Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Оқу ісінің меңгерушісі:________________________

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Махамбетова Майра Бериковна
    20 Сәуір 2024
    295
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Теңге алу. Заттың атын білдіретін сөздер. АШЫҚ САБАҚ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Теңге алу. Заттың атын білдіретін сөздер. АШЫҚ САБАҚ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Теңге алу. Заттың атын білдіретін сөздер
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Оқу ісінің меңгерушісі:________________________

    Бөлім:

    Сөз және оның мағынасы


    Күні:



    Сынып:1 «Б»

    Қатысушылар саны: 19

    Қатыспағандар саны:0


    Сабақтың тақырыбы

    Теңге алу. Заттың атын білдіретін сөздер


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    1.2.5.1 мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап беру;

    1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені түзету;

    1.4.2.1 заттың атын, қимыл-әрекетін, сынын, санын білдіретін сөздерді ажыратып, орынды қолдану


    Сабақтың мақсаты

    Сюжетті суреттің мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді. Өлеңнің қатесін түзеп жазады.

    Заттың атын білдіретін сөздерді қатыстырып, сөйлем құрайды.


    Сабақтың барысы


    Сабақ

    тың кезеңі/

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    Басы

    4 мин






















    2 мин


    4 мин


    Психологиялық дайындық

    -Саламатсыздар ма балалар.

    -Балалар қазір қай жыл мезгілі?

    - Көктемде қандай мерекелер болады?

    -Балалар, бүгін қандай мереке?

    -Ендеше, мына суреттерге қараңдар..Суреттердегі ғарышкерлерді атасақ бүгінгі тақырып шығады

    біз бүгінгі сабағымыздың тақырыбымен танысатын боламыз.

    -Сонымен балалар біз заттың атын білдіретін сөздермен танысып жатыр екенбіз ия.

    Бүгін біз сабағымызда «Теңге алу» дегеніміз не екенін білетін боламыз.

    -Жалпы теңге деген не балалар?

    -Ендеше бүгін сабақта жақсы жауап беріп ат салысып отырсаңдар мен сендерге тиын беремін.

    -Заттың атын білдіретін сөздерді қаншалықты меңгергендеріңді бақылау үшін қазір «Банкомат» әдісі бойынша сұраққа жауап алатын боламын.

    (Экраннан суреттер көрсетіледі. Суреттер бойынша сұрақтарға жауап береміз.)

    -Сонымен «Теңге алу» дегеніміз не?

    «Теңге алу» ол балалар қазақтың ұлттық ойыны екен. Оның қандай ойын екенін мына видеодан көріп тамашалайық.



    Балалар сұрақтарға жауап береді.

    Дескриптор:

    -Сұрақтарға жауап бере алады

    -Өз ойын еркін жеткізе алады











    Сабақ тақырыбын анықтайды


    Балалар сұрақтарға жауап береді.


    Дескриптор:

    -Сұрақтарға жауап бере алады

    -Өз ойын еркін жеткізе алады


    «Банкомат» әдісі бойынша сұраққа жауап береді

    ҚБ. «Бас

    бармақ» арқылы бағалай

    ды.


    Бәйшешек гүлінің суреті




    Плакатқа жасырын жазылған сабақ тақырыбы. Сандар жазылған бәйшешек гүлдерінің күлтелері















    «Теңге алу» ойыны видео көрсетіледі


    Ортасы


    4 мин








    3 мин






















    10мин











    2мин


    6мин










    5мин


    «Теңге алу» ойынының ережесі түсіндіріледі. Оқулықпен жұмыс.

    «Теңге алу» мәтінін оқып беру.Оқушылар тізбектеп оқиды

    1-жаттығу. Мәтіннің мазмұнына байланысты жүргізілетін жұмыстар:

    1. Мұғалім оқушылардың назарын өзіне аударады.

    2. Мәтінді өзі оқиды.

    3. Жеке оқушыларға оқытады.

    4. Теңге алудың суретін көрсетеді.

    5. Сөздік жұмысын жүргізеді.

    6. Мазмұнына байланысты сұрақтар қояды.

    • Теңге алу қай жерде өтеді?

    • Өздерің атқа мініп көрдіңдер ме?

    • Балалар мініп жарысатын ат жарысы қалай аталады?

    7. Оқушылар мәтін мазмұнын айтады.

    Сонымен балалар «Теңге алу» ойынын немен ойнайды екен?

    • Жылқы туралы не білесіңдер?

    • Балалар, жылқыны біз жем жеуге, я болмаса су ішуге шақырған кезде қалай шақырамыз?

    • Балалар, жылқы малына қатысты қандай ұлттық ойындарды білесіңдер?

    Балалардың жауабын тыңдау. Балалардың ішінде тез әрі дұрыс жауап берген оқушыға тиын беру.

    Дәптермен жұмыс.

    Жазылым ерекшелігі: дұрыс отырғызу, дәптердің көлбеу орналасуы және жазу кезінде қаламды ұстай білуді қалыптастыру.

    1. жаттығу. Орны ауыстырылып берілген сөздерден сөйлем құратады. Берілген сөздерді оқытады. Сөйлемді дұрыс құрау үшін қимылдың иесін тапқызады.

    Қимыл иесі сөйлемде бірінші тұратынына назар аудартады. Ал қимылды білдіретін сөздер қазақ тілінде сөйлем соңында келетінін айтады. Сөйлемдерді дұрыс құраған оқушылар тақтаға жазады. Заттың атын білдіретін сөздердің астын сызу. Сұрақ қою.

    Сергіту сәті

    «Теңге алу» ойыны ойналады.

    Атқа мініп шауып, жерде жатқан 5 қызыл шүберекке түйілген теңгені алып, ішін ашып, берілген тапсырманы орындау қажет. Тапсырманы дұрыс орындаған оқушыға тиын беріледі.


    Тапсырмалар: Төрт түлік малдың аттары, оларды бағатын адамдардың аттары жасырынған сөздер қима әріптерде берілген. Сол қима әріптерден жұбымен бірге сөз құрау қажет.

    «Сөз құра» әдісі

    Жұптық жұмыс

    1-теңге. Жылқы

    2-теңге қойшы

    3-теңге сиыршы

    4-теңге түйе

    5-теңге ешкі

    Құраған сөздерін көпше түрде айтады. Сұрағын қояды.

    Жылқы-жылқылар Не? Нелер?

    Қойшы-қойшылар Кім? Кімдер?

    Сиыршы-сиыршылар Кім? Кімдер?

    Түйе-түйелер Не? Нелер?

    Ешкі-ешкілер Не? Нелер?

    Шығармашылық тапсырма

    Әріптердің арасынан жасырынған сөздерді тауып сөйлем қүрау

    Күн,ауа,су

    Саралау тапсырмасы

    Семантикалық карта

    «Чипсы» әдісі арқылы заттың атын білдіретін сөздерді табу

    Бағалау

    Сұрақтарға толық жауап береді. Жаңа ақпаратпен танысады.

    Дескриптор:

    -Мәтінді мәнерлеп оқи алады

    -Мұғалімнің сұрақтарына мәтін бойынша жауап бере алады






    Ұйқасын табады. Жылқы туралы білетіндерін айтады.

    • Сүтінен қымыз жасаймыз. Ол – өте пайдалы әрі дәмді табиғи сусын. Ал жылқының еті құнарлы. Қазысы одан да дәмді.



    Көркем жазу

    Тт

    Теңге, тұлпар, төрт түлік сөздерін көркем жазады

    1. жаттығу. Құраған сөйлемдерін дәптерлеріне жазады.

    Мұхит көкпар ойыныныа қатысты. Балалар алаңда доп ойнады.


    Оқушылар «Теңге алу» ойынын ойнайды. Атпен шауып келіп, шүберекке түйілген затты алады. Тапсырманы орындайды.


    Дескриптор:

    -Мәтінді мәнерлеп оқи алады

    -Мұғалімнің сұрақтарына мәтін бойынша жауап бере алады


    ҚБ. «Отшашу»

    арқылы бағалау.












    .

    Shape1


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Басқа Ашық сабақ 1 сынып
    20.04.2024
    295
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Махамбетова Майра Бериковна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации

    Бөлім:

    Сөз және оның мағынасы


    Күні:



    Сынып:1 «Б»

    Қатысушылар саны: 19

    Қатыспағандар саны:0


    Сабақтың тақырыбы

    Теңге алу. Заттың атын білдіретін сөздер


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    1.2.5.1 мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап беру;

    1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені түзету;

    1.4.2.1 заттың атын, қимыл-әрекетін, сынын, санын білдіретін сөздерді ажыратып, орынды қолдану


    Сабақтың мақсаты

    Сюжетті суреттің мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді. Өлеңнің қатесін түзеп жазады.

    Заттың атын білдіретін сөздерді қатыстырып, сөйлем құрайды.


    Сабақтың барысы


    Сабақ

    тың кезеңі/

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    Басы

    4 мин






















    2 мин


    4 мин


    Психологиялық дайындық

    -Саламатсыздар ма балалар.

    -Балалар қазір қай жыл мезгілі?

    - Көктемде қандай мерекелер болады?

    -Балалар, бүгін қандай мереке?

    -Ендеше, мына суреттерге қараңдар..Суреттердегі ғарышкерлерді атасақ бүгінгі тақырып шығады

    біз бүгінгі сабағымыздың тақырыбымен танысатын боламыз.

    -Сонымен балалар біз заттың атын білдіретін сөздермен танысып жатыр екенбіз ия.

    Бүгін біз сабағымызда «Теңге алу» дегеніміз не екенін білетін боламыз.

    -Жалпы теңге деген не балалар?

    -Ендеше бүгін сабақта жақсы жауап беріп ат салысып отырсаңдар мен сендерге тиын беремін.

    -Заттың атын білдіретін сөздерді қаншалықты меңгергендеріңді бақылау үшін қазір «Банкомат» әдісі бойынша сұраққа жауап алатын боламын.

    (Экраннан суреттер көрсетіледі. Суреттер бойынша сұрақтарға жауап береміз.)

    -Сонымен «Теңге алу» дегеніміз не?

    «Теңге алу» ол балалар қазақтың ұлттық ойыны екен. Оның қандай ойын екенін мына видеодан көріп тамашалайық.



    Балалар сұрақтарға жауап береді.

    Дескриптор:

    -Сұрақтарға жауап бере алады

    -Өз ойын еркін жеткізе алады











    Сабақ тақырыбын анықтайды


    Балалар сұрақтарға жауап береді.


    Дескриптор:

    -Сұрақтарға жауап бере алады

    -Өз ойын еркін жеткізе алады


    «Банкомат» әдісі бойынша сұраққа жауап береді

    ҚБ. «Бас

    бармақ» арқылы бағалай

    ды.


    Бәйшешек гүлінің суреті




    Плакатқа жасырын жазылған сабақ тақырыбы. Сандар жазылған бәйшешек гүлдерінің күлтелері















    «Теңге алу» ойыны видео көрсетіледі


    Ортасы


    4 мин








    3 мин






















    10мин











    2мин


    6мин










    5мин


    «Теңге алу» ойынының ережесі түсіндіріледі. Оқулықпен жұмыс.

    «Теңге алу» мәтінін оқып беру.Оқушылар тізбектеп оқиды

    1-жаттығу. Мәтіннің мазмұнына байланысты жүргізілетін жұмыстар:

    1. Мұғалім оқушылардың назарын өзіне аударады.

    2. Мәтінді өзі оқиды.

    3. Жеке оқушыларға оқытады.

    4. Теңге алудың суретін көрсетеді.

    5. Сөздік жұмысын жүргізеді.

    6. Мазмұнына байланысты сұрақтар қояды.

    • Теңге алу қай жерде өтеді?

    • Өздерің атқа мініп көрдіңдер ме?

    • Балалар мініп жарысатын ат жарысы қалай аталады?

    7. Оқушылар мәтін мазмұнын айтады.

    Сонымен балалар «Теңге алу» ойынын немен ойнайды екен?

    • Жылқы туралы не білесіңдер?

    • Балалар, жылқыны біз жем жеуге, я болмаса су ішуге шақырған кезде қалай шақырамыз?

    • Балалар, жылқы малына қатысты қандай ұлттық ойындарды білесіңдер?

    Балалардың жауабын тыңдау. Балалардың ішінде тез әрі дұрыс жауап берген оқушыға тиын беру.

    Дәптермен жұмыс.

    Жазылым ерекшелігі: дұрыс отырғызу, дәптердің көлбеу орналасуы және жазу кезінде қаламды ұстай білуді қалыптастыру.

    1. жаттығу. Орны ауыстырылып берілген сөздерден сөйлем құратады. Берілген сөздерді оқытады. Сөйлемді дұрыс құрау үшін қимылдың иесін тапқызады.

    Қимыл иесі сөйлемде бірінші тұратынына назар аудартады. Ал қимылды білдіретін сөздер қазақ тілінде сөйлем соңында келетінін айтады. Сөйлемдерді дұрыс құраған оқушылар тақтаға жазады. Заттың атын білдіретін сөздердің астын сызу. Сұрақ қою.

    Сергіту сәті

    «Теңге алу» ойыны ойналады.

    Атқа мініп шауып, жерде жатқан 5 қызыл шүберекке түйілген теңгені алып, ішін ашып, берілген тапсырманы орындау қажет. Тапсырманы дұрыс орындаған оқушыға тиын беріледі.


    Тапсырмалар: Төрт түлік малдың аттары, оларды бағатын адамдардың аттары жасырынған сөздер қима әріптерде берілген. Сол қима әріптерден жұбымен бірге сөз құрау қажет.

    «Сөз құра» әдісі

    Жұптық жұмыс

    1-теңге. Жылқы

    2-теңге қойшы

    3-теңге сиыршы

    4-теңге түйе

    5-теңге ешкі

    Құраған сөздерін көпше түрде айтады. Сұрағын қояды.

    Жылқы-жылқылар Не? Нелер?

    Қойшы-қойшылар Кім? Кімдер?

    Сиыршы-сиыршылар Кім? Кімдер?

    Түйе-түйелер Не? Нелер?

    Ешкі-ешкілер Не? Нелер?

    Шығармашылық тапсырма

    Әріптердің арасынан жасырынған сөздерді тауып сөйлем қүрау

    Күн,ауа,су

    Саралау тапсырмасы

    Семантикалық карта

    «Чипсы» әдісі арқылы заттың атын білдіретін сөздерді табу

    Бағалау

    Сұрақтарға толық жауап береді. Жаңа ақпаратпен танысады.

    Дескриптор:

    -Мәтінді мәнерлеп оқи алады

    -Мұғалімнің сұрақтарына мәтін бойынша жауап бере алады






    Ұйқасын табады. Жылқы туралы білетіндерін айтады.

    • Сүтінен қымыз жасаймыз. Ол – өте пайдалы әрі дәмді табиғи сусын. Ал жылқының еті құнарлы. Қазысы одан да дәмді.



    Көркем жазу

    Тт

    Теңге, тұлпар, төрт түлік сөздерін көркем жазады

    1. жаттығу. Құраған сөйлемдерін дәптерлеріне жазады.

    Мұхит көкпар ойыныныа қатысты. Балалар алаңда доп ойнады.


    Оқушылар «Теңге алу» ойынын ойнайды. Атпен шауып келіп, шүберекке түйілген затты алады. Тапсырманы орындайды.


    Дескриптор:

    -Мәтінді мәнерлеп оқи алады

    -Мұғалімнің сұрақтарына мәтін бойынша жауап бере алады


    ҚБ. «Отшашу»

    арқылы бағалау.












    .

    Shape1