқытуына жағдай жасау арқылы көшбасшылық қабілеттерінің оянуына ықпал ету ; 3-тапсырма. «Жіктеу» Оқушыларды деңгейлеріне байланысты топтарға біріктіреді.
| ҚБ1 – «екі жұлдыз бір тілек», Сыныптастарды бағалау үдерісінде оқушылардан жұмыс істеген кезде оларға ерекше ұнаған 2 жағы мен Бір тілек бұл жақсартуға болатын нәрсе.ҚБ2 –«өзін-өзі бағалайды», оқушылар бағалау критерилерінің біразына не барлығына жеткендігін анықтап,нені жақсарту керек екенін белгілей алады.ҚБ3– «Бас бармақ», оқушылардың бас бармақтарын көрсету арқылы түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексереміз.
| Сабақта оқытудың белсенді әдіс-тәсілдері қолданылады, балалар үнемі қозғалыста болады. |