Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
1.2.5.1.мұғалімнің қолдауымен
мәтіннің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап
беру;
1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен
сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені
түзету;
1.4.2.1* заттың атын,
білдіретін сөздерді ажыратып, орынды
қолдану;
|
Сабақтың басы
(3
мин)
|
Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық ахуал орнату.
«Табан іздері» әдісі
арқылы оқушылар сыныпқа музыка арқылы бір-бірден кіреді. Мұғалім
қолдарына смайлик ұстатады. Бірдей смайлик алғандар топқа
бөлінеді.
|
Оқушылар сабаққа назар
аударады.
|
Мадақтау
Жарайсың!,
Керемет!
Жақсы!
Талпын!
|
|
Сабақтың
ортасы
(5
мин)
10
мин
|
«Ой қозғау»
әдісі
Балалар қазақ
халқының қандай салт-дәстүрлерін
білесіңдер?
Теңге алу қазақ
халқының ұлттық ойындарының
бірі.
1-тапсырма
ФС
Топтық
жұмыс
Балалар, сендермен теңге алу ойынын сыныпта өткізіп
көрейік.
Ол үшін мәтінді түсініп оқып шығайық.(тізбектей
оқиды)
«Теңге алу»ойыны.
Шүберекке түйілген сұрақтарды
оқиды.
-Мәтін не
туралы?
- «Теңге алу» ойыны қай
жерде өтеді?
-Тағы қандай ұлттық
ойындарды білесің?
ЕББҚ
Мәтін не
туралы?
Талқылау
сұрақтары:
1.Аттың үстінде шауып
ойналатын қандай ойындарды білесің?
|
Бейнежазба көрсету
1. Мәтінді тізбектей оқиды
2.мәтіннің мазмұнын
әңгімелейді
3.бірінші сұраққа жауап
береді
4.екінші сұраққа жауап
береді
Сұраққа жауап
береді
|
Мадақтау
Жарайсың!,
Керемет!
Жақсы!
100,200,50 тг монеталар
дұрыс жауап берген оқушыларға беріледі. Олар алдындағы конверттерін
есалып отырады
Дескриптор:
-сурет пен бейнежазбаны
байланыстырып, әңгімелейді
-мәтіннің мазмұнын
әңгімелейді
-бірінші сұраққа жауап
береді
-екінші сұраққа жауап
береді
ЕББҚ
Дескриптор:
-сұраққа жауап
береді
|
Бейнежазба көрсету
Оқулық
1
–жаттығу
89,90–бет
|
10
мин
Сергіту
сәті
2
минут
|
2- тапсырма
Жеке жұмыс
«Көркем жаз» әдісі
1) И әрпі бар сөздерді айт және көркем
жаз.
2-жаттығу
а)Орны ауыстырылып
берілген сөздерден сөйлем құрап,
жаз
ЕББҚ
Сөйлемдерді көшіріп
жаз.
Қолдау
көрсету
Талқылау
сұрақтары?
Көкпар туралы не
білесің?
Сергіту
сәті
|
1.
әріптердің
бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай
жазады
2.
бірінші
сөйлемді құрап, жазады
3.екінші сөйлемді құрап,
жазады
Сұраққа жауап береді
Әуенге сәйкес қол
жаттығуларын жасайды
|
Монеталар арқылы
бағалау
Дескриптор:
-
әріптердің
бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай
жазады
-бірінші сөйлемді құрап,
жазады
-екінші сөйлемді құрап,
жазады
ЕББҚ
Дескриптор:
-сөйлемдерді көшіріп
жазады
Жарайсыңдар!
Керемет!
|
Оқулық
2-жаттығу
90
-бет
Дәптер
Қаламсап
|
8 мин
|
3 –
тапсырма
Жұптық
жұмыс.
-Оқушылар топ ішінде
жұпқа бөлінеді.
Әр жұп өлеңді тиісті сөзді қоя отырып
оқиды.
Талқылау
сұрақтары:
1.Жылқының адамға
пайдасы туралы не білесің?
|
1.
бос орынға тиісті
сөздерді жазады
2.өлеңді тұтас
оқиды
Сұраққа жауап береді
|
Монеталар арқылы
бағалау
Дескриптор:
-бос орынға тиісті
сөздерді жазады
-өлеңді тұтас
оқиды
ЕББҚ
Дескриптор:
-өлеңді
оқиды
|
Таратпа
қаламсап
|