Сабақ кезеңдері | Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
Білім
Қызығушылықтарын ояту | Композициялық талдау жасау арқылы сұрақ жауап өткізуҮй тапсырмасын кайталау | Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы оқушылар өзі бір- біріне қоя отырып өткен сабақ туралы не білгендерін ортаға салады | Бір- біріне жақсы сөздер айта отырып сұрақ джауап арқылы бір- біріне жақсылықпен сәттіліктілейді |
Түсіну | Адасқан әріптерӨтке тақырыпты еске түсіру және жаңа тақырыпты ашу | Өткен тақырыпты тексеру жэәне жаңав тақырыпқа көшу мақсатында тақтаға шатасқан әріптерді ілу, оқушылар әріптерден құрастырыз сөз жазу, әр топтан оқушы шығып тақтаға өткен тақырыппен жаңа тақырыптың мағанасын ашады, айтып түсіндіреді | Әр топтан оқушы шығып шатасққан әріптерден ссөз құрап мағанасын ашады,түсіндіреді, талқылайдды , өткен тақырыпты жаңа тақырыппен байланыстыру үшін сөден жаңа тақырыпқа шатасқан әріптерден сөз құрайды |
Қолдану | «Сөзімді аяқта» ойыны арқылы өткен тақырыпты қайталау жаңа тақырыпты өздері ашады
| Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы өткен тақырыпты еске түсіруге байланысты бірненше тапсырмалар беру слайд арқылы,ол тапсырма аяқталмаған | Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды қатесіз топпен орындау, білімдерін тексеру.Топпен жұмыс жасау |
Сергіту сәті | «Қара жорға биі» атты жаттығу жасау | Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау | Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. |
Талдау | «Кім шапшаң» ойыны бойынша сұрақ жауап жүргізу м ен есептер шығату топ бойынша тақырыпты талдау
| Сұрақ-жауап арқылы әр топты диалогқа түсіру сұрақтар жасалып, интерактивті тақтада көрсетіледі, топпен жарысады | Сйдта жазылған барлық сұрақтары мен тапсырмалар интерактиті тақтамен беріліп, әр топ өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді, топпен жарысады |
Жинақтау | Жаттығу жұмыстарыЕсептер шығарту | Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты кітаптан жаттығу жқұмыстарын орындайды | Тақырыпты меңгере отырып жаттығу жұмыстарын орындау арқылы сабақты жинақтайды |
Бағалау | Өзін-өзі бағалау (2 мин)Бағдарша, бағалау парақшалары | Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату | Өзін өзі топпн бағалайды |
Рефлексия | Стикерлерді толтыру | Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну | Ұсынылған стикерді толтыру |