Материалдар / Теңіздегі оқиға.Жайын.

Теңіздегі оқиға.Жайын.

Материал туралы қысқаша түсінік
2-сынып әдебиеттік оқу пәні бойынша қмж.
Авторы:
04 Маусым 2024
100
1 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

Әл-Фараби атындағы №21 МГ

Пәні:

Әдебиеттік оқу Алматыкітап

Бөлім:

Қоршаған орта

Педагогтің аты-жөні:

Кайырбекова Г.К.

Күні:


Сынып: 2

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

86сабақ. Теңіздегі оқиға. Жайын.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

.2.3.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау

2.2.6.1 кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

Сабақтың мақсаты

мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау

кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау


Құндылықтар

Талап: қоршаған орта тазалығын сақтайды

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


10 мин

Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал қалыптастыру

Оқушылардың назарын сабаққа аудару



Үй тапсырма

Өзің тұратын аймақтақта өсетін ағаштардың атын жаз

Оқушылардың назарын сабаққа аудару




Үй тапсырмасын

Оқиды


ҚБ: 1-10 балл

Дескриптор:

Өзі тұратын аймақтағы ағаш атын жазады-1б








Сабақтың ортасы

25мин

Жаңа сабақ

ФС тапсырма

1-тапсырма

Сурет бойынша сөйлем құра.

Бүгінгі сабақтың тақырыбы қалай болады деп ойлайсың?


Сурет бойынша әңгіме құрайды

ҚБ: 1-10 балл

Дескриптор:

Сурет бойынша әңгіме құрайды-1б


2-тапсырма

«Белгілеп оқу» әдісі

Нұрғали Қадырбаевтың «Жайын» мәтінін іштей оқиды.


Түсінгенін өз сөзімен айтады.

Сұраққа жауап береді.

Мәтінмен жұмыс жасайды

ҚБ: 1-10 балл

Дескриптор:

Түсінгеніін өз сөзімен айтады-1б

Сұраққа жауап береді -1б

Оқулық


3-тапсырма

Топтық жұмыс

«Бағалау» айдары

Балалардың жайынды құтқаруға әрекет жасағаны дұрыс па?

Топта талқылайды

ҚБ: 1-10 балл

Дескриптор:

Кейіпкердің әрекетін бағалайды-1б

Оқулық


ЕБҚ және ЕҚБ

4-тапсырма

«Анықта» айдары

Оқушылар мәтіндегі тірек сөздерді түртіп алады. Оқып «Жайын» әңгімесінің негізгі ойын ашып тұрған сөйлемді тап.


Суды ластама

Суды үнемде

Су-тіршілік көзі

Судың да сұрауы бар.



Тірек сөздерді табады

ҚБ: 1-10 балл

Дескриптор:

Тірек сөздерді табады -1б

Мәтіннің негізгі ойын мұғалімнің көмегімен табады-1б



5-тапсырма

Дәптермен жұмыс

Су жануарларының ерекшелігі туралы мұғалім айтады.


Оқушылар

Өзің білетін су жануарларының атын жаз.


Ребус құрастыр

Ребус жауабы: кит,бекіре,табан.



Дәптерге жазады

ҚБ: 1-10 балл

Дескриптор:

Су жануарларының атын жазады-1б

Ребус құрастырады-1б

Дәптер

Сабақтың соңы

10 мин

«Қорытындыла» айдары

Теңіз жануарларына қалай көмектесуге болады?


Мысалы: суқойманы ластама,арықтарды тазалау, улы заттарды өзенге ластамау.


Үй тапсырмасы

Қызыл кітап туралы ақпарат іздеу.





Кері байланыс

Сұраққа өз ойын айтады





Үй тапсырмасын алады


Кері байланыс жасайды

ҚБ: 1-10 балл

Дескриптор:

Сұраққа өз ойын айтады-1б



Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!