Сабақтың басы
4 мин
3
мин
2
мин
4
мин
|
1) Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу, түгелдеу, жағымды психологиялық ахуал
орнату
Тренинг «Жаттығу» жүргізу
«Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»!
әдісі
«Ереже»
1. Тыңдалым
1) Үстірт тыңдау;
2) Әңгіме барысында;
3) Мұқият тыңдау;
4) Терең тыңдау.
2. Әрбір пікір құнды
3. «Үш шапалақ»
ережесі
1) Зейінді шоғырландыру, назарды
аудару
( оқушыларды осыған үйрету );
2) Дедлайн ( тайм менеджмент)
Редлайн – қосымша уақыт сұрау;
3) Ынталандыру жағдайы.
Конфуций:
1) «Маған айтып берсең -
ұмытамын»;
2) «Маған көрсетсең – есте
сақтаймын»;
3) «Өзіме жасатсаң -
үйренемін».
«Топқа бөлу»
Топқа бөлу есептері:
1) ;
2) ; 3) ;
4) ;
5) ; 6) ;
7) ;
8) ; 9) ;
10) ;
11) ;
12) ; 13) ;
14) ;
15) .
Оқушыларды 3 топқа бөлу және топ басшыларын
таңдау. Топтық жұмысты бақылау, сұрақ-жауап сәтін ұйымдастыру,
оқушылардың бірін-бірі бағалауына мүмкіндік туғызу және
тапсырмаларды талқылап, ортақ шешімге келуіне жағдай
жасау.
2) Үй тапсырмасын
тексеру
«Көршіңді
тексер»
(жұптық
жұмыс)
әдісі
Мұғалім оқушылардың үй тапсырмасы бойынша жинаған
ұпайларын оқып кетеді. Оқушылардың дәптерлерінен үй жұмыстарының
орындалуын тексеріп өтеді.
«Ашық
микрофон»
әдісі арқылы өткен тақырып бойынша білімдерін
пысықтау.
Оқушыны жылдам әрі тұжырымды ойлауға
дағдыландыру. Құнды ой жинақтап, ойын ашық
айтады.
Ширату сұрақтары:
1. Квадрат теңсіздікті графиктік әдіспен
шешу;
2. Квадрат теңсіздікті интервалдар әдісімен
шешу;
3. Интервалдар әдісінің
анықтамасы;
4. Интервалдар әдісінің
алгоритмы;
Ширату жаттығуы
«Сәйкестендіру»
әдісін тиімді қолдану арқылы оқушылардың өткен тақырыптарды
қаншалықты меңгеруі мен есте сақтағанын білуге
болады.
Жауаптарымен сәйкестендір:
1. ;
2. ;
3. ;
4. ;
Жауабы:
A)
.
B)
.
C)
;
D)
.
|
Сыныпта жайлы атмосфера орнату.
Бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй
сыйлайды.
Ережені ұстанады
Жауаптары бірдей оқушылар 1 топ
болады.
1-топ ;
2- топ ;
3-топ ;
Жұптасып отырған оқушылар бір-бірімен дәптерлерін
алмасып, экрандағы есептің дұрыс жауабымен
салыстырады.
Оқушылар қолдарына микрофон ұстап, өткен сабаққа
байланысты немесе үй жұмысына байланысты сұрақ қояды, екінші оқушы
жауап береді. (5 мин)
Берілген тапсырманы топтық немесе жұптық жұмыс
жасап шешімін көрсетеді.
тақтадағы жауаппен салыстыру арқылы әр оқушы өз
жұмысына тексеру жүргізеді (2 мин)
|
Дескриптор
-Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл
Дұрыс жауапқа 1 балл қойып
отырады.
Қалыптастырушы бағалау: оқушылардың дұрыс, бұрыс
және жартылай дұрыс (толық немесе толық емес) жауаптарына
байланысты смайликтермен бағаланады.
Дескриптор
-көбейткіштерге
жіктейді;
-нольдерін табады;
-сан түзуінде белгілейді;
-
аралықтарда таңбаларын анықтайды;
Жауабын жазады;
Жалпы балл -5
|
кеспе қағаз
нтербелсенді тақтада дұрыс жауабы
беріледі.
Интербелсенді тақтадан үйге берілген тапсырманың
дұрыс жауабы беріледі.
Қағаз микрофон
Интербелсенді тақтада таныстырылым арқылы дұрыс
жауабы көрсетіледі.
|