Сабақтың басы
7
минут
|
Сәлемдесу
Оқушыларды түгелдеу.
«Біртұтас тәрбие
бағдарламасындағы құндылықтарды процесіне ұйымдастыру кезеңінен
бастап,сабақтың әрбір кезеңінде
жүргіземін»
«Бірлік және ынтымақ
,Еңбекқорлық »
құндылығы
«Сөйлемді
толықтыр» жеке
орындау
1) Күш пен оның әрекет ету уақытының көбейтіндісі
----------- деп аталады.
2) Кг* м/с --------------- өлшем
бірлігі.
3) Өлшем бірлігі Дж (джоуль) физикалық
шамалар:
4) Е= mgh --------- энергия
формуласы.
5) Импульстің сақталу
заңы ----------------- жүйеде
орындалады
|
Оқушылар сәлемдеседі
.
Атмосфералық ахуал
арқылы көңіл күйде жаңа тақырыпты ашып , үй тапсырмасына берілген
тапсырманы орындайды .
|
Өзін-өзі бағалау
Дескриптор:
Үй тапсырмасына берілген
сөйлемді
Толықтыру
Тапсырмасына дұрыс жауап
береді;
Бастапқы физикалық білімін білімін көрсет
алады;
2
балл
|
Презентация
Жұмыс парағы
Көрнекіліктер
|
Сабақтың ортасы
30
минут
|
Жаңа сабақ

Видео сабақ бойынша тапсырма
:
1. Теориялық бөлім:
- Тербелмелі қозғалыс дегеніміз
не?
- Тербелмелі қозғалыстың негізгі
түрлері
- Формулалар: тербелістің жиілігі, период,
амплитуда.
2. Практикалық
тапсырма:

- QR код арқылы таңдалған
тербелмелі жүйенің (мысалы, маятник, спираль, серіппе) бейнесін
жүктеп, сол жүйенің көрсеткіштерін (жиілік, период, амплитуда)
есептеу.
- Жаңа жағдаймен берілген тербелістерді сипаттау (мысалы,
жалғыз тербеліс, тербелістің кедергісі,
т.б.).
Тапсырма
Еркін және еріксіз тербелістеге мысалдар
келтіру

Тапсырма
Хм = 5 см болғанда
-
t = 30
с-ғы толық тербеліс n саны
: n =
_______________
-
Бір тербеліске кететін
уақыт: t
= _______________
Tапсырма
Тербеліс амплитудасын 2
см-ге азайтып, t = 30 с-ғы толық тербелістің санын
n санаңдар:
n
=
Есептеңдер: Т
=
|
Оқушылар тапсырманы топтасы .жұппен және жеке
орындайды.
Өзара пікір алмасып
,бір- біріне тапсырма орындауда
көмектеседі.
|
Дескриптор:
еркін және еріксіз тербелістерге мысалдар келтіре
алады;
Теориясын меңгереді;
Топпен бірлесе жұмыс жасап жаңа сабақты
меңгереді;
2 балл
Дескриптор:
Эксперименттік
әдіспен амплитуда, период, жиілікті анықтай
алады;
Есептің шартын түзеді;
ХБЖ ға келтіре алады;
Негізгі формуланы т.рлендіріп ,белгісіз физикалық шаманы
таба алады;
Есептің жауабын дұрыс
табады;
3
балл
|
Жұмыс парағы
Тапсырмалар
|
Сабақтың соңы
8 минут
Рефексия
Бағалау
Үй тапсырмасы
|
Сабақты бекіту тест
тапсырмасы
-
Уақыт өткен сайын
амплитудасы азайып отыратын тербелістер
–
А)
өшетін
тербелістер В) гармоникалық
тербелістер С)
өшпейтін
тербелістер
2.
Дененің тепе-теңдік
күйінен ең үлкен ығысуының
мәні-
А)
тербеліс периоды В)
тербеліс амплитудасы С)
тербеліс
жиілігі
-
10 секундта 5 рет
тербеліс жасайтын механикалық
тарбелістің
периоды
қандай?
А) 5 с В) 0,2 с С) 2
с
4. Механикалық
тербеліс
кезінде энергияның жалпы
мөлшері-
А) артады В) өзгермей
сақталады С) кемиді
5. Механикалық
тербеліс
кезіндегі
потенциалдық
энергияның шамасы неге тәуелді?
А) периодқа В) жиілікке С)
амплитудаға
1. А 2. В 3. С 4. В 5. С
|
Оқушылар сабақты
қорытындылау тапсырмасын орындап ,бүгінгі сабақтан алған білімдерін
бекітеді.
|
Дескриптор:
Тест сұрақтарына дұрыс жауап бере
алады;
2 балл
|
Жұмыс парағы
Тапсырмалар
|
Рефексия
«Домбыра » әдісі
бойынша

|

|

|

|
Сабақ
өте
керемет өтті
|
Сабақ
жақсы өтті
|
Сабақты түсінбедім.
|
Менің
бағам:____
|
Өзін -өзі бағалау
«Домбыра» әдісі
бойынша
Үйге тапсырма: Тақырыпты оқу Творчествалық
бөлім:
- Тербелмелі қозғалыста пайдалану үшін креативті идея
жазыңыз. Мысалы,"тербеліс арқылы энергия өндіру" тақырыбында жоба
жасау.
|
Сабаққа кері байланыс
қалдырады.
Өзін өзі бағалау парағында бағалап сабақтың соңында
хабарлайды.
|
Өзін-өзі бағалау
парағы
|
Кері байланыс
стиккерлері
Бағалау парағы
|