Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Теңге алу. Заттың атын білдіретін сөздер. АШЫҚ САБАҚ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Оқу ісінің меңгерушісі:________________________
Бөлім: |
Сөз және оның мағынасы |
|
|||||
Күні: |
|
|
|||||
Сынып:1 «Б» |
Қатысушылар саны: 19 |
Қатыспағандар саны:0 |
|
||||
Сабақтың тақырыбы |
Теңге алу. Заттың атын білдіретін сөздер |
|
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1.2.5.1 мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап беру; 1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені түзету; 1.4.2.1 заттың атын, қимыл-әрекетін, сынын, санын білдіретін сөздерді ажыратып, орынды қолдану |
|
|||||
Сабақтың мақсаты |
Сюжетті суреттің мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді. Өлеңнің қатесін түзеп жазады. Заттың атын білдіретін сөздерді қатыстырып, сөйлем құрайды. |
|
|||||
Сабақтың барысы |
|
||||||
Сабақ тың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
||
Басы 4 мин 2 мин 4 мин |
Психологиялық дайындық -Саламатсыздар ма балалар. -Балалар қазір қай жыл мезгілі? - Көктемде қандай мерекелер болады? -Балалар, бүгін қандай мереке? -Ендеше, мына суреттерге қараңдар..Суреттердегі ғарышкерлерді атасақ бүгінгі тақырып шығады біз бүгінгі сабағымыздың тақырыбымен танысатын боламыз. -Сонымен балалар біз заттың атын білдіретін сөздермен танысып жатыр екенбіз ия. Бүгін біз сабағымызда «Теңге алу» дегеніміз не екенін білетін боламыз. -Жалпы теңге деген не балалар? -Ендеше бүгін сабақта жақсы жауап беріп ат салысып отырсаңдар мен сендерге тиын беремін. -Заттың атын білдіретін сөздерді қаншалықты меңгергендеріңді бақылау үшін қазір «Банкомат» әдісі бойынша сұраққа жауап алатын боламын. (Экраннан суреттер көрсетіледі. Суреттер бойынша сұрақтарға жауап береміз.) -Сонымен «Теңге алу» дегеніміз не? «Теңге алу» ол балалар қазақтың ұлттық ойыны екен. Оның қандай ойын екенін мына видеодан көріп тамашалайық.
|
Балалар сұрақтарға жауап береді. Дескриптор: -Сұрақтарға жауап бере алады -Өз ойын еркін жеткізе алады
Сабақ тақырыбын анықтайды
Балалар сұрақтарға жауап береді.
Дескриптор: -Сұрақтарға жауап бере алады -Өз ойын еркін жеткізе алады
«Банкомат» әдісі бойынша сұраққа жауап береді |
ҚБ. «Бас бармақ» арқылы бағалай ды. |
Бәйшешек гүлінің суреті
Плакатқа жасырын жазылған сабақ тақырыбы. Сандар жазылған бәйшешек гүлдерінің күлтелері
«Теңге алу» ойыны видео көрсетіледі |
|
||
Ортасы 4 мин 3 мин 10мин 2мин 6мин 5мин |
«Теңге алу» ойынының ережесі түсіндіріледі. Оқулықпен жұмыс. «Теңге алу» мәтінін оқып беру.Оқушылар тізбектеп оқиды 1-жаттығу. Мәтіннің мазмұнына байланысты жүргізілетін жұмыстар:
7. Оқушылар мәтін мазмұнын айтады. Сонымен балалар «Теңге алу» ойынын немен ойнайды екен?
Балалардың жауабын тыңдау. Балалардың ішінде тез әрі дұрыс жауап берген оқушыға тиын беру. Дәптермен жұмыс. Жазылым ерекшелігі: дұрыс отырғызу, дәптердің көлбеу орналасуы және жазу кезінде қаламды ұстай білуді қалыптастыру.
Қимыл иесі сөйлемде бірінші тұратынына назар аудартады. Ал қимылды білдіретін сөздер қазақ тілінде сөйлем соңында келетінін айтады. Сөйлемдерді дұрыс құраған оқушылар тақтаға жазады. Заттың атын білдіретін сөздердің астын сызу. Сұрақ қою. Сергіту сәті «Теңге алу» ойыны ойналады. Атқа мініп шауып, жерде жатқан 5 қызыл шүберекке түйілген теңгені алып, ішін ашып, берілген тапсырманы орындау қажет. Тапсырманы дұрыс орындаған оқушыға тиын беріледі.
Тапсырмалар: Төрт түлік малдың аттары, оларды бағатын адамдардың аттары жасырынған сөздер қима әріптерде берілген. Сол қима әріптерден жұбымен бірге сөз құрау қажет. «Сөз құра» әдісі Жұптық жұмыс 1-теңге. Жылқы 2-теңге қойшы 3-теңге сиыршы 4-теңге түйе 5-теңге ешкі Құраған сөздерін көпше түрде айтады. Сұрағын қояды. Жылқы-жылқылар Не? Нелер? Қойшы-қойшылар Кім? Кімдер? Сиыршы-сиыршылар Кім? Кімдер? Түйе-түйелер Не? Нелер? Ешкі-ешкілер Не? Нелер? Шығармашылық тапсырма Әріптердің арасынан жасырынған сөздерді тауып сөйлем қүрау Күн,ауа,су Саралау тапсырмасы Семантикалық карта «Чипсы» әдісі арқылы заттың атын білдіретін сөздерді табу Бағалау |
Сұрақтарға толық жауап береді. Жаңа ақпаратпен танысады. Дескриптор: -Мәтінді мәнерлеп оқи алады -Мұғалімнің сұрақтарына мәтін бойынша жауап бере алады
Ұйқасын табады. Жылқы туралы білетіндерін айтады.
Көркем жазу Тт Теңге, тұлпар, төрт түлік сөздерін көркем жазады
Мұхит көкпар ойыныныа қатысты. Балалар алаңда доп ойнады.
Оқушылар «Теңге алу» ойынын ойнайды. Атпен шауып келіп, шүберекке түйілген затты алады. Тапсырманы орындайды.
Дескриптор: -Мәтінді мәнерлеп оқи алады -Мұғалімнің сұрақтарына мәтін бойынша жауап бере алады
|
ҚБ. «Отшашу» арқылы бағалау. . |
|
|
||