Ұйымдастырушылық-ізденушілік
Суретпен
жұмыс
Ірі
ақшаларда
Әр ұлттың өз ақшасы
бар
Теңгелердің құрамын
анықтату.
Теңгелердің құрамын
анықтату.
Сергіту
сәті
Дәптермен
жұмыс
1-тапсырма
|
Кіріспе.
Т еңге, теңге,
теңгелер, Теңге адамға дем
берер. Тіршіліктің
арбасы, Теңгеменен
дөңгелер.
Әңгіме
жүргізу
- Балалар
сендер ата-аналарыңмен дүкенге,базарға барып көрдіңдер
ме?
-Сауда жасағандарын көрдіңдер
ме?
-Тауар сатып алу үшін не
қажет?
-Ақша қандай
болады?
-Біздің Қазақстанның ақшасы
қалай аталады? Теңгеде қандай сурет
бейнеленген? Суретпен
жұмыс
-Суреттен не көріп
тұрсыңдар?
-Қандай
ақшалар?
-Ірі ақшаларда кімдер
бейнеленген?
Ұсақ теңгелер темір күйінде
болады, 1,2,3,5, 10, 20,
50,100.
Балалар ақша туралы кім
тақпақтар біледі
Қ азақ деген
елденмін. Тәуелсіздік -
тұғырым,
Жарқын менің
ғұмырым!
Теңге, теңге,
теңгелер, Теңге адамға дем
берер. Тіршіліктің
арбасы, Теңгеменен
дөңгелер.
Әр ұлттың өз ақшасы
бар.Мысалы,көрші
елдерде:
Қырғызда-сом,өзбекте-сум,орыста-рубль,немісте-марка,қытайда-юань,америкада-доллар
т.б
2,3,5,10,20,50,100 теңгелердің құрамын
анықтату.
2=1+1;
3=1+1+1;
5=3+1+1;
10=5+5; 10=5+3+1+1;
10=3+3+3+1;
Сергіту
сәті
Бір, екі –
еңкей,
Бүгілмесін
тізең.
Үш-төрт
шалқай
И
ілмесін тізең.
Қолды көтер
аспанға
Саусақты сөз,
жасқанба.
Дәптермен
жұмыс
1-тапсырма
-Әмиянда неше монета
бар?
-Әр әмиянда неше теңге
бар?
-Қай әмиянда ақша
теңдей?
-Қай әмиянда ақша
көп?
2
-тапсырма
Монеталардың суреті б ерілген
.
Оларды
ата.
3
-тапсырма
Тиісті кілтті
тапқызып,жапсырма жапсырту.
Балалар өмірде әртүрлі
жағдайлар болады.Мен сендерге әртүрлі жағдайлар дайындадым.Соларды
оқып, содан шығудың жолдарын
қарастырыңдар:
Мұғалім бүгін сағат екіде цирк
болатынын айтты.Билет бағасы 100 теңге.Сондай-ақ ағылшын кітабын
алуың керек.Ол 130 теңге.Қайсысын таңдайсың?
Әрекетің.....
|
Бардық
Көрдік
Ақша
Ж
ауаптары
Теңге
Ақшалар
Теңгелер
Жауаптары
Балалар ұлттық
теңге,бейнеленген
Ұлы адамдар туралы түсінік
алады.
Өзге ел ақшаларымен
танысады.

Ұақ монеталар құрамын анықтап
үйренеді.
Қимыл-қозғалыс
жасайды.
Дәптердегі тапсырмаларды
орындайды.
|